Показати схожі тендери

Закупівля Роботи з реконструкції кабельної лінії (КЛ) 6 кВ інв. № 069959 від КТП 4904 до ТП 4505, за адресою м. Одеса, Митна площа,1 від Одеська філія ДП "АМПУ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-28-000072-a
Id Tender c6ae9e18be624b97b61003f7df03567e
План UA-P-2025-10-17-013640-a link
Статус Очікування пропозицій
Дата публікації оголошення 28.10.2025 07:34
Остання зміна 28.10.2025 07:34
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 430 008.54 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Залишилось 9 днів 12 год. )
з 28.10.2025 07:34 до 13.11.2025 10:00
Залишилось 6 днів 2 год.
Період уточнень
з 28.10.2025 07:34
до 10.11.2025 00:00
Залишилось 6 днів 2 год.
Період оскарження
з 28.10.2025 07:34
до 10.11.2025 00:00
Період уточнень
з 28.10.2025 07:34 до 10.11.2025 00:00
Період оскарження
з 28.10.2025 07:34 до 10.11.2025 00:00
Основні параметри
Роботи з реконструкції кабельної лінії (КЛ) 6 кВ інв. № 069959 від КТП 4904 до ТП 4505, за адресою м. Одеса, Митна площа,1
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5;частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у Додатку 3 до тендерної документації. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені із дотриманням вимог Порядку застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення при визначені вартості будівництва, затвердженого наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 25 червня 2021 року №162 та Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року №281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (зі змінами) в поточному рівні цін на трудові та матеріально-технічні ресурси на підставі розробленої в 2024 році проектної документації за об’єктом. Замовник здійснює закупівлю товару, оскільки є наявна потреба у визначених роботах для безперебійного виробничого процесу замовника (зазначено враховуючи вимоги Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 (зі змінами) «Про ефективне використання державних коштів»).Мова тендерних пропозицій - українська
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
2 430 008.54 грн.
Роботи з реконструкції кабельної лінії (КЛ) 6 кВ інв. № 069959 від КТП 4904 до ТП 4505, за адресою м. Одеса, Митна площа,1 (Будівельні роботи та поточний ремонт за кодом ДК 021:2015 45000000-7),
Назва предмета закупівлі
Роботи з реконструкції кабельної лінії (КЛ) 6 кВ інв. № 069959 від КТП 4904 до ТП 4505, за адресою м. Одеса, Митна площа,1 (Будівельні роботи та поточний ремонт за кодом ДК 021:2015 45000000-7),
Очікувана вартість
2 430 008.54 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
24300,09
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
12 000
Аукціон
Cтарт аукціону
14.11.2025 11:42
Позиція
Опис предмета закупівлі
Роботи з реконструкції кабельної лінії (КЛ) 6 кВ інв. № 069959 від КТП 4904 до ТП 4505, за адресою м. Одеса, Митна площа,1
Код ДК 021:2015
45000000-7 - Будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату за фактично виконані Роботи шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Замовника у розмірі 100 % (сто відсотків) від вартості фактично виконаних Робіт, за вираховуванням суми за відкритим акредитивом згідно п. 4.1. цього Договору, після підписання Сторонами «Акту приймання виконаних будівельних робіт» (за формою КБ-2в) та «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» (за формою КБ-3) на виконані Виконавцем Роботи, протягом 20 календарних днів з дня отримання Замовником належним чином оформленого оригіналу рахунку Виконавця та (у разі якщо Виконавець є платником ПДВ) належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) в порядку та строки визначені податковим законодавством.
Порядковий номер: 1
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
. Оплата за цим Договором у розмірі _____ відсотків від Договірної ціни, що зазначена у п. 2.1. цього Договору (зазначається Переможцем на стадії укладення договору про закупівлю цифрами та прописом, але не більше 30 (тридцяти) відсотків від Договірної ціни, що зазначена у п. 2.1.) здійснюється у формі документарного акредитива, що відкривається за дорученням Замовника на користь Виконавця. Оплата за Договором, за виключенням погашеного акредитиву, здійснюється за фактично виконані Роботи відповідно до п. 4.12 Договору. 4.2. Відкриття акредитиву та здійснення за ним оплати відбувається за наступних умов (відкладальна обставина згідно з ч. 1 ст. 212 Цивільного кодексу України): - у разі затвердження фінансового плану ДП «АМПУ» на відповідний календарний рік та наявності в ньому витрат на закупівлю Робіт, що є предметом Договору з урахуванням вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 03.10.2012р. № 899 та Постанови Кабінету Міністрів України від 27.02.2019р. № 133. - після погодження та затвердження в установленому порядку титулу будови об’єкту Замовника (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 08.09.1997 р. № 995).
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
28.10.2025 07:34
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
28.10.2025 07:34
Критерії прийнятності
28.10.2025 07:34
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Монаку Валерія Валеріївна
Електронна пошта
Телефон
380487102023
Замовник
ЄДРПОУ
38728457
Повна назва
Одеська філія ДП "АМПУ"
Поштовий індекс
65026
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Одеса
Адреса
Митна пл. 1
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
2 430 008.54 грн.
Період подання пропозицій
до 13.11.2025 10:00
Замовник:
Одеська філія ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
380487102023
Статус
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
2 430 008.54 грн.
Період подання пропозицій
до 13.11.2025 10:00
Замовник:
Одеська філія ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
380487102023
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності