Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 - 55320000-9 Послуги з організації харчування (Послуги з організації гарячого харчування (гарячих обідів) для учнів початкових 1-4 класів, та учнів пільгової категорії у закладах загальної середньої освіти Верховинської селищної ради) від Відділ освіти, молоді та спорту Верховинської селищної ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-29-001384-a
Id Tender 7a3b0c7fa98645e38793c9a1651e6854
План UA-P-2025-10-28-008178-a link
Статус Очікування пропозицій
Дата публікації оголошення 29.10.2025 10:01
Остання зміна 29.10.2025 10:01
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 207 575 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
3 060 грн.
Подання пропозицій ( Залишилось 5 днів 16 год. )
з 29.10.2025 10:00 до 06.11.2025 09:50
Залишилось 2 днів 6 год.
Період уточнень
з 29.10.2025 10:00
до 03.11.2025 00:00
Залишилось 2 днів 6 год.
Період оскарження
з 29.10.2025 10:00
до 03.11.2025 00:00
Період уточнень
з 29.10.2025 10:00 до 03.11.2025 00:00
Період оскарження
з 29.10.2025 10:00 до 03.11.2025 00:00
Основні параметри
ДК 021:2015 - 55320000-9 Послуги з організації харчування (Послуги з організації гарячого харчування (гарячих обідів) для учнів початкових 1-4 класів, та учнів пільгової категорії у закладах загальної середньої освіти Верховинської селищної ради)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
573 750 грн.
Верховинський ліцей
Назва предмета закупівлі
Верховинський ліцей
Очікувана вартість
573 750 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2868,75
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
07.11.2025 15:50
Позиція
Опис предмета закупівлі
ДК 021:2015 - 55320000-9 Послуги з організації харчування (Послуги з організації гарячого харчування (гарячих обідів) для учнів початкових 1-4 класів, та учнів пільгової категорії у закладах загальної середньої освіти Верховинської селищної ради)
Код ДК 021:2015
55320000-9 - Послуги офіціантів
Кількість
12 750
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
78701, Україна, Івано-Франківська область, смт.Верховина, вул.І.Франка,21
Дата постачання по
24.12.2025 09:50
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки здійснюються Замовником протягом 30 календарних днів після підписання сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. У разі затримки у виділенні бюджетних асигнувань розрахунки за послуги здійснюються протягом 10 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі.
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки здійснюються Замовником протягом 30 календарних днів після підписання сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. У разі затримки у виділенні бюджетних асигнувань розрахунки за послуги здійснюються протягом 10 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі.
Порядковий номер: 2
Лот № 2 Статус - активний лот закупівлі
84 375 грн.
Верхньоясенівський ліцей
Назва предмета закупівлі
Верхньоясенівський ліцей
Очікувана вартість
84 375 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
422,0
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
07.11.2025 12:03
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з організації гарячого харчування (гарячих обідів) для учнів початкових 1-4 класів, та учнів пільгової категорії
Код ДК 021:2015
55320000-9 - Послуги офіціантів
Кількість
1 875
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
78712, Україна, Івано-Франківська область, Верховинський район, с.Верхній Ясенів
Дата постачання по
24.12.2025 09:50
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки здійснюються Замовником протягом 30 календарних днів після підписання сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. У разі затримки у виділенні бюджетних асигнувань розрахунки за послуги здійснюються протягом 10 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі.
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки здійснюються Замовником протягом 30 календарних днів після підписання сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. У разі затримки у виділенні бюджетних асигнувань розрахунки за послуги здійснюються протягом 10 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі.
Порядковий номер: 2
Лот № 3 Статус - активний лот закупівлі
146 475 грн.
Замагорівський ліцей
Назва предмета закупівлі
Замагорівський ліцей
Очікувана вартість
146 475 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
733,0
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
07.11.2025 14:22
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з організації гарячого харчування (гарячих обідів) для учнів початкових 1-4 класів, та учнів пільгової категорії
Код ДК 021:2015
55320000-9 - Послуги офіціантів
Кількість
3 255
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
78720, Україна, Івано-Франківська область, Верховинський район, с.Замагора
Дата постачання по
24.12.2025 09:50
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки здійснюються Замовником протягом 30 календарних днів після підписання сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. У разі затримки у виділенні бюджетних асигнувань розрахунки за послуги здійснюються протягом 10 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі.
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки здійснюються Замовником протягом 30 календарних днів після підписання сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. У разі затримки у виділенні бюджетних асигнувань розрахунки за послуги здійснюються протягом 10 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі.
Порядковий номер: 2
Лот № 4 Статус - активний лот закупівлі
118 125 грн.
Ільцівський ліцей
Назва предмета закупівлі
Ільцівський ліцей
Очікувана вартість
118 125 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
591,0
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
07.11.2025 14:06
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з організації гарячого харчування (гарячих обідів) для учнів початкових 1-4 класів, та учнів пільгової категорії
Код ДК 021:2015
55320000-9 - Послуги офіціантів
Кількість
2 625
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
78704, Україна, Івано-Франківська область, Верховинський район, с.Ільці
Дата постачання по
24.12.2025 09:50
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки здійснюються Замовником протягом 30 календарних днів після підписання сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. У разі затримки у виділенні бюджетних асигнувань розрахунки за послуги здійснюються протягом 10 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі.
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки здійснюються Замовником протягом 30 календарних днів після підписання сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. У разі затримки у виділенні бюджетних асигнувань розрахунки за послуги здійснюються протягом 10 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі.
Порядковий номер: 2
Лот № 5 Статус - активний лот закупівлі
156 600 грн.
Криворівнянський ліцей
Назва предмета закупівлі
Криворівнянський ліцей
Очікувана вартість
156 600 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
783,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
07.11.2025 14:56
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з організації гарячого харчування (гарячих обідів) для учнів початкових 1-4 класів, та учнів пільгової категорії
Код ДК 021:2015
55320000-9 - Послуги офіціантів
Кількість
3 480
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
78710, Україна, Івано-Франківська область, Верховинський район, с.Криворівня
Дата постачання по
24.12.2025 09:50
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки здійснюються Замовником протягом 30 календарних днів після підписання сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. У разі затримки у виділенні бюджетних асигнувань розрахунки за послуги здійснюються протягом 10 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі.
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки здійснюються Замовником протягом 30 календарних днів після підписання сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. У разі затримки у виділенні бюджетних асигнувань розрахунки за послуги здійснюються протягом 10 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі.
Порядковий номер: 2
Лот № 6 Статус - активний лот закупівлі
69 525 грн.
Великоходацька гімназія
Назва предмета закупівлі
Великоходацька гімназія
Очікувана вартість
69 525 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
348,0
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
07.11.2025 12:23
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з організації гарячого харчування (гарячих обідів) для учнів початкових 1-4 класів, та учнів пільгової категорії
Код ДК 021:2015
55320000-9 - Послуги офіціантів
Кількість
1 545
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
78704, Україна, Івано-Франківська область, Верховинський район, с.Великий Ходак
Дата постачання по
24.12.2025 09:50
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки здійснюються Замовником протягом 30 календарних днів після підписання сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. У разі затримки у виділенні бюджетних асигнувань розрахунки за послуги здійснюються протягом 10 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі.
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки здійснюються Замовником протягом 30 календарних днів після підписання сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. У разі затримки у виділенні бюджетних асигнувань розрахунки за послуги здійснюються протягом 10 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі.
Порядковий номер: 2
Лот № 7 Статус - активний лот закупівлі
58 725 грн.
Красницька гімназія
Назва предмета закупівлі
Красницька гімназія
Очікувана вартість
58 725 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
294,0
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
07.11.2025 13:22
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з організації гарячого харчування (гарячих обідів) для учнів початкових 1-4 класів, та учнів пільгової категорії
Код ДК 021:2015
55320000-9 - Послуги офіціантів
Кількість
2 445
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
78705, Україна, Івано-Франківська область, Верховинський район, с.Красник
Дата постачання по
24.12.2025 09:50
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки здійснюються Замовником протягом 30 календарних днів після підписання сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. У разі затримки у виділенні бюджетних асигнувань розрахунки за послуги здійснюються протягом 10 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі.
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки здійснюються Замовником протягом 30 календарних днів після підписання сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. У разі затримки у виділенні бюджетних асигнувань розрахунки за послуги здійснюються протягом 10 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі.
Порядковий номер: 2
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дутчак Галина Федорівна
Електронна пошта
Телефон
+380686295539
Замовник
ЄДРПОУ
44092294
Повна назва
Відділ освіти, молоді та спорту Верховинської селищної ради
Поштовий індекс
78700
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
Верховина
Адреса
вул.Івана Франка,21
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
1 207 575 грн.
Період подання пропозицій
до 06.11.2025 09:50
Замовник:
Відділ освіти, молоді та спорту Верховинської селищної ради
Контактний телефон:
+380686295539
Статус
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
1 207 575 грн.
Період подання пропозицій
до 06.11.2025 09:50
Замовник:
Відділ освіти, молоді та спорту Верховинської селищної ради
Контактний телефон:
+380686295539
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності