Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ та/або інформація на іншій мові ніж українська, учасник надає їх переклад на українську мову. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Терміни надання послуг в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо термінів надання послуг визначена в умовах тендерної документації, зокрема в проєкті договору про закупівлю. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%).
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Послуги з обробки вантажів (крім міст Київ, Дніпро, Львів, Одеса, Харків)
Код ДК 021:2015
63111000-0 -
Послуги з обробки вантажів у контейнерах
Кількість
66 702
Одиниця виміру
Людино-година
Адреса постачання
Україна, Відповідно до умов Договору, проєкт якого наведений в Додатку 1 до тендерної документації: Місця надання Послуг - Об‘єкти логістичної мережі Замовника у регіонах (крім міст Київ, Дніпро, Львів, Одеса, Харків), що визначені у Специфікації, фактичні адреси яких зазначаються у відповідній заявці Замовника на надання Послуг (ЛТ Хмельницький, ЛЦ Вінниця, ЛЦ Житомир, ЛЦ Запоріжжя, ЛЦ Івано-Франківський, ЛЦ Кропивницький, ЛЦ Кременчук, ЛЦ Кривий Ріг, ЛЦ Краматорськ, ЛЦ Луцьк, ЛЦ Миколаїв, ЛЦ Мукачево, ЛЦ Полтава, ЛЦ Рівне, ЛЦ Суми, ЛЦ Тернопіль, ЛЦ Черкаси, ЛЦ Умань, ЛЦ Чернівці, Лц Чернігів , ЛЦ Конотоп)
Послуги з обробки вантажів (Київ, Дніпро, Львів, Одеса, Харків)
Код ДК 021:2015
63111000-0 -
Послуги з обробки вантажів у контейнерах
Кількість
126 300
Одиниця виміру
Людино-година
Адреса постачання
Україна, Відповідно до умов Договору, проєкт якого наведений в Додатку 1 до тендерної документації: Місця надання Послуг - Об‘єкти логістичної мережі Замовника у регіонах (Київ, Дніпро, Львів, Одеса, Харків), що визначені у Специфікації, фактичні адреси яких зазначаються у відповідній заявці Замовника на надання Послуг (ЛТ Київ Лівий, ЛТ Київ Правий, МТ Київ лівий, МТ Київ правий, ЛТ Дніпро, ЛТ Львів, ЛТ Одеса, ЛТ Харків).
Дата постачання по
30.06.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
10
робочі
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Відповідно до умов Договору, проєкт якого наведений в Додатку 1 до тендерної документації: Оплата за належним чином (якісно та у повному обсязі, визначеному згідно з умовами Договору та підтвердженому в чек-листах) надані Послуги здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів від дати підписання уповноваженими особами Сторін Акту за умови реєстрації Виконавцем до дати платежу податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних та за умови відсутності неусунених Виконавцем зауважень Замовника до змісту та форми зазначених документів. Строк надання послуг: відповідно до заявки Замовника. Виконавець зобов’язується надавати Замовнику Послуги протягом строку надання Послуг, визначеного у відповідній Заявці, як у робочі дні (денний та нічний час), так і у вихідні та святкові дні (денний та нічний час). Звітними періодами за цим Договором є один календарний місяць.
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Вимога
Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII 'Про публічні закупівлі'
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.10.2025 17:30
Група вимог
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Вимога
Суб?єкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII 'Про публічні закупівлі'
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.10.2025 17:30
Спосіб підтвердження
Назва
Довідка про намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Опис
1. Довідка про намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг із зазначенням повного найменування субпідрядників/співвиконавців, місцезнаходження та їх коду ЄДРПОУ. 2. У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених в пункті 47 Особливостей, подається довідка у довільній формі від кожного з субпідрядників/співвиконавців, які залучатимуться в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, про відсутність таких підстав.
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід - звіт
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.11.2025 13:03
Спосіб підтвердження
Назва
Звіт, прийнятий Державною податковою службою України (її територіальними органами) та, у разі залучення співвиконавців/субпідрядників, документ що підтверджує співпрацю (намір про співпрацю) між учасником та співвиконавцем/субпідрядником
Опис
1.2.1. Звіт, прийнятий Державною податковою службою України (її територіальними органами) за останній звітний період (з квитанцією №2), що містить інформацію про наявність щонайменше 15 працівників, які працювали за трудовим договором або договором ЦПХ (допускається приховування інформації про персональні дані працівників).
1.2.2. Документ, що підтверджує співпрацю (намір про співпрацю) між учасником та співвиконавцем/субпідрядником щодо залучення працівників для надання послуг Замовнику (діючий договір та/або угоду та/або протокол). Надається у випадку, якщо учасник має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як співвиконавців/субпідрядників в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід- довідка
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Архівована
Дата створення
28.10.2025 17:30
Дата архівування
05.11.2025 18:24
Спосіб підтвердження
Назва
Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність працівників необхідного рівня кваліфікації
Опис
1.2.1. Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність працівників необхідного рівня кваліфікації (щонайменше 15 працівників, що працюють не менше 3-х місяців за трудовим договором або договором ЦПХ) для надання послуг із зазначенням: ? прізвища та ім’я, ? посади, ? форми працевлаштування, ? кількості осіб, яких учасник збирається використовувати при виконанні договору. Приклад довідки наведений у додатку 2 до тендерної документації
Тип
Документ
Документи, що підтверджують кваліфікацію
Вимога
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід - підтвердження наявності трудових або договірних відносин
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Архівована
Дата створення
28.10.2025 17:30
Дата архівування
05.11.2025 18:24
Спосіб підтвердження
Назва
Документи, що підтверджують наявність трудових або договірних відносин між учасником (співвиконавцем) та працівниками
Опис
1.2.2. Копії наказів про прийняття на роботу та/або трудових книжок працівників та/або копій договорів ЦПХ з особами, зазначеними в Довідці п 1.2.1. (по не менше 15 працівниках). 1.2.4. Документ, що підтверджує співпрацю (намір про співпрацю) між учасником та співвиконавцем/субпідрядником щодо залучення працівників для надання послуг Замовнику (діючий договір та/або угоду та/або протокол). Надається у випадку, якщо учасник має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як співвиконавців/субпідрядників в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Тип
Документ
Документи, що підтверджують кваліфікацію
Вимога
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід - звіт
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Архівована
Дата створення
28.10.2025 17:30
Дата архівування
05.11.2025 18:24
Спосіб підтвердження
Назва
Звіт, прийнятий Державною податковою службою України (її територіальними органами)
Опис
1.2.3. Звіт, прийнятий Державною податковою службою України (її територіальними органами) за останній звітний період (з квитанцією №2), що містить інформацію про наявність щонайменше 15 працівників, які працювали за трудовим договором або договором ЦПХ.
Тип
Документ
Документи, що підтверджують кваліфікацію
Вимога
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід - звіт
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Архівована
Дата створення
05.11.2025 18:24
Дата архівування
07.11.2025 13:03
Спосіб підтвердження
Назва
Звіт, прийнятий Державною податковою службою України (її територіальними органами) та, у разі залучення співвиконавців/субпідрядників, документ що підтверджує співпрацю (намір про співпрацю) між учасником та співвиконавцем/субпідрядником
Опис
1.2.1. Звіт, прийнятий Державною податковою службою України (її територіальними органами) за останній звітний період (з квитанцією №2), що містить інформацію про наявність щонайменше 100 працівників, які працювали за трудовим договором або договором ЦПХ (допускається приховування інформації про персональні дані працівників). Серед наявних 100 працівників не менше 50 працівників, що працюють за трудовим договором або договором ЦПХ безпосередньо з учасником процедури.
1.2.2. Документ, що підтверджує співпрацю (намір про співпрацю) між учасником та співвиконавцем/субпідрядником щодо залучення працівників для надання послуг Замовнику (діючий договір та/або угоду та/або протокол). Надається у випадку, якщо учасник має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як співвиконавців/субпідрядників в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - довідка
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.10.2025 17:30
Спосіб підтвердження
Назва
Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного* за предметом закупівлі договору
Опис
1.1.1. Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного* за предметом закупівлі договору із зазначенням: ? найменування контрагента, ? предмету договору, ? номеру та дати укладення договору, ? кількості наданих послуг, людино/годин; ? стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір), ? контактних осіб замовників (прізвище та ім’я, контактний телефон). Приклад довідки наведений у додатку 2 до тендерної документації *Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір, за умовами якого надані послуги в обсязі не менш ніж 5000 людино/годин: - з обробки вантажів та/або - з розвантаження та/або завантаження та/або переміщення та/або комплектування та/або сортування вантажів та/або товару та/або - послуги з аутсорсингу персоналу виробничих професій
Тип
Документ
Документи, що підтверджують кваліфікацію
Вимога
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - лист-відгук та або акт (акти) наданих послуг
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.10.2025 17:30
Спосіб підтвердження
Назва
Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору ТА/АБО акт (акти) наданих послуг, що підтверджує (підтверджують) надання послуг за предметом договору, зазначеного у довідці в обсязі не менш ніж 5000 людино/годин.
Опис
1.1.2. Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору ТА/АБО акт (акти) наданих послуг, що підтверджує (підтверджують) надання послуг за предметом договору, зазначеного у довідці в обсязі не менш ніж 5000 людино/годин.
Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
05.11.2025 18:24
Спосіб підтвердження
Назва
Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю - фінансова звітність за 2024 рік
Опис
1.3.1. Фінансова звітність з документом, що підтверджує прийняття фінансової звітності уповноваженим на це органом (квитанція №2 або якщо звітність подавалася не через електронні ресурси документ або звітність з відміткою, що підтверджує її прийняття), що передбачена для виду діяльності Учасника, яка підтверджує, що обсяг річного доходу (виручки) учасника не менший, ніж очікувана вартість даної закупівлі. Звітність подається за останній звітній період, тобто за 2024 рік.
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Вимога
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
28.10.2025 17:30
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Розмір банківської гарантії - 0,2% (нуль цілих дві десятих відсотка) ціни Договору.
Значення, яке очікується
0,2
Спосіб підтвердження
Назва
Банківська гарантія забезпечення договору
Опис
Розмір банківської гарантії - 0,2% (нуль цілих дві десятих відсотка) ціни Договору. Замовник вимагає від Переможця надати Замовнику забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії у вигляді електронного документа за примірною формою, передбаченою розділом ІХ цієї тендерної документації не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого пунктом 49 Особливостей, якщо така вимога передбачена проєктом договору, який наведений у Додатку 1 цієї тендерної документації. Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління НБУ від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в МЮУ 13.01.2005 за №41/10321. Гарантія має бути безвідкличною та безумовною. Розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю, банківські реквізити Замовника детально визначені в пункті 6 розділу VI тендерної документації та у відповідному розділі договору про закупівлю, проєкт якого наведений в Додатку 1 до цієї тендерної документації. На момент подання тендерних пропозицій від учасників не вимагається надання забезпечення виконання договору у складі тендерної пропозиції.
Тип
Документ
Забезпечення виконання договору
Вимога
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
Тип даних
Ціле число
Cтатус
Активна
Дата створення
28.10.2025 17:30
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Строк дії банківської гарантії повинен перевищувати строк дії Договору не менш ніж на один місяць та починатись не пізніше дати укладення Договору.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.10.2025 17:30
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.10.2025 17:30
Спосіб підтвердження
Назва
Документ(и), що підтверджують сплату або зобов’язання сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків
Опис
У разі якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з Замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору, такий учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції згідно підпункту 2 пункту 45 Особливостей. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) надає документ(и), що підтверджують сплату або зобов’язання сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.10.2025 17:30
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.10.2025 17:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.10.2025 17:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.10.2025 17:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Вих. №СК 02-06/11-2025
від 06 листопада 2025 року.
Орган оскарження: Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
03680, Україна, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
ID оскаржуваної закупівлі: Відкриті торги з особливостями
UA-2025-10-28-015597-a
Суб`єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю
«ІНТОРАБУДКОМПЛЕКТ»
04053, Україна, м. Київ, місто Київ, провулок Бехтерівський 4В
ЄДРПОУ 40398340
Замовник: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Код ЄДРПОУ 21560045
01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 22
Контактна особа:
Павлушкова Ірина Віталіївна
380501602636
[email protected]
СКАРГА
про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
щодо вимог за тендерною документацією
28.10.2025 р. Замовником АТ «УКРПОШТА» (далі – Замовник) було оголошено відкриті торги з особливостями ID закупівлі UA-2025-10-28-015597-a, щодо закупівлі товару ДК 021:2015: 63110000-3 — Послуги з обробки вантажів.
Очікувана вартість – 48 896 953,20 UAH з ПДВ
Статус процедури – відкриті торги з особливостями.
Ідентифікатор закупівлі - UA-2025-10-28-015597-a
Звернення за роз’ясненнями – до 07.11.2025 р. 00.00 год. (новий строк після змін до ДТ);
Оскарження умов закупівлі – до 07.11.2025 р. 00.00 год. (новий строк після змін до ДТ);
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 10 листопада 2025 р. о 20:00 год. (новий строк після змін до ДТ);
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ
Замовником завантажено до сторінки закупівлі та оголошено тендерну документацію:
28.10.2025 р. о 17.30 год. «ТД ВТ з Особливостями_обробка вантажів»;
За декілька годин до завершення строку подання пропозицій учасниками, замовник розмістив зміни до Тендерної документації (надалі за текстом - ТД), а саме:
05.11.2025 р. о 18.24 год. Замовником завантажено зміни до ТД, а саме:
- «ТД ВТ з Особливостями_НОВА РЕДАКЦІЯ 05.11.2025_обробка вантажів.docx».
Скаржник, вивчивши зазначену нову редакцію Тендерної документації вважає, що в кваліфікаційних вимогах за Додатком 2 до Тендерної документації, а також за умовами проекту Договору наявні дискримінаційні кваліфікаційні вимоги щодо підтвердження попереднього досвіду за предметом закупівлі.
Скаржник вважає, що дискримінаційні вимоги сформовані прямо проти ТОВ «ІНТОРАБУДКОМПЛЕКТ», щоб саме наша компанія не приймала участі в закупівлі та ці вимоги прямо направлені протекцію Замовником конкретної компанії. Замовник спеціально за 20 хв до завершення строку подачі пропозицій змінив умови Тендерної документації виставивши завідомо завищені вимоги до учасників так, щоб їм відповідав саме конкретний учасник.
Замовник завідомо цілеспрямовано створює умови для того, щоб конкретний виграв ці торги саме не за ціною, а виключно за кваліфікаційними вимогами до учасника, тим самим Замовник усуває конкуренцію створюючи антиконкурентні умови під час проведення закупівлі.
Тендерна документація Замовника підлягає зміні шляхом усунення дискримінаційних умов виходячи з наступного:
І. Дискримінаційні умови Тендерної документації:
Так, відповідно до нової редакції Тендерної документації (в першій версії ТД таких. Вимог не було) в Додатку 2 до Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» передбачено щодо кваліфікаційних вимог до учасника:
«1. Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям:
1.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів):
1.1.1. Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного* за предметом закупівлі договору із зазначенням:
? найменування контрагента,
? предмету договору,
? номеру та дати укладення договору,
? кількості наданих послуг, людино/годин;
? стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір),
? контактних осіб замовників (прізвище та ім’я, контактний телефон).
Приклад довідки наведений нижче у цьому додатку до тендерної документації
*Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір, за умовами якого надані послуги в обсязі не менш ніж 5000 людино/годин:
- з обробки вантажів та/або
- з розвантаження та/або завантаження та/або переміщення та/або комплектування та/або сортування вантажів та/або товару та/або
- послуги з аутсорсингу персоналу виробничих професій
1.1.2. Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору ТА/АБО акт (акти) наданих послуг, що підтверджує (підтверджують) надання послуг за предметом договору, зазначеного у довідці в обсязі не менш ніж 5000 людино/годин.
1.2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
1.2.1. Звіт, прийнятий Державною податковою службою України (її територіальними органами) за останній звітний період (з квитанцією №2), що містить інформацію про наявність щонайменше 100 працівників, які працювали за трудовим договором або договором ЦПХ (допускається приховування інформації про персональні дані працівників). Серед наявних 100 працівників не менше 50 працівників, що працюють за трудовим договором або договором ЦПХ безпосередньо з учасником процедури.
1.2.2. Документ, що підтверджує співпрацю (намір про співпрацю) між учасником та співвиконавцем/субпідрядником щодо залучення працівників для надання послуг Замовнику (діючий договір та/або угоду та/або протокол). Надається у випадку, якщо учасник має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як співвиконавців/субпідрядників в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
1.3. Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю:
1.3.1. Фінансова звітність з документом, що підтверджує прийняття фінансової звітності уповноваженим на це органом (квитанція №2 або якщо звітність подавалася не через електронні ресурси документ або звітність з відміткою, що підтверджує її прийняття), що передбачена для виду діяльності Учасника, яка підтверджує, що обсяг річного доходу (виручки) учасника не менший, ніж очікувана вартість даної закупівлі.
Звітність подається за останній звітній період, тобто за 2024 рік.».
«6. Інформація та документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника іншим вимогам, встановленим у цій тендерній документації:
- Довідка у довільній формі, складена Учасником торгів, що містить інформацію про відсутність у Учасника торгів на момент розкриття тендерних пропозицій діючого договору на Послуги з обробки вантажів (код ДК 021:2015: 63110000-3 – Послуги з обробки вантажів), укладеного з АТ «УКРПОШТА».**
**Зазначена вимога встановлюється Замовником з метою пошуку нових резервних виконавців послуги, що є предметом закупівлі.».
Дані умови є дискримінаційними та сформовані саме для того, щоб не допустити ТОВ «ІНТОРАБУДКОМПЛЕКТ» до участі в закупівлі по формальним ознакам виходячи з наступного.
Такої кваліфікаційної вимоги як «пошук нових резервних виконавців» взагалі не передбачено чинним законодавством, і така вимога прямо спрямована на того, хто має в процесі виконання договору – обмеження його можливості участі в закупівлі.
2. Дискримінаційність умов ПРЯМИМ ТЕКСТОМ ПРОПИСАНО в Тендерній документації з забороною приймати участь у закупівлі
В Тендерній документації передбачено в Додатку 1 в п.6 наступні вимоги до Учасника:
««6. Інформація та документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника іншим вимогам, встановленим у цій тендерній документації:
- Довідка у довільній формі, складена Учасником торгів, що містить інформацію про відсутність у Учасника торгів на момент розкриття тендерних пропозицій діючого договору на Послуги з обробки вантажів (код ДК 021:2015: 63110000-3 – Послуги з обробки вантажів), укладеного з АТ «УКРПОШТА».**
**Зазначена вимога встановлюється Замовником з метою пошуку нових резервних виконавців послуги, що є предметом закупівлі.»
Тобто, Замовник виставляючи вимогу прямо говорить, що ТОВ «ІНТОРАБУДКОМПЛЕКТ» яке має незавершений Договір № 100325-02Е про надання послуг від 10.03.2025 р. НЕ ПОВИННО ПРИЙМАТИ УЧАСТЬ В ЦІЙ ЗАКУПІВЛІ.
І це в той час, коли Закон України «Про публічні закупівлі» та Особливості не передбачають можливість такої заборони.
Замовнику добре відомо, що ТОВ «ІНТОРАБУДКОМПЛЕКТ» має укладений з Замовником договір за результатами проведення процедури закупівлі за посиланням:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-02-06-004649-a
та має укладений Договір № 100325-02Е про надання послуг від 10.03.2025 р. з тим самим предметом закупівлі:
ДК 021:2015: 63110000-3 — Послуги з обробки вантажів
При цьому, Замовнику добре відомо, що Договір № 100325-02Е про надання послуг від 10.03.2025 р. Є НЕ ЗАВЕРШЕНИМ.
В той самий час, Договір № 100325-02Е про надання послуг від 10.03.2025 р. має наступне виконання:
Договір укладений 10.03.2025 р., але заявки були надані лише:
- на період з 01 по 30 березня 2025 р.;
- на період з 01 по 15 квітня 2025 р. та з 16 по 30 квітня 2025 р.;
- на період з 01 по 16 серпня 2025 р.
Тобто, ЗОВСІМ НЕ БУЛО ЗАЯВОК по Договору № 100325-02Е про надання послуг від 10.03.2025 р. в періоди:
- травень 2025 р.;
- червень 2025 р.;
- липень 2025 р.;
- друга половина серпня 2025 р.;
- вересень 2025 р.;
- жовтень 2025 р.;
- листопад 2025 р.
Строк дії Договору № 100325-02Е про надання послуг від 10.03.2025 р. становить до 31.12.2025 р. що передбачено в п.12.1 Договору, цитата:
«п. 12.1. Договір набирає чинності з дня його підписання уповноваженими представниками Сторін, скріплення печатками Сторін (за умови використання) та діє до 31.12.2025.».
На сторінці закупівлі тому й просто не може бути розміщено звіту про результати виконання Договору № 100325-02Е про надання послуг від 10.03.2025 р.
Відповідно, Замовнику добре відомо, що ТОВ «ІНТОРАБУДКОМПЛЕКТ» має незавершений договір, і тому положення п.6 Додатку 2 до ТД прямо стосується обмеження можливості ТОВ «ІНТОРАБУДКОМПЛЕКТ» приймати участь в даній закупівлі так як її пропозиція автоматично та завідомо буде відхилена через вказану дискримінаційну вимогу так як ТОВ «ІНТОРАБУДКОМПЛЕКТ» має незавершений договір з Замовником.
В Закону України «Про публічні закупівлі» немає жодного обмеження щодо можливості прийняття участі в новій закупівлі учаснику, який виконує інший договір для Замовника просто через сам факт наявності такого договору.
Тому, ця умова є прямо дискримінаційною для Скаржника так як прямо обмежує йому можливість прийняти участь в закупівлі та не бути відхиленим через формальну ознаку, якої не існує в законодавстві.
3. Не зрозуміла потреба в «резервному договорі» в той час, коли по існуючому договору не подаються заявки.
3.1. Вже існуючий договір не використовується Замовником, для чого тоді «резервний»
Як вище вказано, по Договору № 100325-02Е про надання послуг від 10.03.2025 р. має місце ситуація, що заявки не надаються, хоча договір має незначне виконання.
Договір укладений 10.03.2025 р.
виконано Людино-години
Всього по Договору
№ 100325-02Е 240.000,00
з 01 по 30 березня 2025 р. 807,00
з 01 по 15 квітня 2025 р. 4082,00
з 16 по 30 квітня 2025 р.; 1.323,00
з 01 по 16 серпня 2025 р. 1.750,00
Всього використано по заявкам: 7.961,00
Залишок по Договору 232.039,00
Тобто, ЗОВСІМ НЕ БУЛО ЗАЯВОК по Договору № 100325-02Е про надання послуг від 10.03.2025 р. в періоди:
- травень 2025 р.;
- червень 2025 р.;
- липень 2025 р.;
- друга половина серпня 2025 р.;
- вересень 2025 р.;
- жовтень 2025 р.;
- листопад 2025 р.
То для чого «резервний» договір, якщо цей практично не використано, його виконання становить 3.4 %, а він завершує свою дію 31.12.2025 р., тобто і не буде виконаний в повному обсязі так як Заявки не надходять від Замовника.
Тому, «резервний» договір потрібен Замовнику не для «резерву», а для перенаправлення заявок для іншого учасника, який має завідомо відповідати критеріям для прогнозованого виграшу торгів за сприяння Замовника шляхом створених під нього кваліфікаційних вимог.
3.2. задубльована закупівля послуг.
Як видно з умов Тендерної документації строк укладення договору по закупівлі становить після завершення процедури проведення торгів (оголошення переможця з укладенням договору протягом 10 днів, що завершиться в листопаді 2025 р., та послуги будуть надаватись до цитата з проекту договору за додатком №1 до ТД:
«12.1. Договір набирає чинності з дня його підписання уповноваженими представниками Сторін, скріплення печатками Сторін (за умови використання) та діє до 30.06.2026.».
І це в той час, коли за існуючим з ТОВ «ІНТОРАБУДКОМПЛЛЕКТ» Договором № 100325-02Е про надання послуг від 10.03.2025 р. строк надання послуг до 31.12.2025 р.
То закупівля оголошена на «резервний» договір, як задекларовано, чи на основний договір як мінімум з 01.01.2026 р.??? Що зовсім не відповідає умовам поняття «резервний».
3.3. задубльоване фінансування на закупівлю послуг
Як видно з закупівлі UA-2025-02-06-004649-a за результатом якої укладено Договір № 100325-02Е про надання послуг від 10.03.2025 р., згідно з протоколом затвердження річного плану закупівель UA-P-2025-02-06-002921-a:
«Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства): 48 561 408,00 UAH»
При цьому, по оскаржуваній закупівлі також були внесені зміни до річного плану закупівель згідно з Протоколом затвердження річного плану закупівель UA-P-2025-10-28-016269-a:
«Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства): 48 896 953,20 UAH»
Тобто, має місце подвійне фінансування однієї і тієї ж послуги. Що є дуже підозрілим. Чи не під виглядом надання послуг ТОВ «ІНТОРАБУДКОМПЛЕКТ» замовник збирається оплачувати кошти іншій особі, ніби то вона надала ці послуги і задвоювати оплату.
3.5. Взагалі є не зрозумілим що означає поняття «резервний договір»
В Законі України «Про публічні закупівлі» та в Особливостях не визначено такого поняття як «резервний договір» це є видумана ситуація самим Замовником.
В Тендерній документації немає жодного пояснення і аргументації що таке є «резервний договір».
Таким чином, дана процедура «резервний договір» окрім того, що є дуже підозрілою та має прямі ознаки корупції, то ще й просто не передбачена чинним законодавством.
3.6. Корупційні ризики.
Всі вище описані обставини мають прямі ознаки наявності корупційних ризиків, і не тільки у вигляді ознак, а що підтверджені прямими діями Замовника.
4. Щодо інших дискримінаційних умов.
4.1. щодо 100 чоловік працівників, з яких 50 у учасника
В додатку 2 до ТД в кваліфікаційних вимогах передбачено наступні умови:
«1.1.2. Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору ТА/АБО акт (акти) наданих послуг, що підтверджує (підтверджують) надання послуг за предметом договору, зазначеного у довідці в обсязі не менш ніж 5000 людино/годин.
1.2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
1.2.1. Звіт, прийнятий Державною податковою службою України (її територіальними органами) за останній звітний період (з квитанцією №2), що містить інформацію про наявність щонайменше 100 працівників, які працювали за трудовим договором або договором ЦПХ (допускається приховування інформації про персональні дані працівників). Серед наявних 100 працівників не менше 50 працівників, що працюють за трудовим договором або договором ЦПХ безпосередньо з учасником процедури.».
Тобто, має бути 100 працівників, 50 з яких має бути безпосередньо оформлених у учасника.
З тією тенденцією щодо надання заявок, як при виконанні Договір № 100325-02Е про надання послуг від 10.03.2025 р. хто буде тримати цілий рік лишніх працівників в такій кількості???? Кому це вигідно.
Такі умови створюються виключно під конкретну особу, яка має за іншими контрактами таку кількість працівників, які виконують інші контракти. Але явно не для виконання договору за даною закупівлею.
Для порівняння, в закупівлі UA-2025-02-06-004649-a за результатом якої укладено Договір № 100325-02Е про надання послуг від 10.03.2025 р. виставлялись вимоги щодо 15 працівників:
«1.2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
1.2.1. Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність працівників необхідного рівня кваліфікації (щонайменше 15 працівників, що працюють за трудовим договором або контрактом або цивільно-правовим договором) для надання послуг із зазначенням:
? прізвища та ім’я;
? посади або спеціальності або професії;
? форми працевлаштування або залучення (за трудовим договором або за контрактом або за цивільно-правовим договором).
Приклад довідки наведений нижче у цьому розділі тендерної документації.
1.2.2. Документи, що підтверджують наявність трудових або договірних відносин між учасником (співвиконавцем) та щонайменше 15 працівниками, зазначеними в довідці, що подається згідно п. 1.2.1 цього Додатку, а саме: копія трудової книжки із записом про прийом на роботу (перша сторінка та сторінка із записом про прийом на роботу до учасника (співвиконавця)) або копія наказу про прийняття на роботу або копія цивільно-правового договору.».
І це. Повністю влаштовувало Замовника. При тому, що Договір № 100325-02Е про надання послуг від 10.03.2025 р. виконується Замовником лише на 3,4 %, то для чого аж 100 чоловік щоб договір не виконувався Замовником???
Чи Замовник планує в такий спосіб технічно усунути ТОВ «ІНТОРАБУДКОМПЛЕКТ» від надання послуг і для нового договору вже надавати заявки??? Це ще один корупційний ризик з прямими діями.
4.2. щодо надуманої вимоги про фінансову спроможність
Відповідно до додатку 2 до ТД визначено наступну кваліфікаційну вимогу до учасника:
«1.3. Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю:
1.3.1. Фінансова звітність з документом, що підтверджує прийняття фінансової звітності уповноваженим на це органом (квитанція №2 або якщо звітність подавалася не через електронні ресурси документ або звітність з відміткою, що підтверджує її прийняття), що передбачена для виду діяльності Учасника, яка підтверджує, що обсяг річного доходу (виручки) учасника не менший, ніж очікувана вартість даної закупівлі.
