Показати схожі тендери

Закупівля Дивани для зали очікування від Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС у Вінницькій, Черкаській та Кіровоградській областях (філія ГСЦ МВС).

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-29-007502-a
Id Tender 4b727ca5c14a40e8938c4d42f42c0376
План UA-P-2025-10-27-006918-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 29.10.2025 13:48
Остання зміна 21.11.2025 10:37
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
94 800 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.10.2025 13:45 до 06.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 29.10.2025 13:45
до 03.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.10.2025 13:45
до 03.11.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 06.11.2025 13:30
-
Залишилось 2 днів 13 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.11.2025 17:32
до 26.11.2025 00:00
Період уточнень
з 29.10.2025 13:45 до 03.11.2025 00:00
Період оскарження
з 29.10.2025 13:45 до 03.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 06.11.2025 13:30
Основні параметри
Дивани для зали очікування
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
94 800 грн.
Дивани для зали очікування
Назва предмета закупівлі
Дивани для зали очікування
Очікувана вартість
94 800 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
474,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
06.11.2025 12:55
Закінчення аукціону
06.11.2025 13:30
Позиція
Опис предмета закупівлі
Дивани для зали очікування
Код ДК 021:2015
39150000-8 - Меблі та приспособи різні
Кількість
12
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
21010, Україна, Вінницька область, Вінниця, вулиця Ботанічна, будинок 24
Дата постачання по
10.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки здійснюються шляхом банківського переводу Замовника грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) робочих днів з дати надходження коштів з Державного бюджету України на розрахунковий рахунок Замовника на зазначені цілі, на підставі видаткової накладної за фактично наданий товар.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП КОЛОМІЄЦЬ ЛЮДМИЛА ПЕТРІВНА
Пропозиція:
80 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ Бондаренко Борис Васильович
Пропозиція:
53 020 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП КУКЛА МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ
Пропозиція:
79 920 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КІСПРІ УКРАЇНА"
Пропозиція:
53 010 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 06.11.2025 12:55
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
29.10.2025 13:48
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Черняк Наталія Миколаївна
Електронна пошта
Телефон
380982543486
Замовник
ЄДРПОУ
45400935
Повна назва
Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС у Вінницькій, Черкаській та Кіровоградській областях (філія ГСЦ МВС)
Поштовий індекс
21010
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
Вінниця
Адреса
вулиця Ботанічна, будинок 24
Кваліфікація
Лот № 1 Дивани для зали очікування
Період вимог/скарг з 10.11.2025 17:32 по 16.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.11.2025 13:30 по 14.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.11.2025 17:32
Довідка НАЗК
10.11.2025 17:32
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
06.11.2025 13:30
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 18.11.2025 15:00 по 24.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.11.2025 14:45 по 26.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей
Зміст
Відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній сисемі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей.
Документи кваліфікації
18.11.2025 14:58
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
Скарги та рішення
18.11.2025 14:46
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.10.2025 13:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.10.2025 13:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 20.11.2025 13:14 по 26.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.11.2025 15:00 по 26.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 Особливостей
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію учасника – ФОП Бондаренко Борис Васильович (код 2288903735) на підставі абзацу 6 підпункту 1 пункту 44 Особливостей, а саме: учасник процедури закупівлі: не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей.
Документи кваліфікації
20.11.2025 13:13
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
18.11.2025 15:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.10.2025 13:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.10.2025 13:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
18.11.2025 15:00
Надати до
20.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.11.2025 13:14 по 28.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
20.11.2025 16:11
documentType.award.deviationReport
20.11.2025 13:15
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.10.2025 13:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.10.2025 13:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
На вимогу п. 1 таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Учасник надав: довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору та копію договору про закупівлю від 09.07.2025 № 269 (далі – договір). Однак, на підтвердження виконання цього договору, у складі тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі відсутня інформація (видаткові накладні та/або акти приймання-передачі), яка підтверджує виконання цього договору. Враховуючи наведене, та з метою дотримання принципу максимальної економії та ефективності, а також недискримінації учасників, об’єктивності та неупередженості Уповноваженою особою прийнято рішення, що Учасник має виправити виявлену невідповідність та надати інформацію (видаткові накладні та/або акти приймання-передачі), яка підтверджує виконання договору про закупівлю від 09.07.2025 № 269. Вимога – Учасник має надати інформацію (видаткові накладні та/або акти приймання-передачі), яка підтверджує виконання договору про закупівлю від 09.07.2025 № 269.
Створено
20.11.2025 16:10
Надати до
21.11.2025 16:10
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
94 800 грн.
Період подання пропозицій
до 06.11.2025 00:00
Замовник:
Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС у Вінницькій, Черкаській та Кіровоградській областях (філія ГСЦ МВС)
Контактний телефон:
380982543486
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
94 800 грн.
Період подання пропозицій
до 06.11.2025 00:00
Замовник:
Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС у Вінницькій, Черкаській та Кіровоградській областях (філія ГСЦ МВС)
Контактний телефон:
380982543486
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності