Показати схожі тендери

Закупівля Паливна деревина від УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ТА ВЕТЕРАНСЬКОЇ ПОЛІТИКИ ГАТНЕНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ФАСТІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-27-015897-a
Id Tender 793d8b7cfabd445e861b9cacce530fc4
План UA-P-2025-10-27-019368-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 27.10.2025 20:01
Остання зміна 27.11.2025 13:13
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
500 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.10.2025 20:00 до 04.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 27.10.2025 20:00
до 01.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 27.10.2025 20:00
до 01.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.11.2025 14:15
до 10.11.2025 13:29
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.11.2025 12:49
до 16.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 10.11.2025 13:29
до 27.11.2025 13:13
Період уточнень
з 27.10.2025 20:00 до 01.11.2025 00:00
Період оскарження
з 27.10.2025 20:00 до 01.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 04.11.2025 14:15 до 10.11.2025 13:29
Період кваліфікації
з 04.11.2025 14:15 до 10.11.2025 13:29
Основні параметри
Паливна деревина
Детальна інформація стосовно предмету закупівлі та інших вимог зазначено в тендерній документації, яка додається до закупівлі
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
500 000 грн.
Паливна деревина
Назва предмета закупівлі
Паливна деревина
Очікувана вартість
500 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2500,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
04.11.2025 13:52
Закінчення аукціону
04.11.2025 14:15
Позиція
Опис предмета закупівлі
Дрова дубові
Код ДК 021:2015
03410000-7 - Деревина
Кількість
125
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється Замовником за фактично отриманий належної якості Товар (на умовах зазначених у Специфікації/-ях цього Договору) шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 90 робочих днів, після пред’явлення Постачальником видаткової накладної.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП ДЕЙНЕГА ОЛЕКСАНДР ГРИГОРОВИЧ
Пропозиція:
485 874 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Омельченко Роман Олександрович
Пропозиція:
483 375 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 04.11.2025 13:52
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
27.10.2025 20:01
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Биховченко Оксана
Електронна пошта
Телефон
0992697200
Замовник
ЄДРПОУ
45715947
Повна назва
УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ТА ВЕТЕРАНСЬКОЇ ПОЛІТИКИ ГАТНЕНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ФАСТІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
08160
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Фастівський р-н
Адреса
село Гатне, вул.Київська, будинок 138
Кваліфікація
Лот № 1 Паливна деревина
Період вимог/скарг з 10.11.2025 12:49 по 16.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.11.2025 14:15 по 12.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно з підпунктом 2 пунктом 44 Постанови «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджена КМУ від 12 жовтня 2022 № 1178, а саме «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей»
Документи кваліфікації
10.11.2025 12:49
Повідомлення про рішення
07.11.2025 14:30
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
04.11.2025 14:15
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
27.10.2025 20:00
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
27.10.2025 20:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Додатку 5 тендерної документації передбачено надання учасниками у складі тендерної пропозиції: Документ, який підтверджує відповідність 1 2 1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів 1.1. Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору № з/п Назва, адреса та код ЄДРПОУ замовника, якому здійснювалось постачання товару Дата, номер та предмет укладеного договору Вартість договору, грн. ПІБ, посада, номер телефону контактної особи замовника 1 2 _________________________________________________ _______________ посада, прізвище, ініціали уповноваженої особи учасника (підпис) Аналогічним вважається повністю виконаний договір на постачання дров паливних твердих порід укладений з Замовником в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» та виконаний протягом 2024-2025 років (ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина) . Також надати: - Договір на постачання дров паливних з усіма додатками; - Видаткову накладну, що підтверджує поставку всього об?єму товару за аналогічним договором.; - Лист відгук, до наданого аналогічного договору від Замовника за наданим аналогічним договором, що містить наступну інформацію: номер та дата Договору, найменування постачальника, предмет договору, кількість поставленого товару, сума договору, ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель, вихідний номер та дату листа, сума виконання договору, інформацію про якість та вчасність виконання договору в установлені строки, виконання взятих за договором зобов’язань, професіоналізм постачальника та відсутність претензій та позовів шодо порушень умов договору. Учасником ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Омельченко Роман Олександрович у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору від 03.11.2025 року № 18 а також договір від 04.07.2024 року № 122 та видаткові накладні. Відповідно до інформації, яка міститься у видаткових накладних сума виконання договору виконана лише на 915 904,00 грн. що не відповідає загальній сумі договору від 04.07.2024 року № 122. Таким чином ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Омельченко Роман Олександрович повинен надати договору від 04.07.2024 року № 122 видаткові накладні, що підтверджує поставку всього об?єму товару за цим договором. 2. Додатку 5 тендерної документації передбачено надання учасниками у складі тендерної пропозиції: Документ, який підтверджує відповідність 1 2 1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів 1.1. Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору № з/п Назва, адреса та код ЄДРПОУ замовника, якому здійснювалось постачання товару Дата, номер та предмет укладеного договору Вартість договору, грн. ПІБ, посада, номер телефону контактної особи замовника 1 2 _________________________________________________ _______________ посада, прізвище, ініціали уповноваженої особи учасника (підпис) Аналогічним вважається повністю виконаний договір на постачання дров паливних твердих порід укладений з Замовником в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» та виконаний протягом 2024-2025 років (ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина) . Також надати: - Договір на постачання дров паливних з усіма додатками; - Видаткову накладну, що підтверджує поставку всього об?єму товару за аналогічним договором.; - Лист відгук, до наданого аналогічного договору від Замовника за наданим аналогічним договором, що містить наступну інформацію: номер та дата Договору, найменування постачальника, предмет договору, кількість поставленого товару, сума договору, ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель, вихідний номер та дату листа, сума виконання договору, інформацію про якість та вчасність виконання договору в установлені строки, виконання взятих за договором зобов’язань, професіоналізм постачальника та відсутність претензій та позовів шодо порушень умов договору. Учасником ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Омельченко Роман Олександрович у складі тендерної пропозиції надано відгук на виконання договору від 13.03.2025 року № 159. Однак, у відгуку на виконання договору від 13.03.2025 року № 159 відсутня інформація про ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель, сума виконання договору. Таким чином ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Омельченко Роман Олександрович повинен надати оновлений відгук від Комунального некомерційного підприємства «Ружинська центральна лікарня» Ружинської селищної ради в якому міститиметься інформація: номер та дата Договору, найменування постачальника, предмет договору, кількість поставленого товару, сума договору, ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель, вихідний номер та дату листа, сума виконання договору, інформацію про якість та вчасність виконання договору в установлені строки, виконання взятих за договором зобов’язань, професіоналізм постачальника та відсутність претензій та позовів шодо порушень умов договору..
Створено
07.11.2025 14:29
Надати до
08.11.2025 14:29
Період вимог/скарг з 10.11.2025 13:29 по 16.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.11.2025 12:49 по 18.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.11.2025 13:29
Довідка НАЗК
10.11.2025 13:29
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
10.11.2025 12:51
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-10-27-015897-a-b1
Підписаний і діє
Номер
383
485 874 грн.
485 874 грн.
Без ПДВ
Підписано
25.11.2025
Строк дії договору з
25.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
125 (метри кубічні)
Дрова дубові
Номенклатура
Дрова дубові
Кількість
125
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ТА ВЕТЕРАНСЬКОЇ ПОЛІТИКИ ГАТНЕНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ФАСТІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ТА ВЕТЕРАНСЬКОЇ ПОЛІТИКИ ГАТНЕНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ФАСТІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45715947

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП ДЕЙНЕГА ОЛЕКСАНДР ГРИГОРОВИЧ
Повна назва
ФОП ДЕЙНЕГА ОЛЕКСАНДР ГРИГОРОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3051616776

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
27.11.2025 13:13
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 04.11.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ТА ВЕТЕРАНСЬКОЇ ПОЛІТИКИ ГАТНЕНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ФАСТІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
0992697200
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 04.11.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ТА ВЕТЕРАНСЬКОЇ ПОЛІТИКИ ГАТНЕНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ФАСТІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
0992697200
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності