Зміст
Замовником було проведено розгляд пропозиції ФОП "СТАДНІК ОЛЕКСАНДР ГРИГОРОВИЧ" код 2697602111 щодо закупівлю товару Автомобільні шини за кодом ДК 021:2015 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності. Проте, під час розгляду тендерної пропозиції ФОП "СТАДНІК ОЛЕКСАНДР ГРИГОРОВИЧ" код 2697602111 в процедурі відкритих торгів на закупівлю товару Автомобільні шини за кодом ДК 021:2015 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Виявлено наступні невідповідності: 1) Відповідно до Додатку № 2 Учасник повинен надати . Підтвердження надання забезпечення виконання договору про закупівлю.
Переможець надає забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до пункту 5 розділу VI цієї тендерної документації.
2) Відповідно до Додатку № 2 Учасник повинен надати витяг з інформаційно-аналітичної системи “Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості”, сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості щодо фізичної особи, яка є учасником або керівника учасника. Документ повинен бути виданий/ сформований/ отриманий в поточному році.
3)Відповідно до Додатку № 2 Учасник повинен надати Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника переможця процедури закупівлі щодо підпису договору про закупівлю:для керівника переможця – виписка з протоколу зборів засновників або протокол зборів засновників та/або наказ (витяг з наказу) про призначення та/або інший документ, що підтверджує повноваження керівника переможця;
для іншої посадової особи переможця – довіреність (доручення) керівника переможця на ім’я уповноваженої особи переможця та виписка з протоколу зборів засновників та/або протокол зборів засновників та/або наказ (витяг з наказу) про призначення керівника, який надав довіреність (доручення) та/або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи переможця. Для переможця фізичної особи, фізичної особи-підприємця: не вимагається, а в разі, якщо такий переможець уповноважує на підписання договору про закупівлю іншу особу (представника), такий переможець повинен надати через електронну систему закупівель довіреність або інший документ, що підтверджує повноваження такого представника переможця.4)Відповідно до Додатку 1 Учасник повинен надати на підтвердження наявності фінансової спроможності учасник має надати фінансову звітність суб’єкта господарювання, складеної відповідно до законодавства (баланс (звіт про фінансовий стан), звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід), звіт про рух грошових коштів, звіт про власний капітал, примітки до фінансової звітності або баланс (форма 1), звіт про фінансові результати (форма 2) або податкова декларація) за період 2023-2024р.
5)Відповідно до Додатку 1 Учасник повинен надати документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції.
6)Відповідно до Додатку 1 Учасник повинен надати довідку в довільній форми про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків документального підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність зазначеної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документів, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. 7)Відповідно до Додатку 1 Учасник повинен мати впроваджену систему екологічного управління, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування». На підтвердження відповідності Учасник у складі пропозиції повинен надати завірену копію оригіналу сертифіката системи екологічного управління на ім’я Учасника, чинного на момент подання пропозиції та протягом періоду постачання предмета закупівлі.
Перевірка чинності сертифіката здійснюється на офіційному вебсайті органу сертифікації, який його видав, або через відкритий реєстр акредитованих органів НААУ: https://naau.org.ua.
8)Відповідно до Додатку 1 Учасник повинен мати впроваджену систему управління охороною здоров’я та безпекою праці відповідно до вимог ДСТУ ISO 45001:2019 «Система управління охороною здоров’я та безпекою праці». На підтвердження відповідності Учасник повинен надати завірену копію оригіналу сертифіката системи управління охороною здоров’я та безпекою праці на ім’я Учасника, чинного на момент подання пропозиції та протягом періоду постачання предмета закупівлі.
Достовірність сертифіката може бути перевірена на сайті органу сертифікації або у реєстрі акредитованих органів НААУ за посиланням: https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanih-oov.
9)Відповідно до Додатку 1 Учасник повинен надати разі, якщо Учасник не є виробником продукції, що пропонується до постачання, він повинен надати документи, які підтверджують офіційні договірні відносини з виробником, а саме:
- дилерський договір,
- або договір з виробником,
- або сертифікат дистриб’ютора (дилера),
- або лист-представництво від виробника (або його офіційного представника).
У зазначеному документі повинна бути чітко вказана форма співпраці між виробником і Учасником (офіційний дистриб’ютор, дилер, представник тощо).