Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з поточного ремонту заднього моста навантажувача телескопічного JCB 536-95AG+ державний номер 49381СА (код ДК 021:2015 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання) від Комунальне підприємство "Черкаське експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів" Черкаської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-29-014148-a
Id Tender 1922af32dd154548ac9fc6e4fda1f466
План UA-P-2025-10-29-016514-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 29.10.2025 17:11
Остання зміна 20.11.2025 11:56
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
107 511 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.10.2025 17:08 до 06.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 29.10.2025 17:08
до 03.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.10.2025 17:08
до 03.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 06.11.2025 13:21
до 13.11.2025 12:20
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.11.2025 09:56
до 19.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 13.11.2025 12:20
до 20.11.2025 11:56
Період уточнень
з 29.10.2025 17:08 до 03.11.2025 00:00
Період оскарження
з 29.10.2025 17:08 до 03.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 06.11.2025 13:21 до 13.11.2025 12:20
Період кваліфікації
з 06.11.2025 13:21 до 13.11.2025 12:20
Основні параметри
Послуги з поточного ремонту заднього моста навантажувача телескопічного JCB 536-95AG+ державний номер 49381СА (код ДК 021:2015 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
107 511 грн.
Послуги з поточного ремонту заднього моста навантажувача телескопічного JCB 536-95AG+ державний номер 49381СА (код ДК 021:2015 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання)
Назва предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту заднього моста навантажувача телескопічного JCB 536-95AG+ державний номер 49381СА (код ДК 021:2015 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання)
Очікувана вартість
107 511 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1075,11
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
06.11.2025 12:52
Закінчення аукціону
06.11.2025 13:21
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту заднього моста навантажувача телескопічного JCB 536-95AG+ державний номер 49381СА (код ДК 021:2015 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання)
Код ДК 021:2015
50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
18003, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, вулиця Бидгощська, 13
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за надані Послуги здійснюється Замовником по факту їх надання протягом 30 календарних днів після підписання Акту прийому-передачі наданих послуг
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ ТДС УКРСПЕЦТЕХНІКА
Пропозиція:
87 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Констракшн Машинері"
Пропозиція:
102 555 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЛІДЕКС"
Пропозиція:
86 640 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 06.11.2025 12:52
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
29.10.2025 17:11
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
29.10.2025 17:09
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Віта Криштоф
Електронна пошта
Телефон
+380680384400
Сайт:
http://cheluash.chmr.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
05445296
Повна назва
Комунальне підприємство "Черкаське експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів" Черкаської міської ради
Поштовий індекс
18003
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
м. Черкаси
Адреса
вул. Бидгощська, буд. 13
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з поточного ремонту заднього моста навантажувача телескопічного JCB 536-95AG+ державний номер 49381СА (код ДК 021:2015 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання)
Період вимог/скарг з 10.11.2025 09:56 по 16.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.11.2025 13:21 по 14.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
10.11.2025 09:56
Повідомлення про рішення
06.11.2025 16:02
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
06.11.2025 13:21
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.10.2025 17:08
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.10.2025 17:08
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей У тендерній пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛІДЕКС» (далі - Учасник) по закупівлі Послуги з поточного ремонту заднього моста навантажувача телескопічного JCB 536-95AG+ державний номер 49381СА (код ДК 021:2015 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання) необхідно усунути невідповідності в інформації та/або документах згідно пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) та Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Перелік виявлених невідповідностей: 1. Відповідно до підпункту 1.1. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник в складі пропозиції надає: Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) за формою, що наведено в Табл. 1 до підпункту 1.1. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації (не менше 1-го аналогічного договору). В складі пропозиції Учасника міститься довідка від 05.11.2025 вих. № 706, в третьому стовпчику Учасник мав зазначити ПІБ тобто прізвище, ім’я, по батькові контактної особи, а зазначив тільки ім’я контактної особи, що є невідповідністю. 2. Відповідно до підпункту 5.2. пункту 5 Додатку 1 до тендерної документації Учасник в складі пропозиції повинен надати Довідку з інформацією про Учасника (НА БЛАНКУ УЧАСНИКА (за наявності)) за формою, яка встановлена в підпункті 5.2. пункту 5 Додатку 1 до тендерної документації. В складі пропозиції Учасника міститься довідка «ІНФОРМАЦІЯ ПРО УЧАСНИКА» від 05.11.2025 вих. № 710. Учасник в першій строчці довідки мав зазначити повне та скорочене найменування Учасника, а зазначив тільки повне найменування, що є невідповідністю. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: відповідно до підпункту 1.1. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації та відповідно до підпункту 5.2. пункту 5 Додатку 1 до тендерної документації. Перелік документів, які повинен надати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) за формою, що наведено в Табл. 1 до підпункту 1.1. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації (не менше 1-го аналогічного договору). 2. Довідка з інформацією про Учасника (НА БЛАНКУ УЧАСНИКА (за наявності)) за формою, яка встановлена в підпункті 5.2. пункту 5 Додатку 1 до тендерної документації.
Створено
06.11.2025 16:00
Надати до
07.11.2025 16:00
Період вимог/скарг з 12.11.2025 09:20 по 18.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.11.2025 09:56 по 18.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
12.11.2025 09:20
Повідомлення про рішення
10.11.2025 13:32
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
10.11.2025 09:56
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.10.2025 17:08
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.10.2025 17:08
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей У тендерній пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТДС УКРСПЕЦТЕХНІКА» (далі - Учасник) по закупівлі Послуги з поточного ремонту заднього моста навантажувача телескопічного JCB 536-95AG+ державний номер 49381СА (код ДК 021:2015 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання) необхідно усунути невідповідності в інформації та/або документах згідно пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) та Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Перелік виявлених невідповідностей: 1. Відповідно до підпункту 5.5. пункту 5 Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність та його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. У разі, якщо місцезнаходження учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом. Тимчасово окупованою територією є частини території України, в межах яких збройні формування Російської Федерації та окупаційна адміністрація Російської Федерації встановили та здійснюють фактичний контроль або в межах яких збройні формування Російської Федерації встановили та здійснюють загальний контроль з метою встановлення окупаційної адміністрації Російської Федерації. В складі пропозиції Учасника міститься довідка від 31.10.2025 вих. № 3408, в наданій довідці Учасник зазначає, що його місцезнаходження не знаходиться на тимчасово окупованій території, проте не зазначає, що він не здійснює господарську діяльність на тимчасово окупованій території, а отже довідка надана з невідповідністю. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: відповідно до підпункту 5.5. пункту 5 Додатку 1 до тендерної документації Перелік документів, які повинен надати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність та його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. У разі, якщо місцезнаходження учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом. Тимчасово окупованою територією є частини території України, в межах яких збройні формування Російської Федерації та окупаційна адміністрація Російської Федерації встановили та здійснюють фактичний контроль або в межах яких збройні формування Російської Федерації встановили та здійснюють загальний контроль з метою встановлення окупаційної адміністрації Російської Федерації.
Створено
10.11.2025 13:25
Надати до
11.11.2025 13:25
Період вимог/скарг з 13.11.2025 12:20 по 19.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.11.2025 09:20 по 20.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.11.2025 12:20
Довідка НАЗК
13.11.2025 12:20
Повідомлення про рішення
12.11.2025 09:20
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-10-29-014148-a-a1
Підписаний і діє
Номер
163
102 555 грн.
85 462.5 грн.
З ПДВ
Підписано
19.11.2025
Строк дії договору з
19.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з поточного ремонту заднього моста навантажувача телескопічного JCB 536-95AG+ державний номер 49381СА (код ДК 021:2015 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання)
Номенклатура
Послуги з поточного ремонту заднього моста навантажувача телескопічного JCB 536-95AG+ державний номер 49381СА (код ДК 021:2015 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство "Черкаське експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів" Черкаської міської ради
Повна назва
Комунальне підприємство "Черкаське експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів" Черкаської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05445296

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Констракшн Машинері"
Повна назва
ТОВ "Констракшн Машинері"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
32828388

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
20.11.2025 11:56
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
107 511 грн.
Період подання пропозицій
до 06.11.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Черкаське експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів" Черкаської міської ради
Контактний телефон:
+380680384400
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
107 511 грн.
Період подання пропозицій
до 06.11.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Черкаське експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів" Черкаської міської ради
Контактний телефон:
+380680384400
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності