Показати схожі тендери

Закупівля Комплекти мультимедійного обладнання від КЗ Чернівецька гімназія № 14 Чернівецької міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-29-004032-a
Id Tender 176313e28c5d4242a33bc371f1d46117
План UA-P-2025-10-29-003284-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 29.10.2025 11:24
Остання зміна 12.11.2025 16:03
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
320 078 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.10.2025 11:23 до 06.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 29.10.2025 11:23
до 03.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.10.2025 11:23
до 03.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 06.11.2025 00:00
до 06.11.2025 12:00
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.11.2025 12:00
до 12.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 06.11.2025 12:00
до 12.11.2025 16:03
Період уточнень
з 29.10.2025 11:23 до 03.11.2025 00:00
Період оскарження
з 29.10.2025 11:23 до 03.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 06.11.2025 00:00 до 06.11.2025 12:00
Період кваліфікації
з 06.11.2025 00:00 до 06.11.2025 12:00
Основні параметри
Комплекти мультимедійного обладнання
закупівля здійснюється відповідно до Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX, що фінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility . Зміст висвітленої інформації не обов’язково відображає позицію Європейського Союзу.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
320 078 грн.
Комплекти мультимедійного обладнання
Назва предмета закупівлі
Комплекти мультимедійного обладнання
Очікувана вартість
320 078 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1600,39
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 1 (комплект)
Комплект мультимедійного обладнання для кабінету географії
Опис предмета закупівлі
Комплект мультимедійного обладнання для кабінету географії
Код ДК 021:2015
32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
58029, Україна, Чернівецька область, Чернівці, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ МАЙДАНУ, будинок 152 А,
Дата постачання по
31.12.2025 11:25
Позиція : №2 1 (комплект)
Комплект мультимедійного обладнання для кабінету математики
Опис предмета закупівлі
Комплект мультимедійного обладнання для кабінету математики
Код ДК 021:2015
32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
58029, Україна, Чернівецька область, Чернівці, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ МАЙДАНУ, будинок 152 А,
Дата постачання по
31.12.2025 11:25
Позиція : №3 1 (комплект)
Комплект мультимедійного обладнання для кабінету хімії
Опис предмета закупівлі
Комплект мультимедійного обладнання для кабінету хімії
Код ДК 021:2015
32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
58029, Україна, Чернівецька область, Чернівці, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ МАЙДАНУ, будинок 152 А,
Дата постачання по
31.12.2025 11:25
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ВОРОНЕЦЬ АНАСТАСІЯ АНАТОЛІЇВНА"
Пропозиція:
320 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
29.10.2025 11:23
Оголошення про проведення закупівлі
29.10.2025 11:20
Тендерна документація
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine Facility
Повна назва
Ukraine Facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Масловська Світлана Тарасівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380372534057
Замовник
ЄДРПОУ
21431329
Повна назва
КЗ Чернівецька гімназія № 14 Чернівецької міської ради
Поштовий індекс
58029
Країна
Україна
Область або регіон
Чернівецька область
Населений пункт
Чернівецький р-н місто Чернівці
Адреса
вул.Героїв Майдану, будинок 152-А
Кваліфікація
Лот № 1 Комплекти мультимедійного обладнання
Період вимог/скарг з 06.11.2025 12:00 по 12.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.11.2025 00:00 по 14.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
06.11.2025 12:00
Довідка НАЗК
06.11.2025 12:00
Повідомлення про рішення
06.11.2025 11:57
-
06.11.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-10-29-004032-a-a1
Підписаний і діє
Номер
21/25
320 000 грн.
320 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
12.11.2025
Строк дії договору з
12.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (комплект)
Комплект мультимедійного обладнання для кабінету географії
Номенклатура
Комплект мультимедійного обладнання для кабінету географії
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (комплект)
Комплект мультимедійного обладнання для кабінету математики
Номенклатура
Комплект мультимедійного обладнання для кабінету математики
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (комплект)
Комплект мультимедійного обладнання для кабінету хімії
Номенклатура
Комплект мультимедійного обладнання для кабінету хімії
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КЗ Чернівецька гімназія № 14 Чернівецької міської ради
Повна назва
КЗ Чернівецька гімназія № 14 Чернівецької міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
21431329

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "ВОРОНЕЦЬ АНАСТАСІЯ АНАТОЛІЇВНА"
Повна назва
ФОП "ВОРОНЕЦЬ АНАСТАСІЯ АНАТОЛІЇВНА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3288719509

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
12.11.2025 16:03
Повідомлення про договір
12.11.2025 16:01
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-11-25-000014
Дата створення проекту
25.11.2025 12:36
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
25.11.2025 15:23
Дата завершення моніторингу
17.12.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 37) 255-28-80
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913650
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Чернівці
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 25.11.2025 № 90-з Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 25 листопада 2025 року № 90-З № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 2. UA-2025-10-29-004032-a від 29.10.2025 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
25.11.2025 00:00
Документи рішення
25.11.2025 15:23
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Комплекти мультимедійного обладнання» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-29-004032-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань: 1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надайте інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті (офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). У разі оприлюднення - надайте посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3. Надайте інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо), у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
26.11.2025 10:25
Орган перевірки
02.12.2025 00:00
Документи повідомлення
26.11.2025 10:25
-
Відповідь
Відповіді на запитання
1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товару методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами, а саме методом порівняння ринкових цін. Метод порівняння ринкових цін – це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни. Для здійснення обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення очікуваної вартості Замовником проводився пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціни на товар, що містяться у мережі інтернет на сайтах виробників та постачальників відповідної продукції, аналогічні закупівлі в електронній системі закупівель «Prozorro». Відповідно до п. 4 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі», для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 цього Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації. З урахуванням зазначеного Замовником здійснювались вказані вище заходи, запит інформації та аналіз існуючого товару на ринку. Підтвердженням є комерційні пропозиції потенційних учасників, скан-копії яких надаються до цієї відповіді. Обгрунтування розміру бюджетного призначення здійснено з врахуванням фінансової підтримки, наданої в межах програми Ukraine Facility відповідно до Регламенту Європейського Союзу № 2024/795 від 14 лютого 2024 року та Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, що ратифікована Законом від 06.06.2024 №3786-IX та Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа” затверджених постановою КМУ від 31 грудня 2024 р. № 1554. 2. Надайте інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті (офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). У разі оприлюднення - надайте посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. На виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) Замовником було затверджено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі та розміщено на веб-сайті Чернівецька гімназія № 14 Чернівецької міської ради за посиланням: https://cvgumnasium14.klasna.com/uk/site/obruntuvannya-zakupivli.html 3. Надайте інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо), у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК. Фінансування даної закупівлі було здійснено за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» відповідно до пункту 6 постанови КМУ від 31.12.2024 року № 1554 «Деякі питання надання рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» у 2025 році» (зокрема частини 4 Субвенція спрямовується на досягнення кількісних та якісних показників, передбачених Планом України, в рамках інструменту Ukraine Facility). Щодо зазначення кодів програмної класифікації видатків та кредитування повідомляємо, що начальником управління освіти Чернівецької міської ради було затверджено кошторис на 2025 рік для Чернівецької гімназії №14 Чернівецької міської ради згідно яких були виділені кошти за кодами КПКВК – 0611183 Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» та КПКВК – 0611184 Виконання заходів, спрямованих на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам Для виконання вимоги надання підтвердних документів до відповіді надаються скан-копії кошторисів
Рішеня
01.12.2025 17:29
Замовник
Документи повідомлення
01.12.2025 17:31
-
Відповідь
Пояснення з власної ініціативи
Доповнення до відповідей на запити ДАСУ
Рішеня
01.12.2025 17:33
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
320 078 грн.
Період подання пропозицій
до 06.11.2025 00:00
Замовник:
КЗ Чернівецька гімназія № 14 Чернівецької міської ради
Контактний телефон:
+380372534057
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
320 078 грн.
Період подання пропозицій
до 06.11.2025 00:00
Замовник:
КЗ Чернівецька гімназія № 14 Чернівецької міської ради
Контактний телефон:
+380372534057
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності