Показати схожі тендери

Закупівля Комплекти засобів навчання та обладнання для кабінетів фізики, хімії, географії та біології (ДК 021:2015: 39160000-1 "Шкільні меблі") від РУЖИНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ РУЖИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-29-004345-a
Id Tender 903f6ce22b04463e9a5c16ff08898c2f
План UA-P-2025-10-29-002630-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 29.10.2025 11:32
Остання зміна 21.11.2025 13:43
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
457 626 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.10.2025 11:30 до 06.11.2025 00:01
Завершено
Період уточнень
з 29.10.2025 11:30
до 03.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.10.2025 11:30
до 03.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 06.11.2025 00:01
до 11.11.2025 08:56
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.11.2025 08:56
до 17.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 11.11.2025 08:56
до 21.11.2025 13:43
Період уточнень
з 29.10.2025 11:30 до 03.11.2025 00:00
Період оскарження
з 29.10.2025 11:30 до 03.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 06.11.2025 00:01 до 11.11.2025 08:56
Період кваліфікації
з 06.11.2025 00:01 до 11.11.2025 08:56
Основні параметри
Комплекти засобів навчання та обладнання для кабінетів фізики, хімії, географії та біології (ДК 021:2015: 39160000-1 "Шкільні меблі")
Закупівля здійснюється відповідно до Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX, що співфінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility. Зміст висвітленої інформації не обов’язково відображає позицію Європейського Союзу.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
457 626 грн.
Комплекти засобів навчання та обладнання для кабінетів фізики, хімії, географії та біології
Назва предмета закупівлі
Комплекти засобів навчання та обладнання для кабінетів фізики, хімії, географії та біології
Очікувана вартість
457 626 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2288,13
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 4
Позиція : №1 1 (комплект)
Комплект засобів навчання та обладнання для кабінету фізики
Опис предмета закупівлі
Комплект засобів навчання та обладнання для кабінету фізики
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
13601, Україна, Житомирська область, Ружин, вул. Київська, 43
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 (комплект)
Комплект засобів навчання та обладнання для кабінету хімії
Опис предмета закупівлі
Комплект засобів навчання та обладнання для кабінету хімії
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
13601, Україна, Житомирська область, Ружин, вул. Київська, 43
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Позиція : №3 1 (комплект)
Комплект засобів навчання та обладнання для кабінету географії
Опис предмета закупівлі
Комплект засобів навчання та обладнання для кабінету географії
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
13601, Україна, Житомирська область, Ружин, вул. Київська, 43
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Позиція : №4 1 (комплект)
Комплект засобів навчання та обладнання для кабінету біології
Опис предмета закупівлі
Комплект засобів навчання та обладнання для кабінету біології
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
13601, Україна, Житомирська область, Ружин, вул. Київська, 43
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Згідно договору та отриманих накладних
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ГАЙДАМАЧУК СОФІЯ ВОЛОДИМИРІВНА"
Пропозиція:
457 600 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
29.10.2025 11:32
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
29.10.2025 11:30
Проект договору
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine Facility
Повна назва
Ukraine Facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Григорій Вардецький
Електронна пошта
Телефон
+380963057818
Замовник
ЄДРПОУ
22058715
Повна назва
РУЖИНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ РУЖИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
13601
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
смт. Ружин
Адреса
вул. Київська, буд. 43
Кваліфікація
Лот № 1 Комплекти засобів навчання та обладнання для кабінетів фізики, хімії, географії та біології
Період вимог/скарг з 11.11.2025 08:56 по 17.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.11.2025 00:01 по 14.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.11.2025 08:56
Довідка НАЗК
11.11.2025 08:56
Повідомлення про рішення
06.11.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-10-29-004345-a-a1
Підписаний і діє
Номер
33-11/25
457 600 грн.
457 600 грн.
Без ПДВ
Підписано
21.11.2025
Строк дії договору з
21.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (комплект)
Комплект засобів навчання та обладнання для кабінету фізики
Номенклатура
Комплект засобів навчання та обладнання для кабінету фізики
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (комплект)
Комплект засобів навчання та обладнання для кабінету хімії
Номенклатура
Комплект засобів навчання та обладнання для кабінету хімії
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (комплект)
Комплект засобів навчання та обладнання для кабінету географії
Номенклатура
Комплект засобів навчання та обладнання для кабінету географії
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (комплект)
Комплект засобів навчання та обладнання для кабінету біології
Номенклатура
Комплект засобів навчання та обладнання для кабінету біології
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
РУЖИНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ РУЖИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
РУЖИНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ РУЖИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
22058715

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "ГАЙДАМАЧУК СОФІЯ ВОЛОДИМИРІВНА"
Повна назва
ФОП "ГАЙДАМАЧУК СОФІЯ ВОЛОДИМИРІВНА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3869008149

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
21.11.2025 13:43
-
21.11.2025 13:15
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-11-24-000029
Дата створення проекту
24.11.2025 12:22
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
24.11.2025 16:48
Дата публікації висновку про результати
11.12.2025 15:13
Дата завершення усунення порушень
26.12.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
16.12.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 41) 242-08-14
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919579
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Житомир
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Н А К А З 24.11.2025 № 105-з Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Перший заступник начальника Північного офісу Держаудитслужби, в.о. начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Олександр СОМИК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 24.11.2025 № 105-з Витяг з переліку процедур закупівель. № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 2. UA-2025-10-29-004345-a. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
24.11.2025 00:00
Документи рішення
24.11.2025 16:48
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 11 грудня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (далі - Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – Постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Ружинського ліцею Ружинської селищної ради Житомирської області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 29.10.2025, тендерна пропозиція учасника фізичної особи-підприємця Гайдамачук Софії Володимирівни (далі – ФОП Гайдамачук С.В.), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 11.11.2025, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 11.11.2025, договір від 21.11.2025 № 33-11/25, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 01.12.2025 та 10.12.2025. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Гайдамачук С.В. встановлено наступне. Відповідно до підпункту 2 пункту 4.1.4 розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції, на підтвердження якості електронних освітніх ресурсів (технічні характеристики яких наведені Замовником у пункті 44 розділу IV Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації), повинен надати копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропоноване програмне забезпечення. На виконання вказаної вище вимоги учасником ФОП Гайдамачук С.В. у складі тендерної пропозиції надано висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 13.10.2020 № 12.2-18-3/23597 на запропоноване програмне забезпечення (файл «4.1.4 Висновок СЕС Mozabook.pdf»), термін дії якого закінчився, чим не дотримано вимоги підпункту 2 пункту 4.1.4 розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до пункту 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Проте, Замовник в порушення вимог пункту 43 Особливостей не виявив та не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення вищезазначеної невідповідності, чим не надав можливість учаснику ФОП Гайдамачук С.В. усунути таку невідповідність в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції. На запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу процедури закупівлі, Замовником 01.12.2025 надано пояснення, яке не спростовує встановлене порушення.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Гайдамачук С.В. встановлено порушення пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, дотримання вимог Постанови № 710, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» № 2939-XII від 26.01.1993, статтею 8 Закону, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення в подальшому виявлених порушень шляхом проведення роз’яснювальної роботи та/або економічних навчань, а також протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
11.12.2025 00:00
Дата публікації
11.12.2025 15:13
Документи висновку
11.12.2025 15:13
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Опрацювавши інформацію щодо зобов’язання усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель, Ружинський ліцей Ружинської селищної ради Житомирської області повідомляє, що між ліцеєм та Товариством з обмеженою відповідальністю «Навчально-консалтинговий центр «Закупівлі») укладено договір від 12 грудня 2025 року про проведення навчання спеціалістів з питань здійснення публічних закупівель (https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-12-12-014944-a). Уповноваженою особою 15 грудня 2025 року пройдено відповідне навчання.
Дата публікації
15.12.2025 15:43
Документи інформації про усунення порушення
15.12.2025 15:45
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Комплекти засобів навчання та обладнання для кабінетів фізики, хімії, географії та біології» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-29-004345-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» №2939-XII від 26.01.1993, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII 25.12.2015 (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), постала потреба в отриманні пояснень та документів до наступних питань. 1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом. Враховуючи вищевикладене, надайте інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерних пропозицій учасника ФОП Гайдамачук Софії Володимирівни на відповідність тендерній документації Ружинського ліцею Ружинської селищної ради Житомирської області (далі – Замовник) з наданням документального підтвердження (протоколу, рішення). 3. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 4. Пунктом 44 розділу розділу ІV таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що Замовник здійснює закупівлю електронних освітніх ресурсів. Також, Замовником на підтвердження технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі в підпунктах 1-4 пункту 4.1.4 розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасниками наступних документів, а саме: - Інформаційну довідку в довільній формі з посиланнями на переліки україномовних ліцензійних цифрових підручників 1-11 класів та цифрових уроків українською мовою пропонованого програмного забезпечення. - Копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропоноване програмне забезпечення. - Підтверджуючий документ про надання програмному забезпеченню від Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти» МОН України грифа «Схвалено для використання в освітньому процесі»; - Якщо Учасник не є виробником запропонованих товарів, то в складі тендерної пропозиції він повинен надати авторизаційний лист від виробника або офіційного на території України представника/дистриб’ютора виробника пропонованого товару з вказанням назви Замовника та номеру закупівлі. У разі надання авторизаційного листа дистриб'ютором надати авторизаційний лист від виробника, що підтверджує статус офіційного дистриб’ютора або посилання на офіційний сайт виробника для можливості перевірки інформації що підтверджує наявність дистриб’ютора виробника в Україні. На виконання вище вказаних вимог учасником ФОП Гайдамачук Софією Володимирівною надано авторизаційний лист від 30.10.2025 № ТА30/10/2025-4.(файл «4.1.4 Мозабук_UA-2025-10-29-004345-a»). Відповідно до авторизаційного листа від 30.10.2025 № ТА30/10/2025-4 виробником програмного забезпечення є Mozaik Education. Разом з тим, учасником ФОП Гайдамачук Софією Володимирівною у складі тендерної пропозиції надано висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 13.10.2020 № 12.2-18-3/23597 на запропоноване програмне забезпечення (далі - Висновок).(файл «4.1.4 Висновок СЕС Mozabook»). Аналізом встановлено, що термін дії Висновку є 5 років. Однак, станом на дату подання тендерної пропозиції учасника ФОП Гайдамачук Софією Володимирівною термін дії Висновка закінчився. Таким чином, учасником ФОП Гайдамачук Софією Володимирівною не підтверджено технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі в частині надання копії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропоноване програмне забезпечення, чим не дотримано вимоги підпункту 2 пункту 4.1.4 розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації. Слід зазначити, що відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. В свою чергу, не дотримання учасником ФОП Гайдамачук Софією Володимирівною вимог підпункту 2 пункту 4.1.4 розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації є невідповідністю, яка підлягала усуненню у відповідності до пункту 43 Особливостей. Враховуючи вищевикладене, чому на порушення пункту 43 Особливостей не розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури ФОП Гайдамачук Софією Володимирівною у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією? Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років
Рішеня
26.11.2025 16:36
Орган перевірки
02.12.2025 00:00
Документи повідомлення
26.11.2025 16:36
-
Відповідь
Відповідь на звернення
Відповідь на звернення
Рішеня
01.12.2025 15:38
Замовник
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Комплекти засобів навчання та обладнання для кабінетів фізики, хімії, географії та біології» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-29-004345-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» №2939-XII від 26.01.1993, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII 25.12.2015 (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), постала потреба в отриманні пояснень та документів до наступних питань. 1. Пунктом 44 розділу розділу ІV таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що Замовник здійснює закупівлю електронних освітніх ресурсів. Також, Замовником на підтвердження технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі в підпункті 4 пункту 4.1.4 розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації встановлено вимогу якщо учасник не є виробником запропонованих товарів, то в складі тендерної пропозиції він повинен надати авторизаційний лист від виробника або офіційного на території України представника/дистриб’ютора виробника пропонованого товару з вказанням назви Замовника та номеру закупівлі. У разі надання авторизаційного листа дистриб'ютором надати авторизаційний лист від виробника, що підтверджує статус офіційного дистриб’ютора або посилання на офіційний сайт виробника для можливості перевірки інформації що підтверджує наявність дистриб’ютора виробника в Україні. На виконання вище вказаних вимог учасником ФОП Гайдамачук Софією Володимирівною надано авторизаційний лист від 30.10.2025 № ТА30/10/2025-4.(файл «4.1.4 Мозабук_UA-2025-10-29-004345-a») (далі – Авторизаційний лист). Відповідно до Авторизаційного листа виробником програмного забезпечення є Mozaik Education (далі - Виробник), а дистриб’ютором Виробника є ТОВ «ЕДПРО ДИСТРИБЮШН» (далі - Дистриб’ютор). Слід відмітити, що у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Гайдамачук Софією Володимирівною відсутній авторизаційний лист від Виробника, що підтверджує статус офіційного Дистриб’ютора на території України. Крім того, в Авторизаційному листі відсутнє посилання на офіційний сайт Виробника для можливості перевірки інформації що підтверджує наявність Дистриб’ютора Виробника в Україні. Враховуючи викладене вище, поясніть яким чином Замовником підтверджено відповідність учасника ФОП Гайдамачук Софією Володимирівною вимогам підпункту 4 пункту 4.1.4 розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації, із наданням копій таких документів та зазначенням інформації щодо їх подання у складі пропозиції учасника (назва файлу)? Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років
Рішеня
08.12.2025 12:52
Орган перевірки
12.12.2025 00:00
Документи повідомлення
08.12.2025 12:52
-
Відповідь
Відповідь на запит
На Ваш запит Ружинський ліцей Ружинської селищної ради Житомирської області надає пояснення щодо проведення закупівлі UA-2025-10-29-004345-а. Пунктом 44 розділу ІV таблиці 1 Додатку 2 Тендерної документації передбачено, що Замовник здійснює закупівлю електронних освітніх ресурсів. Також, Замовником на підтвердження технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі в підпункті 4 пункту 4.1.4 розділу 4 Додатку 1 Тендерної документації встановлено вимогу якщо учасник не є виробником запропонованих товарів, то в складі тендерної пропозиції він повинен надати авторизаційний лист від виробника або офіційного на території України представника/дистриб’ютора виробника пропонованого товару з вказанням назви Замовника та номеру закупівлі. У разі надання авторизаційного листа дистриб'ютором надати авторизаційний лист від виробника, що підтверджує статус офіційного дистриб’ютора або посилання на офіційний сайт виробника для можливості перевірки інформації що підтверджує наявність дистриб’ютора виробника в Україні. У складі документації, наданої Учасником закупівлі міститься Авторизаційний лист для участі у тендерній закупівлі ТОВ «ОБЛАДНАННЯ ОПТ» вих.№ 1 від 04.11.2025 року про уповноваження партнера, фізичну особу-підприємця Гайдамачук Софію Володимирівну (ЄДРПОУ 3869008149), на участь у торгах предмету закупівлі: UA-2025-10-29-004345-a та здійснювати постачання засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів, які відповідають технічним, якісним та кількісним характеристикам, визначеним у документації Замовника (файл 4.1.2). Також Тендерною документацією передбачено можливість вибору дистриб’ютором надавати авторизаційний лист від виробника, що підтверджує статус офіційного дистриб’ютора або посилання на офіційний сайт виробника. Сполучник «або» означає діяти на власний вибір, обираючи із запропонованих варіантів. Тобто, Замовником не встановлено прямої вимоги надавати посилання на сайт виробника безпосередньо в авторизаційному листі. Натомість учасником надано в складі пропозиції надано файл «4.1.4. Посилання на книги та уроки.pdf» в якому учасником зазначено посилання на сайт виробника програмного забезпечення, на зазначеному сайті наявний розділ «Крамниці» з пунктом «Distributors» де розміщена необхідна інформація, що підтверджує дистриб’юторські відносини між ТОВ “ЕДПРО ДИСТРИБЮШН” та Mozaik Education Ltd.
Рішеня
10.12.2025 14:21
Замовник
Документи повідомлення
10.12.2025 14:22
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
457 626 грн.
Період подання пропозицій
до 06.11.2025 00:01
Замовник:
РУЖИНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ РУЖИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380963057818
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
457 626 грн.
Період подання пропозицій
до 06.11.2025 00:01
Замовник:
РУЖИНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ РУЖИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380963057818
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності