Показати схожі тендери

Закупівля Крісла офісні, стільці офісні (Івано-Франківська область) від Державна установа "Центр пробації".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-29-012011-a
Id Tender aa7949c36e3d407d9431ffa14757488f
План UA-P-2025-10-29-013370-a link
Статус Очікування пропозицій
Дата публікації оголошення 29.10.2025 16:06
Остання зміна 29.10.2025 16:06
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
14 200 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
61.2 грн.
Подання пропозицій ( Залишилось 7 днів 2 год. )
з 29.10.2025 16:05 до 06.11.2025 00:00
Залишилось 4 днів 2 год.
Період уточнень
з 29.10.2025 16:05
до 03.11.2025 00:00
Залишилось 4 днів 2 год.
Період оскарження
з 29.10.2025 16:05
до 03.11.2025 00:00
Період уточнень
з 29.10.2025 16:05 до 03.11.2025 00:00
Період оскарження
з 29.10.2025 16:05 до 03.11.2025 00:00
Основні параметри
Крісла офісні, стільці офісні (Івано-Франківська область)
Усі документи тендерної пропозиції, які готуються безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. Закупівля проводиться згідно з постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами).
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
8 000 грн.
Крісла офісні, стілець офісний
Назва предмета закупівлі
Крісла офісні, стілець офісний
Примітки
1. Крісла офісні (39111100-4 Поворотні сидіння) - 3 (три) шт: Крісло для персоналу, Основа-Хрестовина з роликами Максимальний рівень навантаження - 100 кг; Рівень жорсткості- М'яке; Матеріал оббивки спинки-сітка Висота сидіння у верхньому положенні – мм, від 540; Матеріал оббивки сидіння -тканина; Основний матеріал корпусу -пластик; Наявність підлокітників - так; Регулювання висоти сидіння - так; Колір – чорний або сірий 2. Стілець офісний (39112000-0 Стільці) Вид – Стілець розкладний; Тип- Стілець для відвідувачів; Рівень жорсткості- М'який; Наявність спинки -так; Тип ніжок - звичайні; Наявність підлокітників - ні; Матеріал каркасу - метал; Висота сидіння, мм – від 46 см; Ширина: від 455 мм; Глибина: від 465 мм; Висота: від 800 мм Матеріал оббивки -шкірозамінник; Наявність конференц-столика -ні; Максимальне навантаження: 120 кг Колір – чорний або сірий
Очікувана вартість
8 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
40,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
06.11.2025 13:23
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 3 (штуки)
Крісла офісні
Опис предмета закупівлі
Крісла офісні
Код ДК 021:2015
39111100-4 - Поворотні сидіння
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
77300, Україна, Івано-Франківська область, Калуш, вул. Олекси Тихого, 10
Дата постачання по
16.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 (штуки)
Стілець офісний
Опис предмета закупівлі
Стілець офісний
Код ДК 021:2015
39112000-0 - Стільці
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
77300, Україна, Івано-Франківська область, Калуш, вул. Олекси Тихого, 10
Дата постачання по
16.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах Постачальника в Договорі на підставі видаткової накладної протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати підписання накладної.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Технічні специфікації
Лот № 2 Статус - активний лот закупівлі
3 700 грн.
Стільці офісні
Назва предмета закупівлі
Стільці офісні
Примітки
Вид -Стілець офісний; Рівень жорсткості- М'який; Наявність спинки -так Тип ніжок – звичайні; Наявність підлокітників - ні; Матеріал каркасу - метал; Висота сидіння, мм – від 500 Матеріал оббивки спинки-тканина; Матеріал оббивки сидіння -тканина Колір – чорний або сірий
Очікувана вартість
3 700 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
18,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
06.11.2025 14:42
Позиція
Опис предмета закупівлі
Стільці офісні
Код ДК 021:2015
39112000-0 - Стільці
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
78400, Україна, Івано-Франківська область, Надвірна, майдан Шевченка, 30
Дата постачання по
16.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах Постачальника в Договорі на підставі видаткової накладної протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати підписання накладної.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Технічні специфікації
Лот № 3 Статус - активний лот закупівлі
2 500 грн.
Крісло офісне
Назва предмета закупівлі
Крісло офісне
Примітки
Крісло для персоналу; Основа-Хрестовина з роликами; Максимальний рівень навантаження - 100 кг Рівень жорсткості- М'яке; Матеріал оббивки спинки-сітка; Висота сидіння у верхньому положенні – мм, від 540 Матеріал оббивки сидіння -тканина; Основний матеріал корпусу -пластик; Наявність підлокітників - так; Регулювання висоти сидіння - так; Колір – чорний або сірий
Очікувана вартість
2 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
12,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
06.11.2025 15:04
Позиція
Опис предмета закупівлі
Крісло офісне
Код ДК 021:2015
39111100-4 - Поворотні сидіння
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
77000, Україна, Івано-Франківська область, Рогатин, вул. Галицька, 65.
Дата постачання по
16.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах Постачальника в Договорі на підставі видаткової накладної протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати підписання накладної.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Технічні специфікації
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
29.10.2025 16:06
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Морозова Олена Степанівна
Електронна пошта
Телефон
380953756421
Замовник
ЄДРПОУ
41847154
Назва (англійською мовою)
Derzhavna ustanova "Tsentr probaciyi"
Повна назва
Державна установа "Центр пробації"
Повна назва (англійською мовою)
Derzhavna ustanova "Tsentr probaciyi"
Поштовий індекс
04050
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Адреса
вул. Юрія Іллєнка, буд. 81
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
14 200 грн.
Період подання пропозицій
до 06.11.2025 00:00
Замовник:
Державна установа "Центр пробації"
Контактний телефон:
380953756421
Статус
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
14 200 грн.
Період подання пропозицій
до 06.11.2025 00:00
Замовник:
Державна установа "Центр пробації"
Контактний телефон:
380953756421
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності