Показати схожі тендери
Закупівля Крісло офісне чорне; Стілець офісний чорний; Крісло офісне зелене; Крісло офісне сіре; Стілець офісний зелений; Стілець офісний сірий; Диван-лавка (Джерело фінансування: кошти Пенсійного фоду України. Орган соціального страхування - Пенсійний фонд України. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбаченних Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (зі змінами)) від Головне управління Пенсійного фонду України в Харківській області.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-29-008563-a
Id Tender 7733fc10c99240bcab585c9adf91a6af
План UA-P-2025-10-22-000197-a link
Статус Очікування пропозицій
Дата публікації оголошення 29.10.2025 14:22
Остання зміна 29.10.2025 14:22
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 523 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Залишилось 1 днів 22 год. )
з 29.10.2025 14:21 до 06.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 29.10.2025 14:21
до 03.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.10.2025 14:21
до 03.11.2025 00:00
Період уточнень
з 29.10.2025 14:21 до 03.11.2025 00:00
Період оскарження
з 29.10.2025 14:21 до 03.11.2025 00:00
Основні параметри
Крісло офісне чорне; Стілець офісний чорний; Крісло офісне зелене; Крісло офісне сіре; Стілець офісний зелений; Стілець офісний сірий; Диван-лавка (Джерело фінансування: кошти Пенсійного фоду України. Орган соціального страхування - Пенсійний фонд України. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбаченних Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (зі змінами))
Відповідно до лімітної довідки про бюджетні асигнування та кредитування на 2025 рік від 22.09.2025. Орган соціального страхування- Пенсійний фонд України. Джерело фінансування - кошти Пенсійного фонду України
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 523 000 грн.
Крісло офісне чорне; Стілець офісний чорний; Крісло офісне зелене; Крісло офісне сіре; Стілець офісний зелений; Стілець офісний сірий; Диван-лавка
Назва предмета закупівлі
Крісло офісне чорне; Стілець офісний чорний; Крісло офісне зелене; Крісло офісне сіре; Стілець офісний зелений; Стілець офісний сірий; Диван-лавка
Очікувана вартість
1 523 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
15230,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
06.11.2025 14:27
Позиції закупівлі 7
Позиція : №1 350 (штуки)
Крісло офісне чорне
Опис предмета закупівлі
Крісло офісне чорне
Код ДК 021:2015
39130000-2 - Офісні меблі
Кількість
350
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61022, Україна, Харківська область, м. Харків, відповідно до Додатку 1.1. до тендерної документації
Дата постачання по
15.12.2025 14:22
Позиція : №2 105 (штуки)
Стілець офісний чорний
Опис предмета закупівлі
Стілець офісний чорний
Код ДК 021:2015
39130000-2 - Офісні меблі
Кількість
105
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61022, Україна, Харківська область, м. Харків, відповідно до Додатку 1.1. до тендерної документації
Дата постачання по
15.12.2025 14:22
Позиція : №3 50 (штуки)
Крісло офісне зелене
Опис предмета закупівлі
Крісло офісне зелене
Код ДК 021:2015
39130000-2 - Офісні меблі
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61022, Україна, Харківська область, м. Харків, відповідно до Додатку 1.1. до тендерної документації
Дата постачання по
15.12.2025 14:22
Позиція : №4 4 (штуки)
Крісло офісне сіре
Опис предмета закупівлі
Крісло офісне сіре
Код ДК 021:2015
39130000-2 - Офісні меблі
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61022, Україна, Харківська область, м. Харків, відповідно до Додатку 1.1. до тендерної документації
Дата постачання по
15.12.2025 14:22
Позиція : №5 147 (штуки)
Стілець офісний зелений
Опис предмета закупівлі
Стілець офісний зелений
Код ДК 021:2015
39130000-2 - Офісні меблі
Кількість
147
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61022, Україна, Харківська область, м. Харків, відповідно до Додатку 1.1. до тендерної документації
Дата постачання по
15.12.2025 14:22
Позиція : №6 20 (штуки)
Стілець офісний сірий
Опис предмета закупівлі
Стілець офісний сірий
Код ДК 021:2015
39130000-2 - Офісні меблі
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61022, Україна, Харківська область, м. Харків, відповідно до Додатку 1.1. до тендерної документації
Дата постачання по
15.12.2025 14:22
Позиція : №7 15 (штуки)
Диван-лавка
Опис предмета закупівлі
Диван-лавка
Код ДК 021:2015
39130000-2 - Офісні меблі
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61022, Україна, Харківська область, м. Харків, відповідно до Додатку 1.1. до тендерної документації
Дата постачання по
15.12.2025 14:22
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за поставлений Товар проводяться протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту поставки Товару на підставі рахунку та накладної в безготівковій формі в національній грошовій одиниці України.
Порядковий номер: 1
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
29.10.2025 14:22
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
29.10.2025 14:17
Тендерна документація
29.10.2025 14:17
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Думітро Вікторія Олексіївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380577062545
Факс
+380577051796
Замовник
ЄДРПОУ
14099344
Повна назва
Головне управління Пенсійного фонду України в Харківській області
Поштовий індекс
61022
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
місто Харків
Адреса
майдан Свободи, Держпром, 3 під'їзд, 2 поверх
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
1 523 000 грн.
Період подання пропозицій
до 06.11.2025 00:00
Замовник:
Головне управління Пенсійного фонду України в Харківській області
Контактний телефон:
+380577062545
Статус
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
1 523 000 грн.
Період подання пропозицій
до 06.11.2025 00:00
Замовник:
Головне управління Пенсійного фонду України в Харківській області
Контактний телефон:
+380577062545
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності