Показати схожі тендери

Закупівля Система охоронної сигналізації від ОДЕСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ МЕДИЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-27-013806-a
Id Tender f9e998b466644b009141f22bc8773f1c
План UA-P-2025-10-27-016949-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 27.10.2025 16:31
Остання зміна 25.11.2025 14:44
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
233 124 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.10.2025 16:30 до 04.11.2025 18:00
Завершено
Період уточнень
з 27.10.2025 16:30
до 01.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 27.10.2025 16:30
до 01.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 05.11.2025 16:43
до 14.11.2025 14:28
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.11.2025 14:49
до 20.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 14.11.2025 14:28
до 25.11.2025 14:44
Період уточнень
з 27.10.2025 16:30 до 01.11.2025 00:00
Період оскарження
з 27.10.2025 16:30 до 01.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 05.11.2025 16:43 до 14.11.2025 14:28
Період кваліфікації
з 05.11.2025 16:43 до 14.11.2025 14:28
Основні параметри
Система охоронної сигналізації
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
233 124 грн.
Система охоронної сигналізації
Назва предмета закупівлі
Система охоронної сигналізації
Очікувана вартість
233 124 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1165,62
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
05.11.2025 15:56
Закінчення аукціону
05.11.2025 16:43
Позиція
Опис предмета закупівлі
Система охоронної сигналізації
Код ДК 021:2015
35121700-5 - Системи охоронної сигналізації
Кількість
4
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
65000, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Пастера, 9-е; пров. Валіховський, 3-А; вул. Мечникова, 2/1; вул. В. Нестеренка, 11
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ПРОЕКТНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ "ЗЕВС"
Пропозиція:
99 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Пропозиція:
178 178.34 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ"
Пропозиція:
107 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ГЕПАРД УКРАЇНА"
Пропозиція:
128 999 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРБОКС ТРЕЙДИНГ"
Пропозиція:
106 999 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "УКРПОЖЗАХИСТ"
Пропозиція:
154 464.66 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 05.11.2025 15:56
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
27.10.2025 16:31
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Семавіна Марина
Електронна пошта
Телефон
380680982404
Замовник
ЄДРПОУ
02010801
Повна назва
ОДЕСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ МЕДИЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Поштовий індекс
65082
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Одеса
Адреса
ПРОВУЛОК ВАЛІХОВСЬКИЙ, будинок 2
Кваліфікація
Лот № 1 Система охоронної сигналізації
Період вимог/скарг з 12.11.2025 14:49 по 18.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.11.2025 16:43 по 04.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Документи кваліфікації
12.11.2025 14:48
Повідомлення про рішення
11.11.2025 13:25
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
11.11.2025 10:51
Електроний протокол про продовження строку
05.11.2025 16:43
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.10.2025 16:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.10.2025 16:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку з великою кількістю документів у складі тендерної пропозиції учасника та необхідністю надання 24 годин на виправлення виявлених невідповідностей у документах/інформації, наданих учасником, необхідно додатковий час на розгляд поданої тендерної пропозиції.
Дата продовження строку розгляду
11.11.2025 10:50
Дата кінця розгляду
04.12.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1). Учасником у складі тендерної пропозиції надано форму «Цінова пропозиція», у якій у стовбчику «Найменування згідно з тендерною документацією/Торгова назва згідно з документами постачальника» Таблиці 1 не зазначена « Торгова назва згідно з документами постачальника » Відповідно до пункту 15 Додатку 5 до тендерної документації учасник має надати : « Додаток 3 Тендерна пропозиція (3 ТП) повинний бути наданий учасником у складі тендерної пропозиції.» Разом із цим, відповідно до пункту 3 розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації : Тендерна пропозиція подається завантаженням файлу (ів) з Реєстром наданих документів та нумерацією сторінок, а саме файл(и) відсканований(і) з Оригіналів документів: підписаної уповноваженою особою учасника Цінової пропозиції, складеної у відповідності до форми Додатку 3 Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Цінову пропозицію, складену у відповідності до форми Додатку 3 до тендерної документації. 2). Учасником у складі тендерної пропозиції не надано «Проект договору про закупівлю» за формою, передбаченою Додатком 4 до Тендерної документації. Відповідно до пункту 16 Додатку 5 до тендерної документації учасник має надати : « Додаток 4 Проект договору про закупівлю (4 ПД) повинний бути наданий учасником у складі тендерної пропозиції.» Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Проект договору про закупівлю, складений у відповідності до форми Додатку 4 до тендерної документації. 3). Учасником надано копію договору № 34-2/СО від «01» серпня 2024р. При цьому учасник не надав копії/ю документів/у передбачених пунктом 2.3 зазначеного договору. Відповідно до пункту 18 Додатку 5 до тендерної документації учасник має надати : - копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи, передбачені пунктом 2.3 договору № 34-2/СО від «01» серпня 2024р.
Створено
11.11.2025 13:25
Надати до
12.11.2025 13:25
Період вимог/скарг з 14.11.2025 14:28 по 20.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.11.2025 14:49 по 20.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.11.2025 14:29
Довідка НАЗК
14.11.2025 14:28
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
13.11.2025 12:46
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
12.11.2025 14:49
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.10.2025 16:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.10.2025 16:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1). Учасником у складі тендерної пропозиції надано форму «Цінова пропозиція», у якій у стовбчику «Найменування згідно з тендерною документацією/Торгова назва згідно з документами постачальника» Таблиці 1 не зазначена « Торгова назва згідно з документами постачальника » Відповідно до пункту 15 Додатку 5 до тендерної документації учасник має надати : « Додаток 3 Тендерна пропозиція (3 ТП) повинний бути наданий учасником у складі тендерної пропозиції.» Разом із цим, відповідно до пункту 3 розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації : Тендерна пропозиція подається завантаженням файлу (ів) з Реєстром наданих документів та нумерацією сторінок, а саме файл(и) відсканований(і) з Оригіналів документів: підписаної уповноваженою особою учасника Цінової пропозиції, складеної у відповідності до форми Додатку 3 Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Цінову пропозицію, складену у відповідності до форми Додатку 3 до тендерної документації. 2). У складі тендерної пропозиції Учасника надано Витяг № 240234 З реєстру платників єдиного податку, який не містить власноручного підпису керівника контролюючого органу ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДПС В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ, ПРИМОРСЬКА ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА ІНСПЕКЦІЯ. У разі, якщо вважати зазначений Витяг електронним документом то відповідно до пункту 13 ПОРЯДКУ обміну електронними документами з контролюючими органами затвердженого Наказом Міністерства фінансів України 06 червня 2017 № 557 Оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Відповідно до пункту 8 Додатку 5 до тендерної документації учасник має надати : « Свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ, або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) або Оригіналу свідоцтва платника єдиного податку, або витягу з реєстру платників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку), або оригіналу іншого документу або довідку у довільній формі із зазначенням статусу платника податків.» Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Оригінал свідоцтва платника єдиного податку, або витяг з реєстру платників єдиного податку, або оригінал іншого документу або довідку у довільній формі із зазначенням статусу платника податків.
Створено
13.11.2025 12:46
Надати до
14.11.2025 12:46
Договір
UA-2025-10-27-013806-a-b1
Підписаний і діє
Номер
429
106 999 грн.
106 999 грн.
Без ПДВ
Підписано
25.11.2025
Строк дії договору з
25.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
4 (комплект)
Система охоронної сигналізації
Номенклатура
Система охоронної сигналізації
Кількість
4
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 20 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ОДЕСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ МЕДИЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Повна назва
ОДЕСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ МЕДИЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02010801

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРБОКС ТРЕЙДИНГ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРБОКС ТРЕЙДИНГ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40129980

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
25.11.2025 14:44
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
233 124 грн.
Період подання пропозицій
до 04.11.2025 18:00
Замовник:
ОДЕСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ МЕДИЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Контактний телефон:
380680982404
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
233 124 грн.
Період подання пропозицій
до 04.11.2025 18:00
Замовник:
ОДЕСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ МЕДИЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Контактний телефон:
380680982404
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності