Показати схожі тендери

Закупівля С_26П-001_90710000-7 Екологічний менеджмент (Послуги з проведення класифікації відходів за видами та властивостями) від АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-28-015532-a
Id Tender 0c44445015284df79f3a07653ee95890
План UA-P-2025-10-28-017920-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 28.10.2025 17:25
Остання зміна 15.12.2025 18:08
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
141 600 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.10.2025 17:24 до 05.11.2025 15:00
Завершено
Період уточнень
з 28.10.2025 17:24
до 02.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.10.2025 17:24
до 02.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 06.11.2025 13:37
до 01.12.2025 17:41
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.11.2025 17:23
до 07.12.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 01.12.2025 17:41
до 15.12.2025 18:08
Період уточнень
з 28.10.2025 17:24 до 02.11.2025 00:00
Період оскарження
з 28.10.2025 17:24 до 02.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 06.11.2025 13:37 до 01.12.2025 17:41
Період кваліфікації
з 06.11.2025 13:37 до 01.12.2025 17:41
Основні параметри
С_26П-001_90710000-7 Екологічний менеджмент (Послуги з проведення класифікації відходів за видами та властивостями)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
141 600 грн.
90710000-7 Екологічний менеджмент (Послуги з проведення класифікації відходів за видами та властивостями)
Назва предмета закупівлі
90710000-7 Екологічний менеджмент (Послуги з проведення класифікації відходів за видами та властивостями)
Очікувана вартість
141 600 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2124,0
1,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
06.11.2025 13:14
Закінчення аукціону
06.11.2025 13:37
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з проведення класифікації відходів за видами та властивостями
Код ДК 021:2015
90710000-7 - Екологічний менеджмент
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Об’єкти філії ГПУ «Шебелинкагазвидобування» АТ «Укргазвидобування», які розташовані на території Харківської, Полтавської та Дніпропетровської областей.
Дата постачання по
31.03.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
протягом 30-ти календарних днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МЕТАЛ»
Пропозиція:
100 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "КОВАЛЕНКО ВІКТОРІЯ ВІКТОРІВНА"
Пропозиція:
99 999.99 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 06.11.2025 13:14
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія МОВА
Електронна пошта
Телефон
+380954081006
Сайт:
http://ugv.com.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
30019775
Повна назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Поштовий індекс
04053
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28
Кваліфікація
Лот № 1 90710000-7 Екологічний менеджмент (Послуги з проведення класифікації відходів за видами та властивостями)
Період вимог/скарг з 11.11.2025 17:23 по 17.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.11.2025 13:37 по 14.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
11.11.2025 17:23
Повідомлення про рішення
06.11.2025 13:37
Витяг з ЄДР
06.11.2025 13:37
Витяг з ЄДР
06.11.2025 13:37
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.10.2025 17:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.10.2025 17:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 01.12.2025 17:41 по 07.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.11.2025 17:23 по 10.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
01.12.2025 17:41
Довідка НАЗК
01.12.2025 17:41
Повідомлення про рішення
25.11.2025 17:27
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
18.11.2025 17:37
Електроний протокол про продовження строку
11.11.2025 17:23
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.10.2025 17:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.10.2025 17:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
зважаючи на значний обсяг наданої на розгляд документації, можливу необхідність проведення перевірки інформації та/або документів Учасника у разі розміщення в електронній системі закупівель після повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції
Дата продовження строку розгляду
18.11.2025 17:37
Дата кінця розгляду
10.12.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1.1 Перелік виявлених невідповідностей: Учасником завантажено некоректно заповнений Опитувальник юридичної особи (далі - Опитувальник), наявність якого передбачена Додатком № 5 до тендерної документації, а саме: у розділі 7 зазначено інформацію про кінцевих бенефіціарних власників, що не відповідає даним з ЄДРПОУ. 1.2 Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: додаток №1 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції , розділ ІІ. Інші документи, що вимагаються Замовником для завантаження учасниками до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, п.1. 1.3 Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Завантажити коректно заповнений відповідно додатку №5 «Опитувальник Контрагента - юридичної особи». 2.1 Перелік виявлених невідповідностей: Учасником не надано довідку у довільній формі із зазначенням вартості своїх чистих активів відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності (для товариства з обмеженою відповідальністю. У випадку застосовності (якщо сума правочину перевищує ліміти встановлені в статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» або статті 106 Закону України «Про акціонерні товариства»), учасник, організаційно-правова форма якого є товариство з обмеженою відповідальністю, не надав рішення відповідного вищого органу управління про надання згоди на вчинення правочину або довідку в довільній формі із посиланням на пункт статуту, яким передбачено порядок погодження правочину відмінний від встановленого в статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» або статті 106 Закону України «Про акціонерні товариства» 2.2 Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: додаток №1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», розділ ІІ. Інші документи, що вимагаються Замовником для завантаження учасниками до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, додаток №1.1 до тендерної документації Лист щодо повноважень посадових осіб (примітки). 2.3 Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати довідку у довільній формі із зазначенням вартості своїх чистих активів відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності (для товариства з обмеженою відповідальністю), або сам звіт про фінансовий стан за цей період або рішення відповідного вищого органу управління про надання згоди на вчинення правочину або довідку в довільній формі із посиланням на пункт статуту, яким передбачено порядок погодження правочину відмінний від встановленого в статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» або статті 106 Закону України «Про акціонерні товариства»». 3.1 Перелік виявлених невідповідностей: Учасником надано скан-копію аналогічного договору, але лист відгук/рекомендація надано за іншим договором, скан-копія якого не надана. 3.2 Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: додаток №1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», розділ І. Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників., п. 1.1 Кваліфікаційні критерії до учасників закупівлі, пп. 1 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом договору (договорів). 3.3 Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Натати Скан-копію листа-відгуку/рекомендації від замовника за договором про належне виконання зобов’язань АБО надати 1. Скан-копію(-ї) договору (-ів), із додатками, які є невід’ємною частиною договору (-ів)(якщо є такі додатки), 2. Скан-копію(-ї) листа-відгуку/рекомендації від замовника за договором про належне виконання зобов’язань за аналогічним(-и) договором(-ами).
Створено
25.11.2025 17:27
Надати до
26.11.2025 17:27
Договір
UA-2025-10-28-015532-a-a1
Підписаний і діє
Номер
26П-001
100 000 грн.
83 333.33 грн.
З ПДВ
Підписано
12.12.2025
Строк дії договору з
12.12.2025
по
31.03.2026
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з проведення класифікації відходів за видами та властивостями
Номенклатура
Послуги з проведення класифікації відходів за видами та властивостями
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 березня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Повна назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30019775

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МЕТАЛ»
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МЕТАЛ»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
24446930

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
15.12.2025 18:08
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
141 600 грн.
Період подання пропозицій
до 05.11.2025 15:00
Замовник:
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Контактний телефон:
+380954081006
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
141 600 грн.
Період подання пропозицій
до 05.11.2025 15:00
Замовник:
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Контактний телефон:
+380954081006
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності