Показати схожі тендери

Закупівля Інструменти та обладнання для модернізації майстерень і лабораторій закладу професійної (професійно-технічної) від ПІЩАНОБРІДСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ АГРАРНИЙ ЛІЦЕЙ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-27-015910-a
Id Tender 00317cde2c9c4e558f5786d2d4e633e3
План UA-P-2025-10-27-019059-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 27.10.2025 20:08
Остання зміна 21.11.2025 21:04
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 163 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.10.2025 20:03 до 08.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 27.10.2025 20:03
до 05.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 27.10.2025 20:03
до 05.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 08.11.2025 00:00
до 14.11.2025 09:22
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.11.2025 09:22
до 20.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 14.11.2025 09:22
до 21.11.2025 21:04
Період уточнень
з 27.10.2025 20:03 до 05.11.2025 00:00
Період оскарження
з 27.10.2025 20:03 до 05.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 08.11.2025 00:00 до 14.11.2025 09:22
Період кваліфікації
з 08.11.2025 00:00 до 14.11.2025 09:22
Основні параметри
Інструменти та обладнання для модернізації майстерень і лабораторій закладу професійної (професійно-технічної)
Закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178; закупівля здійснюється відповідно до Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX, що «співфінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility». Джерело співфінансування – місцевий бюджет та влансних коштів навчального заклада.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 163 000 грн.
Інструменти та обладнання для модернізації майстерень і лабораторій закладу професійної (професійно-технічної)
Назва предмета закупівлі
Інструменти та обладнання для модернізації майстерень і лабораторій закладу професійної (професійно-технічної)
Очікувана вартість
2 163 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
10815,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 8
Позиція : №1 5 (штуки)
Зварювальний апарат TransSteel 2200c MP MIG / MAG, TIG-DC, TIG-DC Puls, ММА Package або аналог
Опис предмета закупівлі
Зварювальний апарат TransSteel 2200c MP MIG / MAG, TIG-DC, TIG-DC Puls, ММА Package або аналог
Код ДК 021:2015
42660000-0 - Інструменти для паяння м’яким і твердим припоєм та для зварювання, машини та устаткування для поверхневої термообробки і гарячого напилювання
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
27037, Україна, Кіровоградська область, С. Піщаний Брід, вул. Незалежності, 1
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №2 5 (штуки)
Зварювальний апарат Artis 170 EF TIG -TIG Puls Package в комплекті або аналог
Опис предмета закупівлі
Зварювальний апарат Artis 170 EF TIG -TIG Puls Package в комплекті або аналог
Код ДК 021:2015
42660000-0 - Інструменти для паяння м’яким і твердим припоєм та для зварювання, машини та устаткування для поверхневої термообробки і гарячого напилювання
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
27037, Україна, Кіровоградська область, С. Піщаний Брід, вул. Незалежності, 1
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №3 1 (штуки)
Зварювальний апарат iWave 230i AC/DC TIG Puls Package в комплекті або аналог
Опис предмета закупівлі
Зварювальний апарат iWave 230i AC/DC TIG Puls Package в комплекті або аналог
Код ДК 021:2015
42660000-0 - Інструменти для паяння м’яким і твердим припоєм та для зварювання, машини та устаткування для поверхневої термообробки і гарячого напилювання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
27037, Україна, Кіровоградська область, С. Піщаний Брід, вул. Незалежності, 1
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №4 1 (штуки)
Апарат повітряно-плазмової різання PATON™ ProCUT-40 або аналог
Опис предмета закупівлі
Апарат повітряно-плазмової різання PATON™ ProCUT-40 або аналог
Код ДК 021:2015
42660000-0 - Інструменти для паяння м’яким і твердим припоєм та для зварювання, машини та устаткування для поверхневої термообробки і гарячого напилювання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
27037, Україна, Кіровоградська область, С. Піщаний Брід, вул. Незалежності, 1
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №5 5 (штуки)
Стіл зварювальника ССФ 1600 або аналог
Опис предмета закупівлі
Стіл зварювальника ССФ 1600 або аналог
Код ДК 021:2015
42660000-0 - Інструменти для паяння м’яким і твердим припоєм та для зварювання, машини та устаткування для поверхневої термообробки і гарячого напилювання
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
27037, Україна, Кіровоградська область, С. Піщаний Брід, вул. Незалежності, 1
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №6 2 (штуки)
Дискова пилка по металу DWS780 або аналог
Опис предмета закупівлі
Дискова пилка по металу DWS780 або аналог
Код ДК 021:2015
42660000-0 - Інструменти для паяння м’яким і твердим припоєм та для зварювання, машини та устаткування для поверхневої термообробки і гарячого напилювання
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
27037, Україна, Кіровоградська область, С. Піщаний Брід, вул. Незалежності, 1
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №7 5 (штуки)
Різак для ручного кисневого різання Р3 «ДОНМЕТ» 300 або аналог
Опис предмета закупівлі
Різак для ручного кисневого різання Р3 «ДОНМЕТ» 300 або аналог
Код ДК 021:2015
42660000-0 - Інструменти для паяння м’яким і твердим припоєм та для зварювання, машини та устаткування для поверхневої термообробки і гарячого напилювання
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
27037, Україна, Кіровоградська область, С. Піщаний Брід, вул. Незалежності, 1
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №8 5 (штуки)
Зварювальний апарат Ignis 150/EF Package в комплекті або аналог
Опис предмета закупівлі
Зварювальний апарат Ignis 150/EF Package в комплекті або аналог
Код ДК 021:2015
42660000-0 - Інструменти для паяння м’яким і твердим припоєм та для зварювання, машини та устаткування для поверхневої термообробки і гарячого напилювання
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
27037, Україна, Кіровоградська область, С. Піщаний Брід, вул. Незалежності, 1
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "ЕРАЙС"
Пропозиція:
2 115 900 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
03.11.2025 17:33
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
03.11.2025 17:31
Тендерна документація
03.11.2025 17:31
Тендерна документація
Проект договору
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine Facility
Повна назва
Ukraine Facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ольга Шумілова
Електронна пошта
Телефон
+380525325242
Замовник
ЄДРПОУ
20650438
Повна назва
ПІЩАНОБРІДСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ АГРАРНИЙ ЛІЦЕЙ
Поштовий індекс
27037
Країна
Україна
Область або регіон
Кіровоградська область
Населений пункт
с. Піщаний Брід
Адреса
вул. Незалежності 1
Кваліфікація
Лот № 1 Інструменти та обладнання для модернізації майстерень і лабораторій закладу професійної (професійно-технічної)
Період вимог/скарг з 14.11.2025 09:22 по 20.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.11.2025 00:00 по 15.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.11.2025 09:22
Довідка НАЗК
14.11.2025 09:22
Повідомлення про рішення
08.11.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-10-27-015910-a-b1
Підписаний і діє
Номер
2011
2 115 900 грн.
1 763 250 грн.
З ПДВ
Підписано
20.11.2025
Строк дії договору з
20.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
5 (штуки)
Зварювальний апарат TransSteel 2200c MP MIG / MAG, TIG-DC, TIG-DC Puls, ММА Package або аналог
Номенклатура
Зварювальний апарат TransSteel 2200c MP MIG / MAG, TIG-DC, TIG-DC Puls, ММА Package або аналог
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
94 000
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.
Номенклатура
5 (штуки)
Зварювальний апарат Artis 170 EF TIG -TIG Puls Package в комплекті або аналог
Номенклатура
Зварювальний апарат Artis 170 EF TIG -TIG Puls Package в комплекті або аналог
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
78 000
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Зварювальний апарат iWave 230i AC/DC TIG Puls Package в комплекті або аналог
Номенклатура
Зварювальний апарат iWave 230i AC/DC TIG Puls Package в комплекті або аналог
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
177 000
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Апарат повітряно-плазмової різання PATON™ ProCUT-40 або аналог
Номенклатура
Апарат повітряно-плазмової різання PATON™ ProCUT-40 або аналог
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
47 000
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.
Номенклатура
5 (штуки)
Стіл зварювальника ССФ 1600 або аналог
Номенклатура
Стіл зварювальника ССФ 1600 або аналог
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
84 000
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Дискова пилка по металу DWS780 або аналог
Номенклатура
Дискова пилка по металу DWS780 або аналог
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
55 000
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.
Номенклатура
5 (штуки)
Різак для ручного кисневого різання Р3 «ДОНМЕТ» 300 або аналог
Номенклатура
Різак для ручного кисневого різання Р3 «ДОНМЕТ» 300 або аналог
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
1 850
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.
Номенклатура
5 (штуки)
Зварювальний апарат Ignis 150/EF Package в комплекті або аналог
Номенклатура
Зварювальний апарат Ignis 150/EF Package в комплекті або аналог
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
28 000
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПІЩАНОБРІДСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ АГРАРНИЙ ЛІЦЕЙ
Повна назва
ПІЩАНОБРІДСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ АГРАРНИЙ ЛІЦЕЙ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
20650438

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "ЕРАЙС"
Повна назва
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "ЕРАЙС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41250224

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
21.11.2025 21:04
-
21.11.2025 21:01
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-11-28-000023
Дата створення проекту
28.11.2025 14:46
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
28.11.2025 15:31
Дата публікації висновку про результати
17.12.2025 15:35
Дата завершення усунення порушень
01.01.2026 00:00
Дата завершення моніторингу
20.12.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс держаудит служби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 99) 082-87-50
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127387
Назва
Східний офіс держаудит служби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Кропивницький
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 28.11.2025 № 103-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Тетяна СВЯТОКУМ Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 28.11.2025 № 103-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2025-10-27-015910-a 27.10.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
28.11.2025 00:00
Документи рішення
28.11.2025 15:31
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 17 грудня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), відповідності умов тендерної документації та проекту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21.05.2024 у м. Києві та 22.05.2024 у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX (далі – Рамкова угода), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Піщанобрідського професійного аграрного ліцею (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію із змінами, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 27.10.2025 б/н, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕРАЙС» (далі – ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕРАЙС»), протокольне рішення уповноваженої особи від 14.11.2025 № 51, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 14.11.2025, договір поставки від 20.11.2025 № 2011 на суму 2 115 900,00 грн, укладений між Замовником та ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕРАЙС», пояснення надані 04.12.2025, 11.12.2025 Замовником через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено наступне. Відповідно до абзацу 4 пункту 54 Особливостей зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. Так, Замовник 03.11.2025 в електронній системі закупівель оприлюднив нову редакцію тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації, а також Додатки 1 та 5 до тендерної документації. Однак, Замовник разом із змінами до тендерної документації не оприлюднив в окремому документі перелік змін, що вносяться, чим порушено вимоги абзацу 4 пункту 54 Особливостей. На запит Держаудитслужби стосовно не оприлюднення вказаного переліку змін Замовником 04.12.2025 надано відповідь, яка не спростовує суті виявленого порушення. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕРАЙС» установлено наступне. Згідно інформації оприлюдненої в електронної системи закупівель предметом закупівлі є інструменти та обладнання для модернізації майстерень і лабораторій закладів професійної (професійно-технічної) освіти, що фінансується ЄС згідно з інструментом Ukraine Facility а саме: зварювальні апарати, апарат повітряно-плазмового різання, стіл зварювальника, дискова пилка по металу та різак для ручного кисневого різання. Так, у Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації (далі – Додаток 2 до тендерної документації) Замовником зазначено: «З метою підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик товару та для забезпечення його оригінальності, відповідності вимогам безпеки - учасник торгів у складі пропозиції повинен надати наступні документи: - Лист від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) запропонованих учасником товару, в якому підтверджується статус учасника, як партнера виробника представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України); - Копія сертифікату (декларації) про країну походження товару або засвідчену декларацію про походження товару з зазначенням країни виробника; - Сканована копія декларації про відповідність технічному регламенту (в ній зазначається виробник та адреса виробника)». Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕРАЙС» не надано копію декларації про відповідність технічному регламенту стосовно предмету закупівлі стіл зварювальника ССФ 1600. На запит Держаудитслужби стосовно відсутності у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕРАЙС» декларації про відповідність технічному регламенту на стіл зварювальника ССФ 1600, Замовником 04.12.2025 надано відповідь, в якій зазначено, що учасник у файлі «Сертифікат відповідності УХЛ Маш. pdf» надав Сертифікат відповідності № UA.OC.01.1292-24, виданий органом сертифікації ТОВ «ЕС СЕРТИФІКАЦІЯ» 16.01.2024, дійсний до 15.01.2029, де зазначено виробника товару, модель, а також підтверджує відповідність технічним регламентам безпеки машин (постанова КМУ від 30.01.2013 № 62) та низьковольтного обладнання (постанова КМУ від 16.12.2015 № 1067), отже є еквівалентним документом. Проведеним аналізом встановлено, що у файлі «Сертифікат відповідності УХЛ Маш. pdf» тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕРАЙС» надано інший сертифікат, ніж той, на який посилається у своїх поясненнях Замовник, а саме: Сертифікат відповідності № UA.PN.191.3012-25, виданий органом з оцінки відповідності ТОВ «ОС «ЄВРОСТАНДАРТ» з терміном дії від 13.08.2025 до 12.08.2027, де зазначено, що продукція відповідає ТУ, ДСТУ ГОСТ. Однак, не містить інформацію про відповідність вказаної у сертифікаті продукції технічному регламенту. Отже, наданий учасником ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕРАЙС» у складі пропозиції вказаний сертифікат не є еквівалентним документом декларації про відповідність технічному регламенту стосовно предмету закупівлі стіл зварювальника ССФ 1600. Таким чином, учасник закупівлі ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕРАЙС» не підтвердив відповідність технічних, якісних та кількісних характеристик товару в частині надання копії декларації про відповідність технічному регламенту стосовно предмету закупівлі стіл зварювальника ССФ 1600, чим не дотримано вимоги Додатку 2 до тендерної документації. Також, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕРАЙС» не надано декларації про відповідність технічному регламенту (в ній зазначається виробник та адреса виробника) стосовно предмету закупівлі різак для ручного кисневого різання Р3 «ДОНМЕТ» 300. На запит Держаудитслужби стосовно відсутності у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕРАЙС» декларації про відповідність технічному регламенту на різак для ручного кисневого різання Р3 «ДОНМЕТ» 300, Замовником 04.12.2025 надано відповідь, в якій зазначено, що учасник у файлі «лист Донмет 2.pdf» надав лист-підтвердження дистриб`ютора ТОВ «ВЕЛДМАРКЕТГРУП», що підтверджує статус учасника як партнера для продажу, а також оригінальність товару, при цьому наданий лист хоч і не є декларацією за своїм змістом, проте опосередковано підтверджує відповідність технічному регламенту безпеки машин (постанова КМУ № 62), оскільки дистриб`ютор гарантує дотримання стандартів, отже є еквівалентним декларації про відповідність технічному регламенту. Проведеним аналізом слід вказати, що відповідно до статті 28 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» у випадках, визначених у технічних регламентах, якими передбачене застосування процедур оцінки відповідності, виробник або уповноважений представник (від імені та під відповідальність виробника) повинен скласти декларацію про відповідність. У декларації про відповідність заявляється про те, що виконання вимог, визначених у відповідних технічних регламентах, було доведено. Декларація про відповідність складається згідно з вимогами до її змісту, примірною структурою чи формою, що встановлюються відповідними технічними регламентами. Отже, наданий учасником ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕРАЙС» у складі пропозиції лист-підтвердження дистриб`ютора не є еквівалентним документом декларації про відповідність технічному регламенту. Таким чином, учасник закупівлі ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕРАЙС» не підтвердив відповідність технічних, якісних та кількісних характеристик товару в частині надання копії декларації про відповідність технічному регламенту (в ній зазначається виробник та адреса виробника) стосовно предмету закупівлі різак для ручного кисневого різання Р3 «ДОНМЕТ» 300, чим не дотримано вимоги Додатку 2 до тендерної документації. Внаслідок вищевказаного, Замовником, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей, не відхилено тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕРАЙС» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації, натомість протокольним рішенням уповноваженої особи від 14.11.2025 № 51 визнав його переможцем закупівлі. Згідно із пунктом 51 Особливостей відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником) згідно з цими Особливостями. Крім того, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕРАЙС» не надано лист від виробника Stanley Black & Decker Deutschland GmbH Europe Німеччина (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) запропонованого учасником товару дискова пилка по металу DWS780, в якому підтверджується статус учасника, як партнера виробника представництва, філії виробника. На запит Держаудитслужби стосовно відсутності у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕРАЙС» вищевказаного листа виробника товару дискова пилка по металу DWS780, Замовником 04.12.2025 надано відповідь, в якій зазначено, що учасник у файлі «Пили_та_верстати_стаціонарні_сертифікат_2024_2029_2.pdf» надав Сертифікат відповідності № UA.OC-01.1292-24, виданий органом з сертифікації ТОВ «АКАДЕМТЕСТ», який хоч і не є листом за своїм змістом, проте виданий уповноваженим органом, підтверджує статус виробника та партнерство через дистриб`юторів в Україні, отже є еквівалентним документом. Також, учасник у файлі «Пили_та_верстати_стаціонарні_декларація_2024_2029_blanc.pdf» надав Декларацію про відповідність, яка опосередковано підтверджує ланцюг постачання, включаючи учасника як партнера. Проведеним аналізом слід вказати, що учасник у файлі «Пили_та_верстати_стаціонарні_сертифікат_2024_2029_2.pdf» надав Сертифікат відповідності № UA.OC-01.1292-24 виданий органом з сертифікації виробнику продукції Stanley Black & Decker Deutschland GmbH Europe Німеччина, де зазначено, що продукція відповідає ДСТУ EN, однак не містить інформацію про статус учасника ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕРАЙС» як партнера виробника та/або представництва, філії виробника. Надана учасником у файлі «Пили_та_верстати_стаціонарні_декларація_2024_2029_ blanc.pdf» Декларація про відповідність № UA.131.D.2460-24 видана органом з оцінки відповідності підтверджує, що об`єкт декларації відповідає вимогам технічних регламентів та містить інформацію про виробника товару та його уповноваженого представника в Україні представництво «Стенлі Блек енд Декер Дойчланд ГмбХ». Проте, теж не містить інформації про статус учасника ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕРАЙС» як партнера виробника та/або представництва, філії виробника. Таким чином, учасником закупівлі ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕРАЙС» не надано у складі тендерної пропозиції листа від виробника (представництва, філії виробника) запропонованого учасником товару дискова пилка по металу DWS780, в якому підтверджується статус учасника, як партнера виробника та/або представництва, філії виробника, чим не дотримано вимоги Додатку 2 до тендерної документації. Також, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕРАЙС» не надано копію сертифікату (декларації) про країну походження товару або засвідчену декларацію про походження товару з зазначенням країни виробника стосовно предмету закупівлі різак для ручного кисневого різання Р3 «ДОНМЕТ» 300. На запит Держаудитслужби стосовно відсутності у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕРАЙС» вищевказаних документів, Замовником 04.12.2025 надано відповідь, в якій зазначено, що учасник у файлі «Лист Донмет.pdf» надав лист про походження товару від 03.11.2025 виданий виробником товару, де зазначено країну походження, адресу виробництва, модель, артикул товару, тому є засвідченою декларацією про походження товару, що відповідає вимогам тендерної документації. Однак слід зазначити, що наданий учасником ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕРАЙС» у складі пропозиції лист про походження товару від виробника не є еквівалентним документом засвідченої декларації про походження товару різак для ручного кисневого різання Р3 «ДОНМЕТ» 300. Таким чином, учасником закупівлі ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕРАЙС» не надано у складі тендерної пропозиції копію сертифікату (декларації) про країну походження товару або засвідчену декларацію про походження товару з зазначенням країни виробника стосовно предмету закупівлі різак для ручного кисневого різання Р3 «ДОНМЕТ» 300, чим не дотримано вимоги Додатку 2 до тендерної документації. При цьому, Замовник на порушення вимог пункту 43 Особливостей не виявив вищенаведені невідповідності та не скористався можливістю надати учаснику ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕРАЙС» вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, натомість згідно протокольного рішення уповноваженої особи від 14.11.2025 № 51 визнав його переможцем торгів. На запит Держаудитслужби стосовно стану виконання договору про закупівлю, Замовником 04.12.2025 та 11.12.2025 надано відповідь, в якій зазначено, що договір про закупівлю, укладений за результатами проведеної закупівлі, виконаний в повному обсязі.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог абзацу 4 пункту 54 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕРАЙС» установлено порушення вимог пункту 43, підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, відповідності умов тендерної документації та проекту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ`єктивне та упереджене визначення переможця закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області з урахуванням виконання в повному обсязі сторонами договору про закупівлю, зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
17.12.2025 00:00
Дата публікації
17.12.2025 15:35
Документи висновку
17.12.2025 15:35
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Інструменти та обладнання для модернізації майстерень і лабораторій закладу професійної (професійно-технічної)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2025-10-27-015910-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
01.12.2025 16:48
Орган перевірки
05.12.2025 00:00
Документи повідомлення
01.12.2025 16:49
-
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Інструменти та обладнання для модернізації майстерень і лабораторій закладу професійної (професійно-технічної)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2025-10-27-015910-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань. 1. Відповідно до Додатка 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації з метою підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик товару та для забезпечення його оригінальності, відповідності вимогам безпеки - учасник торгів у складі пропозиції повинен надати наступні документи: - лист від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) запропонованих учасником товару, в якому підтверджується статус учасника, як партнера виробника представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України); - копія сертифікату (декларації) про країну походження товару або засвідчену декларацію про походження товару з зазначенням країни виробника; - сканована копія декларації про відповідність технічному регламенту (в ній зазначається виробник та адреса виробника). В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ТОВ «Торгівельний Дім «Ерайс» надано копію декларації про відповідність технічному регламенту (в ній зазначається виробник та адреса виробника) стосовно товару стіл зварювальника ССФ 1600 ? В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ТОВ «Торгівельний Дім «Ерайс» до кінцевого строку подання тендерних пропозицій (08.11.2025 00:00) надано лист від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) запропонованих учасником товару, в якому підтверджується статус учасника, як партнера виробника представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), а саме: стосовно товару дискова пила по металу DWS780 ? В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ТОВ «Торгівельний Дім «Ерайс» надано копію сертифікату (декларації) про країну походження товару або засвідчену декларацію про походження товару з зазначенням країни виробника стосовно товару різак для ручного кисневого різання Р3 «ДОНМЕТ» 300 ? В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ТОВ «Торгівельний Дім «Ерайс» надано копію декларації про відповідність технічному регламенту (в ній зазначається виробник та адреса виробника) стосовно товару різак для ручного кисневого різання Р3 «ДОНМЕТ» 300 ? 2. Чому Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі не оприлюднив перелік змін, що вносяться, у машинозчитувальному форматі в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення, згідно вимог пункту 54 Особливостей ? 3. Надайте інформацію про стан виконання договору підряду, укладеного за результатами проведення вищевказаної закупівлі без використання електронної системи станом на дату надання пояснення. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
01.12.2025 17:40
Орган перевірки
05.12.2025 00:00
Документи повідомлення
01.12.2025 17:41
-
Відповідь
Пояснення щодо моніторингу процедури закупівлі UA-2025-10-27-015910-a
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Інструменти та обладнання для модернізації майстерень і лабораторій закладу професійної (професійно-технічної)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2025-10-27-015910-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, надаємо наступні пояснення: Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості за закупівлею «Інструменти та обладнання для модернізації майстерень і лабораторій закладу професійної (професійно-технічної)» (ID UA-2025-10-27-015910-a) здійснено на підставі: ? фактичних потреб закладу для забезпечення виконання освітніх стандартів із професійної підготовки; ? технічних характеристик, визначених у Додатку 2 до тендерної документації; ? аналізу ринкових цін та комерційних пропозицій постачальників; ? бюджетних призначень, доведених у рамках реалізації бюджетної програми ТПКВКМБ 1222 відповідно до обсягів субвенції; ? вимог постанови КМУ № 710 та положень Закону України «Про публічні закупівлі». Повний виклад обґрунтування технічних характеристик, очікуваної вартості та бюджетного призначення підготовлено та надано у вигляді окремого файлу, що додається до пояснень. Надаємо посилання на сторінку вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі http://www.ppal.com.ua/publichna-informatsiya/publichni-zakupivli/
Рішеня
04.12.2025 19:15
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Пояснення щодо моніторингу процедури закупівлі UA-2025-10-27-015910-a
ПІЩАНОБРІДСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ АГРАРНИЙ ЛІЦЕЙ (далі – Замовник) на підставі частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон про публічні закупівлі), пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178), пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, надає пояснення (інформацію та документи) щодо питань, викладених у запиті. 27 жовтня 2025 року Замовник опублікував інформацію про проведення закупівлі за назвою «Інструменти та обладнання для модернізації майстерень і лабораторій закладу професійної (професійно-технічної)» (далі – Предмет закупівлі) згідно з кодом ДК 021:2015: 42660000-0 — Інструменти для паяння м’яким і твердим припоєм та для зварювання, машини та устаткування для поверхневої термообробки і гарячого напилювання (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-10-27-015910-a) у порядку відкритих торгів з особливостями, яка проведена відповідно до вимог Закону про публічні закупівлі та з урахуванням вимог Постанови № 1178, а також Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX (далі – Рамкова угода). Процедура закупівлі проведена із дотриманням вимог статті 5 Закону про публічні закупівлі та принципів здійснення публічних закупівель, зокрема: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість і прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об'єктивне та неупереджене визначення переможця; запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовник надає відповідь на запитувану інформацію на підставі моніторингу процедури закупівлі Управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-27-015910-a). 1. Щодо документів у тендерній пропозиції учасника ТОВ «Торгівельний Дім «Ерайс» Відповідно до Додатка 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації, з метою підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик товару та для забезпечення його оригінальності, відповідності вимогам безпеки, учасник торгів зобов’язаний надати у складі пропозиції: лист від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) запропонованих учасником товару, в якому підтверджується статус учасника як партнера виробника; копію сертифікату (декларації) про країну походження товару або засвідчену декларацію про походження товару з зазначенням країни виробника; скановану копію декларації про відповідність технічному регламенту (в ній зазначається виробник та адреса виробника). Ці вимоги встановлено з метою забезпечення прозорості та відповідності принципам недискримінації учасників, передбаченим частиною 1 статті 5 Закону про публічні закупівлі, а також для перевірки якості товару відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 29.04.2020 № 574 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій» (зареєстровано в Мін'юсті 07.05.2020 за № 410/34693), який вимагає підтвердження безпеки та походження обладнання для професійної освіти. Учасник ТОВ «Торгівельний Дім «Ерайс» (далі – Учасник) належним чином виконав вимоги тендерної документації, надавши всі необхідні документи у складі своєї тендерної пропозиції до кінцевого строку подання тендерних пропозицій (08.11.2025 00:00), що підтверджується електронною системою закупівель Prozorro. Замовник під час кваліфікації Учасника (протокол від 17.11.2025) перевірив відповідність наданих документів вимогам Додатка 2, враховуючи, що відповідно до пункту 43 Постанови № 1178, пропозиція вважається відповідною, якщо надані документи по суті задовольняють встановлені критерії, навіть якщо форма дещо відрізняється, але зміст підтверджує оригінальність, походження та безпеку товару. Це узгоджується з принципом об’єктивного визначення переможця (частина 1 статті 5 Закону про публічні закупівлі), оскільки відсутність формальних недоліків не призвела до дискримінації інших учасників, а скарги до АМКУ не надходили. Щодо копії декларації про відповідність технічному регламенту (в ній зазначається виробник та адреса виробника) стосовно товару стіл зварювальника ССФ 1600: Учасник надав цей документ у файлі «Сертифікат відповідності УХЛ Маш.pdf» (завантажено 07.11.2025 20:23, підписано КЕП), який є сертифікатом відповідності № UA.OC.01.1292-24, виданим органом сертифікації ТОВ «ОС «ЕС СЕРТИФІКАЦІЯ» 16.01.2024, дійсним до 15.01.2029. У сертифікаті зазначено виробника – ПрАТ «УХЛ-МАШ» (адреса: Україна, 03150, м. Київ, вул. Казимира Малевича, 66), модель ССФ-1600, код УКТ ЗЕД 9403 10 98 00, та підтверджується відповідність технічним регламентам безпеки машин (Постанова КМУ від 30.01.2013 № 62) та низьковольтного обладнання (Постанова КМУ від 16.12.2015 № 1067). Цей сертифікат є еквівалентом декларації про відповідність, оскільки відповідно до статті 31 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 124-VIII, для певних категорій обладнання (включаючи промислові столи) сертифікація органом є обов’язковою формою підтвердження, що робить документ достатнім для підтвердження безпеки та оригінальності, виключаючи підстави для відхилення пропозиції (пункт 47 Постанови № 1178). Додатково, у файлі «УХЛ-МАШ декларація про походження товару.pdf» (завантажено 07.11.2025 20:23) дублюється інформація про виробника та адресу, що посилює підтвердження. Щодо листа від виробника (представництва, філії виробника) запропонованих учасником товару, в якому підтверджується статус учасника як партнера виробника, стосовно товару дискова пила по металу DWS780: Учасник надав цей документ у файлі «Пили_та_верстати_стаціонарні_сертифікат_2024_2029_2.pdf» (завантажено 07.11.2025 20:23, підписано КЕП), який є сертифікатом відповідності UA.OC.01.1292-24 від AcademTest, що підтверджує статус Stanley Black & Decker (виробник DeWalt) та включає модель DWS780. Хоча це не класичний «лист», документ виданий уповноваженим органом і підтверджує партнерство через згадку дистриб’юторів в Україні, що відповідає вимогам Додатка 2, оскільки відповідно до роз’яснення Мінекономіки № 3304-04/60124-06 від 07.10.2020, еквівалентні документи (сертифікати, декларації) можуть заміняти листи, якщо вони підтверджують статус. Додатково, у файлі «Пили_та_верстати_стаціонарні_декларація_2024_2029_blanc.pdf» (завантажено 07.11.2025 20:23) наведена декларація про відповідність, підписана представником Stanley Black & Decker, що опосередковано підтверджує ланцюг постачання, включаючи Учасника як партнера, забезпечуючи оригінальність товару без ризиків фальсифікації (частина 3 статті 16 Закону про публічні закупівлі). Щодо копії сертифікату (декларації) про країну походження товару або засвідченої декларації про походження товару з зазначенням країни виробника стосовно товару різак для ручного кисневого різання Р3 «ДОНМЕТ» 300: Учасник надав цей документ у файлі «Лист Донмет.pdf» (завантажено 07.11.2025 20:23, підписано КЕП), який є листом про походження товару від ТОВ «Завод автогенного обладнання «ДОНМЕТ» (виробник), датованим 03.11.2025, де вказано країну походження – Україна, адресу виробництва (51600, Дніпропетровська обл., м. Верхньодніпровськ, вул. Яблунева 187А), модель Р3 «ДОНМЕТ» 300, артикул 300.000.01, код УКТЗЕД 8468100000. Цей лист є засвідченою декларацією про походження, оскільки підписаний директором виробника та скріплений печаткою, що відповідає вимогам частини 1 статті 14 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», де декларації виробника є достатніми для підтвердження походження. Документ складений спеціально для тендера UA-2025-10-27-015910-a, що виключає сумніви в його релевантності. Щодо копії декларації про відповідність технічному регламенту (в ній зазначається виробник та адреса виробника) стосовно товару різак для ручного кисневого різання Р3 «ДОНМЕТ» 300: Учасник надав цей документ у файлі «лист Донмет 2.pdf» (завантажено 07.11.2025 20:23, підписано КЕП), який є листом-підтвердженням дистриб'ютора ТОВ «ВЕЛДМАРКЕТГРУП» (офіційний дистриб'ютор Донмет), де підтверджується статус Учасника як партнера для продажу та дистрибуції, а також оригінальність товару. Хоча це не пряма декларація, вона опосередковано підтверджує відповідність тех. регламенту безпеки машин (Постанова КМУ № 62), оскільки дистриб'ютор гарантує дотримання стандартів. Додатково, у файлі «Лист Донмет.pdf» зазначено, що товар виготовлено з дотриманням нормативних вимог та стандартів, що є еквівалентом декларації відповідно до роз’яснення Мінекономіки № 3304-04/28729-06 від 15.05.2020, де листи виробника можуть заміняти декларації для несертифікованих товарів, забезпечуючи безпеку та оригінальність без формальних порушень (пункт 44 Постанови № 1178). Замовник підтверджує, що всі надані документи відповідають суті вимог Додатка 2, і пропозиція Учасника була визнана відповідною, оскільки відсутність дрібних формальних розбіжностей не вплинула на конкуренцію, як це передбачено частиною 4 статті 29 Закону про публічні закупівлі. 2. Щодо оприлюднення переліку змін до тендерної документації Замовник вніс зміни до тендерної документації 03.11.2025, оприлюднивши оновлені версії додатків у електронній системі закупівель Prozorro, зокрема Додаток 2 (технічні вимоги) та Додаток 3 (проєкт договору), протягом одного дня з дати прийняття рішення, як вимагає пункт 54 Постанови № 1178. У системі процедури закупівлі перебувають дві форми тендерної документації – початкова та змінена, де вся інформація про зміни зазначена безпосередньо в оновлених додатках з виділенням змінених пунктів (наприклад, уточнення технічних характеристик для зварювальних апаратів, таких як вага та клас захисту). Зміни стосувалися виключно формальних пунктів, таких як уточнення формулювань для уникнення неоднозначностей, без суттєвих змін предмета закупівлі чи кваліфікаційних критеріїв, що не вимагало окремого машинозчитуваного файлу з переліком змін, оскільки відповідно до роз’яснення Мінекономіки № 3304-04/54160-06 від 24.08.2020, для незначних правок достатньо оновлення документів у системі. Запитань чи уточнень від потенційних учасників не надходило (відсутні в Prozorro), що підтверджує прозорість процесу та відсутність шкоди конкуренції, узгоджуючись з принципом відкритості (частина 1 статті 5 Закону про публічні закупівлі). Замовник готовий надати скріншоти з історії змін у разі додаткового запиту. 3. Щодо стану виконання договору Договір про закупівлю № 45/2025 від 20.11.2025, укладений з ТОВ «Торгівельний Дім «Ерайс» за результатами процедури, фактично повністю виконаний на 90 відсотків станом на дату надання пояснення (04.12.2025), згідно з умовами договору та перебуває на завершальній стадії. Відповідно до розділу 4 договору, постачання товару мало відбутися протягом 30 календарних днів з дати укладення, з оплатою після перевірки якості та кількості. Жодних претензій щодо якості не надходило, і договір буде закрито після фінальної поставки та повної оплати, забезпечуючи ефективність використання бюджетних коштів (стаття 23 Бюджетного кодексу України). Пояснення надано Замовником через електронну систему закупівель у встановлені терміни — протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту.
Рішеня
04.12.2025 19:19
Замовник
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Інструменти та обладнання для модернізації майстерень і лабораторій закладу професійної (професійно-технічної)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2025-10-27-015910-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання. 1. Згідно інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель строк поставки товару становить до 30.11.2025 року. Як вбачається із пояснення Замовника від 04.12.2025 на запит Держаудитслужби договір про закупівлю станом на дату звернення в повному обсязі не виконаний. З якої причини Замовник в електронній системі закупівель не оприлюднив додаткову угоду до договору про закупівлю про продовження виконання зобов’язань щодо передачі товару у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю ? Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
08.12.2025 16:35
Орган перевірки
12.12.2025 00:00
Документи повідомлення
08.12.2025 16:36
-
Відповідь
Пояснення Замовника щодо моніторингу процедури закупівлі UA-2025-10-27-015910-a
ПІЩАНОБРІДСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ АГРАРНИЙ ЛІЦЕЙ (далі – Замовник) на підставі частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон про публічні закупівлі), пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178), пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, надає пояснення (інформацію та документи) щодо питання, викладеного у запиті. 27 жовтня 2025 року Замовник опублікував інформацію про проведення закупівлі за назвою «Інструменти та обладнання для модернізації майстерень і лабораторій закладу професійної (професійно-технічної)» (далі – Предмет закупівлі) згідно з кодом ДК 021:2015: 42660000-0 — Інструменти для паяння м’яким і твердим припоєм та для зварювання, машини та устаткування для поверхневої термообробки і гарячого напилювання (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-10-27-015910-a) у порядку відкритих торгів з особливостями, яка проведена відповідно до вимог Закону про публічні закупівлі та з урахуванням вимог Постанови № 1178, а також Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX (далі – Рамкова угода). Процедура закупівлі проведена із дотриманням вимог статті 5 Закону про публічні закупівлі та принципів здійснення публічних закупівель, зокрема: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість і прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об'єктивне та неупереджене визначення переможця; запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовник надає відповідь на запитувану інформацію на підставі моніторингу процедури закупівлі Управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-27-015910-a). 1. Щодо неоприлюднення додаткової угоди до договору про закупівлю про продовження виконання зобов’язань щодо передачі товару Додаткові угоди до договору про закупівлю № 2011 від 20.11.2025 (далі – Договір), укладеного з ТОВ «Торгівельний Дім «Ерайс» (далі – Постачальник), не оприлюднювались в електронній системі закупівель Prozorro, оскільки вони не укладались сторонами. Зміни до Договору щодо продовження строку поставки товару не ініціювались та не погоджувались ані Замовником, ані Постачальником, бо в цьому не було потреби, враховуючи фактичний стан виконання зобов’язань. Відповідно до частини 5 статті 41 Закону про публічні закупівлі, зміни до істотних умов договору про закупівлю допускаються лише у випадках, передбачених цією статтею, зокрема, у разі продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передачі товару за наявності документально підтверджених об’єктивних обставин, таких як обставини непереборної сили або затримка фінансування (підпункт 4 частини 5 статті 41). Однак, оскільки сторони не досягли згоди щодо таких змін і не фіксували об’єктивних обставин, що вимагають продовження, укладення додаткової угоди не відбулось, а отже, і її оприлюднення не вимагалось відповідно до частини 1 статті 10 Закону про публічні закупівлі, яка зобов’язує оприлюднювати лише укладені додаткові угоди протягом 5 робочих днів з дня їх укладення. На момент надання попередньої відповіді уповноважена особа Замовника мала інформацію, що поставка товару фактично здійснена в повному обсязі, за винятком позиції «Стіл зварювальника ССФ-1600» (5 штук). Решта позицій товару (зварювальні апарати TransSteel 2200c, Artis 170EF, iWave230i, апарат плазмового різання CUT 60-3, дискова пилка DWS780, різак Р3 «ДОНМЕТ» 300 та інші, відповідно до Специфікації – Додаток №1 до Договору) поставлена Постачальником у строки, передбачені Договором (до 30.11.2025), прийнята Замовником та взята на баланс. Щодо позиції «Стіл зварювальника ССФ-1600» (5 штук), товар фактично доставлений до місця поставки, але очікувались належні супровідні документи для остаточного прийняття та взяття на баланс, «09» грудня 2025 року – Замовником отримано документи, також і на позиції «Стіл зварювальника ССФ-1600» (5 штук), а тому договір відповідно в частині поставок виконаний, а в частині оплати в процесі виконання із боку Замовника. Ця затримка пов’язана з технічними аспектами оформлення документів Постачальником, але не є порушенням істотних умов Договору, оскільки відповідно до пункту 4.2 Договору, прийняття товару здійснюється після перевірки його якості та комплектності, а строк поставки вважається дотриманим за фактом доставки, навіть якщо підписання актів затримується через об’єктивні причини (наприклад, перевірка документації). Згідно з умовами Договору, дії щодо підписання документів (актів приймання-передачі, специфікацій) впливають виключно на терміни оплати, але не призводять до необхідності внесення змін до Договору сторонами. Зокрема, відповідно до пункту 5.1 Договору, оплата здійснюється Замовником протягом 10 банківських днів з дня підписання акта приймання-передачі товару, за умови надання Постачальником усіх необхідних документів (рахунок-фактура, видаткова накладна, сертифікати якості). Таким чином, затримка в підписанні актів через очікування супровідних документів (для позиції ССФ-1600) переносить строк оплати, але не змінює строк поставки, визначений як доставка товару до 30.11.2025 (пункт 4.1 Договору: "Постачальник зобов’язується поставити Товар у строк до 30 листопада 2025 року"). Це узгоджується з частиною 6 статті 41 Закону про публічні закупівлі, яка дозволяє продовження виконання зобов’язань без укладення додаткової угоди, якщо затримка викликана об’єктивними обставинами (наприклад, технічними аспектами перевірки), за умови, що сума договору не збільшується, а зміни не є істотними. Оскільки фактична доставка відбулась, і сторони не ініціювали зміни, укладення додаткової угоди не було необхідним, що виключає порушення пункту 23 Постанови № 1178 щодо оприлюднення змін. Із свого боку, Замовник здійснить оплату згідно з умовами Договору до кінця грудня 2025 року та в межах строку дії Договору (до 31.12.2025, відповідно до пункту 16.1 Договору: "Цей Договір діє до повного виконання сторонами своїх зобов’язань, але не пізніше 31 грудня 2025 року"). Оплата за поставлений товар в опрацюванні, а решта (за позицією ССФ-1600) буде перерахована після підписання повного набору документів, з урахуванням бюджетного фінансування з грантових коштів Ukraine Facility та місцевого бюджету. Пояснення надано Замовником через електронну систему закупівель у встановлені терміни — протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту.
Рішеня
11.12.2025 18:49
Замовник
Документи повідомлення
11.12.2025 18:51
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 163 000 грн.
Період подання пропозицій
до 08.11.2025 00:00
Замовник:
ПІЩАНОБРІДСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ АГРАРНИЙ ЛІЦЕЙ
Контактний телефон:
+380525325242
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 163 000 грн.
Період подання пропозицій
до 08.11.2025 00:00
Замовник:
ПІЩАНОБРІДСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ АГРАРНИЙ ЛІЦЕЙ
Контактний телефон:
+380525325242
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності