Закупівля Інтерактивна панель НУШ (Тип 1 та Тип 2) за кодом 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання. Цей крок співфінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility. від Ліцей № 31 Полтавської міської ради.
Інтерактивна панель НУШ (Тип 1 та Тип 2) за кодом 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання. Цей крок співфінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Інтерактивна панель НУШ (Тип 1 та Тип 2) за кодом 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання. Цей крок співфінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility.
Очікувана вартість
966 088.58 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
9660,89
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Інтерактивна панель НУШ (Тип 1 та Тип 2) за кодом 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання. Цей крок співфінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility.
Код ДК 021:2015
32320000-2 -
Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Кількість
8
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
36040, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул.Героїв Сталінграду, 5
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
27.10.2025 20:13
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
27.10.2025 20:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
27.10.2025 20:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
27.10.2025 20:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
27.10.2025 20:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII 'Про публічні закупівлі'
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Архівована
Дата створення
27.10.2025 20:13
Група вимог
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Суб?єкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII 'Про публічні закупівлі'
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
27.10.2025 20:13
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
27.10.2025 20:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
27.10.2025 20:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
27.10.2025 20:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
27.10.2025 20:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII 'Про публічні закупівлі'
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Архівована
Дата створення
27.10.2025 20:13
Група вимог
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Суб?єкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII 'Про публічні закупівлі'
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
27.10.2025 20:13
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
27.10.2025 20:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
27.10.2025 20:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
27.10.2025 20:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
27.10.2025 20:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII 'Про публічні закупівлі'
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Архівована
Дата створення
27.10.2025 20:13
Група вимог
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Суб?єкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII 'Про публічні закупівлі'
Інтерактивна панель НУШ (Тип 1 та Тип 2) за кодом 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання. Цей крок співфінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility.
Тендер:
UA-2025-10-27-015952-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тип:
скарга
За тендером
UA-2025-10-27-015952-a.b1
Дата:
30.10.2025 14:29
Стан:
Порушення усунуто
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
ВИМОГА №1
1) В Додатку 1 тендерної документації встановлено, що:
№ з/п Назва обладнання
Кількість
Склад комплекту та технічне завдання
1 Інтерактивна панель Тип 1 - 2 одиниці З метою використання енергоефективного обладнання, дисплей, що є у складі запропонованого комплекту мультимедійного обладнання, має відповідати стандарту EnergyStar. Учасник має надати посиланням на модель дисплею, що є складовою запропонованої моделі, на сайті energystar.gov (марка дисплею має співпадати з маркою запропонованої моделі).
2
Інтерактивна панель Тип 2 - 6 одиниць З метою використання енергоефективного обладнання, дисплей, що є у складі запропонованого комплекту мультимедійного обладнання, має відповідати стандарту EnergyStar. Учасник має надати посиланням на модель дисплею, що є складовою запропонованої моделі, на сайті energystar.gov (марка дисплею має співпадати з маркою запропонованої моделі).
6
Вимога «З метою використання енергоефективного обладнання, дисплей, що є у складі запропонованого комплекту мультимедійного обладнання, має відповідати стандарту EnergyStar. Учасник має надати посиланням на модель дисплею, що є складовою запропонованої моделі, на сайті energystar.gov (марка дисплею має співпадати з маркою запропонованої моделі)» є дискримінаційною та такою що порушує чинне законодавство України.
По-перше,
Скаржник планує взяти в даній закупівлі участь із товаром українського виробника ТОВ «СМАРТ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ» в якому дисплей, що є у складі запропонованого комплекту мультимедійного обладнання не відповідає стандарту EnergyStar, оскільки зазначений стандарт в Україні не діє згідно чинного законодавства України. В такому разі, Скаржник не має змоги підтвердити відповідність зазначеній вимозі та надати посилання на сайт energystar.gov.
Скаржник зауважує, що товар виробником якого є ТОВ «СМАРТ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ» відповідає технічним регламентам, що діють в Україні та визначені на законодавчому рівні.
Наприклад, Скаржник на запропонований товар має документи, що підтверджують відповідність технічним регламентам, що визначені нормами чинного законодавства України (додаються до скарги як додатки):
- Декларацію про відповідність згідно Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання, Технічного регламенту з електричної сумісності обладнання;
Скаржник зауважує, що зазначені вище Технічні регламенти визначені на законодавчому рівні в Україні та є чинними станом на дату подання скарги.
Проте, Замовник в даній тендерній документації встановлює вимоги про відповідність дисплею стандарту EnergyStar, що взагалі не є стандартом в розуміння чинного законодавства України.
Так як, стандарт EnergyStar не є офіційно імплементованим стандартом в українське законодавство.
Стандарт EnergyStar в Україні не діє на законодавчому рівні.
Товар українського виробництва не повинен відповідати стандарту EnergyStar, що не є державним стандартом в Україні.
Energy Star — міжнародний стандарт енергоефективності споживчих товарів. Вперше був прийнятий в США, на основі державної програми, в 1992. Пізніше до програми приєдналися Австралія, Канада, Японія, Нова Зеландія, Тайвань і Європейський союз (посилання на Інтернет-ресурс https://uk.wikipedia.org/wiki/Energy_Star - до скарги додається скрін з Інтернет-ресурсу).
На сайті програми ENERGY STAR перелік країн-партнерів, які впроваджують програму або сертифікацію у своїх ринках (наприклад, Канада, Японія, Швейцарія) (посилання - https://www.energystar.gov/partner-resources/international-partners?utm_source=chatgpt.com). До скарги додається скрін із сайту ENERGY STAR разом із перекладом, що містить перелік країн-партнерів, які впроваджують програму або сертифікацію у своїх ринках (наприклад, Канада, Японія, Швейцарія).
Скаржник зауважує, що в зазначеному переліку Україна відсутня як країна-партнер в якій обов’язковий стандарт EnergyStar. Це додатково підтверджує, що стандарт EnergyStar НЕ діє в Україні, а тому дисплей українського виробництва НЕ повинен відповідати стандарту EnergyStar, а інформація про товар українського виробництва НЕ повинна бути на сайті energystar.gov.
Отже, товар українського виробництва, в тому числі дисплеї не повинні відповідати стандарту Energy Star, так як Україна не є країною-партнером для якої обов’язковий цей стандарт.
Встановивши дану вимогу в тендерній документації Замовник створив дискримінаційні умови для українських виробників, оскільки товар українського походження не повинен відповідати стандарту EnergyStar згідно чинного законодавства України, а інформація про товар українського виробництва не повинна бути на сайті energystar.gov.
По-друге,
Скаржник зауважує, що стандарт Energy Star не є державним стандартом України.
Стандарт Energy Star не імплементований в чинне законодавство України та не є обов’язковим стандартом в Україні.
Зокрема, на офіційному сайті ДП «УкрНДНЦ» (посилання на сайт https://uas.gov.ua/standards-catalog/search?page=1&page_size=20&search=Energy+Star++ під час пошуку інформації про:
- Energy Star відображається інформація, що дані відсутні:
Крім того, Energy Star не визначений на законодавчому рівні в Україні як нормативно-правовий акт. Так як, в Базі даних "Законодавство України", що знаходиться за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/main/index відсутня інформація про Energy Star .
В такому разі, Замовником встановлено вимогу яку зможуть виконати лише Учасники, що запропонують товар, що відповідає стандарту Energy Star, який не є стандартом в Україні згідно чинного законодавства України.
Дана вимога дискримінує Скаржника, оскільки він не пропонує товар, який відповідатиме вимозі Замовника «Дисплей, що є у складі запропонованого комплекту мультимедійного обладнання, має відповідати стандарту EnergyStar». Так як, стандарту EnergyStar не державним стандартом в Україні згідно чинного законодавства України.
По-третє,
Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Крім того, ч. 5 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Отже, згідно чинного законодавства України Замовник може вимагати відповідність конкретним стандартам лише у випадках визначених чинним законодавством України.
Скаржник зауважує, що дана процедура закупівлі має проводитись згідно чинного законодавства України, але Замовник всупереч цьому встановлює вимоги про відповідність стандарту EnergyStar, що не діє в Україні на законодавчому рівні.
Скаржник зауважує, що стандарт Energy Star не є ні державним стандартом в Україні, а ні не визначений на законодавчому рівні як нормативно-правовий акт в Україні, а тому встановлення в тендерній документації вимог про відповідність стандарту Energy Star в Україні є незаконним.
Такими діями Замовник дискримінує товар українського походження, що суперечить норма чинного законодавства України та основним принципам здійснення закупівель, в тому числі недискримінація учасників.
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки її зможуть виконати тільки ті суб’єкти господарювання, що запропонують товар який буде відповідати вимозі ««З метою використання енергоефективного обладнання, дисплей, що є у складі запропонованого комплекту мультимедійного обладнання, має відповідати стандарту EnergyStar. Учасник має надати посиланням на модель дисплею, що є складовою запропонованої моделі, на сайті energystar.gov (марка дисплею має співпадати з маркою запропонованої моделі)».
