Показати схожі тендери

Закупівля Сідельний тягач від ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ХМЕЛЬНИЦЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ».

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-29-007952-a
Id Tender 94dcaec702de4ddca80cc548360d333c
План UA-P-2025-10-17-010395-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 29.10.2025 13:57
Остання зміна 02.12.2025 14:44
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
22 050 000 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.10.2025 13:56 до 06.11.2025 15:00
Завершено
Період уточнень
з 29.10.2025 13:56
до 03.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.10.2025 13:56
до 03.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 06.11.2025 15:00
до 14.11.2025 15:14
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.11.2025 15:14
до 20.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 14.11.2025 15:14
до 02.12.2025 14:44
Період уточнень
з 29.10.2025 13:56 до 03.11.2025 00:00
Період оскарження
з 29.10.2025 13:56 до 03.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 06.11.2025 15:00 до 14.11.2025 15:14
Період кваліфікації
з 06.11.2025 15:00 до 14.11.2025 15:14
Основні параметри
Сідельний тягач
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
22 050 000 грн.
Сідельний тягач
Назва предмета закупівлі
Сідельний тягач
Очікувана вартість
22 050 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
110250,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Сідельний тягач
Код ДК 021:2015
34138000-3 - Автотягачі
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Хмельницька область, Нетішин
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Для резидентів - оплату за поставлений Товар Покупець здійснює шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 180 календарних днів з дати оформлення ярлика на придатний Товар згідно СОУ НАЕК 038:2021 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для ВП Компанії». Для нерезидентів - оплату за поставлений Товар Покупець здійснює на підставі рахунку – фактури (інвойс), шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 180 календарних днів з дати оформлення ярлика на придатний Товар згідно СОУ НАЕК 038:2021 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для ВП Компанії».
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ РІНО ТРАКС ТРЕЙД
Пропозиція:
22 050 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
29.10.2025 13:57
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Кравчук Оксана Анатоліївна
Електронна пошта
Телефон
380384263823
Сайт:
http://www.xaec.org.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
21313677
Повна назва
ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ХМЕЛЬНИЦЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
Нетішин
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Сідельний тягач
Період вимог/скарг з 14.11.2025 15:14 по 20.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.11.2025 15:00 по 05.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Рішення уповноваженої особи (Протокол №390 від 14.11.2025)
Документи кваліфікації
14.11.2025 15:14
Довідка НАЗК
14.11.2025 15:14
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
13.11.2025 16:58
Електроний протокол про продовження строку
06.11.2025 15:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.10.2025 13:56
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.10.2025 13:56
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, продовжити строк розгляду поданої для участі у Закупівлі тендерної пропозиції ТОВ «РІНО ТРАКС ТРЕЙД» до 20 робочих днів для проведення більш якісного розгляду тендерної пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації.
Дата продовження строку розгляду
13.11.2025 16:58
Дата кінця розгляду
05.12.2025 00:00
Договір
UA-2025-10-29-007952-a-b1
Підписаний і діє
Номер
53-124-01-25-27387
26 460 000 грн.
22 050 000 грн.
З ПДВ
Підписано
28.11.2025
Строк дії договору з
28.11.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
4 (штуки)
Сідельний тягач
Номенклатура
Сідельний тягач
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ХМЕЛЬНИЦЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Повна назва
ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ХМЕЛЬНИЦЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
21313677

Постачальник

Статус
Підтверджено
Коротка назва
ТОВ РІНО ТРАКС ТРЕЙД
Повна назва
ТОВ РІНО ТРАКС ТРЕЙД
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44357863

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

IBAN
UA633348510000000026009255496
ПІБ підписанта
Даценко Денис Михайлович
Посада підписанта
Директор
Діє на підставі
Наказ
Номер телефону
+380443344243
Електронна пошта
Документи договору
02.12.2025 14:44
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-11-24-000125
Дата створення проекту
24.11.2025 16:24
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
24.11.2025 16:52
Дата публікації висновку про результати
17.12.2025 17:00
Дата завершення усунення порушень
01.01.2026 00:00
Дата завершення моніторингу
16.12.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 298-56-60
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 24.11.2025 Київ № 310 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 29 UA-2025-10-29-007952-a 29.10.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
24.11.2025 00:00
Документи рішення
24.11.2025 16:52
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 15 грудня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель філії «Відокремлений підрозділ «Хмельницька атомна електрична станція» Акціонерного товариства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «ЕНЕРГОАТОМ» (далі – Замовник) на 2025 рік, протокол затвердження річного плану закупівель від 28 жовтня 2025 року, оголошення про проведення відкритих торгів Замовника, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи філії «ВП «Хмельницька АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом» (протокол від 29 жовтня 2025 року № 372), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «РІНО ТРАКС ТРЕЙД» (далі – ТОВ «РІНО ТРАКС ТРЕЙД»), протокол/повідомлення продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 13 листопада 2025 року, протокол від 14 листопада 2025 року № 390 щодо прийняття рішення уповноваженою особою філії «ВП «Хмельницька АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом», повідомлення про намір укласти договір від 14 листопада 2025 року, договір купівлі-продажу від 28 листопада 2025 року № 53-124-01-25-27387 на суму 22 050 000,00 грн (всього ціна 26 460 000,00 грн з ПДВ) (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, пояснення Замовника, надані 02 грудня 2025 року, 09 грудня 2025 року через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби. 1.1. За результатами аналізу питання відповідності умов Договору умовам тендерної пропозиції переможця ТОВ «РІНО ТРАКС ТРЕЙД» встановлено наступне. Відповідно до розділу «Комплект поставки» додатку № 2 до Договору зазначається «Противідкатні опори 1 штука», що не відповідає змісту тендерної пропозиції ТОВ «РІНО ТРАКС ТРЕЙД» в цій частині, оскільки згідно із таблицею 2. «Комплект поставки» додатку № 3 «Технічна специфікація до предмета закупівлі» тендерної пропозиції ТОВ «РІНО ТРАКС ТРЕЙД» зазначено - «Противідкатні опори 2 штуки». Керуючись положеннями частини п’ятої статті 8 Закону Держаудитслужба 04 грудня 2025 року звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання відповідних пояснень, а саме: «2. Надайте пояснення щодо невідповідності додатку № 3 тендерної документації «Технічна специфікація до предмета закупівлі», додатку № 3 «Технічна специфікація до предмета закупівлі» тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ «РІНО ТРАКС ТРЕЙД» та додатку № 2 до Договору купівлі-продажу від 28 листопада 2025 року № 53-124-01-25-27387, а саме в кількості (штук) противідкатних опор». На зазначене питання Замовник 09 грудня 2025 року надав відповідь: «….при формуванні проекту договору купівлі-продажу від 28.11.2025 №53-124-01-25-27387 в результаті людської помилки була допущена описка в частині зазначення інформації щодо кількості (штук) противідкатних опор у комплекті поставки предмету договору Додатку №2 до вищевказаного договору купівлі-продажу. Слід зазначити, що факт описки засвідчує те, що поставка противідкатних опор не здійснюється у кількості 1 штуки оскільки буде суперечити правилам безпеки перевезення вантажів автомобільним транспортом, що зобов’язує використовувати мінімум 2-х штук для запобігання мимовільному руху вантажних автомобілів під час стоянки, підйому передньої або задньої частин автомобіля, тому постачання противідкатних опор буде здійснено в кількості 2-х шт. Замовником вживаються заходи щодо усунення та недопущення в подальшому подібних випадків відповідно до встановлених у АТ «НАЕК «Енергоатом» та філії «ВП «Хмельницька АЕС» процедур», однак надана відповідь не спростовує факту виявленого порушення. Отже, Замовник на порушення вимог пункту 18 Особливостей уклав з ТОВ «РІНО ТРАКС ТРЕЙД» договір купівлі-продажу, умови якого відрізняються від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Відповідно до умов пункту 21 Особливостей договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 цих Особливостей. Відповідно до пункту 7 статті 8 Закону у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі може зазначатися додаткова інформація, визначена органом державного фінансового контролю. Під час здійснення моніторингу установлено, що згідно наданої тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ «РІНО ТРАКС ТРЕЙД» та укладеного Договору купівлі-продажу від 28 листопада 2025 року № 53-124-01-25-27387 найменування товару зазначено як - сiдельний тягач Renault Т. Керуючись положеннями частини п’ятої статті 8 Закону Держаудитслужба 04 грудня 2025 року звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання відповідних пояснень, щодо конкретної серії/моделі/маркування сiдельного тягача, який буде постачатися. Замовник 09 грудня 2025 року через електронну систему закупівель зазначив, що «…. найменування товару зазначено як - сiдельний тягач Renault Т, де літера «Т» позначає серію вантажних автомобілів, що виробляються компанією Renault Trucks з 2013 року і прийшли на заміну Renault Magnum та Renault Premium Route. Зазначення серії/моделі/маркування та комплектність сідельного тягача, який буде поставлено за результатами укладеного договору купівлі-продажу 28.11.2025 №53-124-01-25-27387 також підтверджує комерційна пропозиція ТОВ «РІНО ТРАКС ТРЕЙД» від 18.09.2025. Відповідно до вищевказаної комерційної пропозиції, в якій зазначено RENAULT TRUCKS « Т-Range» 480 t4х2, (де Літера «T» - позначає серію Renault Trucks T; цифра 480 – позначає модель та вказує приблизну потужність двигуна в кінських силах; 4х2 - колісна формула: кількість осей та ведучих коліс). Проте, проаналізувавши надану до пояснення комерційну пропозицію ТОВ «РІНО ТРАКС ТРЕЙД» від 18.09.2025 із інформацією наведеною у додатку № 3 «Технічна специфікація до предмета закупівлі» тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ «РІНО ТРАКС ТРЕЙД» та додатку № 2 до Договору, було знайдено невідповідності у технічних характеристиках, зокрема: в комерційній пропозиції ТОВ «РІНО ТРАКС ТРЕЙД» від 18.09.2025 зазначено «Максимальна повна маса автопоїзда – 50 000 кг», при цьому у додатку № 2 до Договору «Повна маса автопоїзда – 44 000 кг» (вимогами додатку 3 до тендерної документації передбачалось – не більше 44 000 кг); в комерційній пропозиції ТОВ «РІНО ТРАКС ТРЕЙД» від 18.09.2025 зазначено «Максимальна зовнішня висота у порожньому режимі – 3 907 мм», при цьому у додатку № 2 до Договору «Максимальна зовнішня висота – 3 862 мм» (вимогами додатку 3 до тендерної документації передбачалось – не більше 3880 мм). Враховуючи принципи здійснення публічних закупівель, зокрема відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням, а також об’єктивного та неупередженого визначення переможця закупівлі, існує ризик поставки товару у невідповідності до технічної специфікації предмета закупівлі.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення вимог пункту 18 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «РІНО ТРАКС ТРЕЙД», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом приведення умов Договору у відповідність до умов тендерної пропозиції переможця (з відповідним оприлюдненням в електронній системі закупівель), у разі неможливості - припинити зобов’язання за договором купівлі-продажу від 28 листопада 2025 року № 53-124-01-25-27387, укладеного з ТОВ «РІНО ТРАКС ТРЕЙД» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
15.12.2025 00:00
Дата публікації
17.12.2025 17:00
Документи висновку
17.12.2025 17:00
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі сідельного тягача (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-29-007952-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та розрахунків з підтвердними документами (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
28.11.2025 09:50
Орган перевірки
04.12.2025 00:00
Документи повідомлення
28.11.2025 09:51
-
Відповідь
Пояснення на запит ДАСУ щодо закупівлі UA-2025-10-29-007952-a
Пояснення на запит ДАСУ щодо закупівлі UA-2025-10-29-007952-a. Закупівля за номером UA-2025-10-29-007952-a «Сідельний тягач» (код ДК 021:2015: 34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби) за процедурою відкриті торги з особливостями здійснювалась відповідно до визначеної потреби на підставі поданих позапланових заявок, згідно організаційно-розпорядчих документів, технічної документації АТ «НАЕК «Енергоатом» та філії «ВП «Хмельницька АЕС» з метою здійснення перевезення важковагових вантажів, металоконструкцій та обладнання, яке необхідне для виконання ремонтно-відбудовних робіт. Технічні, якісні характеристики та комплектація предмета закупівлі визначені згідно Додатку №3 до тендерної документації «Сідельний тягач». Очікувана вартість закупівлі визначена в порядку, передбаченому примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275, виробничими та організаційно - розпорядчими документами АТ «НАЕК «Енергоатом» (наказ АТ «НАЕК «Енергоатом» від 08.10.2024 № 01-1011-н «Про порядок визначення очікуваної вартості закупівель товарів, робіт та послуг») та на основі попереднього цінового аналізу ринку потенційних постачальників, а саме: ТОВ «РІНО ТРАКС ТРЕЙД» (м. Київ), ТОВ «Вольво Україна» (м. Київ), ТОВ «СПЕЦТЕХНОЦЕНТР» (м. Київ), ТОВ «МЕРІБОЛ». За результатом аналізу отриманих комерційних пропозицій сформовано інформаційну довідку про визначення очікуваної вартості закупівлі від 18.09.2025 (додається) у відповідності до виділеного бюджету філії «ВП «Хмельницька АЕС». Джерелом фінансування закупівель АТ «НАЕК «Енергоатом» є власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Додаток: Інформаційна довідка про визначення очікуваної вартості закупівлі з додатками від 18.09.2025 на 49 аркушах.
Рішеня
02.12.2025 16:11
Замовник
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі сідельного тягача (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-29-007952-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та відповідних документів). 1. Надайте пояснення щодо невідповідності суми вартості товару в стовпці «Загальна вартість (без ПДВ) – 20 500 000,00 грн» таблиці «Тендерна пропозиція (цінова)» додатку № 4 тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ «РІНО ТРАКС ТРЕЙД», яка має бути результатом дій множення стовпців «кількість – 4 штуки» та «ціна за одиницю товару без ПДВ - 5 512 500,00 грн»? 2. Надайте пояснення щодо невідповідності додатку № 3 тендерної документації «Технічна специфікація до предмета закупівлі», додатку № 3 «Технічна специфікація до предмета закупівлі» тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ «РІНО ТРАКС ТРЕЙД» та додатку № 2 до Договору купівлі-продажу від 28 листопада 2025 року № 53-124-01-25-27387, а саме в кількості (штук) противідкатних опор. 3. Згідно наданої тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ «РІНО ТРАКС ТРЕЙД» та укладеного Договору купівлі-продажу від 28 листопада 2025 року № 53-124-01-25-27387 найменування товару зазначено як - сiдельний тягач Renault Т, у зв’язку з чим просимо уточнити конкретну серію/модель/маркування сiдельного тягача, який буде постачатися. Та чому така серія/модель/маркування сiдельного тягача не вказано у договорі? У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
04.12.2025 14:55
Орган перевірки
10.12.2025 00:00
Документи повідомлення
04.12.2025 14:56
-
Відповідь
Пояснення на запит ДАСУ щодо закупівлі UA-2025-10-29-007952-a
Пояснення на запит ДАСУ щодо закупівлі UA-2025-10-29-007952-a Закупівля за номером UA-2025-10-29-007952-a «Сідельний тягач» (код ДК 021:2015: 34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби) за процедурою відкриті торги з особливостями здійснювалась відповідно до визначеної потреби на підставі поданих позапланових заявок, згідно організаційно-розпорядчих документів, технічної документації АТ «НАЕК «Енергоатом» та філії «ВП «Хмельницька АЕС» з метою здійснення перевезення важковагових вантажів, металоконструкцій та обладнання, яке необхідне для виконання ремонтно-відбудовних робіт. Відповідно до пункту 32 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) - тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Відповідно до пункту 31 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) – тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ Тендерної документації - Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у Додатку № 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції».: 1. Тендерна пропозиція (цінова) згідно з Додатком №4 до тендерної документації, завірену підписом керівника/уповноваженої особи учасника (для учасників-юридичних осіб) або підписом учасника – фізичної особи, фізичної особи-підприємця та скріплену печаткою (якщо учасник здійснює свою діяльність за наявності печатки) або у формі електронного документа. В графі «Загальна вартість (без ПДВ)» зазначається вартість предмету закупівлі – ціна пропозиції без урахування ПДВ. Якщо учасник закупівлі є платником ПДВ, у такому випадку, в графі «Загальна вартість (з ПДВ)» додатково зазначається ціна його пропозиції з урахуванням ПДВ. Замовник не приймає до розгляду тендерні пропозиції, ціни яких є вищими ніж очікувана вартість предмета, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Ціна, запропонована учасником в тендерній пропозиції, повинна враховувати всі затрати пов’язані з предметом закупівлі (сплата податків, обов’язкових платежів, страхування, витрати пов’язані з отриманням необхідних дозволів та ліцензій тощо), відповідно до умов цієї тендерної документації та в залежності від виду оподаткування суб’єкта господарювання. 5 листопада 2025, 12:25:14 учасником подано тендерну пропозицію шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначено інформацію про ціну «22 050 000,00» грн та на виконання вимоги встановленої у пункті 4 Додатку №1 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції надано документ «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ (ЦІНОВА)» від 04.11.2025 року №04-RTT-4 на 1 арк., де в графі «Загальна вартість пропозиції, грн» учасником зазначено загальну вартість предмету закупівлі – 22 050 000,00 грн без ПДВ, що є ідентичним інформації зазначеній в електронних полях. Відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказам міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 – Розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО/учасником/постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю. У разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів. В свою чергу звертаємо увагу, що тендерна документація не містить окремих вимог щодо арифметичних розрахунків та інструкції заповнення певних стовпців, окрім вимог встановлених у пункті 4 Додатку №1 до тендерної документації щодо відображення інформації у графі «Загальна вартість (без ПДВ)» та «Загальна вартість (з ПДВ)». Також відповідно до інформації зазначеній у Додатку №1 до тендерної документації - учасник процедури закупівлі несе повну відповідальність за достовірність інформації та документів, які надані в складі тендерної пропозиції згідно із законодавством України. 2. Технічна пропозиція/технічна специфікація, яка має відповідати технічним, якісним та іншим вимогам встановленим у Додатку №3 до тендерної документації та містити технічні характеристики запропонованого товару, завірена підписом керівника/уповноваженої особи учасника (для учасників-юридичних осіб) або підписом учасника – фізичної особи, фізичної особи-підприємця та скріплену печаткою (якщо учасник здійснює свою діяльність за наявності печатки) або у формі електронного документа. На виконання вимог пункту 3 Додатку №1 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасником надано документ «Технічна специфікація до предмета закупівлі» 04.11.2025 №04-RTT-3 на 11 арк., в якому технічні характеристики запропонованого товару відповідають вимогам Замовника встановленим у Додатку №3 «Технічна специфікація до предмету закупівлі» до тендерної документації, а саме у частині комплекту поставки: противідкатні опори – 2 шт. За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «РІНО ТРАКС ТРЕЙД» Замовник прийшов до висновку, що пропозиція учасника відповідає технічним, якісним та іншим вимогам, встановленим у Додатку № 3 до тендерної документації. Проте, при формуванні проекту договору купівлі-продажу від 28.11.2025 №53-124-01-25-27387 в результаті людської помилки була допущена описка в частині зазначення інформації щодо кількості (штук) противідкатних опор у комплекті поставки предмету договору Додатку №2 до вищевказаного договору купівлі-продажу. Слід зазначити, що факт описки засвідчує те, що поставка противідкатних опор не здійснюється у кількості 1 штуки оскільки буде суперечити правилам безпеки перевезення вантажів автомобільним транспортом, що зобов’язує використовувати мінімум 2-х штук для запобігання мимовільному руху вантажних автомобілів під час стоянки, підйому передньої або задньої частин автомобіля, тому постачання противідкатних опор буде здійснено в кількості 2-х шт. Замовником вживаються заходи щодо усунення та недопущення в подальшому подібних випадків відповідно до встановлених у АТ «НАЕК «Енергоатом» та філії «ВП «Хмельницька АЕС» процедур. 3. Згідно наданої тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ «РІНО ТРАКС ТРЕЙД» та укладеного договору купівлі-продажу від 28.11.2025 року №53-124-01-25-27387 найменування товару зазначено як - сiдельний тягач Renault Т, де літера «Т» позначає серію вантажних автомобілів, що виробляються компанією Renault Trucks з 2013 року і прийшли на заміну Renault Magnum та Renault Premium Route. Відповідно до договору купівлі-продажу від 28.11.2025 року №53-124-01-25-27387 саме серія Т автомобіля марки Renault зазначена у Специфікації №1 (додаток №1) технічна специфікація (додаток №2) цього договору. Зазначення серії/моделі/маркування та комплектність сідельного тягача, який буде поставлено за результатами укладеного договору купівлі-продажу 28.11.2025 року №53-124-01-25-27387 також підтверджує комерційна пропозиція ТОВ «РІНО ТРАКС ТРЕЙД» від 18.09.2025. Відповідно до вищевказаної комерційної пропозиції, в якій зазначено RENAULT TRUCKS « Т-Range» 480 t4х2, (де Літера «T» - позначає серію Renault Trucks T; цифра 480 – позначає модель та вказує приблизну потужність двигуна в кінських силах; 4х2 - колісна формула: кількість осей та ведучих коліс), також підтверджує вищезазначені технічні характеристики надана у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «РІНО ТРАКС ТРЕЙД» «Технічна специфікація до предмета закупівлі» від 04.11.2025 №04-RTT-3 та відповідно інформація зазначається у додатку №2 договору купівлі-продажу 28.11.2025 року №53-124-01-25-27387. Додаток: Комерційна пропозиція ТОВ «РІНО ТРАКС ТРЕЙД» від 18.09.2025.
Рішеня
09.12.2025 16:59
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
22 050 000 грн.
Період подання пропозицій
до 06.11.2025 15:00
Замовник:
ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ХМЕЛЬНИЦЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Контактний телефон:
380384263823
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
22 050 000 грн.
Період подання пропозицій
до 06.11.2025 15:00
Замовник:
ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ХМЕЛЬНИЦЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Контактний телефон:
380384263823
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності