Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт будівлі №11/28 (***) військового містечка №*** м. Одеса. (Коригування) від КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ МІСТА ОДЕСА.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-29-006668-a
Id Tender 375ab943dd8641e4b47f7aea663e0faa
План UA-P-2025-10-29-007031-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 29.10.2025 12:58
Остання зміна 08.12.2025 09:30
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
9 804 486 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.10.2025 12:58 до 13.11.2025 15:00
Завершено
Період уточнень
з 29.10.2025 12:58
до 10.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.10.2025 12:58
до 10.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 14.11.2025 15:06
до 19.11.2025 17:40
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 19.11.2025 17:40
до 25.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 19.11.2025 17:40
до 08.12.2025 09:30
Період уточнень
з 29.10.2025 12:58 до 10.11.2025 00:00
Період оскарження
з 29.10.2025 12:58 до 10.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 14.11.2025 15:06 до 19.11.2025 17:40
Період кваліфікації
з 14.11.2025 15:06 до 19.11.2025 17:40
Основні параметри
Капітальний ремонт будівлі №11/28 (***) військового містечка №*** м. Одеса. (Коригування)
Закупівля здійснюється відповідно до пункту 10 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) "Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування".
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
9 804 486 грн.
Капітальний ремонт будівлі №11/28 (***) військового містечка №*** м. Одеса. (Коригування)
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт будівлі №11/28 (***) військового містечка №*** м. Одеса. (Коригування)
Очікувана вартість
9 804 486 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
98044,86
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
14.11.2025 14:37
Закінчення аукціону
14.11.2025 15:06
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт будівлі №11/28 (***) військового містечка №*** м. Одеса. (Коригування)
Код ДК 021:2015
45000000-7 - Будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Одеська область, Одеса
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за виконані роботи по об'єкту проводяться на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3 протягом 90 робочих днів після їх підписання Замовником (за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника) та надання Генпідрядником проміжного пакету документів, а саме товарно-матеріальних накладних, проміжних актів прихованих робіт підписаних інженером технічного нагляду. Вартість устаткування, включена до Актів вартості устаткування та “Актів приймання виконаних будівельних робіт” за формою № КБ-2в повинна бути підтверджена копіями фінансових документів на їх придбання.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБ-ГРУП"
Пропозиція:
9 590 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО ЖИТ БУД"
Пропозиція:
9 249 916.36 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЖЕРЕЛО 47"
Пропозиція:
9 548 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 14.11.2025 14:37
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
29.10.2025 12:58
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дмитро Дубінін
Електронна пошта
Телефон
380504954636
Замовник
ЄДРПОУ
08038284
Повна назва
КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ МІСТА ОДЕСА
Поштовий індекс
65058
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Одеса
Адреса
вул. Незалежності, будинок 18
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт будівлі №11/28 (***) військового містечка №*** м. Одеса. (Коригування)
Період вимог/скарг з 19.11.2025 17:40 по 25.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.11.2025 15:06 по 22.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника на її відповідність вимогам тендерної документації та з урахуванням, що Учасник виправив невідповідності в інформації та документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених та/або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей у Замовника відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції. Враховуючи викладене, на підставі повідомлення відповідального виконавця ТВО начальника ПКГ КЕВ м. Одеса від 19.11.2025 року, тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, у т. ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника. Враховуючи інформацію щодо розгляду тендерної пропозиції Учасника, на підставі статті 33 Закону та пункту 49 Особливостей наявні підстави для визнання Учасника переможцем Закупівлі. На виконання норм пункту 49 Особливостей, статті 33 Закону та задля виконання функцій, покладених на уповноважену особу Замовника, необхідно прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю із переможцем Закупівлі, а саме з Учасником. Жодних підстав для неприйняття такого рішення немає.
Документи кваліфікації
19.11.2025 17:40
Довідка НАЗК
19.11.2025 17:40
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
18.11.2025 16:13
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
14.11.2025 15:06
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.10.2025 12:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.10.2025 12:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
І. Вимога про усунення невідповідностей. 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: В пункті 1 Додатку 1 до тендерної документації визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». Учасник повинен підтвердити згідно з цим пунктом, зокрема: Пункт 1.3. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Згідно цього пункту на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), учасник має надати довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Разом з тим, для підтвердження інформації, наведеної в довідці, учасник повинен надати копію відповідного аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію (копії) документів, що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору, або лист-відгук від контрагента, зазначеного в довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання учасником договору, із зазначенням номера та дати укладання такого договору та стану його виконання або в разу наявності інформації про аналогічний договір та виконання такого договору в електронній системі закупівель учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору зазначає в довідці в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) інформацію про ID-номер закупівлі, за якою учасник виконав аналогічний договір за умови розміщення замовником звіту про виконання такого договору та посилання на таку закупівлю в електронній системі закупівель. 2) Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції, на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО ЖИТ БУД" надає довідку від 13.11.2025 року № 03 (Файл – 3 Довідка щодо досвіду виконання договору). В зазначеній довідці від 13.11.2025 року № 03 учасник підтверджує наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Разом з тим, для підтвердження інформації, наведеної в довідці, ТОВ "ЕКО ЖИТ БУД" надає копію Договору підряду від 8.06.2025 р. №08/06/25 предметом якого є роботи з поточного ремонту систем опалення будівлі.... Оскільки предмет Договору підряду від 8.06.2025 р. №08/06/25 є роботи з поточного ремонту систем опалення будівлі..., то даний договір не є аналогічним до предмету закпівлі визначеного замовником. З огляду на те, що замовник чітко визначив, що буде вважатись аналогічним договором (ААналогічним вважається договір предметом якого є виконання робіт з нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту чи реставрації будівель (згідно з визначенням чинної редакції НК 018:2023), при цьому клас наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва за аналогічним договором (договорами) повинен бути не нижче ніж клас наслідків об’єкта будівництва за предметом закупівлі.), тендерна пропозиція ТОВ "ЕКО ЖИТ БУД" не відповідає вимогам пункту 1.3. Додатку 1 до тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Разом з тим, для підтвердження інформації, наведеної в довідці, учасник повинен надати копію відповідного аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію (копії) документів, що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору, або лист-відгук від контрагента, зазначеного в довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання учасником договору, із зазначенням номера та дати укладання такого договору та стану його виконання або в разу наявності інформації про аналогічний договір та виконання такого договору в електронній системі закупівель учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору зазначає в довідці в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) інформацію про ID-номер закупівлі, за якою учасник виконав аналогічний договір за умови розміщення замовником звіту про виконання такого договору та посилання на таку закупівлю в електронній системі закупівель. ІІ. Вимога про усунення невідповідностей. 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно з пунктом 5.4. Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен надати Статут або інший установчий документ учасника: Статут повинен містити відмітку державного реєстратора про проведення державної реєстрації або іншим установчим документом учасника (його копією) (у разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно ЗУ “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань” та відсутності відмітки державного реєстратора – учасник надає довідку в довільній формі із зазначенням коду адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника на вебпорталі Міністерства юстиції https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch). Якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників/учасників про створення такої юридичної особи та здійснення діяльності на підставі модельного статуту. 2) Перелік виявлених невідповідностей: Під час подання тендерної пропозиції, на виконання вимог пункту 5.4. Додатку 1 до тендерної документації, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО ЖИТ БУД" надає Рішення №1 одноосібного засновника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО ЖИТ БУД" (Файл - 6 Рішення учасника), яке не містить інформації про дату і місце прийняття рішення, що не дає можливості ідентифікувати дату прийняття такого рішення з ідентифікацією дати реєстрації юридичної особи. Разом з тим, зазначене Рішення №1 одноосібного засновника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО ЖИТ БУД" має печатку, що не відповідає вимогам чинного законодавста про використання печаток. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Статут або інший установчий документ учасника: Статут повинен містити відмітку державного реєстратора про проведення державної реєстрації або іншим установчим документом учасника (його копією) (у разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно ЗУ “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань” та відсутності відмітки державного реєстратора – учасник надає довідку в довільній формі із зазначенням коду адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника на вебпорталі Міністерства юстиції https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch). Якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників/учасників про створення такої юридичної особи та здійснення діяльності на підставі модельного статуту.
Створено
18.11.2025 16:12
Надати до
19.11.2025 16:12
Договір
UA-2025-10-29-006668-a-a1
Підписаний і діє
Номер
12 КРБ
9 249 916.36 грн.
7 708 263.63 грн.
З ПДВ
Підписано
04.12.2025
Строк дії договору з
04.12.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт будівлі №11/28 (***) військового містечка №*** м. Одеса. (Коригування)
Номенклатура
Капітальний ремонт будівлі №11/28 (***) військового містечка №*** м. Одеса. (Коригування)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ МІСТА ОДЕСА
Повна назва
КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ МІСТА ОДЕСА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
08038284

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО ЖИТ БУД"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО ЖИТ БУД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45548790

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
08.12.2025 09:30
-
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
9 804 486 грн.
Період подання пропозицій
до 13.11.2025 15:00
Замовник:
КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ МІСТА ОДЕСА
Контактний телефон:
380504954636
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
9 804 486 грн.
Період подання пропозицій
до 13.11.2025 15:00
Замовник:
КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ МІСТА ОДЕСА
Контактний телефон:
380504954636
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності