Обгрунтування використання процедури
        
        
            
                Закон України «Про публічні закупівлі» визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
На виконання даної норми Закону урядом була прийнята постанова Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості).
Положеннями п.13 Особливостей передбачено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, зокрема, коли: 
5) роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання в одному з таких випадків, як відсутність конкуренції з технічних причин. 
Комунальне  автотранспортне підприємство 1728 відповідно до ліцензії, яка видана НРКРЕКП від 07.09.2017 №1099, має право на провадження господарської діяльності з захоронення побутових відходів за місцем провадження господарської діяльності з захоронення побутових відходів у Рівненська області.
Відповідно до рішення Рівненської міської ради від 03.02.2014 №3725 єдиний сміттєзвалювальний полігон, який є у м. Рівне переданий в постійне користування Комунальному автотранспортному підприємству 1728 (КАТП 1728). 
Керуючись Постановою КМУ від 25 серпня 2023 р. № 918 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів», «Правилами благоустрою міста Рівне», затверджених рішенням Рівненської міської ради від 28 квітня 2011 року № 512, Законом України «Про відходи», ст. 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», рішенням Рівненської міської ради від 25 липня 2019 року №6237, за результатами проведеного у 2019 році конкурсу на надання послуг з вивезення побутових відходів на території м. Рівного (діюче) виконавцем послуги визначено Комунальне автотранспортне підприємство 1728.
          Враховуючи вищезазначене, наявні підстави для здійснення закупівлі послуг з поводження з побутовими відходами, як закупівлю без використання електронної системи закупівель, керуючись п.п. 5 п. 13 Особливостей у зв’язку з відсутністю конкуренції, оскільки єдиним виконавцем послуг на території м. Рівне є КАТП 1728.
З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству.