Показати схожі тендери

Закупівля Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) будівлі Золочівської селищної ради літ. «А-2» (встановлення вікон, внутрішніх дверей, ремонт оздоблення та інженерних мереж окремих приміщень) за адресою: Харківська область, Богодухівський район, с-ще Золочів, вул. Центральна, 13 А від ЗОЛОЧІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА.

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2025-10-28-007593-a
Id Tender ada81a729a5a44ad927a6e7b87bbdb94
План UA-P-2025-10-28-008065-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 28.10.2025 13:03
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 908 096 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Основні параметри
Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) будівлі Золочівської селищної ради літ. «А-2» (встановлення вікон, внутрішніх дверей, ремонт оздоблення та інженерних мереж окремих приміщень) за адресою: Харківська область, Богодухівський район, с-ще Золочів, вул. Центральна, 13 А
роботи
Підстава для використання процедури
Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) будівлі Золочівської селищної ради літ. «А-2» (встановлення вікон, внутрішніх дверей, ремонт оздоблення та інженерних мереж окремих приміщень) за адресою: Харківська область, Богодухівський район, с-ще Золочів, вул. Центральна, 13 А
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
62203, Україна, Харківська область, селище Золочів, вул. Центральна 13 А
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Документи закупівлі
28.10.2025 13:03
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Юлія Мізяк
Електронна пошта
Телефон
+30576451247
Замовник
ЄДРПОУ
25175462
Повна назва
ЗОЛОЧІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Договір
UA-2025-10-28-007593-a-b1
Підписаний і діє
Номер
2-Р
4 908 096 грн.
4 090 080 грн.
З ПДВ
Підписано
28.10.2025
Строк дії договору з
28.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) будівлі Золочівської селищної ради літ. «А-2» (встановлення вікон, внутрішніх дверей, ремонт оздоблення та інженерних мереж окремих приміщень) за адресою: Харківська область, Богодухівський район, с-ще Золочів, вул. Центральна, 13 А
Номенклатура
Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) будівлі Золочівської селищної ради літ. «А-2» (встановлення вікон, внутрішніх дверей, ремонт оздоблення та інженерних мереж окремих приміщень) за адресою: Харківська область, Богодухівський район, с-ще Золочів, вул. Центральна, 13 А
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ЗОЛОЧІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
Повна назва
ЗОЛОЧІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
25175462

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕМБУДСЕРВІС ХАРКІВ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕМБУДСЕРВІС ХАРКІВ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40812037

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
28.10.2025 13:03
Підписаний договір
Додатки до договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-11-11-000017
Дата створення проекту
11.11.2025 11:55
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
11.11.2025 15:04
Дата публікації висновку про результати
27.11.2025 17:31
Дата завершення усунення порушень
12.12.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
03.12.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 023-98-19
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 291 Київ № 10.11.2025 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 2 UA-2025-10-28-007593-a 28.10.2025 повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
10.11.2025 00:00
Документи рішення
11.11.2025 15:04
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 26 листопада 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладання договору про закупівлю без використання електронної системи, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ЗОЛОЧІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ (далі – Замовник) на 2025 рік, обґрунтування підстави для здійснення закупівлі відповідно підпункту 4 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), протокол розкриття тендерних пропозицій, договір № 2-Р від 28.10.2025 вартістю 4 908 096,00 гривень з ПДВ (далі – Договір), пояснення та документи Замовника надані 18.11.2025 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби. Згідно із пунктом 13 Особливостей за результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Відповідно до абзацу другого пункту 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону у разі укладення договорів про закупівлю, зазначених в абзацах другому, третьому частини першої статті 41 цього Закону, без використання електронної системи закупівель у випадках, встановлених Особливостями, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель інформацію, визначену пунктом 10 частини першої статті 10 цього Закону, в порядку та на умовах, що ними визначені. Згідно із пунктом 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Абзацом другим частини першої статті 41 Закону до договорів про закупівлю віднесені договори із закупівлі послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об'єкта будівництва. Згідно з пунктом 1 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 (далі – Положення №835), машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*. Також, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 р. за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082), замовник розміщує в електронній системі закупівель у форматі PDF та машинозчитувальному форматі текстових даних (TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML) договір про закупівлю, зазначений в абзаці другому частини першої статті 41 Закону, додаток (додатки) до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси). З огляду на викладене, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, визначеного абзацом другим частини першої статті 41 Закону, додатків до такого договору (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), змін до договору про закупівлю (відповідно до пункту 11 частини першої статті 10 Закону) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі у строки, встановлені пунктами 10 і 11 частини першої статті 10 Закону. Відповідно до інформації оприлюдненій в електронній системі закупівель Замовник 28.10.2025 оприлюднив додаток 2 до Договору (інформація про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі. При цьому, Договір, предметом якого є аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт), та невід’ємні додатки до нього (календарний графік виконаних робіт (додаток 1), дефектний акт, договірна ціна, локальний кошторис, відомість ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат до договірної ціни) Замовник в електронній системі закупівель оприлюднив лише у форматі PDF. Керуючись положеннями частини п’ятої статті 8 Закону Держаудитслужба 13.11.2025 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень щодо причини неоприлюднення договору про закупівлю у машинозчитувальному форматі. На зазначений запит Держаудитслужби Замовник 18.11.2025 надав пояснення, які не спростовують факт виявленого порушення. Таким чином, на порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього (окрім додатку 2) в машинозчитувальному форматі.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону та вимог пункту 13 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, наявності підстав для укладання договору про закупівлю без використання електронної системи – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо розміщення в електронній системі закупівель Договору та додатків до нього у машинозчитувальному форматі (окрім додатку 2), не допускати виявлені порушення у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
26.11.2025 00:00
Дата публікації
27.11.2025 17:31
Документи висновку
27.11.2025 17:31
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" повідомляємо, що на виконання висновку Держаудитслужби, оприлюдненого за результатами проведеного моніторингу 27.11.2025, замовником усунено виявалені порушення, а саме: розміщено в електронній системі закупівель договір та додатки до нього (крім додатку 2) у машинозчитувальному форматі. Висновок взято до уваги та буде враховано у подальшій роботі з метою недопущення таких порушень.
Дата публікації
28.11.2025 13:31
Документи інформації про усунення порушення
28.11.2025 13:36
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі аварійно-відновлювальних робіт (капітальний ремонт) будівлі Золочівської селищної ради літ. «А-2» (встановлення вікон, внутрішніх дверей, ремонт оздоблення та інженерних мереж окремих приміщень) за адресою: Харківська область, Богодухівський район, с-ще Золочів, вул. Центральна, 13 А (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-28-007593-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Надати позитивний експертний звіт № 437/25-ГАЛ від 15.10.2025 щодо вартості робіт з капітального ремонту предмета закупівлі. 2. Причини неоприлюднення договору про закупівлю з огляду на вимоги пункту 9 Постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» та вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних підрядників робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме товариство з обмеженою відповідальністю "РЕМБУДСЕРВІС ХАРКІВ" (код ЄДРПОУ 40812037), з яким укладений договір про закупівлю робіт від 28.10.2025 № 2-Р без використання електронної системи закупівель? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
13.11.2025 17:02
Орган перевірки
19.11.2025 00:00
Документи повідомлення
13.11.2025 17:03
-
Відповідь
Пояснення на запит
На ваш запит у межах проведення моніторингу закупівлі «Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) будівлі Золочівської селищної ради літ. «А-2» (встановлення вікон, внутрішніх дверей, ремонт оздоблення та інженерних мереж окремих приміщень) за адресою: Харківська область, Богодухівський район, с-ще Золочів, вул. Центральна, 13 А» (ідентифікатор закупівлі на prozorro.gov.ua: UA-2025-10-28-007593-a) Золочівська селищна рада надає сканкопію позитивного експертного звіту № 437/25-ГАЛ від 15.10.2025. По другому питанню запиту щодо причин неоприлюднення інформації повідомляємо, що при публікації звіту договір № 2-Р від 28.10.2025 та всі додатки до нього оприлюднено у форматі pdf, та додатково додаток 2 до договору (інформація про ціни та матеріальні ресурси) у форматі xls. Стосовно оприлюднення інформації про договір у формі відкритих даних повідомляємо, що Мінцифри тимчасово вилучило з публічного доступу набори даних розпорядників з Херсонської, Миколаївської, Запорізької, Донецької, Луганської та Харківської областей. До повного звільнення територій від окупантів, публікація відкритих даних на Єдиному державному веб-порталі відкритих даних, розпорядниками з вище перелічених областей не здійснюється (сканкопія листа Мінцифри додається). З огляду на це Золочівської селищною радою здійснюється розміщення інформації на Єдиному державному веб-порталі відкритих даних, проте вона недоступна для перегляду. Щодо того яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних підрядників робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ТОВ "РЕМБУДСЕРВІС ХАРКІВ", з яким укладений договір про закупівлю робіт від 28.10.2025 № 2-Р без використання електронної системи закупівель, повідомляємо наступне. Золочівською селищною радою було направлено запити підрядникам, які виконують будівельні роботи в зоні можливих бойових дій на території Золочівської селищної територіальної громади щодо можливості укладення договору на виконання робіт, що є предметом закупівлі, з проханням надати розрахунок договірної ціни. На вказані запити було отримано дві комерційні пропозиції від ТОВ «РЕМБУДСЕРВІС ХАРКІВ» та ТОВ «НВК «СХІДБУД». Замовником було обрано комерційну пропозицію з нижчою договірною ціною та коротшим строком виконання робіт. Сканкопії запитів та комерційних пропозицій додаємо.
Рішеня
18.11.2025 13:38
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 908 096 грн.
Замовник:
ЗОЛОЧІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
Контактний телефон:
+30576451247
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 908 096 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
ЗОЛОЧІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
Контактний телефон:
+30576451247
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності