Показати схожі тендери

Закупівля Крісла офісні від КООРДИНАЦІЙНО-МОНІТОРИНГОВА МИТНИЦЯ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-29-005865-a
Id Tender 0eaf06e497964da19f96ce83afdaf972
План UA-P-2025-10-27-016474-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 29.10.2025 12:22
Остання зміна 20.11.2025 08:15
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
30 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.10.2025 12:22 до 06.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 29.10.2025 12:22
до 03.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.10.2025 12:22
до 03.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 06.11.2025 12:31
до 13.11.2025 09:07
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.11.2025 15:28
до 19.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 13.11.2025 09:07
до 20.11.2025 08:15
Період уточнень
з 29.10.2025 12:22 до 03.11.2025 00:00
Період оскарження
з 29.10.2025 12:22 до 03.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 06.11.2025 12:31 до 13.11.2025 09:07
Період кваліфікації
з 06.11.2025 12:31 до 13.11.2025 09:07
Основні параметри
Крісла офісні
Перерозподіл додаткового фінансування
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
30 000 грн.
Крісла офісні
Назва предмета закупівлі
Крісла офісні
Примітки
Перерозподіл додаткового фінансування
Очікувана вартість
30 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
150,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
06.11.2025 12:08
Закінчення аукціону
06.11.2025 12:31
Позиція
Опис предмета закупівлі
Крісла офісні
Код ДК 021:2015
39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Кількість
12
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
04119, Україна, м. Київ, Київ, вулиця Дегтярівська, 11 г
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник протягом 10 банківських днів після підписання Сторонами накладної на Товар, за наявності фінансування, перераховує на поточний рахунок Постачальника кошти за поставлену партію Товару, що зазначається в накладній на Товар, виходячи з цін, визначених в Додатку 1 даного Договору.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ Бондаренко Борис Васильович
Пропозиція:
29 953.44 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТЕХНОСТИЛЬ-ПРО"
Пропозиція:
14 970 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 06.11.2025 12:08
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
29.10.2025 12:22
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
КОНОВАЛ Тетяна
Електронна пошта
Телефон
0505588405
Замовник
ЄДРПОУ
43958390
Повна назва
КООРДИНАЦІЙНО-МОНІТОРИНГОВА МИТНИЦЯ
Поштовий індекс
04119
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Київ
Адреса
вулиця Дегтярівська, 11 г
Кваліфікація
Лот № 1 Крісла офісні
Період вимог/скарг з 12.11.2025 15:28 по 18.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.11.2025 12:31 по 14.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником
Зміст
Вимога до предмету закупівлі Додаток 5 (малюнок 1) до тендерної документації ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ до ТОВАРУ - відсутні документи передбачені пунктами 4, 7 та 7.1, також відсутні Сертифікати якості на момент подачі пропозиції участі в аукціоні, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи та сертифікат відповідності на меблі згідно з тендерною документацією. Учасником у складі тендерної пропозиції не було надано Сертифікати якості на момент подачі пропозиції участі в аукціоні, відсутні також висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи та сертифікат відповідності на меблі згідно з тендерною документацією.
Документи кваліфікації
12.11.2025 15:28
Повідомлення про рішення
10.11.2025 15:25
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
06.11.2025 12:31
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.10.2025 12:22
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.10.2025 12:22
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
06.11.2025 12:31
Надати до
08.11.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Державна митна служба України в особі Координаційно-моніторингової митниці ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) 10.11.2025 місце Київ № 51 Уповноваженої особи – головний державний інспектор відділу адміністративно-господарської діяльності Коновал Тетяна. Про розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1. Затвердження вимоги про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією (далі - вимога про усунення невідповідностей) щодо закупівлі Крісла офісні, код ДК 021:2015 – 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них, ідентифікатор закупівлі UA-2025-10-29-005865-a; 2. Розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами (далі – Особливості). РОЗГЛЯД ПИТАНЬ: 1. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ "ТЕХНОСТИЛЬ-ПРО" виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі Крісла офісні, код ДК 021:2015 – 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них, ідентифікатор закупівлі UA-2025-10-29-005865-а. Перелік невідповідностей: Вимога до предмету закупівлі - відсутні документи, гарантійні листи, Сертифікати на момент подачі пропозиції в участі в аукціоні, Додаток 2 Порівняльна таблиця, Додаток 3, Додаток 4, Додаток 5. На підставі викладеного, необхідно затвердити вимогу про усунення невідповідностей. 2. Керуючись пунктом 43 Особливостей вирішено розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Закону з урахуванням Особливостей. РІШЕННЯ: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі Крісла офісні, код ДК 021:2015 – 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них, ідентифікатор закупівлі UA-2025-10-29-005865-а; 2. Розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Закону з урахуванням Особливостей. Уповноважена особа _________________ Тетяна КОНОВАЛ (підпис/КЕП) (Прізвище, ініціали)
Створено
10.11.2025 15:24
Надати до
11.11.2025 15:24
Період вимог/скарг з 13.11.2025 09:07 по 19.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.11.2025 15:28 по 20.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.11.2025 09:08
Довідка НАЗК
13.11.2025 09:07
Повідомлення про рішення
12.11.2025 15:28
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-10-29-005865-a-b1
Підписаний і діє
Номер
36
29 953.44 грн.
29 953.44 грн.
Без ПДВ
Підписано
19.11.2025
Строк дії договору з
19.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
12 (штуки)
Крісла офісні
Номенклатура
Крісла офісні
Кількість
12
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КООРДИНАЦІЙНО-МОНІТОРИНГОВА МИТНИЦЯ
Повна назва
КООРДИНАЦІЙНО-МОНІТОРИНГОВА МИТНИЦЯ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43958390

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ Бондаренко Борис Васильович
Повна назва
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ Бондаренко Борис Васильович
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2288903735

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
20.11.2025 08:14
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
30 000 грн.
Період подання пропозицій
до 06.11.2025 00:00
Замовник:
КООРДИНАЦІЙНО-МОНІТОРИНГОВА МИТНИЦЯ
Контактний телефон:
0505588405
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
30 000 грн.
Період подання пропозицій
до 06.11.2025 00:00
Замовник:
КООРДИНАЦІЙНО-МОНІТОРИНГОВА МИТНИЦЯ
Контактний телефон:
0505588405
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності