Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з поточного ремонту наземних роботизованих комплексів «Мураха» від Тернопільська міська рада.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-27-014917-a
Id Tender 61500459d5fd4123829dc98429983ff0
План UA-P-2025-10-27-018181-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 27.10.2025 17:22
Остання зміна 07.11.2025 15:59
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
673 700 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.10.2025 17:21 до 04.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 27.10.2025 17:21
до 01.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 27.10.2025 17:21
до 01.11.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 04.11.2025 00:00
-
Період уточнень
з 27.10.2025 17:21 до 01.11.2025 00:00
Період оскарження
з 27.10.2025 17:21 до 01.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 04.11.2025 00:00
Основні параметри
Послуги з поточного ремонту наземних роботизованих комплексів «Мураха»
Категорія замовника - орган місцевого самоврядування. Закупівля здійснюється на виконання Програми "Обороноздатність" на 2025 рік, затвердженої рішенням міської ради від 13.12.2024 року № 8/45/22 (зі змінами)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
673 700 грн.
Послуги з поточного ремонту наземних роботизованих комплексів «Мураха»
Назва предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту наземних роботизованих комплексів «Мураха»
Очікувана вартість
673 700 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3368,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 1 (послуга)
Послуга із заміни (оновлення) системи керування наземного роботизованого комплексу «Мураха» - 1 послуга (3 (три) одиниці НРК «Мураха»)
Опис предмета закупівлі
Послуга із заміни (оновлення) системи керування наземного роботизованого комплексу «Мураха» - 1 послуга (3 (три) одиниці НРК «Мураха»)
Код ДК 021:2015
50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
46001, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Листопадова, 5
Дата постачання по
01.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 (послуга)
Послуга із заміни рами та підвіски гусениці на підпружину stage1 наземного роботизованого комплексу «Мураха» – 1 послуга (3 (три) одиниці НРК «Мураха»)
Опис предмета закупівлі
Послуга із заміни рами та підвіски гусениці на підпружину stage1 наземного роботизованого комплексу «Мураха» – 1 послуга (3 (три) одиниці НРК «Мураха»)
Код ДК 021:2015
50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
46001, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Листопадова, 5
Дата постачання по
01.12.2025 00:00
Позиція : №3 1 (послуга)
Послуга із встановлення та підключення терміналу Starlink Mini, перетворювача та модему Teltonika до наземного роботизованого комплексу «Мураха» – 1 послуга (3 (три) одиниці НРК «Мураха»)
Опис предмета закупівлі
Послуга із встановлення та підключення терміналу Starlink Mini, перетворювача та модему Teltonika до наземного роботизованого комплексу «Мураха» – 1 послуга (3 (три) одиниці НРК «Мураха»)
Код ДК 021:2015
50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
46001, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Листопадова, 5
Дата постачання по
01.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за послуги здійснюється в розмірі 100 % протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання Акту приймання-передачі наданих послуг.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РОБОТИЗОВАНІ КОМПЛЕКСИ»
Пропозиція:
673 200 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Волошин Наталя
Електронна пошта
Телефон
380674473114
Замовник
ЄДРПОУ
34334305
Повна назва
Тернопільська міська рада
Поштовий індекс
46001
Країна
Україна
Область або регіон
Тернопільська область
Населений пункт
Тернопіль
Адреса
Листопадова, 5
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з поточного ремонту наземних роботизованих комплексів «Мураха»
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.11.2025 00:00 по 12.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
06.11.2025 16:45
documentType.award.deviationReport
04.11.2025 00:04
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.10.2025 17:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.10.2025 17:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (зі змінами), затвердженої протоколом уповноваженої особи від 27.10.2025 № 308/В (далі – тендерна документація), замовник вимагає подання: …. 1. Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції встановлений у Додатку 1 до цієї тендерної документації. ….. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» вимагається, зокрема: 1. «Тендерна пропозиція» за формою згідно з Додатком 1 до Додатку 1 до тендерної документації, що є її невід’ємною частиною. Ціна тендерної пропозиції учасника означає суму, за яку учасник передбачає надати послуги, передбачені тендерною документацією. Ціна тендерної пропозиції та всі її складові повинні бути чітко і остаточно визначені без будь-яких посилань, обмежень або застережень. Не врахована учасником вартість окремих складових не сплачується замовником окремо, а витрати на них вважаються врахованими у загальній ціні його тендерної пропозиції. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано Тендерну пропозицію від 02.11.25 №25-100/1, однак учасником у другій таблиці некоректно зазначено найменування та кількість послуг що є невідповідністю та не відповідає вимогам тендерної документації замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, виправлений документ «Тендерна пропозиція» за формою згідно з Додатком 1 до Додатку 1 до тендерної документації із зазначенням повної та коректної інформації відповідно до встановлених вимог замовника. …. 5.Інші документи, які надаються УЧАСНИКАМИ: …. 5.7. Довідка в довільній формі щодо відповідності предмета закупівлі вимогам чинного законодавства України з питань захисту довкілля. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано Гарантійний лист від 02.11.25 №25—52/5.7, проте Учасником не зазначено відповідності саме предмета закупівлі вимогам чинного законодавства України з питань захисту довкілля, що є невідповідністю та не відповідає вимогам тендерної документації замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, виправлену довідку в довільній формі щодо відповідності предмета закупівлі вимогам чинного законодавства України з питань захисту довкілля відповідно до вимог тендерної документації Замовника. … 5.11. Інформації щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як субпідрядника/співвиконавця: Якщо Учасник планує залучати до надання послуг як субпідрядника(ів) / співвиконавця(ів) суб’єкта (ів) господарювання в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, така інформація підтверджується довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції, що містить інформацію щодо кожного субпідрядника(ів) / співвиконавця(ів), яких учасник планує залучати до надання послуг, згідно з наведеною нижче формою: ДОВІДКА, ЩО МІСТИТЬ ІНФОРМАЦІЮ ПРО СУПБІДРЯДНИКА(ІВ)/СПІВВИКОНАВЦЯ(ІВ) Повне найменування та місцезнаходження субпідрядника/співвиконавця (суб’єкта господарювання) Види послуг, на які учасник планує залучити субпідрядника/співвиконавця (суб’єкта господарювання) Орієнтовний обсяг послуг (у %) субпідрядника/ співвиконавця (суб’єкта господарювання) 1 2 3 У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених пунктом 47. У разі незалучення Учасником до надання послуг субпідрядника / співвиконавця (суб’єкта господарювання) та/або залучення Учасником до надання послуг субпідрядника/співвиконавця (суб’єкта господарювання) в обсязі менше 20 відсотків, такий Учасник в складі тендерної пропозиції надає лист у довільній формі, в якому зазначається відповідна інформація. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано жодного документа, що не відповідає вимогам тендерної документації замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, інформацію щодо залучення/незалучення співвиконавців/субпідрядників для надання послуг відповідно до предмету закупівлі.
Створено
06.11.2025 16:44
Надати до
07.11.2025 16:44
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
673 700 грн.
Період подання пропозицій
до 04.11.2025 00:00
Замовник:
Тернопільська міська рада
Контактний телефон:
380674473114
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
673 700 грн.
Період подання пропозицій
до 04.11.2025 00:00
Замовник:
Тернопільська міська рада
Контактний телефон:
380674473114
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності