Закупівля Послуги з нагляду та технічного обслуговування апаратури систем автоматичної пожежної сигналізації та централізованого спостереження за пожежною автоматикою на об'єктах ДП "ІЗМ МТП" від Державне підприємство «Ізмаїльський морський торговельний порт».
Послуги з нагляду та технічного обслуговування апаратури систем автоматичної пожежної сигналізації та централізованого спостереження за пожежною автоматикою на об'єктах ДП "ІЗМ МТП"
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Послуги з нагляду та технічного обслуговування апаратури систем автоматичної пожежної сигналізації та централізованого спостереження за пожежною автоматикою на об'єктах ДП "ІЗМ МТП"
Очікувана вартість
291 666.67 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2916,67
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
07.11.2025 11:33
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з нагляду та технічного обслуговування апаратури систем автоматичної пожежної сигналізації та централізованого спостереження за пожежною автоматикою на об'єктах ДП "ІЗМ МТП"
Код ДК 021:2015
75250000-3 -
Послуги пожежних і рятувальних служб
Кількість
12
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
10
робочі
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Оплата послуг за Договором здійснюється за фактом надання Послуг протягом 10 (десяти) робочих днів з дня підписання Акту наданих послуг, згідно з виставленим Виконавцем рахунком.
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Вимога
Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII 'Про публічні закупівлі'
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.10.2025 17:32
Група вимог
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Вимога
Суб?єкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII 'Про публічні закупівлі'
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.10.2025 17:32
Спосіб підтвердження
Назва
Інформації щодо субпідрядника / співвиконавця
Опис
Учасник процедури закупівлі надає у тендерній пропозиції інформацію (повне найменування та місцезнаходження, код ЄДРПОУ, ПІБ керівника) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.10.2025 17:32
Спосіб підтвердження
Назва
Довідка
Опис
Довідка у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про наявність матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг, що є предметом закупівлі. Матеріально-технічна база повинна відповідати Ліцензійним вимогам провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженими Постановою КМУ від 23.11.2016 р. № 852. У разі відсутності у учасника власного обладнання та матеріально-технічної бази, та використання їх на інших умовах, вказується № і дата документу з наданням його копії.
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.10.2025 17:32
Спосіб підтвердження
Назва
Довідка
Опис
Довідка у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі, а саме: - керівник робіт з вищою освітою за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”. підтвердити в складі пропозиції дипломом (без додатків). - електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду (надати копії підтверджуючих кваліфікаційних документів). - налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду (надати копії підтверджуючих кваліфікаційних документів). Кількість працівників та їх кваліфікація повинна відповідати ліцензійним умовам провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою КМУ від 23.11.2016 № 852.
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.10.2025 17:32
Спосіб підтвердження
Назва
Довідка
Опис
Довідка у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника з інформацією про виконання аналогічних договорів* (не менше одного) з аналогічним предметом закупівлі. Довідка має містити номер договору, дату укладення, назву контрагента (із зазначенням коду ЄДРПОУ/РНОКПП), та короткий опис предмету закупівлі. До довідки має бути додано копію договору(ів) в повному обсязі (договір, додаткові угоди за наявності, всі акти здавання-приймання наданих послуг). * Аналогічним договором є договір про надання послуг з технічного обслуговування апаратури систем автоматичної пожежної сигналізації та/або централізованого спостереження за пожежною автоматикою.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.10.2025 17:32
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.10.2025 17:32
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.10.2025 17:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.10.2025 17:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.10.2025 17:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Державне підприємство «Ізмаїльський морський торговельний порт»
Поштовий індекс
68600
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Ізмаїл
Адреса
вул. Портова, 7, Одеська обл., м. Ізмаїл
Послуги з нагляду та технічного обслуговування апаратури систем автоматичної пожежної сигналізації та централізованого спостереження за пожежною автоматикою на об'єктах ДП "ІЗМ МТП"
Відповідно до п. 7.7 додатку 3 до тендерної документації: замовник за невиконання або неналежне виконання умов Договору має право застосувати до Виконавця таку оперативно-господарську санкцію, як відмова від встановлення на майбутнє господарських відносин.
1. Відповідно до п. 7.7 додатку 3 до тендерної документації: замовник за невиконання або неналежне виконання умов Договору має право застосувати до Виконавця таку оперативно-господарську санкцію, як відмова від встановлення на майбутнє господарських відносин.
Відповідно до п. 45 Особливостей: замовник може відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі надав неналежне обґрунтування щодо ціни або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції, що є аномально низькою; 2) учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена.
Особливості дозволяють застосовувати санкції лише у вигляді штрафів. Санкція у вигляді відмови від встановлення на майбутнє господарських відносин не передбачена чинним закупівельним законодавством. На підтвердження надаємо копію Особливостей та проекту договору.
Окремо варто зазначити, що у випадку застосування оперативно-господарської санкції, як відмова від встановлення на майбутнє господарських відносин неможливо довести свою надійність, адже неможливо визначити ступінь шкоди та дії, що мають бути здійсненні з боку учасника закупівлі (колишнього контрагента за договором).
Вимоги тендерної документації в цій частині суперечать нормам чинного законодавства.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
У Скарзі Скаржник просить зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Скаржник вважає, що вимога пункту 7.7 Додатку 3 до тендерної документації, відповідно до якої Замовник у разі невиконання або неналежного виконання умов договору має право застосувати до Виконавця оперативно-господарську санкцію у вигляді відмови від встановлення на майбутнє господарських відносин, не відповідає законодавству України та є дискримінаційною по відношенню до потенційних учасників процедури закупівлі. Замовник, у свою чергу, зазначає, що проєкт договору, який є невід’ємною складовою частиною тендерної документації, було розроблено з дотриманням усіх вимог чинного законодавства України, у тому числі положень Цивільного кодексу України (далі – ЦК України), а також принципів рівності сторін та добросовісної конкуренції. Зокрема, при підготовці проєкту договору враховано положення глав 52 та 53 ЦК України, які визначають загальні засади укладення, змісту та виконання договорів, а також підстави відповідальності сторін у разі порушення взятих на себе зобов’язань. Слід також зазначити, що чинним законодавством, у тому числі Законом та Особливостями не передбачено вичерпного переліку умов, які мають бути включені до проєкту договору про закупівлю. Відповідно, Замовник має право самостійно визначати його зміст, структуру та умови, виходячи з вимог законодавства, специфіки предмета закупівлі, власних господарських інтересів та потреб забезпечення належного виконання зобов’язань. Окремо слід звернути увагу, що Скаржник раніше укладав договори із Замовником та допускав порушення умов таких договорів. Таким чином, зазначена умова є превентивним механізмом захисту Замовника від повторного неналежного виконання зобов’язань і не має на меті обмежити права учасників. Оскарження цієї умови може свідчити про намагання Скаржника уникнути відповідальності за можливе неналежне виконання зобов’язань.