Закупівля Капітальний ремонт покрівлі в осях 1-4 будівлі ремонтно-допоміжної частини Аварійно-рятувального загону спеціального призначення ГУ ДСНС України у Рівненській області за адресою: м. Рівне, вул. Небожинського Назара, 23 від Аварійно – рятувальний загін спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Рівненській області .
Капітальний ремонт покрівлі в осях 1-4 будівлі ремонтно-допоміжної частини Аварійно-рятувального загону спеціального призначення ГУ ДСНС України у Рівненській області за адресою: м. Рівне, вул. Небожинського Назара, 23
Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей.
Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду.
Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія.
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 3% від вартості договору.
“Строк дії забезпечення виконання договору - банківської гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на 5 днів”.
Банківська гарантія має відповідати нормам статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг зі Статуту, довіреність тощо), завірені банком.
Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не перебувати в стадії ліквідації.
У разі, якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 3% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку.
Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до частини 2 статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей.
Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі:
1) порушення переможцем строків виконання робіт, передбачених договором про закупівлю;
2) порушення переможцем умов договору про закупівлю щодо якості виконання робіт;
3) невиконання (часткового виконання) умов договору переможцем процедури закупівлі з його вини.
У разі настання зазначених обставин Замовник набуває права на безумовне звернення до банку-гаранта щодо стягнення за рахунок коштів забезпечення виконання договору про закупівлю, сума яких визначена банківською гарантією, у повному розмірі. Вимога надсилається шляхом письмового звернення Замовника до банку-гаранта з вимогою сплати суми банківської гарантії на рахунок замовника згідно з визначеними замовником реквізитами рахунку, у випадку одноразового порушення переможцем. У вимозі до банку-гаранта Замовник зазначає, у чому полягає порушення переможцем основного зобов'язання, забезпеченого банківською гарантією, що було зафіксовано шляхом складення Замовником відповідної претензії, адресованої Переможцю.
Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю (у разі, якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню на рахунок замовника.
Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів Переможця.
До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії:
Назва Замовника: Аварійно-рятувальний загін спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Рівненській області
Місцезнаходження Замовника: 33005, Рівненська обл., м. Рівне, вул. Небожинського Назара, 23.
Код ЄДРПОУ: 25575049
IBAN:UA908201720343121001200002407, UA748201720343130001000002407
в банку Держказначейська служба України, м. Київ,
МФО 820172
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Капітальний ремонт покрівлі в осях 1-4 будівлі ремонтно-допоміжної частини Аварійно-рятувального загону спеціального призначення ГУ ДСНС України у Рівненській області за адресою: м. Рівне, вул. Небожинського Назара, 23
Очікувана вартість
3 303 462 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
16517,31
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
11.11.2025 14:36
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт покрівлі в осях 1-4 будівлі ремонтно-допоміжної частини Аварійно-рятувального загону спеціального призначення ГУ ДСНС України у Рівненській області за адресою: м. Рівне, вул. Небожинського Назара, 23
Код ДК 021:2015
45453000-7 -
Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
33005, Україна, Рівненська область, м. Рівне, 33005, м. Рівне, вул. Назара Небожинського, 23, Аварійно – рятувальний загін спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Рівненській області
Дата постачання по
01.05.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
10
робочі
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися із урахуванням положень Загальних умов на підставі актів приймання виконаних робіт (ф. КБ- 2в) проміжними платежами в міру виконання робіт за види (етапи, комплекси тощо).
Підрядник визначає обсяги та вартість виконаних робіт, що підлягають оплаті, та готує відповідні документи і подає їх для підписання Замовнику протягом 2-ох днів після виконання робіт. Згідно календарного графіку виконання робіт (Додаток 1).
Замовник зобов'язаний підписати подані Підрядником документи, що підтверджують виконання робіт, або обґрунтувати причини відмови від їх підписання протягом 10 днів з дня одержання. Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 10 робочих днів з дня підписання документів Замовником.
Вартість виконаних робіт, що підлягають оплаті визначається в межах вартості робіт, передбачених договірною ціною, із урахуванням виконаних обсягів робіт та їх вартості за одиницю виміру.
Наявність обладнання, матеріально- технічної бази та технологій
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
27.10.2025 18:26
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
1.1. Довідка за наданою формою про наявність в Учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування.
1.2. На підтвердження наявності власного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник надає оборотно-сальдову відомість за підписом керівника/уповноваженої особи та головного бухгалтера, або свідоцтва про реєстрацію будівельних машин, механізмів, транспортних засобів та/або інших документів, що посвідчують, згідно чинного законодавства, право власності.
Якщо транспортні засоби, будівельні машини, механізми, будівельне обладнання, устаткування, інструменти не є власністю учасника, а залучені ним, то учасником подаються:
-завірені копії дійсних та чинних договорів: оренди (лізингу), суборенди, позики, надання послуг та ін.
У випадку подання учасником копій договорів, які є в силу закону нікчемними, такі договори не є належним підтвердженням відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази».
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
27.10.2025 18:26
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
1. Довідка за наданою формою про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору.
2. До довідки додати документ на кожного працівника, зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника Учасником/субпідрядником (штатний розпис або трудовий договір або договір про надання послуг або копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийом на роботу) або інший (аналогічний на підтвердження даних) документ).
1. На підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасник має надати:
1.1. довідку за наданою формою, з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше одного договору) на вибір учасника.
*Аналогічним вважається виконаний повністю договір, предметом якого є предмет закупівлі з дотриманням вимог даної тендерної документації щодо її змісту та основних положень: нове будівництво та/або капітальний ремонт та/ або будівництво та/або реконструкція об’єктів та/або поточний ремонт.
Під аналогічними розуміються договори, співставні за складом та характером робіт предмету закупівлі Замовника.
1.2. копії договорів, зазначених у довідці у повному обсязі, копії документів/у на підтвердження фактичного надання послуг за наданими в довідці Учасника договорами, акти виконаних робіт, рахунки на оплату, тощо.
Учасник повинен виступати у якості виконавця за аналогічним договором, незалежно від статусу замовника та джерела фінансування закупівлі. Аналогічний договір повинен бути виконаний учасником належним чином – без порушень чинного законодавства та умов відповідного договору. Також надати підтверджуючі документи стосовно оплати доровогу ( у вигляді накладних, актів виконаних робіт, тощо).
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Вимога
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
27.10.2025 18:26
Значення, яке очікується
3
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей.
Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду.
Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія.
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 3% від вартості договору.
“Строк дії забезпечення виконання договору - банківської гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на 5 днів”.
Банківська гарантія має відповідати нормам статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639
Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю (у разі, якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню на рахунок замовника.
Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів Переможця.
До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії:
Назва Замовника: Аварійно-рятувальний загін спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Рівненській області
Місцезнаходження Замовника: 33005, Рівненська обл., м. Рівне, вул. Небожинського Назара, 23.
Код ЄДРПОУ: 25575049
IBAN:UA908201720343121001200002407, UA748201720343130001000002407
в банку Держказначейська служба України, м. Київ,
МФО 820172
Тип
Документ
Забезпечення виконання договору
Вимога
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
27.10.2025 18:26
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
27.10.2025 18:26
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
27.10.2025 18:26
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
27.10.2025 18:26
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
27.10.2025 18:26
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Вимога
Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII 'Про публічні закупівлі'
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
27.10.2025 18:26
Група вимог
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Вимога
Суб?єкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII 'Про публічні закупівлі'