Зміст
Державна митна служба України в особі Координаційно-моніторингової митниці
ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ)
10.11.2025 місце Київ № 51
Уповноваженої особи – головний державний інспектор відділу адміністративно-господарської діяльності Коновал Тетяна.
Про розміщення повідомлення
з вимогою про усунення невідповідностей
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
1. Затвердження вимоги про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією (далі - вимога про усунення невідповідностей) щодо закупівлі Крісла офісні, код ДК 021:2015 – 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них, ідентифікатор закупівлі
UA-2025-10-29-005865-a;
2. Розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами (далі – Особливості).
РОЗГЛЯД ПИТАНЬ:
1. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ "ТЕХНОСТИЛЬ-ПРО" виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі Крісла офісні, код ДК 021:2015 – 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них, ідентифікатор закупівлі UA-2025-10-29-005865-а.
Перелік невідповідностей:
Вимога до предмету закупівлі - відсутні документи, гарантійні листи, Сертифікати на момент подачі пропозиції в участі в аукціоні, Додаток 2 Порівняльна таблиця, Додаток 3, Додаток 4, Додаток 5.
На підставі викладеного, необхідно затвердити вимогу про усунення невідповідностей.
2. Керуючись пунктом 43 Особливостей вирішено розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Закону з урахуванням Особливостей.
РІШЕННЯ:
1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі Крісла офісні, код ДК 021:2015 – 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них, ідентифікатор закупівлі UA-2025-10-29-005865-а;
2. Розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Закону з урахуванням Особливостей.
Уповноважена особа _________________ Тетяна КОНОВАЛ
(підпис/КЕП) (Прізвище, ініціали)