Показати схожі тендери

Закупівля Автомобільні шини за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності від ДП "2 Державний пожежно - рятувальний загін Головного управління ДСНС України у Хмельницькій області".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-28-008736-a
Id Tender 04f56efac9e74dbe8de8f864bf2c1a6b
План UA-P-2025-10-28-009391-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 28.10.2025 13:49
Остання зміна 12.11.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
209 500 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.10.2025 13:48 до 05.11.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 28.10.2025 13:48
до 02.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.10.2025 13:48
до 02.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 05.11.2025 09:00
до 06.11.2025 14:47
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.11.2025 14:47
до 12.11.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 06.11.2025 14:47
-
Період уточнень
з 28.10.2025 13:48 до 02.11.2025 00:00
Період оскарження
з 28.10.2025 13:48 до 02.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 05.11.2025 09:00 до 06.11.2025 14:47
Період кваліфікації
з 05.11.2025 09:00 до 06.11.2025 14:47
Основні параметри
Автомобільні шини за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
209 500 грн.
Автомобільні шини за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Назва предмета закупівлі
Автомобільні шини за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Очікувана вартість
209 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1047,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 8
Позиція : №1 1 (штуки)
Шина вантажна універсальна Росава BC-57 Y-2
Опис предмета закупівлі
Шина вантажна універсальна Росава BC-57 Y-2
Код ДК 021:2015
34350000-5 - Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
32300, Україна, Хмельницька область, м. Кам'янець-Подільський, проспект Грушевського 2/Б
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №2 6 (штуки)
Шина Ovation VI-702
Опис предмета закупівлі
Шина Ovation VI-702
Код ДК 021:2015
34350000-5 - Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
32300, Україна, Хмельницька область, м. Кам'янець-Подільський, проспект Грушевського 2/Б
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №3 6 (штуки)
Шина HPU EVEREST (або Росава)
Опис предмета закупівлі
Шина HPU EVEREST (або Росава)
Код ДК 021:2015
34350000-5 - Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
32300, Україна, Хмельницька область, м. Кам'янець-Подільський, проспект Грушевського 2/Б
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №4 2 (штуки)
Шина TRIANGLE (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Шина TRIANGLE (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
34350000-5 - Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
32300, Україна, Хмельницька область, м. Кам'янець-Подільський, проспект Грушевського 2/Б
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №5 4 (штуки)
Шина PREMIORRI (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Шина PREMIORRI (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
34350000-5 - Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
32300, Україна, Хмельницька область, м. Кам'янець-Подільський, проспект Грушевського 2/Б
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №6 2 (штуки)
Шина PREMIORRI (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Шина PREMIORRI (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
34350000-5 - Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
32300, Україна, Хмельницька область, м. Кам'янець-Подільський, проспект Грушевського 2/Б
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №7 8 (штуки)
Шина Росава (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Шина Росава (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
34350000-5 - Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Кількість
8
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
32300, Україна, Хмельницька область, м. Кам'янець-Подільський, проспект Грушевського 2/Б
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №8 4 (штуки)
Шина РREMIORRI (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Шина РREMIORRI (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
34350000-5 - Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
32300, Україна, Хмельницька область, м. Кам'янець-Подільський, проспект Грушевського 2/Б
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "СТАДНІК ОЛЕКСАНДР ГРИГОРОВИЧ"
Пропозиція:
209 500 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
28.10.2025 13:49
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Анастасія Юр'єва
Електронна пошта
Телефон
+380977623857
Замовник
ЄДРПОУ
38166274
Повна назва
ДП "2 Державний пожежно - рятувальний загін Головного управління ДСНС України у Хмельницькій області"
Поштовий індекс
32300
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
м. Кам'янець-Подільський
Адреса
ПРОСПЕКТ ГРУШЕВСЬКОГО, 2 Б
Кваліфікація
Лот № 1 Автомобільні шини за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Період вимог/скарг з 06.11.2025 14:47 по 12.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.11.2025 09:00 по 13.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
06.11.2025 14:47
Повідомлення про рішення
06.11.2025 14:46
-
05.11.2025 14:21
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
05.11.2025 09:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.10.2025 13:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.10.2025 13:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Замовником було проведено розгляд пропозиції ФОП "СТАДНІК ОЛЕКСАНДР ГРИГОРОВИЧ" код 2697602111 щодо закупівлю товару Автомобільні шини за кодом ДК 021:2015 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності. Проте, під час розгляду тендерної пропозиції ФОП "СТАДНІК ОЛЕКСАНДР ГРИГОРОВИЧ" код 2697602111 в процедурі відкритих торгів на закупівлю товару Автомобільні шини за кодом ДК 021:2015 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Виявлено наступні невідповідності: 1) Відповідно до Додатку № 2 Учасник повинен надати . Підтвердження надання забезпечення виконання договору про закупівлю. Переможець надає забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до пункту 5 розділу VI цієї тендерної документації. 2) Відповідно до Додатку № 2 Учасник повинен надати витяг з інформаційно-аналітичної системи “Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості”, сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості щодо фізичної особи, яка є учасником або керівника учасника. Документ повинен бути виданий/ сформований/ отриманий в поточному році. 3)Відповідно до Додатку № 2 Учасник повинен надати Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника переможця процедури закупівлі щодо підпису договору про закупівлю:для керівника переможця – виписка з протоколу зборів засновників або протокол зборів засновників та/або наказ (витяг з наказу) про призначення та/або інший документ, що підтверджує повноваження керівника переможця; для іншої посадової особи переможця – довіреність (доручення) керівника переможця на ім’я уповноваженої особи переможця та виписка з протоколу зборів засновників та/або протокол зборів засновників та/або наказ (витяг з наказу) про призначення керівника, який надав довіреність (доручення) та/або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи переможця. Для переможця фізичної особи, фізичної особи-підприємця: не вимагається, а в разі, якщо такий переможець уповноважує на підписання договору про закупівлю іншу особу (представника), такий переможець повинен надати через електронну систему закупівель довіреність або інший документ, що підтверджує повноваження такого представника переможця.4)Відповідно до Додатку 1 Учасник повинен надати на підтвердження наявності фінансової спроможності учасник має надати фінансову звітність суб’єкта господарювання, складеної відповідно до законодавства (баланс (звіт про фінансовий стан), звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід), звіт про рух грошових коштів, звіт про власний капітал, примітки до фінансової звітності або баланс (форма 1), звіт про фінансові результати (форма 2) або податкова декларація) за період 2023-2024р. 5)Відповідно до Додатку 1 Учасник повинен надати документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції. 6)Відповідно до Додатку 1 Учасник повинен надати довідку в довільній форми про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків документального підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність зазначеної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документів, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. 7)Відповідно до Додатку 1 Учасник повинен мати впроваджену систему екологічного управління, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування». На підтвердження відповідності Учасник у складі пропозиції повинен надати завірену копію оригіналу сертифіката системи екологічного управління на ім’я Учасника, чинного на момент подання пропозиції та протягом періоду постачання предмета закупівлі. Перевірка чинності сертифіката здійснюється на офіційному вебсайті органу сертифікації, який його видав, або через відкритий реєстр акредитованих органів НААУ: https://naau.org.ua. 8)Відповідно до Додатку 1 Учасник повинен мати впроваджену систему управління охороною здоров’я та безпекою праці відповідно до вимог ДСТУ ISO 45001:2019 «Система управління охороною здоров’я та безпекою праці». На підтвердження відповідності Учасник повинен надати завірену копію оригіналу сертифіката системи управління охороною здоров’я та безпекою праці на ім’я Учасника, чинного на момент подання пропозиції та протягом періоду постачання предмета закупівлі. Достовірність сертифіката може бути перевірена на сайті органу сертифікації або у реєстрі акредитованих органів НААУ за посиланням: https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanih-oov. 9)Відповідно до Додатку 1 Учасник повинен надати разі, якщо Учасник не є виробником продукції, що пропонується до постачання, він повинен надати документи, які підтверджують офіційні договірні відносини з виробником, а саме: - дилерський договір, - або договір з виробником, - або сертифікат дистриб’ютора (дилера), - або лист-представництво від виробника (або його офіційного представника). У зазначеному документі повинна бути чітко вказана форма співпраці між виробником і Учасником (офіційний дистриб’ютор, дилер, представник тощо).
Створено
05.11.2025 14:20
Надати до
06.11.2025 14:20
Торги не відбулися
Очікувана вартість
209 500 грн.
Період подання пропозицій
до 05.11.2025 09:00
Замовник:
ДП "2 Державний пожежно - рятувальний загін Головного управління ДСНС України у Хмельницькій області"
Контактний телефон:
+380977623857
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
209 500 грн.
Період подання пропозицій
до 05.11.2025 09:00
Замовник:
ДП "2 Державний пожежно - рятувальний загін Головного управління ДСНС України у Хмельницькій області"
Контактний телефон:
+380977623857
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності