Показати схожі тендери
Закупівля Турнікет навчальний, засіб для зупинки кровотечі механічний тренувальний, бандаж перев’язувальний з однією подушкою, вузловий турнікет, бандаж перев’язувальний з еластичним компресійним компонентом, шина медична в рулоні, шина гнучка, термоковдра, бандаж компресійний, бинт еластичний медичний, шина для іммобілізації таза, покривало рятувальне, бинт еластичний від КОМУНАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "МУНІЦИПАЛЬНА ОХОРОНА".
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-29-006534-a
Id Tender dd0de3eeaa2948ae95ce4344d8fe998a
План UA-P-2025-10-29-007469-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 29.10.2025 13:05
Остання зміна 08.12.2025 14:49
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
906 400 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.10.2025 13:02 до 11.11.2025 11:00
Завершено
Період уточнень
з 29.10.2025 13:02
до 08.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.10.2025 13:02
до 08.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 12.11.2025 11:59
до 26.11.2025 11:34
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.11.2025 17:41
до 02.12.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 26.11.2025 11:34
до 08.12.2025 14:49
Період уточнень
з 29.10.2025 13:02 до 08.11.2025 00:00
Період оскарження
з 29.10.2025 13:02 до 08.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 12.11.2025 11:59 до 26.11.2025 11:34
Період кваліфікації
з 12.11.2025 11:59 до 26.11.2025 11:34
Основні параметри
Турнікет навчальний, засіб для зупинки кровотечі механічний тренувальний, бандаж перев’язувальний з однією подушкою, вузловий турнікет, бандаж перев’язувальний з еластичним компресійним компонентом, шина медична в рулоні, шина гнучка, термоковдра, бандаж компресійний, бинт еластичний медичний, шина для іммобілізації таза, покривало рятувальне, бинт еластичний
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 2 Статус - завершено лот закупівлі
906 400 грн.
Турнікет навчальний, засіб для зупинки кровотечі механічний тренувальний, бандаж перев’язувальний з однією подушкою, вузловий турнікет, бандаж перев’язувальний з еластичним компресійним компонентом, шина медична в рулоні, шина гнучка, термоковдра, бандаж компресійний, бинт еластичний медичний, шина для іммобілізації таза, покривало рятувальне, бинт еластичний
Назва предмета закупівлі
Турнікет навчальний, засіб для зупинки кровотечі механічний тренувальний, бандаж перев’язувальний з однією подушкою, вузловий турнікет, бандаж перев’язувальний з еластичним компресійним компонентом, шина медична в рулоні, шина гнучка, термоковдра, бандаж компресійний, бинт еластичний медичний, шина для іммобілізації таза, покривало рятувальне, бинт еластичний
Очікувана вартість
906 400 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4532,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
12.11.2025 11:30
Закінчення аукціону
12.11.2025 11:59
Позиція
Опис предмета закупівлі
Турнікет навчальний, засіб для зупинки кровотечі механічний тренувальний, бандаж перев’язувальний з однією подушкою, вузловий турнікет, бандаж перев’язувальний з еластичним компресійним компонентом, шина медична в рулоні, шина гнучка, термоковдра, бандаж компресійний, бинт еластичний медичний, шина для іммобілізації таза, покривало рятувальне, бинт еластичний
Код ДК 021:2015
33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Кількість
1 683
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
04053, Україна, Київська область, Київ, вул. Велика Житомирська,38
Дата постачання по
26.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП СЕМЕНЮК СВІТЛАНА ВОЛОДИМИРІВНА
Пропозиція:
575 695 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Литвиненко Наталія Вікторівна"
Пропозиція:
649 500 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС"
Пропозиція:
575 700.66 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 12.11.2025 11:30
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
06.11.2025 13:39
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Леся Снігур
Електронна пошта
Телефон
+380443668889
Замовник
ЄДРПОУ
41680696
Повна назва
КОМУНАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "МУНІЦИПАЛЬНА ОХОРОНА"
Поштовий індекс
01001
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Хрещатик, будинок 36
Кваліфікація
Лот № 1 Турнікет навчальний, засіб для зупинки кровотечі механічний тренувальний, бандаж перев’язувальний з однією подушкою, вузловий турнікет, бандаж перев’язувальний з еластичним компресійним компонентом, шина медична в рулоні, шина гнучка, термоковдра, бандаж компресійний, бинт еластичний медичний, шина для іммобілізації таза, покривало рятувальне, бинт еластичний
Період вимог/скарг з 20.11.2025 17:41 по 26.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.11.2025 11:59 по 11.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
20.11.2025 17:41
Повідомлення про рішення
20.11.2025 14:54
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
18.11.2025 16:48
Електроний протокол про продовження строку
12.11.2025 11:59
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.10.2025 12:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.10.2025 12:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий у складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
18.11.2025 16:48
Дата кінця розгляду
11.12.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) Учасником не дотримано вимог п.2 додатку 1 до тендерної документації, а саме: гарантійний лист Вих № 10-11/9 від 10.11.2025 р. не містить назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі. 2) Учасником не дотримано вимог пп.10.3 додатку 1 до тендерної документації, а саме: не надано гарантійний лист. 3) Учасником не дотримано вимог пп.10.7 додатку 1 до тендерної документації, а саме: наданий лист Вих № 10-11/6 від 10.11.2025 р. складений не у відповідності до вимог вищезазначеної вимоги. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) пп.2 додатку 1 до тендерної документації – Учасник у складі тендерної пропозиції надає підписане та заповнене технічне завдання (специфікація) за формою, викладеною в додатку 1.1 до тендерної документації, а також документи, визначені у додатку 1.1 (у разі якщо це передбачено). Додаток 1.1 до тендерної документації – пп.3 Учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним Товару, у кількості та в терміни, визначені цим оголошенням та пропозицією Учасника. На підтвердження Учасник повинен надати гарантійний лист постачальника, яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, та в терміни, визначені цим оголошенням та пропозицією Учасника, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі.. 2) пп.10.3 додатку 1 до тендерної документації - Фактом подання тендерної пропозиції учасник підтверджує, що у попередніх відносинах між Учасником та Замовником таку оперативно-господарську/і санкцію/ї, як відмова від встановлення господарських відносин на майбутнє, не було застосовано, про що надається гарантійний лист. 3) пп.10.7 додатку 1 до тендерної документації - Учасники при поданні тендерної пропозиції повинні враховувати норми (врахуванням вважається факт надання у складі тендерної пропозиції листа, що учасник ознайомлений з даним нормами і їх не порушує): — постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, оскільки замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи, пов’язані з країною-агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї Постанови; — постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації; — Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII. А також враховувати, що в Україні замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів. 3. Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен: 1) надати гарантійний лист, яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, та в терміни, визначені цим оголошенням та пропозицією Учасника, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі. 2) надати гарантійний лист у відповідності до вимог пп.10.3 додатку 1 до тендерної документації. 3) надати лист у відповідності до вимог пп.10.7 додатку 1 до тендерної документації.
Створено
19.11.2025 09:53
Надати до
20.11.2025 09:53
Період вимог/скарг з 26.11.2025 11:34 по 02.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.11.2025 17:41 по 28.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
26.11.2025 11:34
Довідка НАЗК
26.11.2025 11:34
Повідомлення про рішення
20.11.2025 17:41
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-10-29-006534-a-b1
Підписаний і діє
Номер
143
575 700.66 грн.
538 038 грн.
З ПДВ
Підписано
08.12.2025
Строк дії договору з
08.12.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 683 (штуки)
Турнікет навчальний, засіб для зупинки кровотечі механічний тренувальний, бандаж перев’язувальний з однією подушкою, вузловий турнікет, бандаж перев’язувальний з еластичним компресійним компонентом, шина медична в рулоні, шина гнучка, термоковдра, бандаж компресійний, бинт еластичний медичний, шина для іммобілізації таза, покривало рятувальне, бинт еластичний
Номенклатура
Турнікет навчальний, засіб для зупинки кровотечі механічний тренувальний, бандаж перев’язувальний з однією подушкою, вузловий турнікет, бандаж перев’язувальний з еластичним компресійним компонентом, шина медична в рулоні, шина гнучка, термоковдра, бандаж компресійний, бинт еластичний медичний, шина для іммобілізації таза, покривало рятувальне, бинт еластичний
Кількість
1 683
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 26 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "МУНІЦИПАЛЬНА ОХОРОНА"
Повна назва
КОМУНАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "МУНІЦИПАЛЬНА ОХОРОНА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41680696

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС"
Повна назва
ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38929750

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
08.12.2025 14:49
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
906 400 грн.
Період подання пропозицій
до 11.11.2025 11:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "МУНІЦИПАЛЬНА ОХОРОНА"
Контактний телефон:
+380443668889
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
906 400 грн.
Період подання пропозицій
до 11.11.2025 11:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "МУНІЦИПАЛЬНА ОХОРОНА"
Контактний телефон:
+380443668889
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності