Показати схожі тендери

Закупівля Ремонтно-реставраційні роботи даху в ЛСЗШ східних мов та бойових мистецтв "Будокан" з поглибленим вивченям іноземних мов на вул. В. Шухевича, 2 у м. Львові Коригування від ЛЬВІВСЬКА СЕРЕДНЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА СХІДНИХ МОВ ТА СХІДНИХ БОЙОВИХ МИСТЕЦТВ "БУДОКАН" З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ІНОЗЕМНИХ МОВ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-28-011011-a
Id Tender f82839a816b44eac9740d91f64774369
План UA-P-2025-10-28-005500-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 28.10.2025 15:00
Остання зміна 28.11.2025 18:33
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
26 174 331 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.10.2025 14:57 до 12.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 28.10.2025 14:57
до 09.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.10.2025 14:57
до 09.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 12.11.2025 00:00
до 13.11.2025 16:54
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.11.2025 16:54
до 19.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 13.11.2025 16:54
до 28.11.2025 18:33
Період уточнень
з 28.10.2025 14:57 до 09.11.2025 00:00
Період оскарження
з 28.10.2025 14:57 до 09.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 12.11.2025 00:00 до 13.11.2025 16:54
Період кваліфікації
з 12.11.2025 00:00 до 13.11.2025 16:54
Основні параметри
Ремонтно-реставраційні роботи даху в ЛСЗШ східних мов та бойових мистецтв "Будокан" з поглибленим вивченям іноземних мов на вул. В. Шухевича, 2 у м. Львові Коригування
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
26 174 331 грн.
Ремонтно-реставраційні роботи даху в ЛСЗШ східних мов та бойових мистецтв "Будокан" з поглибленим вивченям іноземних мов на вул. В. Шухевича, 2 у м. Львові Коригування
Назва предмета закупівлі
Ремонтно-реставраційні роботи даху в ЛСЗШ східних мов та бойових мистецтв "Будокан" з поглибленим вивченям іноземних мов на вул. В. Шухевича, 2 у м. Львові Коригування
Очікувана вартість
26 174 331 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
130871,66
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Ремонтно-реставраційні роботи даху в ЛСЗШ східних мов та бойових мистецтв "Будокан" з поглибленим вивченям іноземних мов на вул. В. Шухевича, 2 у м. Львові Коригування
Код ДК 021:2015
45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
79005, Україна, Львівська область, м. Львів, В. Шухевича, буд 2
Дата постачання по
30.11.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Остаточний розрахунок за фактично виконані Роботи здійснюється Замовником протягом 20 (двадцяти) робочих днів з дати підписання Сторонами Акту КБ-2в та Довідки КБ-3.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Тендерна документація
Технічні специфікації
Технічні специфікації
Технічні специфікації
Технічні специфікації
28.10.2025 14:57
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "ВОЛОДАР-МАРКЕТ"
Пропозиція:
25 573 081.92 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
28.10.2025 15:00
Оголошення про проведення закупівлі
28.10.2025 14:57
Критерії прийнятності
28.10.2025 14:57
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія Кулина
Електронна пошта
Телефон
+380503715012
Сайт:
https://budokan.lviv.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
22336025
Повна назва
ЛЬВІВСЬКА СЕРЕДНЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА СХІДНИХ МОВ ТА СХІДНИХ БОЙОВИХ МИСТЕЦТВ "БУДОКАН" З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ІНОЗЕМНИХ МОВ
Поштовий індекс
79005
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
місто ЛЬВІВ
Адреса
ВУЛИЦЯ ШУХЕВИЧА, будинок 2
Кваліфікація
Лот № 1 Ремонтно-реставраційні роботи даху в ЛСЗШ східних мов та бойових мистецтв "Будокан" з поглибленим вивченям іноземних мов на вул. В. Шухевича, 2 у м. Львові Коригування
Період вимог/скарг з 13.11.2025 16:54 по 19.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.11.2025 00:00 по 20.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.11.2025 16:54
Довідка НАЗК
13.11.2025 16:54
Повідомлення про рішення
12.11.2025 16:48
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