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо видалити у Додатку 1 до тендерної документації технічні характеристики як такі, що є дискримінаційними:
З метою використання енергоефективного обладнання, дисплей, що є у складі запропонованого комплекту мультимедійного обладнання, має відповідати стандарту EnergyStar. Учасник має надати посиланням на модель дисплею, що є складовою запропонованої моделі, на сайті energystar.gov (марка дисплею має співпадати з маркою запропонованої моделі).
З метою використання енергоефективного обладнання, дисплей, що є у складі запропонованого комплекту мультимедійного обладнання, має відповідати стандарту EnergyStar. Учасник має надати посиланням на модель дисплею, що є складовою запропонованої моделі, на сайті energystar.gov (марка дисплею має співпадати з маркою запропонованої моделі).
Такими діями Замовник порушив права та інтереси Скаржника, принципи закупівель в тому числі щодо добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економія, ефективності та пропорційності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Так як, в Додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлено дискримінаційні умови та вимоги, що не відповідають нормам чинного законодавства України.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документацією наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною Документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону.
Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування",
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
видалити у Додатку 1 до тендерної документації технічні характеристики як такі, що є дискримінаційними:
З метою використання енергоефективного обладнання, дисплей, що є у складі запропонованого комплекту мультимедійного обладнання, має відповідати стандарту EnergyStar. Учасник має надати посиланням на модель дисплею, що є складовою запропонованої моделі, на сайті energystar.gov (марка дисплею має співпадати з маркою запропонованої моделі).
З метою використання енергоефективного обладнання, дисплей, що є у складі запропонованого комплекту мультимедійного обладнання, має відповідати стандарту EnergyStar. Учасник має надати посиланням на модель дисплею, що є складовою запропонованої моделі, на сайті energystar.gov (марка дисплею має співпадати з маркою запропонованої моделі).
Відповідь на скаргу ТОВ «ІНТЕРАКТИВНІ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ» щодо процедури закупівлі UA-2025-10-27-015952-a
Дана закупівля згідно з інструментом Ukraine Facility, пов'язана з реалізацією публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа” у 2025 році. При цьому закупівлі в рамках виконання заходів Плану України згідно з інструментом Ukraine Facility здійснюються у відповідності до Закону та Особливостей, з урахуванням, зокрема статей 3, 5, 7, 16, 17 Рамкової угоди. Порівняльна таблиця виробників інтерактивних панелей, що включенні до стандарту EnergyStar наведена у відповіді на скаргу. Як бачимо з таблиці, що багато виробників інтерактивних панелей включено до стандарту та мають відповідні сертифікати стандарту EnergyStar,. Тому про дискримінацію учасників не може йти мови. Перелік панелей можна продовжувати адже їх на сайті дуже багато, посилання на сайт: https://www.energystar.gov/productfinder/product/certified-displays/?formId=9748-6520-49-0-98906348046&scrollTo=957&search_text=&low_price=&high_price=&display_type_filter=&screen_size_inches_filter=32+and+up&is_most_efficient_filter=0&brand_name_isopen=1&native_resolution_pixels_isopen=0&model_features_isopen=0&signal_or_data_interfaces_isopen=0&markets_filter=United+States&zip_code_filter=&product+types+to+select=%D0%92%D0%B8%D0%B1%D0%B5%D1%80%D1%96%D1%82%D1%8C+%D0%BA%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%B3%D0%BE%D1%80%D1%96%D1%8E+%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B4%D1%83%D0%BA%D1%82%D1%83&sort_by=monitor_total_energy&sort_direction=asc&page_number=0&lastpage=0
Таким чином Замовником не порушено жодної норми нормативно-правових актів, які регулюють порядок проведення публічних закупівель в Україні, а викладене Скаржником у Скарзі UA-2025-10-27-015952-a.b1, зокрема вимога щодо технічних характеристик як такі, що є дискримінаційними, є маніпуляцією нормами права та подання скарги ТОВ «Інтерактивні системи навчання» є необґрунтованою та спрямована на затягування або скасування процедури закупівлі, що в свою чергу може призвести до не виконання інвестиційного проекту для забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа” у 2025 році та як наслідок школярі будуть позбавлені можливості отримати навчальне обладнання та приладдя, що є предметом закупівлі.
Коментар замовника щодо виконання рішення органу оскарження
Замовник прийняв рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 16760-р/пк-пз від 10.11.2025 до виконання.
Перелік питань порожній. Якщо Ви бажаєте подати питання
Увійти
або
Підписатися.
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.