Звітність подається за останній звітній період, тобто за 2024 рік.».
Тобто, за попередній звітний рік – 2024, учасник має мати доходу (виручку) не менше ніж 48 896 953,20 UAH.
Замовник достовірно знаючи, що ТОВ «ІНТОРАБУДКОМПЛЕКТ» маючи Договір № 100325-02Е про надання послуг від 10.03.2025 р. який виконано Замовником лише на 3,4 %, тобто знає, що ТОВ «ІНТОРАБУДКОМПЛЕКТ» не має такої суми доходу (виручки) як сума закупівлі, тому що як найменше Договір № 100325-02Е просто не виконується Замовником, висталяє вимогу про наявність доходу (виручки) не менше ніж 48 896 953,20 UAH. Тим самим Замовник повторно унеможливлює прийняти участь та виграти в аукціоні для ТОВ «ІНТОРАБУДКОМПЛЕКТ» виключно через надумані вимоги.
При цьому, сума виручки учасника ну ніяк не впливає на спроможність виконати умови договору.
Тим більше, що закупівлею UA-2025-02-06-004649-a за результатом якої укладено Договір № 100325-02Е про надання послуг від 10.03.2025 р. прямо доказано, що навіть без виставлення вимоги щодо фінансової спроможності у вигляді «доходу (виручки) в сумі закупівлі за попередній 2024 рік, Замовник вже отримував послуги щодо того самого предмету.
В умовах Тендерної закупівлі UA-2025-02-06-004649-a за результатом якої укладено Договір № 100325-02Е про надання послуг від 10.03.2025 р. взагалі була відсутня така квалійікаційна вимога як фінансова спроможність тим більше в сумі доходу (виручки) за попередній рік в розмірі суми закупівлі.
Таким чином, дана вимога прямо спрямована на усунення від участі в закупівлі ТОВ «ІНТОРАБУДКОМПЛЕКТ».
4.3. щодо двох ідентичних закупівель з діаметрально різними кваліфікаційними вимогами, від простих до дискримінаційних
Закупівля UA-2025-02-06-004649-a за результатом якої укладено Договір № 100325-02Е про надання послуг від 10.03.2025 р. є ідентичною за предметом з оскаржуваною закупівлею UA-2025-10-28-015597-a:
Має місце дещо зменшена кількість людино-годин, але при цьому повністю ідентичні міста надання послуг та повністю ідентичні міста надання послуг та ідентичні місця надання послуг за «п. 2. Кількість Послуг з розподілом по регіонах надання Послуг*:» в п.2 Додатку №1 до проекту Договору та вже укладеного договору, з відповідною розбивкою кількості послуг по тим самим місцям.
У всьому іншому (окрім розписаних дискримінаційних умов), обидві Тендерні документації є повністю ідентичними.
Виставлення таких дискримінаційних умов в оскаржуваній закупівлі пояснюється тільки одним, Замовник прямо усуває скаржника від участі в закупівлі і в подальшому усуне від участі в наданні послуг навіть по вже існуючому договору.
Такі дискримінаційні вимоги з’явились тільки в оскаржуваній закупівлі, до цього таких вимог не було.
Зауважую, що дії Замовника по внесенню змін до тендерної документації за 20 хвилин до завершення строку подачі пропозицій, які занадто посилюють вимоги до учасника, з прямими обмеженнями щодо конкретно ТОВ «ІНТОРАБУДКОМПЛЕКТ» є прямим доказом підігрування Замовником саме на користь конкретного майбутнього учасника, з яким більш за все Замовник вже має домовленості про таке корупційне сприяння та просування.
5. порушення законодавства з питань закупівель
Відповідно до п.4 ч. 1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено:
«1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:»
«4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;».
«4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.».
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено:
«4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.».
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
6. Порушення дискримінаційними умовами в ТД положень Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Дії щодо встановлення кваліфікаційних вимог на користь єдиного мережевого учасника ринку є також такими, що визнаються антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання відповідно до п.4 ч.2 ст.6 Закону України “Про захист економічної конкуренції”
2. Антиконкурентними узгодженими діями, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються:
«4) спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів;»;
«5) усунення з ринку або обмеження доступу на ринок (вихід з ринку) інших суб’єктів господарювання, покупців, продавців;»;
«8) суттєвого обмеження конкурентоспроможності інших суб’єктів господарювання на ринку без об’єктивно виправданих на те причин.».
Практика Антимонопольного комітету доказує, що здійснення дискримінаційних умов є не допустимим для Замовника.
7. Порушення дискримінаційними умовами в ТД положень Закону України «Про запобігання корупції».
Крім того, в діях посадових осіб Замовника також вбачаються ознаки корупційних ризиків. Так відповідно до інформації Національного агентства з питань запобігання корупції корупційними проявами під час тендерних закупівель ознаками корупційних дій є «Встановлення дис?римінаційних умов тендерної до?ументації, орієнтованої на заздалегідь визначеного учасни?а, що звужує ?оло потенційних учасни?ів та/або унеможливлює перемогу постачальни?ів, я?і можуть запропонувати роботу/товар/послугу ?ращої я?ості за нижчої ціни».
Такі маніпуляції з тендерною документацією: передбачення дискримінаційних кваліфікаційних вимог під одного учасника з подальшим внесенням змін, що посилюють дискримінаційні умови тендерної документації є прямим створенням умов, які сприяють перемозі саме конкретного, вже відомого Замовнику майбутнього учасника.
8. Відсутність обґрунтування Замовника чому при попередній закупівлі мали місце вимоги без цих дискримінаційних умов, а в оскаржуваній закупівлі вони з’явились.
В тендерній документації, в обґрунтуванні Замовника немає жодного пояснення, на має жодної логіки, чому в попередній закупівлі можливо було провести процедуру, укласти договір та виконувати договір, хоча й частково, але без цих дискримінаційних умов, а дану закупівлю не можливо провести без дискримінаційних умов.
9. Порушення прав скаржника на участь в процедурі закупівлі.
Виставленням вище описаних дискримінаційних кваліфікаційних умов є прямим порушенням прав Скаржника на участь в закупівлі, оскільки є очевидним, що Скаржник не відповідає цим вимогам ще навіть не подавши Тендерної пропозиції, і є очевидним - зрозумілим, що Скаржник не пройде кваліфікацію та не буде приймати участь в аукціоні.
Якщо усунути дискримінаційні умови, то Скаржник має всі шанси виграти закупівлю саме по ціні пропозиції, але через дискримінаційні умови пропозиція Скаржника буде автоматично відхилена, бо Скаржник вже завідомо не відповідає дискримінаційним кваліфікаційним вимогам.
10. Пропозиції до внесення змін до Тендерної документації.
Скаржник пропонує внести зміни до Тендерної документації та вилучити з усіх положень Тендерної документації вище описані дискримінаційні вимоги залишивши кваліфікаційні вимоги, які були в закупівлі UA-2025-02-06-004649-a.
11. Внесення змін до ТД шляхом вилучення зазначених вище дискримінаційних умов ТД дасть можливість прийняти участь в закупівлі не тільки скаржнику, а й іншим потенційним учасникам, в тому числі тим, які приймали раніше участь в ідентичних закупівлях та конкурувати не по кваліфікаційним критеріям, а по ціні.
Вилучення дискримінаційних вимог за даною скаргою Замовником не будуть порушуватись права та законні інтереси скаржника та інших потенційних учасників та жодним чином не будуть порушуватись принципи здійснення публічних закупівель, які визначені законодавством.
ВИСНОВКИ:
Враховуючи вище викладене, Тендерна документація Замовника містить дискримінаційні умови щодо кваліфікаційних вимог до учасника та порушує права Скаржника на участь у закупівлі та виграш торгів саме за ціною пропозиції надання послуг, а не за дискримінаційними умовами, яким завідомо не відповідає Скаржник.
Отже, тендерна документації не відповідає вимогам п.4 ч.1 ст.5, ч.4 ст.5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», п.4. ч.2 ст.6 Закону України «Про захист економічної конкуренції.
На підставі викладеного, керуючись положеннями ст.ст. 5, 18, 22 ЗУ «Про Публічні закупівлі» та Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»,
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Визнати умови зазначені в пп.1.3.1. п.1.3, пп.1.2.1 п.1.2, п.6 Додатку 2 Тендерної документації по закупівлі UA-2025-10-28-015597-a та в довідці про відсутність у Учасника торгів на момент розкриття тендерних пропозицій діючого договору на Послуги з обробки вантажів такими, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель в частині кваліфікаційних вимог (дискримінаційними) щодо:
- «щонайменше 100 працівників»
- «Серед наявних 100 працівників не менше 50 працівників, що працюють за трудовим договором або договором ЦПХ безпосередньо з учасником процедури»;
- «Наявність фінансової спроможності»;
- «Фінансова звітність … яка підтверджує, що обсяг річного доходу (виручки) учасника не менший, ніж очікувана вартість даної закупівлі.
Звітність подається за останній звітній період, тобто за 2024 рік.».
- «Довідка у довільній формі, складена Учасником торгів, що містить інформацію про відсутність у Учасника торгів на момент розкриття тендерних пропозицій діючого договору на Послуги з обробки вантажів (код ДК 021:2015: 63110000-3 – Послуги з обробки вантажів), укладеного з АТ «УКРПОШТА».**Зазначена вимога встановлюється Замовником з метою пошуку нових резервних виконавців послуги, що є предметом закупівлі.».
які викладені у умовах тендерної документації, цитата:
«1.2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
1.2.1. Звіт, прийнятий Державною податковою службою України (її територіальними органами) за останній звітний період (з квитанцією №2), що містить інформацію про наявність щонайменше 100 працівників, які працювали за трудовим договором або договором ЦПХ (допускається приховування інформації про персональні дані працівників). Серед наявних 100 працівників не менше 50 працівників, що працюють за трудовим договором або договором ЦПХ безпосередньо з учасником процедури.
1.3. Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю:
1.3.1. Фінансова звітність з документом, що підтверджує прийняття фінансової звітності уповноваженим на це органом (квитанція №2 або якщо звітність подавалася не через електронні ресурси документ або звітність з відміткою, що підтверджує її прийняття), що передбачена для виду діяльності Учасника, яка підтверджує, що обсяг річного доходу (виручки) учасника не менший, ніж очікувана вартість даної закупівлі.
Звітність подається за останній звітній період, тобто за 2024 рік.».
«6. Інформація та документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника іншим вимогам, встановленим у цій тендерній документації:
- Довідка у довільній формі, складена Учасником торгів, що містить інформацію про відсутність у Учасника торгів на момент розкриття тендерних пропозицій діючого договору на Послуги з обробки вантажів (код ДК 021:2015: 63110000-3 – Послуги з обробки вантажів), укладеного з АТ «УКРПОШТА».**
**Зазначена вимога встановлюється Замовником з метою пошуку нових резервних виконавців послуги, що є предметом закупівлі.».
та порушують положення законодавства: п.4 ч.1 ст.5, ч.4 ст.5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та законодавству з питань захисту економічної конкуренції, а саме: п.4. ч.2 ст.6 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
3. Зобов’язати Замовника з метою усунення порушень законодавства з питань публічних закупівель та захисту економічної конкуренції внести зміни до Тендерної документації по закупівлі UA-2025-10-28-015597-a на підставі обґрунтування за даною скаргою та відповідно до рішення АМКУ за результатами розгляду скарги.
4. В якості пропозиції варіанта редакції кваліфікаційних вимог за Додатком 2 Тендерної документації пропонуємо наступну редакцію:
ПРОПОЗИЦІЯ - ПРОЕКТ
«Додаток 2
до тендерної документації
Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення замовником), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження таких документів:
1. Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям*:
1.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів):
1.1.1. Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного** за предметом закупівлі договору із зазначенням:
? найменування контрагента,
? предмету договору,
? номеру та дати укладення договору;
? кількості наданих послуг, людино/годин;
? контактних осіб замовників (прізвище та ім’я, контактний телефон);
? стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір).
Приклад довідки наведений нижче у цьому розділі тендерної документації.
**Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір, укладений з юридичною особою, за умовами якого надані послуги в обсязі не менш ніж 5000 людино/годин з обробки вантажів; та/або з розвантаження та/або завантаження та/або переміщення та/або комплектування та/або сортування вантажів та/або товару; та/або послуги з аутсорсингу персоналу виробничих професій
1.1.2. Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці за п.1.1.1 цього Додатку, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору.
(у випадку зазначення в довідці, більш ніж одного аналогічного договору вважатиметеся достатнім виконанням вимог цієї тендерної документації надання одного позитивного листа-відгуку від одного з контрагентів).
1.1.3. Копія аналогічного договору, зазначеного у довідці за п.1.1.1 цього Додатку.
1.1.4. Документ (ти), що підтверджує (ють) виконання аналогічного договору, зазначеного у довідці за п.1.1.1 цього Додатку, в обсязі не менш ніж 5000 людино/годин (акт (ти) надання послуг).
1.2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
1.2.1. Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність працівників необхідного рівня кваліфікації (щонайменше 15 працівників, що працюють за трудовим договором або контрактом або цивільно-правовим договором) для надання послуг із зазначенням:
? прізвища та ім’я;
? посади або спеціальності або професії;
? форми працевлаштування або залучення (за трудовим договором або за контрактом або за цивільно-правовим договором).
Приклад довідки наведений нижче у цьому розділі тендерної документації.
1.2.2. Документи, що підтверджують наявність трудових або договірних відносин між учасником (співвиконавцем) та щонайменше 15 працівниками, зазначеними в довідці, що подається згідно п. 1.2.1 цього Додатку, а саме: копія трудової книжки із записом про прийом на роботу (перша сторінка та сторінка із записом про прийом на роботу до учасника (співвиконавця)) або копія наказу про прийняття на роботу або копія цивільно-правового договору.
1.2.3. Звіт, прийнятий Державною податковою службою України (її територіальними органами) за останній звітний період (з квитанцією №2), в частині, що містить інформацію про наявність щонайменше 15 працівників, які працювали за трудовим договором або контрактом або цивільно-правовим договором.
1.2.4. Документ, що підтверджує співпрацю (намір про співпрацю) між учасником та співвиконавцем щодо залучення працівників для надання послуг Замовнику (діючий договір та/або угоду та/або протокол). Надається у випадку, якщо учасник має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації».
Автор:
40398340, ТОВ "ІНТОРАБУДКОМПЛЕКТ"
04053, Україна, м. Київ, місто Київ, провулок Бехтерівський 4В
Звернення:
За тендером : Послуги з обробки вантажів (резервний тендер)
Тема:
Відповідно до умов закупівлі передбачено, що це «резервний договір». При цьому, виникає ряд питань що не відображені в умовах закупівлі.
Зміст:
Поняття «резервний» мало би під собою мати на увазі, що якщо за основним договором не відбудеться закупівля, то тоді замовлення буде здійснене за резервним договором. Але в Тендерній документації відсутні будь-які відомості щодо поняття «резервний».
Просимо надати роз’яснення: що означає «резервний договір», і якою нормою з питань закупівель передбачена можливість дублювання закупівель та подвійне виділення коштів (в плані фінансування) на одну і ту ж закупівлю.
Дата оприлюднення звернення:
06.11.2025 16:33
Доброго дня!
Стосовно Вашого звернення повідомляємо наступне:
Враховуючи специфіку діяльності Замовника- національного поштового оператора АТ «Укрпошта», що має розгалужену мережу відділень по всій території України та враховуючі статистику щорічного збільшення відправлень в передноворічний період починаючі з листопада («великий сезон»), закупівля проводиться з метою мінімізації ризиків невиконання та/або неналежного виконання та/або розірвання діючих договорів, а також можливі затримки в часі та/або неуспішності процедур закупівель, що будуть оголошені на аналогічні послуги в кінці 2025 – на початку 2026 років з метою пошуку альтернативного Виконавця в зазначеному періоді. Таким чином, в умовах воєнного стану, закупівля необхідна для своєчасного виконання розкладу руху автомобілів на магістральних, міських, внутрішньорегіональних поштових маршрутах в частині своєчасного приймання, оброблення, вивантаження та завантаження вантажів, організації оброблення поштових відправлень на автоматизованій сортувальній лінії, дотримання контрольних термінів оброблення поштових відправлень та зниження пікових навантажень в частині оброблення поштових відправлень на об‘єктах логістичної мережі АТ «Укрпошта» .
Відповідно п. 14 Особливостей: Закупівля здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону.
Дана закупівля передбачена річним планом на 2025 рік https://prozorro.gov.ua/uk/plan/UA-P-2025-10-28-016269-a
Дякуємо за увагу до нашої закупівлі.
Дата оприлюднення відповіді:
07.11.2025 17:00
Звернення:
За тендером : Послуги з обробки вантажів (резервний тендер)
Тема:
Відповідно до умов закупівлі передбачено, що це «резервний договір». При цьому, виникає ряд питань що не відображені в умовах закупівлі.
Зміст:
В умовах Тендерної документації відсутні відомості щодо того до якого саме договору (до якої закупівлі) дана закупівлі є резервною. Оскільки, при перегляді всіх раніше оголошених та проведених закупівель щодо такого ж самого предмету закупівлі по АТ «УКРПОШТА» відсутня закупівля на такі ж самі обсяги послуг та на таку ж суму. При цьому, є закупівля на значно менші обсяги та суму. Тобто, якщо ця закупівля і визначена як резервна, то до неї відсутня основна закупівля, так як в закупівлі на менші обсяги та суму ну ніяк не може бути стільки ж послуг, як і в даній резервній. Тобто, фактично ця закупівля не є резервною, а є новою, і лише в частині послуг вона може бути резервною.
Просимо надати роз’яснення: до якого договору (до якої закупівлі) оголошена закупівля є резервною.
В чому саме «резервність», якщо «резервна закупівля» (резервний договір) має набагато більші обсяги виконання робіт ніж основний договір.
Дата оприлюднення звернення:
06.11.2025 16:34
Доброго дня!
Стосовно Вашого звернення повідомляємо наступне:
Дана закупівля не є резервною для певного договору та відмінна від попередніх існуючих закупівель. Враховуючі статистику щорічного збільшення відправлень в передноворічний період починаючі з листопада («великий сезон»), закупівля проводиться з метою мінімізації ризиків невиконання та/або неналежного виконання та/або розірвання діючих договорів, а також можливі затримки в часі та/або неуспішності процедур закупівель, що будуть оголошені на аналогічні послуги в кінці 2025 – на початку 2026 років з метою пошуку альтернативного Виконавця в зазначеному періоді.
Дякуємо за увагу до нашої закупівлі.
Дата оприлюднення відповіді:
07.11.2025 17:01
Звернення:
За тендером : Послуги з обробки вантажів (резервний тендер)
Тема:
Відповідно до умов закупівлі передбачено, що це «резервний договір». При цьому, виникає ряд питань що не відображені в умовах закупівлі.
Зміст:
В умовах Тендерної документації відсутні відомості щодо того, в якій саме послідовності буде відбуватись робота по основному та резервному договору, з ким спочатку відбуватиметься робота.
Просимо надати роз’яснення: щодо послідовності виконання основного та резервного договору.
Дата оприлюднення звернення:
06.11.2025 16:35
Доброго дня!
Стосовно Вашого звернення повідомляємо наступне:
Якщо за результатами тендеру буде укладено договір з альтернативним постачальником, то Замовник буде надавати заявку на послуги зважаючи на нижчу ціну послуг. В разі, якщо Виконавець з меншою ціною на послуги не виконує заявку, тоді Замовник має змогу надати заявку альтернативному Виконавцю.
Дякуємо за увагу до нашої закупівлі.
Дата оприлюднення відповіді:
07.11.2025 17:01
Звернення:
За тендером : Послуги з обробки вантажів (резервний тендер)
Тема:
Відповідно до умов закупівлі передбачено, що це «резервний договір». При цьому, виникає ряд питань що не відображені в умовах закупівлі.
Зміст:
В умовах Тендерної документації відсутні відомості щодо того як бути в ситуації коли за основним договором вартість одиниці послуги буде дорожчою ніж за резервним договором, і який договір тоді буде виконуватись, і як це співвідноситься з поняттям «резервний».
Просимо надати роз’яснення: чи буде виконуватись Замовником основний договір (чи будуть надаватись заявки по основному договору), якщо в ньому вартість одиниці послуги буде дорожче ніж в резервному договорі. І навпаки, якщо в резервному договорі вартість послуги більше, чи буде він застосовуватись, якщо в основному договорі вартість послуг менше.
Дата оприлюднення звернення:
06.11.2025 16:36
Доброго дня!
Стосовно Вашого звернення повідомляємо наступне:
Якщо за результатами тендеру буде укладено договір з альтернативним постачальником, то Замовник буде надавати заявку на послуги зважаючи на нижчу ціну послуг. В разі, якщо Виконавець з меншою ціною на послуги не виконує заявку, тоді Замовник має змогу надати заявку альтернативному Виконавцю.
Дякуємо за увагу до нашої закупівлі.
Дата оприлюднення відповіді:
07.11.2025 17:02
Звернення:
За тендером : Послуги з обробки вантажів (резервний тендер)
Тема:
Відповідно до умов закупівлі передбачено, що це «резервний договір». При цьому, виникають ситуації, що говорять про те, що це не є резервний договір.
Зміст:
Якщо Замовник має на увазі, що дана закупівля є резервною до закупівлі UA-2025-02-06-004649-а, то це не може бути так, тому що в оголошеній закупівлі кількість людино-годин є значно меншою ніж по договору у закупівлі UA-2025-02-06-004649-а, при тому, що по договору по закупівлі UA-2025-02-06-004649-а на даний час не здійснюються заявки, а період що залишився до 31.12.2025 р. просто фізично не може включати кількість людино-годин, що й по оголошеній закупівлі.
Просимо надати роз’яснення: в чому наявність потреби в оголошенні закупівлі по резервному договору, якщо ніби то по основному договору у закупівлі UA-2025-02-06-004649-а,на даний час не здійснено жодної заявки, а до завершення строку дії основного договору – до 31.12.2025 р. Фізично не можливо використати кількість годин що передбачена по оголошеній закупівлі.
Дата оприлюднення звернення:
06.11.2025 16:44
Доброго дня!
Стосовно Вашого звернення повідомляємо наступне:
Дана закупівля не є резервною для певного договору, не є аналогічною закупівлі UA-2025-02-06-004649-а та відмінна від попередніх існуючих закупівель. Враховуючі статистику щорічного збільшення відправлень в передноворічний період починаючі з листопада («великий сезон»), закупівля проводиться з метою мінімізації ризиків невиконання та/або неналежного виконання та/або розірвання діючих договорів, а також можливі затримки в часі та/або неуспішності процедур закупівель, що будуть оголошені на аналогічні послуги в кінці 2025 – на початку 2026 років з метою пошуку альтернативного Виконавця в зазначеному періоді.
Дякуємо за увагу до нашої закупівлі
Дата оприлюднення відповіді:
07.11.2025 17:02
Звернення:
За тендером : Послуги з обробки вантажів (резервний тендер)
Тема:
Відповідно до умов закупівлі передбачено, що це «резервний договір». При цьому, виникають ситуації, що говорять про те, що це не є резервний договір.
Зміст:
Якщо Замовник має на увазі, що дана закупівля є «резервною» до закупівлі UA-2025-02-06-004649-а, то це не може бути так, тому що договір по вказаній закупівлі завершується 31.12.2025 р., а оголошена закупівля має умовами надання послуг до середини 2026 р., тобто в частині з 01.01.2026 р. Дана закупівля ну ніяк не може бути резервною, а є основною, що не вписується в термін «резервний».
Просимо надати роз’яснення: як дана закупівля може бути резервною на період з 01.01.2026 р. – на період, в якому немає жодного вже існуючого укладеного договору?
Дата оприлюднення звернення:
06.11.2025 16:45
Доброго дня!
Стосовно Вашого звернення повідомляємо наступне:
Дана закупівля не є резервною для певного договору, не є аналогічною закупівлі UA-2025-02-06-004649-а та відмінна від попередніх існуючих закупівель. Ані оголошення про закупівлю ані тендерна документація ані проєкт договору за цією закупівлею не містить умов щодо надання послуг з 01.01.2026. Дана закупівля передбачена річним планом на 2025 рік https://prozorro.gov.ua/uk/plan/UA-P-2025-10-28-016269-a, таким чином передбачено надання послуг за результатами закупівлі у 2025 році починаючи х моменту підписання договору.
Дякуємо за увагу до нашої закупівлі
Дата оприлюднення відповіді:
07.11.2025 17:03
Звернення:
За тендером : Послуги з обробки вантажів (резервний тендер)
Тема:
Відповідно до умов закупівлі передбачено, що це «резервний договір». При цьому, виникають ситуації, що говорять про те, що це не є резервний договір.
Зміст:
За декілька годин до подачі пропозицій Замовник змінює Вимоги за тендерною документацією, які дуже суттєво погіршує умови закупівлі, а саме:
- Встановлює вимогу про 100 працівників замість 15 в першій редакції ТД;
- Встановлює вимогу, що зі 100 працівників не менше 50 працівників повинні працювати безпосередньо у учасника;
- Встановлює вимогу щодо наявності обсягу річного доходу (виручки) учасника не менше ніж очікувана вартість закупівлі що підтверджується звітністю за 2024 рік
Не зрозуміло чим обумовлюються такі зміни і в чому саме потреба в таких умовах, якщо по теоретично основній закупівлі UA-2025-02-06-004649-а, таких вимог не було, але сума за нею дещо, але не на стільки менша, щоб виставляти такі різні умови.
Створюється враження, що оголошена закупівля є виключно дискримінаційною та направлена на сприяння у виграші конкретній особі.
Просимо надати роз’яснення: Чому між закупівлею UA-2025-02-06-004649-а такі різні умови? В чому потреба в таких жорстких умовах щодо того самого предмету закупівлі, щодо якого вже проводилась закупівля на значно простіших умовах. Чи не є це обмеженням іншим учасникам приймати участь в закупівлі на користь конкретного потенційного учасника? Чи не є такі умови дискримінаційними умовами? Чому Замовник вважає, що на тих самих умовах, що й в закупівлі UA-2025-02-06-004649-а, не може бути проведена дана закупівля. Чому Замовник самостійно не усуне дискримінаційні умови? Хто цей учасник, на користь якого висунуто такі дискримінаційні умови?
Дата оприлюднення звернення:
06.11.2025 16:46
Доброго дня!
Стосовно Вашого звернення повідомляємо наступне:
Дана закупівля не є резервною для певного договору, не є аналогічною закупівлі UA-2025-02-06-004649-а та відмінна від інших попередніх існуючих закупівель. Закупівля проводиться з метою мінімізації ризиків невиконання та/або неналежного виконання та/або розірвання діючих договорів в період «високого сезону», а також можливі затримки в часі проведення та/або неуспішності процедур закупівель, що будуть оголошені на аналогічні послуги в кінці 2025 – на початку 2026 років з метою пошуку альтернативного Виконавця в зазначеному періоді. Встановлені вимоги не є дискримінаційними, або такими що обмежують конкуренцію.
Додатково повідомляємо що замовником внесені зміни щодо кваліфікаційного критерію: Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Дякуємо за увагу до нашої закупівлі.
Дата оприлюднення відповіді:
07.11.2025 17:03
Звернення:
За тендером : Послуги з обробки вантажів (резервний тендер)
Тема:
Відповідно до умов закупівлі передбачено, що це «резервний договір». При цьому, виникають ситуації, що говорять про те, що це не є резервний договір.
Зміст:
Якщо Замовник має на увазі, що дана закупівля є «резервною» до закупівлі UA-2025-02-06-004649-а, то це не може бути так, тому що договір по вказаній закупівлі завершується 31.12.2025 р., а оголошена закупівля має умовами надання послуг до середини 2026 р., тобто в частині з 01.01.2026 р. Дана закупівля ну ніяк не може бути резервною, а є основною, що не вписується в термін «резервний».
Просимо надати роз’яснення: як дана закупівля може бути резервною на період з 01.01.2026 р. – на період, в якому немає жодного вже існуючого укладеного договору?
Дата оприлюднення звернення:
06.11.2025 20:57
Доброго дня!
Стосовно Вашого звернення повідомляємо наступне:
Дана закупівля не є резервною для певного договору та не є аналогічною закупівлі UA-2025-02-06-004649-а та відмінна від інших попередніх існуючих закупівель. Ані оголошення про закупівлю ані тендерна документація ані проєкт договору за цією закупівлею не містить умов щодо надання послуг з 01.01.2026. Дана закупівля передбачена річним планом на 2025 рік https://prozorro.gov.ua/uk/plan/UA-P-2025-10-28-016269-a, таким чином передбачено надання послуг за результатами закупівлі у 2025 році починаючи х моменту підписання договору.
Дякуємо за увагу до нашої закупівлі.
Дата оприлюднення відповіді:
07.11.2025 17:04
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.