12.11.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.10.2025 14:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.10.2025 14:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1.Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Для підтвердження кваліфікаційного критерія “наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід” від Учасника вимагалось надати наявність робітників (будівельників, монтажників, робітників інших професій) у загальній кількості 8 осіб, необхідній для виконання робіт, відповідно до відомостей про потреби в кадрах будівельників за основними категоріями, які є складовою проєкту організації будівництва. Відповідно до зазначених відомостей учасник міг включати в довідку робітників таких спеціальностей (професій): • Зварник та/або газорізальник та/або електрогазозварник та/або електрозварник • Столяр будівельний та / або Столяр • Покрівельник сталевих покрівель та/або Покрівельник рулонних покрівель та покрівель із штучних матеріалів та/або Покрівельник будівельний • Муляр та/або штукатур Для підтвердження відповідності цьому критерію учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати зокрема: трудові книжки (сторінки, що містять відповідну інформацію) та/або накази про призначення на посаду, та/або накази про сумісництво, або інші документи, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними в довідці за формою 2. Замовник не визначає вимог до конкретних кваліфікаційних розрядів та не вимагає конкретної кількості працівників за кожною окремою професією, а лише загальну кількість за всіма зазначеними професіями Надані сканкопії наказів не надають можливість зробити висновок про наявність необхідної кількості працівників перерахованих вище спеціальностей (професій), дані накази не відповідають професіям працівників, вказаних в довідці за формою 2. 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток № 1 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ»: -Кваліфікаційний критерій “наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід” 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1 трудові книжки (сторінки, що містять відповідну інформацію) та/або накази про призначення на посаду, та/або накази про сумісництво, або інші документи, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними в довідці за формою відповідних спеціальностей/професій У відповідності до пункту 43 Особливостей, необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Створено
12.11.2025 16:47
Надати до
13.11.2025 16:47
Договір
UA-2025-10-28-011011-a-b1
Підписаний і діє
Номер
ВМ79
25 573 081.92 грн.
21 310 901.6 грн.
З ПДВ
Підписано
27.11.2025
Строк дії договору з
27.11.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (роботи)
Ремонтно-реставраційні роботи даху в ЛСЗШ східних мов та бойових мистецтв "Будокан" з поглибленим вивченям іноземних мов на вул. В. Шухевича, 2 у м. Львові Коригування
Номенклатура
Ремонтно-реставраційні роботи даху в ЛСЗШ східних мов та бойових мистецтв "Будокан" з поглибленим вивченям іноземних мов на вул. В. Шухевича, 2 у м. Львові Коригування
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 30 листопада 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ЛЬВІВСЬКА СЕРЕДНЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА СХІДНИХ МОВ ТА СХІДНИХ БОЙОВИХ МИСТЕЦТВ "БУДОКАН" З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ІНОЗЕМНИХ МОВ
Повна назва
ЛЬВІВСЬКА СЕРЕДНЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА СХІДНИХ МОВ ТА СХІДНИХ БОЙОВИХ МИСТЕЦТВ "БУДОКАН" З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ІНОЗЕМНИХ МОВ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
22336025

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП "ВОЛОДАР-МАРКЕТ"
Повна назва
ПП "ВОЛОДАР-МАРКЕТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36078663

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
28.11.2025 18:33
-
28.11.2025 18:32
-
28.11.2025 18:31
-
28.11.2025 18:31
-
28.11.2025 18:31
-
28.11.2025 18:31
-
Підписаний договір
28.11.2025 18:31
-
28.11.2025 18:31
-
28.11.2025 18:31
-
28.11.2025 18:31
-
28.11.2025 18:31
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-11-24-000126
Дата створення проекту
24.11.2025 16:26
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
24.11.2025 16:53
Дата публікації висновку про результати
17.12.2025 16:48
Дата завершення усунення порушень
01.01.2026 00:00
Дата завершення моніторингу
16.12.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 298-56-60
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 24.11.2025 Київ № 310 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 30 UA-2025-10-28-011011-a 28.10.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
24.11.2025 00:00
Документи рішення
24.11.2025 16:53
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 15 грудня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договору вимогам законодавства та умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Львівської середньої загальноосвітньої школи східних мов та східних бойових мистецтв «Будокан» з поглибленим вивченням іноземних мов (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 28 жовтня 2025 року №115, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію приватного підприємства «ВОЛОДАР-МАРКЕТ» (далі – ПП «ВОЛОДАР-МАРКЕТ»), вимога про усунення невідповідностей до 13 грудня 2025 року, протокольне рішення про вибір переможця від 13 листопада 2025 року, повідомлення про намір укласти договір від 13 листопада 2025 року, договір підряду від 27 листопада 2025 № ВМ 79 на суму 25 573 081,92 гривень з ПДВ (далі - Договір), додаткову угоду від 08 грудня 2025 року № 1 до Договору, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель 01 та 09 грудня 2025 року на запити Держаудитслужби. Згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва визначено Загальними умовами укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (зі змінами та доповненнями), затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 року № 668 (далі – Загальні умови). Загальні умови є обов`язковими для врахування під час укладання та виконання договорів підряду в будівництві незалежно від джерел фінансування робіт, а також форми власності замовника та підрядника. Пунктом 5 розділу «Укладення договору підряду» Загальних умов передбачені істотні умови договору підряду, зокрема джерела та порядок фінансування робіт (будівництва об`єкта). Відповідно до пункту 83 Загальних умов фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. План фінансування будівництва складається на підставі титулу будови (об’єкта), проекту організації будівництва з урахуванням календарних графіків виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи. Сторони узгоджують план фінансування будівництва у порядку, визначеному договором. Відповідно пункту 84 Загальних умов план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Щомісячний розподіл коштів для перехідних об’єктів будівництва щороку узгоджується сторонами у визначені договором підряду строки. Відповідно до договору підряду замовник має право у визначені строки уточнити план фінансування будівництва на поточний рік з урахуванням наявних у нього коштів, обсягів фактично виконаних робіт тощо. За результатами моніторингу встановлено, що Замовником в електронній системі закупівель 28 листопада 2025 року опубліковано Договір, предметом якого є ремонтно-реставраційні роботи даху в ЛСЗШ східних мов та бойових мистецтв «Будокан» з поглибленим вивченням іноземних мов на вул. В. Шухевича, 2 у м. Львові Коригування. Проте, на порушення вимог, встановлених пунктами 83, 84 Загальних умов, проєкт договору про закупівлю (Додаток 3 до тендерної документації) та, як наслідок, й укладений Договір не містять плану фінансування робіт (будівництва) на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Замовник в поясненнях, наданих на запит Держаудитслужби 09 грудня 2025 року, зазначив «…Враховуючи зміст Договору підряду та Календарного графіку виконання робіт (додатку №1 до Договору підряду), зазначимо, що фактично календарний графік виконання робіт є, за своїм змістом, планом фінансування будівництва, а пунктом 3.1 Договору після погодження із Львівською міською радою (головним розпорядником бюджетних коштів) буде визначено та затверджено розподіл фінансування по роках та оформлено як додаткова угода до Договору підряду. Джерело фінансування вказано при плануванні та є незмінним, також входитиме у додаткову угоду. Пункт 3.1 Договору підряду та Календарний графік виконання робіт (додаток №1 до Договору підряду) відповідає вимогам пунктам 83 та 84 «Загальних умов укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668. За умови включення до договору підряду та додатків до нього всієї необхідної за змістом інформації, яка стосується плану фінансування робіт, складання такого плану фінансування робіт як окремого додатку з відповідною назвою не є обов’язковим». Таким чином, на порушення пунктів 83, 84 Загальних умов тендерна документація, зокрема проєкт договору, та укладений Договір не містять плану фінансування робіт (будівництва об'єкта).
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності умов договору про закупівлю вимогам законодавства встановлено порушення пунктів 83, 84 Загальних умов. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ПП «ВОЛОДАР-МАРКЕТ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом приведення умов Договору у відповідність до норм, встановлених пунктами 83, 84 Загальних умов (з відповідним оприлюдненням в електронній системі закупівель), недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
15.12.2025 00:00
Дата публікації
17.12.2025 16:48
Документи висновку
17.12.2025 16:48
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Управління західного офісу Держаудитслужби (обл.), Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, розпочато через електронну систему моніторинг (ID моніторингу: UA-M-2025-11-24-000126) процедури закупівлі: «Ремонтно-реставраційні роботи даху в ЛСЗШ східних мов та бойових мистецтв "Будокан" з поглибленим вивченям іноземних мов на вул. В. Шухевича, 2 у м. Львові Коригування», ДК 021:2015 - 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи, інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-28-011011-a, яка здійснена ЛЬВІВСЬКОЮ СЕРЕДНЬОЮ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЮ ШКОЛОЮ СХІДНИХ МОВ ТА СХІДНИХ БОЙОВИХ МИСТЕЦТВ "БУДОКАН" З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ІНОЗЕМНИХ МОВ. За результатами моніторингу встановлено, що Замовником в електронній системі закупівель 28 листопада 2025 року опубліковано Договір, предметом якого є ремонтно-реставраційні роботи даху в ЛСЗШ східних мов та бойових мистецтв «Будокан» з поглибленим вивченням іноземних мов на вул. В. Шухевича, 2 у м. Львові Коригування. Проте, на порушення вимог, встановлених пунктами 83, 84 Загальних умов, проєкт договору про закупівлю (Додаток 3 до тендерної документації) та, як наслідок, й укладений Договір не містять плану фінансування робіт (будівництва) на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат Зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом приведення умов Договору у відповідність до норм, встановлених пунктами 83, 84 Загальних умов (з відповідним оприлюдненням в електронній системі закупівель), недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Висновок про наявність чи відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності умов договору про закупівлю вимогам законодавства встановлено порушення пунктів 83, 84 Загальних умов. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ПП «ВОЛОДАР-МАРКЕТ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено. Згідно висновку Державної аудиторської служби від 17 грудня 2025 року Львівська середня загальноосвітня школа східних мов та східних бойових мистецтв «БУДОКАН» з поглибленим вивченням іноземних мов (скорочене найменування ЛСЗШ «Будокан»), далі – Замовник, в особі особі в.о.директора Козловської Ольги Володимирівни, що діє на підставі Статуту, з однієї сторони, і Приватне підприємство «Володар Маркет» (далі – Підрядник), в особі директора Мелети Надії Василівни, що діє на підставі Статуту, з іншої сторони, разом – Сторони домовились: 1. доповнити розділ 3 Договіру № ВМ79 від 27/11/2025 року наступним пунктом: «3.5. Фінансування Робіт проводиться відповідно до Додатку 3 до цього Договору (План фінансування робіт), який є його невід’ємною частиною» 2 викласти п 20.1. розділу 20 Договіру № ВМ79 від 27/11/2025 у наступній редакції: «20.1. Додатками до Договору, що є невід’ємною його частиною, є такі документи: Додаток 1 - Календарний графік виконання робіт. Додаток 2 – Кошторисна документація. Додаток 3 - План фінансування будівництва Дані зміни відображено у Додатковій угоді № 2 від до договору №ВМ 79 від 27.11.2025 яку було оприлюднено в установленому порядку 23 грудня 2025 року Документи Додаткова угода № 2 від 22 грудня 2025 року до договору №ВМ 79 від 27.11.2025 Уповноважена особа Замовника Фахівець із публічних закупівель КЕП Кулина Н.В.
Дата публікації
24.12.2025 13:22
Документи інформації про усунення порушення
24.12.2025 13:22
-
24.12.2025 13:26
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Ремонтно-реставраційні роботи даху в ЛСЗШ східних мов та бойових мистецтв «Будокан» з поглибленим вивченям іноземних мов на вул. В. Шухевича, 2 у м. Львові Коригування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-28-011011-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань. 1. Надати інформацію та відповідні документи (експертний звіт, договірну ціну, пояснюючу записку, локальні кошториси тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). 3. Надати інформацію, за рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків). 4. Надати інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
26.11.2025 16:55
Орган перевірки
02.12.2025 00:00
Документи повідомлення
26.11.2025 16:55
-
Відповідь
Пояснення згідно запиту
Управління західного офісу Держаудитслужби (обл.), Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, розпочато через електронну систему моніторинг (ID моніторингу: UA-M-2025-11-24-000126) процедури закупівлі: «Ремонтно-реставраційні роботи даху в ЛСЗШ східних мов та бойових мистецтв "Будокан" з поглибленим вивченям іноземних мов на вул. В. Шухевича, 2 у м. Львові Коригування», ДК 021:2015 - 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи, інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-28-011011-a, яка здійснена ЛЬВІВСЬКОЮ СЕРЕДНЬОЮ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЮ ШКОЛОЮ СХІДНИХ МОВ ТА СХІДНИХ БОЙОВИХ МИСТЕЦТВ "БУДОКАН" З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ІНОЗЕМНИХ МОВ. Під час моніторингу Управлінням західного офісу Держаудитслужби було надано Запит замовнику про надання пояснення (інформації та документів) з наступних питань: «1. Надати інформацію та відповідні документи (експертний звіт, договірну ціну, пояснюючу записку, локальні кошториси тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). 3. Надати інформацію, за рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків). 4. Надати інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України. З приводу першого питання замовник надає наступні пояснення. . Існує нагальна необхідність в продовженні Ремонтно-реставраційні роботи даху ЛСЗШ східних мов та східних бойових мистецтв «Будокан» з поглибленим вивченням іноземних мов на вул. В. Шухевича 2 у м. Львові «Ремонтно-реставраційні роботи даху ЛСЗШ східних мов та східних бойових мистецтв «Будокан» з поглибленим вивченням іноземних мов на вул. В. Шухевича 2 у м. Львові» (ДК 021:2015 - 45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) Під час проведення даних робіт згідно договору закупівлі ID: UA-2024-04-05-010802-a було виявлено необхідність у проведенні додаткових робіт та внесення змін у існуюче ПКД. Було проведено коригування ПКД по результатах якого було прийнято рішення розірвати існуючий договір по взаємній згоді сторін та оголосити закупівлю на підставі скоригованого ПКД. Очікувана вартість визначена виходячи із бюджетних призначень та вартості капітального ремонту, відповідно до ПКД вартості будівництва (Редакція №2 від 25/09/2025, реєстраційний номер EM01:2630-3668-4265-1934) із врахуванням експертного звіту №04-04/231-29.09.25 від 29 вересня 2025 року. На виконання розпорядження міського голови від 21.09.2023 №392 «Про обмеження здійснення публічних закупівель Львівської міської територіальної громади в умовах воєнного стану» дану закупівлю, її склад та очікувану вартість було погоджено із відділом освіти Галицького та Франківського районів управління освітньої інфраструктури департаменту освіти та культури Львівської міської ради та з департаментом економічного розвитку Львівської міської ради З приводу другого питання замовник надає посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://budokan.lviv.ua/%d0%be%d0%b3%d0%be%d0%bb%d0%be%d1%88%d0%b5%d0%bd%d0%be-%d0%b7%d0%b0%d0%ba%d1%83%d0%bf%d1%96%d0%b2%d0%bb%d1%8e-33/ З приводу третього питання замовник надає наступну інформацію: Назва джерела:Місцевий бюджет Опис:Кошти, що передаються із загального фонду бюджету до бюджету розвитку (спеціального фонду) ТПКВКМБ:1300Підготовка та реалізація публічних інвестиційних проектів / програм публічних інвестицій за рахунок коштів місцевого бюджету в галузі освіти КАТОТТГ:UA46060250010121390Галицький З приводу четвертого питання замовник надає наступну інформацію: Фінансування даної закупівлі не відноситься до виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility. . Фінансування провадиться за рахунок місцевого бюджету. До пояснення додаємо наступні документи: • -експертний звіт • -зведений кошторис • Локальні кошториси • Копія кошторису по бюджету розвитку на 2025рік • погодження закупівлі з департаментом економічного розвитку Львівської міської ради (запис 35549) Уповноважена особа Замовника Фахівець із публічних закупівель КЕП Кулина Н.В.
Рішеня
01.12.2025 13:22
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Ремонтно-реставраційні роботи даху в ЛСЗШ східних мов та бойових мистецтв «Будокан» з поглибленим вивченям іноземних мов на вул. В. Шухевича, 2 у м. Львові Коригування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-28-011011-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень щодо відсутності в проєкті договору, що є Додатком №3 до тендерної документації, плану фінансування робіт (будівництва), відповідно до вимог пунктів 83, 84 Постанови Кабінету Міністрів України № 668 від 01.08.2005 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві». Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
04.12.2025 15:49
Орган перевірки
10.12.2025 00:00
Документи повідомлення
04.12.2025 15:50
-
Відповідь
Відповідь на запит
Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 затверджено Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві (далі -Постанова № 668), які визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції будівель і споруд та технічного переоснащення діючих підприємств (далі – капітальне будівництво об`єктів), а також комплексів і видів робіт, пов’язаних із капітальним будівництвом об`єктів та положення яких застосовуються також щодо укладення та виконання договорів підряду на роботи з реставрації та капітального ремонту будівель і споруд. Пунктом 83 Постанови № 668 визначено, що фінансування робіт (будівництва об’єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником, є невід’ємною частиною договору підряду. Згідно з пунктом 84 Постанови № 668 план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік – за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Таким чином, план фінансування робіт – обов’язковий додаток до договору підряду. В проєкті договору, що є Додатком №3 до тендерної документації заплановано додатками до Договору підряду, а саме: Календарних графік виконання робіт (додаток №1) та Кошторисна документація(додаток №2), складовою частиною якої є Договірна ціна. Враховуючи зміст Договору підряду та Календарного графіку виконання робіт (додатку №1 до Договору підряду), зазначимо, що фактично календарний графік виконання робіт є, за своїм змістом, планом фінансування будівництва, а пунктом 3.1 Договору після погодження із Львівською міською радою (головним розпорядником бюджетних коштів) буде визначено та затверджено розподіл фінансування по роках та оформлено як додаткова угода до Договору підряду. Джерело фінансування вказано при плануванні та є незмінним, також входитиме у додаткову угоду. Пункт 3.1 Договору підряду та Календарний графік виконання робіт (додаток №1 до Договору підряду) відповідає вимогам пунктам 83 та 84 «Загальних умов укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668. За умови включення до договору підряду та додатків до нього всієї необхідної за змістом інформації, яка стосується плану фінансування робіт, складання такого плану фінансування робіт як окремого додатку з відповідною назвою не є обов’язковим.
Рішеня
09.12.2025 16:16
Замовник
Документи повідомлення
09.12.2025 16:16
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
26 174 331 грн.
Період подання пропозицій
до 12.11.2025 00:00
Замовник:
ЛЬВІВСЬКА СЕРЕДНЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА СХІДНИХ МОВ ТА СХІДНИХ БОЙОВИХ МИСТЕЦТВ "БУДОКАН" З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ІНОЗЕМНИХ МОВ
Контактний телефон:
+380503715012
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
26 174 331 грн.
Період подання пропозицій
до 12.11.2025 00:00
Замовник:
ЛЬВІВСЬКА СЕРЕДНЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА СХІДНИХ МОВ ТА СХІДНИХ БОЙОВИХ МИСТЕЦТВ "БУДОКАН" З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ІНОЗЕМНИХ МОВ
Контактний телефон:
+380503715012
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності