Показати схожі тендери

Закупівля Секційна огорожа від Військова частина А4138.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-28-002517-a
Id Tender 5801d266cc704e68982b770cbeb4595d
План UA-P-2025-10-28-002726-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 28.10.2025 10:18
Остання зміна 19.11.2025 11:19
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
530 867 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.10.2025 10:15 до 05.11.2025 10:11
Завершено
Період уточнень
з 28.10.2025 10:15
до 02.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.10.2025 10:15
до 02.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 06.11.2025 14:49
до 11.11.2025 13:35
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.11.2025 09:43
до 17.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 11.11.2025 13:35
до 19.11.2025 11:19
Період уточнень
з 28.10.2025 10:15 до 02.11.2025 00:00
Період оскарження
з 28.10.2025 10:15 до 02.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 06.11.2025 14:49 до 11.11.2025 13:35
Період кваліфікації
з 06.11.2025 14:49 до 11.11.2025 13:35
Основні параметри
Секційна огорожа
Враховуючи термінову необхідність у придбанні товару для військових потреб, Замовник повторно оголошує відкриті торги на закупівлю cекційна огорожа за кодом ДК 021:2015– 44310000-6 – Вироби з дроту в короткі терміни після скасування процедури закупівлі.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
530 867 грн.
Секційна огорожа
Назва предмета закупівлі
Секційна огорожа
Очікувана вартість
530 867 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2654,34
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
06.11.2025 14:20
Закінчення аукціону
06.11.2025 14:49
Позиція
Опис предмета закупівлі
Секційна огорожа
Код ДК 021:2015
44310000-6 - Вироби з дроту
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТМ ЗАВОД ЦЕНТР-СІТКА"
Пропозиція:
367 676 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Сітка Захід Україна"
Пропозиція:
367 600 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП ГАНИН ЮРІЙ БОГДАНОВИЧ
Пропозиція:
516 192.5 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 06.11.2025 14:20
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
28.10.2025 10:18
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Анатолій Кухар
Електронна пошта
Телефон
+380938657217
Замовник
ЄДРПОУ
26614863
Повна назва
Військова частина А4138
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Секційна огорожа
Період вимог/скарг з 10.11.2025 09:43 по 16.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.11.2025 14:49 по 14.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
10.11.2025 09:43
Повідомлення про рішення
06.11.2025 14:49
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.10.2025 10:15
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.10.2025 10:15
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 11.11.2025 13:35 по 17.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.11.2025 09:43 по 18.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.11.2025 13:35
Довідка НАЗК
11.11.2025 13:35
Повідомлення про рішення
10.11.2025 11:47
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
10.11.2025 09:43
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.10.2025 10:15
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.10.2025 10:15
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: В Додатку 2 (технічна специфікація) Замовником вказана така вимога до складової предмету закупівлі: Стовп: висота - не менше 4,5 м, RAL 6005 (зелений мох) – 20 шт. Учасником в таблиці відповідності технічної специфікації подана така інформація: Стовп для кріплення сітки огорожі ЗЕЛЕНИЙ 60*40 H-4,5 м – 20 шт, Профіль 60x40, висота – 2,5 м, RAL 6005. Оскільки в назві складової предмету закупівлі (Стовп для кріплення сітки огорожі ЗЕЛЕНИЙ 60*40 H-4,5 м) вказані параметри, а саме H-4,5 м, що відповідають технічній специфікації, то Замовник припускає, що Учасник в описі, а саме висота – 2,5 м, припустив помилку. Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. З огляду на це уповноважена особа приймає рішеня про публікацію в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: В Додатку 2 (технічна специфікація) надати правильну інформацію щодо назви та опису запропонованої Учасником складової предмету закупівлі: Стовп для кріплення сітки огорожі ЗЕЛЕНИЙ 60*40 H-4,5 м – 20 шт, Профіль 60x40, висота – 2,5 м, RAL 6005. Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
10.11.2025 11:38
Надати до
11.11.2025 11:38
Договір
UA-2025-10-28-002517-a-a1
Підписаний і діє
Номер
75
367 676 грн.
306 396.67 грн.
З ПДВ
Підписано
18.11.2025
Строк дії договору з
18.11.2025
по
01.12.2025
Номенклатура
1 (комплект)
Секційна огорожа
Номенклатура
Секційна огорожа
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Військова частина А4138
Повна назва
Військова частина А4138
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26614863

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ТМ ЗАВОД ЦЕНТР-СІТКА"
Повна назва
ТОВ "ТМ ЗАВОД ЦЕНТР-СІТКА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41005969

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
19.11.2025 11:19
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
530 867 грн.
Період подання пропозицій
до 05.11.2025 10:11
Замовник:
Військова частина А4138
Контактний телефон:
+380938657217
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
530 867 грн.
Період подання пропозицій
до 05.11.2025 10:11
Замовник:
Військова частина А4138
Контактний телефон:
+380938657217
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності