Показати схожі тендери

Закупівля Конструкції з ПВХ (віконні та дверні блоки), за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 44220000-8 - Столярні вироби від ВІЙСЬКОВО-МЕДИЧНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР ПІВНІЧНОГО РЕГІОНУ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А-3306).

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-10-28-015385-a
Id Tender 7427f89182a5415480947ff1246523bf
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 28.10.2025 17:16
Остання зміна 20.11.2025 12:36
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
297 705 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.11.2025 00:00 до 06.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 28.10.2025 17:13
до 01.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 06.11.2025 12:44
до 12.11.2025 08:55
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.11.2025 10:02
до 15.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 12.11.2025 08:55
до 20.11.2025 12:36
Період уточнень
з 28.10.2025 17:13 до 01.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 06.11.2025 12:44 до 12.11.2025 08:55
Період кваліфікації
з 06.11.2025 12:44 до 12.11.2025 08:55
Основні параметри
Конструкції з ПВХ (віконні та дверні блоки), за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 44220000-8 - Столярні вироби
Закупівля здійснюється державним замовником у сфері оборони з використанням електронної системи закупівель на підставі пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
297 705 грн.
Конструкції з ПВХ (віконні та дверні блоки)
Назва предмета закупівлі
Конструкції з ПВХ (віконні та дверні блоки)
Очікувана вартість
297 705 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2977,05
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
06.11.2025 12:03
Закінчення аукціону
06.11.2025 12:44
Позиції закупівлі 7
Позиція : №1 1 (штуки)
Віконний блок 1020х1950
Опис предмета закупівлі
Віконний блок 1020х1950
Код ДК 021:2015
44221100-6 - Вікна
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61058, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Культури, 5
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 (штуки)
Віконний блок 1000х1950
Опис предмета закупівлі
Віконний блок 1000х1950
Код ДК 021:2015
44221100-6 - Вікна
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61058, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Культури, 5
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 5 (штуки)
Віконний блок 1000х1960
Опис предмета закупівлі
Віконний блок 1000х1960
Код ДК 021:2015
44221100-6 - Вікна
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61058, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Культури, 5
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 1 (штуки)
Дверний блок 1176х2340
Опис предмета закупівлі
Дверний блок 1176х2340
Код ДК 021:2015
44221200-7 - Двері
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61058, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Культури, 5
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №5 8 (штуки)
Дверний блок 980х2350
Опис предмета закупівлі
Дверний блок 980х2350
Код ДК 021:2015
44221200-7 - Двері
Кількість
8
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61058, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Культури, 5
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №6 7 (штуки)
Дверний блок 970х2350
Опис предмета закупівлі
Дверний блок 970х2350
Код ДК 021:2015
44221200-7 - Двері
Кількість
7
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61058, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Культури, 5
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №7 3 (штуки)
Дверний блок 970х2340
Опис предмета закупівлі
Дверний блок 970х2340
Код ДК 021:2015
44221200-7 - Двері
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61058, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Культури, 5
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 60 (шістдесяти) днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданого оригіналу видаткової накладної Товару, але не пізніше 31.12.2025 року.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "КУЛТИШЕВ ОЛЕКСАНДР ВАЛЕНТИНОВИЧ"
Пропозиція:
278 980 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАНТ БУД СХІД"
Пропозиція:
297 705 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВЕРЕСТ КОНСТРАКШН"
Пропозиція:
294 991.37 грн.
Учасник:
ФОП "РОДЮКОВ СЕРГІЙ ЄВГЕНОВИЧ "
Пропозиція:
289 958.47 грн.
Учасник:
ТОВ "МАЙСТЕРБУД-Д"
Пропозиція:
208 393.73 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 06.11.2025 12:03
Документи закупівлі
28.10.2025 17:16
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Оксана Головіна
Електронна пошта
Телефон
+380950345452
Замовник
ЄДРПОУ
07931813
Повна назва
ВІЙСЬКОВО-МЕДИЧНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР ПІВНІЧНОГО РЕГІОНУ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А-3306)
Поштовий індекс
61058
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
м. Харків
Адреса
вул. Культури, 5
Кваліфікація
Лот № 1 Конструкції з ПВХ (віконні та дверні блоки)
Період вимог/скарг з 11.11.2025 10:02 по 14.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.11.2025 12:44 по 14.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Під час детального розгляду поданих документів у складі пропозиції Учасника було виявлено, що надана пропозиція не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі, а саме: Так, відповідно до пункту 8 Додатку 1 до оголошення про проведення Закупівлі учасник має надати заповнену цінову пропозицію згідно Додатка 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції надано заповнений документ «Цінова пропозиція». Разом з тим, Учасником невірно зазначені розміри дверного блоку у позиції 4 та арифметична помилка у позиції 5, що не відповідає вимогам оголошення про проведення Закупівлі. Для усунення зазначеної невідповідності 06.11.2025 було опубліковано повідомлення з вимогою про усунення невідповідності у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій. У строк, визначений Особливостями № 1275, а саме: протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення такої невідповідності, Учасник повинен опублікувати виправлену цінову пропозицію, у відповідності до оголошення про проведення Закупівлі, що не було виконано. Згідно частини 7 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Разом з тим, протягом періоду уточнення інформації та після нього Учасник із жодними вимогами до ВМКЦ ПнР (далі - Замовник) щодо внесення змін до оголошення та/або вимог до предмета закупівлі не звертався. Таким чином пропозиція Учасника підлягає відхиленню відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону оскільки пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Документи кваліфікації
11.11.2025 10:02
Повідомлення про рішення
11.11.2025 09:55
-
07.11.2025 16:41
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості № 1275), державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178. Державний замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника спрощеної закупівлі більш як один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції. Під час детального розгляду пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Враховуючи викладене, є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей такого змісту. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Посилання на вимогу оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої виявлені невідповідності; 2) Перелік виявлених невідповідностей; 3) Перелік інформації та документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Так, відповідно до пункту 8 Додатку 1 до оголошення про проведення Закупівлі учасник має надати заповнену цінову пропозицію згідно Додатка 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції надано заповнений документ «Цінова пропозиція». Разом з тим, Учасником невірно зазначені розміри дверного блоку у позиції 4 та арифметична помилка у позиції 5, що не відповідає вимогам оголошення про проведення Закупівлі. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, а саме: протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення такої невідповідності, виправлену цінову пропозицію, у відповідності до оголошення про проведення Закупівлі. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, а саме: протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
07.11.2025 16:39
Надати до
08.11.2025 16:39
Період вимог/скарг з 12.11.2025 08:55 по 15.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.11.2025 10:02 по 19.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
12.11.2025 08:55
Повідомлення про рішення
12.11.2025 08:52
-
Договір
UA-2025-10-28-015385-a-c1
Підписаний і діє
Номер
166
278 980 грн.
278 980 грн.
Без ПДВ
Підписано
19.11.2025
Строк дії договору з
19.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Віконний блок 1020х1950
Номенклатура
Віконний блок 1020х1950
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Віконний блок 1000х1950
Номенклатура
Віконний блок 1000х1950
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
5 (штуки)
Віконний блок 1000х1960
Номенклатура
Віконний блок 1000х1960
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Дверний блок 1176х2340
Номенклатура
Дверний блок 1176х2340
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
8 (штуки)
Дверний блок 980х2350
Номенклатура
Дверний блок 980х2350
Кількість
8
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
7 (штуки)
Дверний блок 970х2350
Номенклатура
Дверний блок 970х2350
Кількість
7
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
3 (штуки)
Дверний блок 970х2340
Номенклатура
Дверний блок 970х2340
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВІЙСЬКОВО-МЕДИЧНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР ПІВНІЧНОГО РЕГІОНУ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А-3306)
Повна назва
ВІЙСЬКОВО-МЕДИЧНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР ПІВНІЧНОГО РЕГІОНУ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А-3306)
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
07931813

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "КУЛТИШЕВ ОЛЕКСАНДР ВАЛЕНТИНОВИЧ"
Повна назва
ФОП "КУЛТИШЕВ ОЛЕКСАНДР ВАЛЕНТИНОВИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3284815754

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
19.11.2025 12:32
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
297 705 грн.
Період подання пропозицій
до 06.11.2025 00:00
Замовник:
ВІЙСЬКОВО-МЕДИЧНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР ПІВНІЧНОГО РЕГІОНУ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А-3306)
Контактний телефон:
+380950345452
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
297 705 грн.
Період подання пропозицій
до 06.11.2025 00:00
Замовник:
ВІЙСЬКОВО-МЕДИЧНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР ПІВНІЧНОГО РЕГІОНУ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А-3306)
Контактний телефон:
+380950345452
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності