Показати схожі тендери

Закупівля Оброблені фрукти та овочі від ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3066 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (М. КИЇВ).

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-10-28-016190-a
Id Tender 1f0283a17ed44f81aae369b7f664f837
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 28.10.2025 18:52
Остання зміна 09.12.2025 09:03
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 340 700 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
3 060 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.11.2025 17:00 до 24.11.2025 17:00
Завершено
Період уточнень
з 28.10.2025 18:51
до 03.11.2025 15:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.11.2025 14:38
до 01.12.2025 11:01
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.11.2025 14:08
до 04.12.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 01.12.2025 11:01
до 09.12.2025 09:03
Період уточнень
з 28.10.2025 18:51 до 03.11.2025 15:00
Період кваліфікації
з 25.11.2025 14:38 до 01.12.2025 11:01
Період кваліфікації
з 25.11.2025 14:38 до 01.12.2025 11:01
Основні параметри
Оброблені фрукти та овочі
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
575 200 грн.
Лот 1. Томати консервовані
Назва предмета закупівлі
Лот 1. Томати консервовані
Очікувана вартість
575 200 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5700,0
0,99 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
25.11.2025 11:50
Закінчення аукціону
25.11.2025 12:19
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот 1. Томати консервовані
Код ДК 021:2015
15331423-8 - Консервовані помідори
Кількість
10 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Київська область, Київ
Дата постачання по
24.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за товар, що поставляється, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару (партію товару) з відстрочкою платежу до 10 (десяти) робочих днів з дати документального підтвердження Постачальником Замовнику доставки товару згідно накладної.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ПРОДСЕРВІС М"
Пропозиція:
450 000 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВТК ПЛЮС"
Пропозиція:
459 000 грн.
Учасник:
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ОЛ ФУДС"
Пропозиція:
574 800 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 25.11.2025 11:50
Лот № 2 Статус - завершено лот закупівлі
586 500 грн.
Лот 2. Огірки консервовані
Назва предмета закупівлі
Лот 2. Огірки консервовані
Очікувана вартість
586 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5800,0
0,99 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
25.11.2025 14:09
Закінчення аукціону
25.11.2025 14:38
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот 2. Огірки консервовані
Код ДК 021:2015
15331000-7 - Оброблені овочі
Кількість
10 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Київська область, Київ
Дата постачання по
24.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за товар, що поставляється, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару (партію товару) з відстрочкою платежу до 10 (десяти) робочих днів з дати документального підтвердження Постачальником Замовнику доставки товару згідно накладної.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ПРОДСЕРВІС М"
Пропозиція:
438 000 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВТК ПЛЮС"
Пропозиція:
446 400 грн.
Учасник:
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ОЛ ФУДС"
Пропозиція:
585 600 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 25.11.2025 14:09
Лот № 3 Статус - завершено лот закупівлі
405 400 грн.
Лот 3. Буряк гарнірний різаний
Назва предмета закупівлі
Лот 3. Буряк гарнірний різаний
Очікувана вартість
405 400 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4000,0
0,99 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот 3. Буряк гарнірний різаний
Код ДК 021:2015
15331000-7 - Оброблені овочі
Кількість
10 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Київська область, Київ
Дата постачання по
24.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за товар, що поставляється, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару (партію товару) з відстрочкою платежу до 10 (десяти) робочих днів з дати документального підтвердження Постачальником Замовнику доставки товару згідно накладної.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ОЛ ФУДС"
Пропозиція:
405 000 грн.
Лот № 4 Статус - завершено лот закупівлі
307 600 грн.
Лот 4. Морква гарнірна різана
Назва предмета закупівлі
Лот 4. Морква гарнірна різана
Очікувана вартість
307 600 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3000,0
0,98 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот 4. Морква гарнірна різана
Код ДК 021:2015
15331000-7 - Оброблені овочі
Кількість
10 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Київська область, Київ
Дата постачання по
24.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за товар, що поставляється, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару (партію товару) з відстрочкою платежу до 10 (десяти) робочих днів з дати документального підтвердження Постачальником Замовнику доставки товару згідно накладної.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ОЛ ФУДС"
Пропозиція:
307 200 грн.
Лот № 5 Статус - завершено лот закупівлі
466 000 грн.
Лот 5. Капуста маринована
Назва предмета закупівлі
Лот 5. Капуста маринована
Очікувана вартість
466 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4600,0
0,99 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот 5. Капуста маринована
Код ДК 021:2015
15331142-4 - Оброблена капуста
Кількість
10 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Київська область, Київ
Дата постачання по
24.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за товар, що поставляється, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару (партію товару) з відстрочкою платежу до 10 (десяти) робочих днів з дати документального підтвердження Постачальником Замовнику доставки товару згідно накладної.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ОЛ ФУДС"
Пропозиція:
465 600 грн.
Документи закупівлі
06.11.2025 16:52
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Марія Мацапура
Електронна пошта
Телефон
380967951496
Замовник
ЄДРПОУ
08803508
Повна назва
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3066 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (М. КИЇВ)
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Лот 1. Томати консервовані
Період вимог/скарг з 28.11.2025 14:08 по 03.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.11.2025 14:38 по 03.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
пропозиція відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі, а також потребам замовника
Документи кваліфікації
28.11.2025 14:08
Повідомлення про рішення
Лот № 2 Лот 2. Огірки консервовані
Період вимог/скарг з 28.11.2025 14:10 по 03.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.11.2025 14:38 по 03.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
пропозиція відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі, а також потребам замовника
Документи кваліфікації
28.11.2025 14:10
Повідомлення про рішення
Лот № 3 Лот 3. Буряк гарнірний різаний
Період вимог/скарг з 01.12.2025 10:28 по 04.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.11.2025 14:38 по 03.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
пропозиція відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі, а також потребам замовника
Документи кваліфікації
01.12.2025 10:28
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
28.11.2025 13:21
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей: Не надано оригінал або завірену копію наказу (розпорядження) про призначення на посаду, що підтверджує повноваження посадової (посадових) особи (осіб) учасника закупівлі на підписання документів пропозиції (для юридичних осіб) відповідно пп.1.1 п. 1 ДОДАТКУ № 2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі; Не надано оригінал або завірену копію протоколу(ів)(рішення) загальних зборів учасників або рішення засновника, або виписка з протоколу зборів засновників з рішенням про призначення на посаду або довіреність (доручення), що підтверджує повноваження посадової (посадових) особи (осіб) учасника закупівлі на підписання документів пропозиції. (для юридичних осіб) відповідно пп.2.1 п. 2 ДОДАТКУ № 2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі; Не надано Статут або інший установчий документ (остання зареєстрована редакція) (оригінал або копія, завірена Учасником або нотаріально завірена копія) (для юридичних осіб). У разі, якщо Учасник діє на підставі модельного статуту- надається рішення уповноваженого органу (Загальних зборів) Учасника, в якому зазначені відомості про провадження діяльності на основі модельного статуту відповідно пп. 3.1 п. 3 ДОДАТКУ № 2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі; Не надано оригінал або завірену копію Виписки або Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. (для юридичних осіб та фізичних-осіб підприємців) відповідно пп. 4.1 п.4 ДОДАТКУ № 2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі; Не надано Оригінал або завірену копію Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (Витягу з реєстру платників податків на додану вартість) або Свідоцтва про сплату єдиного податку (Витягу з реєстру платників єдиного податку). *У разі якщо Учасник не є платником податку на додану вартість або єдиного податку, то у складі пропозиції Учасник повинен надати лист з посиланням на положення діючого законодавства України щодо відсутності відповідного свідоцтва (витягу) відповідно пп. 8.1 п. 8 ДОДАТКУ № 2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 2) Посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно пп.1.1 п. 1 ДОДАТКУ № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагалось, а саме: Оригінал або завірену копію наказу (розпорядження) про призначення на посаду, що підтверджує повноваження посадової (посадових) особи (осіб) учасника закупівлі на підписання документів пропозиції (для юридичних осіб). Відповідно пп.2.1 п. 2 ДОДАТКУ № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагалось, а саме: Оригінал або завірену копію протоколу(ів)(рішення) загальних зборів учасників або рішення засновника, або виписка з протоколу зборів засновників з рішенням про призначення на посаду або довіреність (доручення), що підтверджує повноваження посадової (посадових) особи (осіб) учасника закупівлі на підписання документів пропозиції. (для юридичних осіб). У випадку, якщо службовою (посадовою) особою уповноваженою на підписання документів пропозиції є інша службова (посадова) особа крім керівника, документи подаються на службову (посадову) особу учасника, яка має право на підписання документів пропозиції. Якщо повноваження особи визначені довіреністю(дорученням), при цьому документи визначені п.1.1.-п.2.1., п.6.1. надаються в повному обсязі на особу, яка надала таку довіреність(доручення) Відповідно пп. 3.1 п. 3 ДОДАТКУ № 2 оголошення про проведення спрощеної закупілі вимагалось, а саме: Статут або інший установчий документ (остання зареєстрована редакція) (оригінал або копія, завірена Учасником або нотаріально завірена копія) (для юридичних осіб). У разі, якщо Учасник діє на підставі модельного статуту- надається рішення уповноваженого органу (Загальних зборів) Учасника, в якому зазначені відомості про провадження діяльності на основі модельного статуту. Відповідно пп. 4.1 п.4 ДОДАТКУ № 2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагалось, а саме: Оригінал або завірену копію Виписки або Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. (для юридичних осіб та фізичних-осіб підприємців). Відповідно пп. 8.1 п. 8 ДОДАТКУ № 2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагалось, а саме: Оригінал або завірену копію Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (Витягу з реєстру платників податків на додану вартість) або Свідоцтва про сплату єдиного податку (Витягу з реєстру платників єдиного податку). *У разі якщо Учасник не є платником податку на додану вартість або єдиного податку, то у складі пропозиції Учасник повинен надати лист з посиланням на положення діючого законодавства України щодо відсутності відповідного свідоцтва (витягу). 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати оригінал або завірену копію наказу (розпорядження) про призначення на посаду, що підтверджує повноваження посадової (посадових) особи (осіб) учасника закупівлі на підписання документів пропозиції (для юридичних осіб) відповідно пп.1.1 п. 1 ДОДАТКУ № 2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі; Надати оригінал або завірену копію протоколу(ів)(рішення) загальних зборів учасників або рішення засновника, або виписка з протоколу зборів засновників з рішенням про призначення на посаду або довіреність (доручення), що підтверджує повноваження посадової (посадових) особи (осіб) учасника закупівлі на підписання документів пропозиції. (для юридичних осіб) відповідно пп.2.1 п. 2 ДОДАТКУ № 2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі; Надати Статут або інший установчий документ (остання зареєстрована редакція) (оригінал або копія, завірена Учасником або нотаріально завірена копія) (для юридичних осіб). У разі, якщо Учасник діє на підставі модельного статуту- надається рішення уповноваженого органу (Загальних зборів) Учасника, в якому зазначені відомості про провадження діяльності на основі модельного статуту відповідно пп. 3.1 п. 3 ДОДАТКУ № 2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі; Надати оригінал або завірену копію Виписки або Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. (для юридичних осіб та фізичних-осіб підприємців) відповідно пп. 4.1 п.4 ДОДАТКУ № 2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі; Надати Оригінал або завірену копію Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (Витягу з реєстру платників податків на додану вартість) або Свідоцтва про сплату єдиного податку (Витягу з реєстру платників єдиного податку). *У разі якщо Учасник не є платником податку на додану вартість або єдиного податку, то у складі пропозиції Учасник повинен надати лист з посиланням на положення діючого законодавства України щодо відсутності відповідного свідоцтва (витягу) відповідно пп. 8.1 п. 8 ДОДАТКУ № 2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Створено
28.11.2025 13:21
Надати до
29.11.2025 13:21
Лот № 4 Лот 4. Морква гарнірна різана
Період вимог/скарг з 01.12.2025 10:34 по 04.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.11.2025 14:38 по 03.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
пропозиція відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі, а також потребам замовника
Документи кваліфікації
01.12.2025 10:34
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
28.11.2025 13:23
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей: Не надано оригінал або завірену копію наказу (розпорядження) про призначення на посаду, що підтверджує повноваження посадової (посадових) особи (осіб) учасника закупівлі на підписання документів пропозиції (для юридичних осіб) відповідно пп.1.1 п. 1 ДОДАТКУ № 2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі; Не надано оригінал або завірену копію протоколу(ів)(рішення) загальних зборів учасників або рішення засновника, або виписка з протоколу зборів засновників з рішенням про призначення на посаду або довіреність (доручення), що підтверджує повноваження посадової (посадових) особи (осіб) учасника закупівлі на підписання документів пропозиції. (для юридичних осіб) відповідно пп.2.1 п. 2 ДОДАТКУ № 2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі; Не надано Статут або інший установчий документ (остання зареєстрована редакція) (оригінал або копія, завірена Учасником або нотаріально завірена копія) (для юридичних осіб). У разі, якщо Учасник діє на підставі модельного статуту- надається рішення уповноваженого органу (Загальних зборів) Учасника, в якому зазначені відомості про провадження діяльності на основі модельного статуту відповідно пп. 3.1 п. 3 ДОДАТКУ № 2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі; Не надано оригінал або завірену копію Виписки або Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. (для юридичних осіб та фізичних-осіб підприємців) відповідно пп. 4.1 п.4 ДОДАТКУ № 2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі; Не надано Оригінал або завірену копію Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (Витягу з реєстру платників податків на додану вартість) або Свідоцтва про сплату єдиного податку (Витягу з реєстру платників єдиного податку). *У разі якщо Учасник не є платником податку на додану вартість або єдиного податку, то у складі пропозиції Учасник повинен надати лист з посиланням на положення діючого законодавства України щодо відсутності відповідного свідоцтва (витягу) відповідно пп. 8.1 п. 8 ДОДАТКУ № 2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 2) Посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно пп.1.1 п. 1 ДОДАТКУ № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагалось, а саме: Оригінал або завірену копію наказу (розпорядження) про призначення на посаду, що підтверджує повноваження посадової (посадових) особи (осіб) учасника закупівлі на підписання документів пропозиції (для юридичних осіб). Відповідно пп.2.1 п. 2 ДОДАТКУ № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагалось, а саме: Оригінал або завірену копію протоколу(ів)(рішення) загальних зборів учасників або рішення засновника, або виписка з протоколу зборів засновників з рішенням про призначення на посаду або довіреність (доручення), що підтверджує повноваження посадової (посадових) особи (осіб) учасника закупівлі на підписання документів пропозиції. (для юридичних осіб). У випадку, якщо службовою (посадовою) особою уповноваженою на підписання документів пропозиції є інша службова (посадова) особа крім керівника, документи подаються на службову (посадову) особу учасника, яка має право на підписання документів пропозиції. Якщо повноваження особи визначені довіреністю(дорученням), при цьому документи визначені п.1.1.-п.2.1., п.6.1. надаються в повному обсязі на особу, яка надала таку довіреність(доручення) Відповідно пп. 3.1 п. 3 ДОДАТКУ № 2 оголошення про проведення спрощеної закупілі вимагалось, а саме: Статут або інший установчий документ (остання зареєстрована редакція) (оригінал або копія, завірена Учасником або нотаріально завірена копія) (для юридичних осіб). У разі, якщо Учасник діє на підставі модельного статуту- надається рішення уповноваженого органу (Загальних зборів) Учасника, в якому зазначені відомості про провадження діяльності на основі модельного статуту. Відповідно пп. 4.1 п.4 ДОДАТКУ № 2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагалось, а саме: Оригінал або завірену копію Виписки або Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. (для юридичних осіб та фізичних-осіб підприємців). Відповідно пп. 8.1 п. 8 ДОДАТКУ № 2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагалось, а саме: Оригінал або завірену копію Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (Витягу з реєстру платників податків на додану вартість) або Свідоцтва про сплату єдиного податку (Витягу з реєстру платників єдиного податку). *У разі якщо Учасник не є платником податку на додану вартість або єдиного податку, то у складі пропозиції Учасник повинен надати лист з посиланням на положення діючого законодавства України щодо відсутності відповідного свідоцтва (витягу). 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати оригінал або завірену копію наказу (розпорядження) про призначення на посаду, що підтверджує повноваження посадової (посадових) особи (осіб) учасника закупівлі на підписання документів пропозиції (для юридичних осіб) відповідно пп.1.1 п. 1 ДОДАТКУ № 2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі; Надати оригінал або завірену копію протоколу(ів)(рішення) загальних зборів учасників або рішення засновника, або виписка з протоколу зборів засновників з рішенням про призначення на посаду або довіреність (доручення), що підтверджує повноваження посадової (посадових) особи (осіб) учасника закупівлі на підписання документів пропозиції. (для юридичних осіб) відповідно пп.2.1 п. 2 ДОДАТКУ № 2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі; Надати Статут або інший установчий документ (остання зареєстрована редакція) (оригінал або копія, завірена Учасником або нотаріально завірена копія) (для юридичних осіб). У разі, якщо Учасник діє на підставі модельного статуту- надається рішення уповноваженого органу (Загальних зборів) Учасника, в якому зазначені відомості про провадження діяльності на основі модельного статуту відповідно пп. 3.1 п. 3 ДОДАТКУ № 2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі; Надати оригінал або завірену копію Виписки або Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. (для юридичних осіб та фізичних-осіб підприємців) відповідно пп. 4.1 п.4 ДОДАТКУ № 2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі; Надати Оригінал або завірену копію Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (Витягу з реєстру платників податків на додану вартість) або Свідоцтва про сплату єдиного податку (Витягу з реєстру платників єдиного податку). *У разі якщо Учасник не є платником податку на додану вартість або єдиного податку, то у складі пропозиції Учасник повинен надати лист з посиланням на положення діючого законодавства України щодо відсутності відповідного свідоцтва (витягу) відповідно пп. 8.1 п. 8 ДОДАТКУ № 2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Створено
28.11.2025 13:22
Надати до
29.11.2025 13:22
Лот № 5 Лот 5. Капуста маринована
Період вимог/скарг з 01.12.2025 11:01 по 04.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.11.2025 14:38 по 03.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
пропозиція відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі, а також потребам замовника
Документи кваліфікації
01.12.2025 11:01
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
28.11.2025 13:23
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей: Не надано оригінал або завірену копію наказу (розпорядження) про призначення на посаду, що підтверджує повноваження посадової (посадових) особи (осіб) учасника закупівлі на підписання документів пропозиції (для юридичних осіб) відповідно пп.1.1 п. 1 ДОДАТКУ № 2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі; Не надано оригінал або завірену копію протоколу(ів)(рішення) загальних зборів учасників або рішення засновника, або виписка з протоколу зборів засновників з рішенням про призначення на посаду або довіреність (доручення), що підтверджує повноваження посадової (посадових) особи (осіб) учасника закупівлі на підписання документів пропозиції. (для юридичних осіб) відповідно пп.2.1 п. 2 ДОДАТКУ № 2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі; Не надано Статут або інший установчий документ (остання зареєстрована редакція) (оригінал або копія, завірена Учасником або нотаріально завірена копія) (для юридичних осіб). У разі, якщо Учасник діє на підставі модельного статуту- надається рішення уповноваженого органу (Загальних зборів) Учасника, в якому зазначені відомості про провадження діяльності на основі модельного статуту відповідно пп. 3.1 п. 3 ДОДАТКУ № 2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі; Не надано оригінал або завірену копію Виписки або Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. (для юридичних осіб та фізичних-осіб підприємців) відповідно пп. 4.1 п.4 ДОДАТКУ № 2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі; Не надано Оригінал або завірену копію Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (Витягу з реєстру платників податків на додану вартість) або Свідоцтва про сплату єдиного податку (Витягу з реєстру платників єдиного податку). *У разі якщо Учасник не є платником податку на додану вартість або єдиного податку, то у складі пропозиції Учасник повинен надати лист з посиланням на положення діючого законодавства України щодо відсутності відповідного свідоцтва (витягу) відповідно пп. 8.1 п. 8 ДОДАТКУ № 2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 2) Посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно пп.1.1 п. 1 ДОДАТКУ № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагалось, а саме: Оригінал або завірену копію наказу (розпорядження) про призначення на посаду, що підтверджує повноваження посадової (посадових) особи (осіб) учасника закупівлі на підписання документів пропозиції (для юридичних осіб). Відповідно пп.2.1 п. 2 ДОДАТКУ № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагалось, а саме: Оригінал або завірену копію протоколу(ів)(рішення) загальних зборів учасників або рішення засновника, або виписка з протоколу зборів засновників з рішенням про призначення на посаду або довіреність (доручення), що підтверджує повноваження посадової (посадових) особи (осіб) учасника закупівлі на підписання документів пропозиції. (для юридичних осіб). У випадку, якщо службовою (посадовою) особою уповноваженою на підписання документів пропозиції є інша службова (посадова) особа крім керівника, документи подаються на службову (посадову) особу учасника, яка має право на підписання документів пропозиції. Якщо повноваження особи визначені довіреністю(дорученням), при цьому документи визначені п.1.1.-п.2.1., п.6.1. надаються в повному обсязі на особу, яка надала таку довіреність(доручення) Відповідно пп. 3.1 п. 3 ДОДАТКУ № 2 оголошення про проведення спрощеної закупілі вимагалось, а саме: Статут або інший установчий документ (остання зареєстрована редакція) (оригінал або копія, завірена Учасником або нотаріально завірена копія) (для юридичних осіб). У разі, якщо Учасник діє на підставі модельного статуту- надається рішення уповноваженого органу (Загальних зборів) Учасника, в якому зазначені відомості про провадження діяльності на основі модельного статуту. Відповідно пп. 4.1 п.4 ДОДАТКУ № 2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагалось, а саме: Оригінал або завірену копію Виписки або Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. (для юридичних осіб та фізичних-осіб підприємців). Відповідно пп. 8.1 п. 8 ДОДАТКУ № 2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагалось, а саме: Оригінал або завірену копію Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (Витягу з реєстру платників податків на додану вартість) або Свідоцтва про сплату єдиного податку (Витягу з реєстру платників єдиного податку). *У разі якщо Учасник не є платником податку на додану вартість або єдиного податку, то у складі пропозиції Учасник повинен надати лист з посиланням на положення діючого законодавства України щодо відсутності відповідного свідоцтва (витягу). 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати оригінал або завірену копію наказу (розпорядження) про призначення на посаду, що підтверджує повноваження посадової (посадових) особи (осіб) учасника закупівлі на підписання документів пропозиції (для юридичних осіб) відповідно пп.1.1 п. 1 ДОДАТКУ № 2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі; Надати оригінал або завірену копію протоколу(ів)(рішення) загальних зборів учасників або рішення засновника, або виписка з протоколу зборів засновників з рішенням про призначення на посаду або довіреність (доручення), що підтверджує повноваження посадової (посадових) особи (осіб) учасника закупівлі на підписання документів пропозиції. (для юридичних осіб) відповідно пп.2.1 п. 2 ДОДАТКУ № 2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі; Надати Статут або інший установчий документ (остання зареєстрована редакція) (оригінал або копія, завірена Учасником або нотаріально завірена копія) (для юридичних осіб). У разі, якщо Учасник діє на підставі модельного статуту- надається рішення уповноваженого органу (Загальних зборів) Учасника, в якому зазначені відомості про провадження діяльності на основі модельного статуту відповідно пп. 3.1 п. 3 ДОДАТКУ № 2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі; Надати оригінал або завірену копію Виписки або Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. (для юридичних осіб та фізичних-осіб підприємців) відповідно пп. 4.1 п.4 ДОДАТКУ № 2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі; Надати Оригінал або завірену копію Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (Витягу з реєстру платників податків на додану вартість) або Свідоцтва про сплату єдиного податку (Витягу з реєстру платників єдиного податку). *У разі якщо Учасник не є платником податку на додану вартість або єдиного податку, то у складі пропозиції Учасник повинен надати лист з посиланням на положення діючого законодавства України щодо відсутності відповідного свідоцтва (витягу) відповідно пп. 8.1 п. 8 ДОДАТКУ № 2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Створено
28.11.2025 13:23
Надати до
29.11.2025 13:23
Угоди
UA-2025-10-28-016190-a-b1
Підписаний і діє
Номер
576/ПС
450 000 грн.
375 000 грн.
З ПДВ
Підписано
08.12.2025
Строк дії договору з
08.12.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
10 000 (кілограми)
Лот 1. Томати консервовані
Номенклатура
Лот 1. Томати консервовані
Кількість
10 000
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 24 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3066 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (М. КИЇВ)
Повна назва
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3066 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (М. КИЇВ)
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
08803508

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ПРОДСЕРВІС М"
Повна назва
ТОВ "ПРОДСЕРВІС М"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40285277

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
09.12.2025 08:40
-
09.12.2025 08:40
Підписаний договір
UA-2025-10-28-016190-a-c2
Підписаний і діє
Номер
576/ПС
438 000 грн.
365 000 грн.
З ПДВ
Підписано
08.12.2025
Строк дії договору з
08.12.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
10 000 (кілограми)
Лот 2. Огірки консервовані
Номенклатура
Лот 2. Огірки консервовані
Кількість
10 000
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 24 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3066 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (М. КИЇВ)
Повна назва
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3066 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (М. КИЇВ)
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
08803508

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ПРОДСЕРВІС М"
Повна назва
ТОВ "ПРОДСЕРВІС М"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40285277

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
09.12.2025 08:44
-
09.12.2025 08:44
Підписаний договір
UA-2025-10-28-016190-a-a3
Підписаний і діє
Номер
575/ПС
405 000 грн.
337 500 грн.
З ПДВ
Підписано
08.12.2025
Строк дії договору з
08.12.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
10 000 (кілограми)
Лот 3. Буряк гарнірний різаний
Номенклатура
Лот 3. Буряк гарнірний різаний
Кількість
10 000
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 24 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3066 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (М. КИЇВ)
Повна назва
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3066 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (М. КИЇВ)
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
08803508

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ОЛ ФУДС"
Повна назва
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ОЛ ФУДС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45622690

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
09.12.2025 08:55
-
09.12.2025 08:55
Підписаний договір
UA-2025-10-28-016190-a-c4
Підписаний і діє
Номер
575/ПС
307 200 грн.
256 000 грн.
З ПДВ
Підписано
08.12.2025
Строк дії договору з
08.12.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
10 000 (кілограми)
Лот 4. Морква гарнірна різана
Номенклатура
Лот 4. Морква гарнірна різана
Кількість
10 000
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 24 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3066 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (М. КИЇВ)
Повна назва
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3066 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (М. КИЇВ)
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
08803508

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ОЛ ФУДС"
Повна назва
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ОЛ ФУДС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45622690

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
09.12.2025 08:57
-
09.12.2025 08:57
Підписаний договір
UA-2025-10-28-016190-a-b5
Підписаний і діє
Номер
575/ПС
465 600 грн.
388 000 грн.
З ПДВ
Підписано
08.12.2025
Строк дії договору з
08.12.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
10 000 (кілограми)
Лот 5. Капуста маринована
Номенклатура
Лот 5. Капуста маринована
Кількість
10 000
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 24 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3066 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (М. КИЇВ)
Повна назва
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3066 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (М. КИЇВ)
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
08803508

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ОЛ ФУДС"
Повна назва
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ОЛ ФУДС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45622690

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
09.12.2025 09:03
-
09.12.2025 09:02
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 340 700 грн.
Період подання пропозицій
до 24.11.2025 17:00
Замовник:
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3066 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (М. КИЇВ)
Контактний телефон:
380967951496
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 340 700 грн.
Період подання пропозицій
до 24.11.2025 17:00
Замовник:
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3066 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (М. КИЇВ)
Контактний телефон:
380967951496
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності