Показати схожі тендери

Закупівля Будівництво інфраструктури для влаштування скануючої системи (створення) стаціонарного типу для огляду залізничних вагонів та контейнерів в міжнародному пункті пропуску для залізничного сполучення «Ягодин – Дорогуськ», за адресою: Волинська область, Ковельський район, сільська рада Рівненська (ДК 021:2015 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи) від ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-27-012551-a
Id Tender 24fb401e8bff447a94e2af44657fe3a5
План UA-P-2025-10-27-014156-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 27.10.2025 15:52
Остання зміна 11.12.2025 16:49
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
102 971 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.10.2025 15:51 до 11.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 27.10.2025 15:51
до 08.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 27.10.2025 15:51
до 08.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.11.2025 00:00
до 13.11.2025 14:29
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.11.2025 14:29
до 19.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 13.11.2025 14:29
до 11.12.2025 16:49
Період уточнень
з 27.10.2025 15:51 до 08.11.2025 00:00
Період оскарження
з 27.10.2025 15:51 до 08.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.11.2025 00:00 до 13.11.2025 14:29
Період кваліфікації
з 11.11.2025 00:00 до 13.11.2025 14:29
Основні параметри
Будівництво інфраструктури для влаштування скануючої системи (створення) стаціонарного типу для огляду залізничних вагонів та контейнерів в міжнародному пункті пропуску для залізничного сполучення «Ягодин – Дорогуськ», за адресою: Волинська область, Ковельський район, сільська рада Рівненська (ДК 021:2015 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
102 971 000 грн.
Будівництво інфраструктури для влаштування скануючої системи (створення) стаціонарного типу для огляду залізничних вагонів та контейнерів в міжнародному пункті пропуску для залізничного сполучення «Ягодин – Дорогуськ», за адресою: Волинська область, Ковельський район, сільська рада Рівненська (ДК 021:2015 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи)
Назва предмета закупівлі
Будівництво інфраструктури для влаштування скануючої системи (створення) стаціонарного типу для огляду залізничних вагонів та контейнерів в міжнародному пункті пропуску для залізничного сполучення «Ягодин – Дорогуськ», за адресою: Волинська область, Ковельський район, сільська рада Рівненська (ДК 021:2015 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи)
Очікувана вартість
102 971 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
514855,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
514 855
Позиція
Опис предмета закупівлі
Будівництво інфраструктури для влаштування скануючої системи (створення) стаціонарного типу для огляду залізничних вагонів та контейнерів в міжнародному пункті пропуску для залізничного сполучення «Ягодин – Дорогуськ», за адресою: Волинська область, Ковельський район, сільська рада Рівненська (ДК 021:2015 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи)
Код ДК 021:2015
45220000-5 - Інженерні та будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Волинська область, Ковельський район, сільська рада Рівненська
Дата постачання по
30.07.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Аванс
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 30,0 %
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 70,0 %
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
PRZEDSIEBIORSTWO BUDOWLANO - INZYNIERYJNE ADMA SPOLKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA
Пропозиція:
98 600 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
30.10.2025 15:18
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Каліновський Віталій
Електронна пошта
Телефон
0444811875
Замовник
ЄДРПОУ
43115923
Повна назва
ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Поштовий індекс
04119
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Адреса
ВУЛИЦЯ ДЕГТЯРІВСЬКА, будинок 11Г
Кваліфікація
Лот № 1 Будівництво інфраструктури для влаштування скануючої системи (створення) стаціонарного типу для огляду залізничних вагонів та контейнерів в міжнародному пункті пропуску для залізничного сполучення «Ягодин – Дорогуськ», за адресою: Волинська область, Ковельський район, сільська рада Рівненська (ДК 021:2015 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи)
Період вимог/скарг з 13.11.2025 14:29 по 19.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.11.2025 00:00 по 19.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.11.2025 14:29
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
12.11.2025 13:59
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
27.10.2025 15:51
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
27.10.2025 15:51
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких передбачено тендерною документацією, а саме: 1. Відповідно до пункту 7. Додатку 2 до тендерної документації передбачено наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Відповідно до підпункту 7.1. пункту 7 Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що визначається відповідно до відомостей потреби в основних будівельних машинах і транспортних засобах на будівництво, які є складовою проекту організації будівництва (Додаток Е ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва», затверджений наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.05.2016 № 115) , та які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі, наступною інформацією у вигляді довідки за наведеною формою, згідно умов тендерної документації. Так у шостій колонці таблиці (довідка за наведеною формою) Учаснику необхідно зазначити назву та реквізити документа, що підтверджує приналежність, а саме зазначається номер та/або серія та дата документа. У складі тендерної пропозиції Учасника зокрема надано довідку від 30.10.2025 № 129 про наявність в учасника процедури закупівлі основних будівельних машин, обладнання та іншої матеріально-технічної бази та технологій. Проте слід зазначити, що в шостій колонці довідки від 30.10.2025 № 129 відсутня інформація щодо номерів та/або серії та дат документів, що підтверджує приналежність основних будівельних машин, обладнання та іншої матеріально-технічної бази та технологій. Враховуючи зазначене та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами) Учаснику необхідно протягом 24 годин усунути невідповідності у тендерній пропозиції та надати інформацію та/або документи, а саме: - інформацію та/або документи у відповідності до вимог підпункту 7.1. пункту 7 Додатку 2 до тендерної документації. 2. Відповідно до підпункту 7.3. пункту 7 Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що Учасник повинен надати в складі своєї пропозиції копію/ї свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, завірену/і Учасником в разі використання власних або залучених транспортних засобів та будівельної техніки та/або бухгалтерську довідку про знаходження техніки на балансі Учасника (витяг з балансу по власній техніці, рахунок 205 «Будівельні матеріали»/оборотно-сальдова відомість), який відповідно до чинного законодавства України посвідчує право власності (обліку) на таку техніку у разі, якщо вона не підлягає державній реєстрації, та/або інвентарна картка за формою ОЗ-6; в разі використання залучених транспортних засобів, будівельної техніки тощо Учасник повинен надати копії договорів оренди/ лізингу/ надання послуг транспортних засобів та будівельної техніки, які будуть залучені для виконання робіт, дані в яких повинні співпадати з даними, зазначеними в довідці. Зазначені договори повинні бути чинними протягом строків виконання робіт та містити умову про можливість їх пролонгації. В разі наявності таких договорів для підтвердження правомірності використання транспортних засобів та будівельної техніки, що передаються в оренду /лізинг Учаснику або використовуються для надання послуг Учаснику у складі своєї пропозиції Учасник надає лист від власника транспортних засобів або будівельної техніки про згоду на використання зазначених транспортних засобів, будівельної техніки, механізмів тощо на виконання робіт із зазначенням ідентифікатора згідно цієї закупівлі. Так зокрема у складі тендерної пропозиції Учасника надано договір від 03.11.2025 № 01-01/2025 щодо оренди бетонозмішувача марки Dnipro-M BM-160. В свою чергу відсутній лист від власника транспортних засобів або будівельної техніки про згоду на використання зазначених транспортних засобів, будівельної техніки, механізмів тощо на виконання робіт із зазначенням ідентифікатора згідно цієї закупівлі. Враховуючи зазначене та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами) Учаснику необхідно протягом 24 годин усунути невідповідності у тендерній пропозиції та надати інформацію та/або документи, а саме: - інформацію та/або документи у відповідності до вимог підпункту 7.3. пункту 7 Додатку 2 до тендерної документації.
Створено
12.11.2025 13:57
Надати до
13.11.2025 13:57
Договір
UA-2025-10-27-012551-a-a1
Підписаний і діє
Номер
115-25
98 600 000 грн.
82 166 666.67 грн.
З ПДВ
Підписано
11.12.2025
Строк дії договору з
11.12.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (роботи)
Будівництво інфраструктури для влаштування скануючої системи (створення) стаціонарного типу для огляду залізничних вагонів та контейнерів в міжнародному пункті пропуску для залізничного сполучення «Ягодин – Дорогуськ», за адресою: Волинська область, Ковельський район, сільська рада Рівненська (ДК 021:2015 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи)
Номенклатура
Будівництво інфраструктури для влаштування скануючої системи (створення) стаціонарного типу для огляду залізничних вагонів та контейнерів в міжнародному пункті пропуску для залізничного сполучення «Ягодин – Дорогуськ», за адресою: Волинська область, Ковельський район, сільська рада Рівненська (ДК 021:2015 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 30 липня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Повна назва
ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43115923

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
PRZEDSIEBIORSTWO BUDOWLANO - INZYNIERYJNE ADMA SPOLKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA
Повна назва
PRZEDSIEBIORSTWO BUDOWLANO - INZYNIERYJNE ADMA SPOLKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA
Місцезнаходження
Республіка Польща
Реєстр
PL-REGON
Код ЄДРПОУ
260764463

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-11-24-000065
Дата створення проекту
24.11.2025 15:45
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
24.11.2025 16:12
Дата публікації висновку про результати
04.12.2025 14:12
Дата завершення усунення порушень
19.12.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
16.12.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 63) 057-69-34
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 24.11.2025 Київ № 310 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 1 UA-2025-10-27-012551-a 27.10.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
24.11.2025 00:00
Документи рішення
24.11.2025 16:12
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 03 грудня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державної митної служби України (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 27 жовтня № 03-27/10/2025 (зі змінами від 30 жовтня 2025 року № 05-30/10/2025), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію «PRZEDSIEBIORSTWO BUDOWLANO - INZYNIERYJNE ADMA SPOLKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA» (далі – Товариство), вимогу про усунення невідповідностей до 13 листопада 2025 року, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13 листопада 2025 року № 06-13/11/2025, повідомлення про намір укласти договір від 13 листопада 2025 року, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель 28 листопада 2025 року та 02 грудня 2025 року. Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Під час моніторингу встановлено, що відповідно до вимог пункту 5 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник установлює один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників таким критеріям вказані у Додатку 2 до цієї тендерної документації. Пунктом 7 Додатку 2 до тендерної документації встановлено вимоги щодо підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Відповідно до підпункту 7.3 пункту 7 Додатку 2 до тендерної документації для документального підтвердження інформації, зазначеної в довідці про наявність в учасника процедури закупівлі основних будівельних машин, обладнання та іншої матеріально-технічної бази та технологій, зокрема в разі використання залучених транспортних засобів, будівельної техніки тощо Учасник повинен надати копії договорів оренди/ лізингу/ надання послуг транспортних засобів та будівельної техніки, які будуть залучені для виконання робіт, дані в яких повинні співпадати з даними, зазначеними в довідці. Зазначені договори повинні бути чинними протягом строків виконання робіт та містити умову про можливість їх пролонгації. Моніторингом встановлено, що у пункті 44 Довідки про наявність в учасника процедури закупівлі основних будівельних машин, обладнання та іншої матеріально-технічної бази та технологій від 30 жовтня 2025 року № 129 (файл «Довідка про МТБ.pdf»), наданої Товариством у складі тендерної пропозиції, міститься інформація про залучену на підставі договору оренди від 03 листопада 2025 року № 01-01/2025 бетонозмішувальної установки (далі – Договір оренди). На виконання вимог пункту 7.3 Додатку 2 до тендерної документації, Товариством у складі тендерної пропозиції надано Договір оренди (файл «Дог. оренди бетонозміш. pdf»). Пунктом 8.5 Договору оренди визначено, що цей договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31 грудня 2025 року. Також моніторингом встановлено, що вищезазначений Договір оренди не містить умов про можливість пролонгації. Разом з тим, відповідно до оголошення про закупівлю UA-2025-10-27-012551-a та згідно з пунктом 3.4 розділу I «Загальні положення» тендерної документації, строк виконання робіт – з дати підписання договору до 30 липня 2026 року. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Слід зазначити, що Замовник не виявив вказану невідповідність у тендерній пропозиції Товариства та не оприлюднив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення такої невідповідності, чим порушив вимоги пункту 43 Особливостей. Разом з тим, відповідно до інформації, що міститься в електронній системі закупівель, 03 грудня 2025 року оприлюднено Додаткову угоду від 03 грудня 2025 року № 1 до Договору оренди, відповідно до якої, продовжено строк дії Договору оренди до 31 грудня 2026 року.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції Товариства встановлено порушення пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом проведення навчання з особами, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
03.12.2025 00:00
Дата публікації
04.12.2025 14:12
Документи висновку
04.12.2025 14:12
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
04.12.2025 14:12 через електрону систему закупівель PROZORRO було отримано висновок про результати моніторингу закупівлі будівництва інфраструктури для влаштування скануючої системи (створення) стаціонарного типу для огляду залізничних вагонів та контейнерів в міжнародному пункті пропуску для залізничного сполучення «Ягодин – Дорогуськ», за адресою: Волинська область, Ковельський район, сільська рада Рівненська (ДК 021:2015 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи) (UA-2025-10-27-012551-a), відповідно до якого Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом проведення навчання з особами, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. На виконання рішення Держаудитслужби відповідне навчання з питань державних закупівель пройшли наступні посадові особи Держмитслужби: - Заступник директора департаменту – начальник управління розвитку інфраструктури і закупівель Департаменту матеріально-технічного забезпечення та управління державним майном Держмитслужби Рубан А.Е.; - Начальник відділу проєктів розвитку Департаменту матеріально-технічного забезпечення та управління державним майном Державної митної служби України Андрійцев І.Г.; - Начальник відділу організації закупівель управління розвитку інфраструктури і закупівель Департаменту матеріально-технічного забезпечення та управління державним майном Державної митної служби України Каліновський В.В.; - Головний державний інспектор відділу організації закупівель управління розвитку інфраструктури і закупівель Департаменту матеріально-технічного забезпечення та управління державним майном Державної митної служби України Герасимчук Е.А.
Дата публікації
08.12.2025 13:51
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Будівництво інфраструктури для влаштування скануючої системи (створення) стаціонарного типу для огляду залізничних вагонів та контейнерів в міжнародному пункті пропуску для залізничного сполучення «Ягодин – Дорогуськ», за адресою: Волинська область, Ковельський район, сільська рада Рівненська (ДК 021:2015 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-27-012551-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи вебсайті суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення, надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
26.11.2025 16:49
Орган перевірки
02.12.2025 00:00
Документи повідомлення
26.11.2025 16:51
-
Відповідь
Відповідь на запит
Питання 1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Відповідь: Реалізація зазначеного проєкту будівництва спрямована на досягнення цілей державної політики, зокрема на виконання Національної стратегії доходів до 2030 року, схваленої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 27.12.2023 № 1218-р, та Операційним планом заходів з реалізації у 2024—2030 роках Стратегії розвитку та розбудови прикордонної інфраструктури з країнами Європейського Союзу та Республікою Молдова до 2030 року, затвердженим розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.12.2024 № 1337-р) (далі – Операційний план). Обґрунтування очікуваної вартості закупівлі: 102 971,00 тис. грн. Вартість робіт, що пропонуються до закупівлі, формувалась на підставі проектно-кошторисної документації за об’єктом: «Будівництво інфраструктури для влаштування скануючої системи (створення) стаціонарного типу для огляду залізничних вагонів та контейнерів в міжнародному пункті пропуску для залізничного сполучення «Ягодин – Дорогуськ», за адресою: Волинська область, Ковельський район, сільська рада Рівненська (Експертний звіт (позитивний) від 23.09.2025 № 957/е24), затвердженої наказом Держмитслужби від 30.09.2025 № 129-АГ. Проєкт «Будівництво інфраструктури для влаштування скануючої системи (створення) стаціонарного типу для огляду залізничних вагонів та контейнерів в міжнародному пункті пропуску для залізничного сполучення «Ягодин – Дорогуськ», за адресою: Волинська область, Ковельський район, сільська рада Рівненська» розроблено у вересні 2025 року. Замовник – Державна митна служба України. Генеральний проєктувальник – ТОВ «Інтеграл Сістем». Загальна затверджена кошторисна вартість проєкту становить 365 727,301 тис. грн. в тому числі ПДВ. При визначенні ціни закупівлі зазначена вартість зменшена на: вартість обладнання стаціонарної скануючої системи придбання якої здійснюється за іншим договором 178683,326 тис. грн, без ПДВ; утримання служби замовника в тому числі інжинірингові послуги (глава 10 Зведеного кошторисного розрахунку) – 11 497,119 тис. грн без ПДВ; проєктно-вишукувальні роботи, авторський нагляд та кошти на відведення земельної ділянки – 6 260,277 тис. грн. кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами (рішення щодо не врахування зазначених коштів було прийнято у зв’язку з наявним меншим об’ємом фінансування передбаченим Операційним планом заходів з реалізації у 2024—2030 роках Стратегії розвитку та розбудови прикордонної інфраструктури з країнами Європейського Союзу та Республікою Молдова до 2030 року, затвердженим розпорядженням Кабінету Міністрів України від 24.12.2024 № 1337-р) – 22522,825 тис. грн без ПДВ. Разом 218 963,547 тис. грн без ПДВ або 262 756,256 тис. грн з ПДВ. Розрахована ціна закупівлі становить 102 971,045 тис. грн округлено в меншу сторону. Враховуючи що пункти пропуску належать до об’єктів критичної інфраструктури, вважаємо за недоцільне надсилати проєктну документацію в повному обсязі. У разі виникнення додаткових запитань звертайтеся до відділу проєктів розвитку управління розвитку інфраструктури та закупівель Департаменту матеріально-технічного забезпечення та управління державним майном. (відповідні документи додаються) Питання 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи вебсайті суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення, надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Відповідь: Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі будівництва інфраструктури для влаштування скануючої системи (створення) стаціонарного типу для огляду залізничних вагонів та контейнерів в міжнародному пункті пропуску для залізничного сполучення «Ягодин – Дорогуськ», за адресою: Волинська область, Ковельський район, сільська рада Рівненська (ДК 021:2015 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи) (UA-2025-10-27-012551-a) розміщено, відповідно до вимог чинного законодавства, на офіційному веб-сайті Державної митної служби України в рубриці «Публічні закупівлі» підрубриці «Оголошені процедури», «Державна митна служба України (Центральний апарат)», «файл - UA-2025-10-27-012551-a» за посиланням https://customs.gov.ua/publichni-zakupivli-1#scrollTop=0, (скріншот та обгрунтування додаються)
Рішеня
28.11.2025 14:29
Замовник
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Будівництво інфраструктури для влаштування скануючої системи (створення) стаціонарного типу для огляду залізничних вагонів та контейнерів в міжнародному пункті пропуску для залізничного сполучення «Ягодин – Дорогуськ», за адресою: Волинська область, Ковельський район, сільська рада Рівненська (ДК 021:2015 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-27-012551-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. З врахуванням посилання, зазначеного у пункті 1 Довідки від 30.10.2025 № 171 (далі – Довідка) https://prozorro.gov.ua/uk/product/2f63f2678a524c73ac0f6d1ff321e285, надати пояснення, яким чином Замовник перевірив обладнання «Підіймальна платформа Forstor FIL150-6.0x0.1-1.2x0.85» на відповідність технічним характеристикам в частині L1правий –4,9 м, L2 лівий –6,1 м (пункт 1027 Відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва (Додаток 4 до тендерної документації)? 2. З врахуванням посилання, зазначеного у пункті 2 Довідки https://prozorro.gov.ua/uk/product/b303d48d14e3400087d7705654693b56, надати пояснення, яким чином Замовник перевірив обладнання «Трансформатор силовий масляний трифазний ТМГ 160 кВА 6/0,4 кВ» на відповідність технічним характеристикам в частині 10/0,4 кВ (пункт 1064 Відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва (Додаток 4 до тендерної документації)? У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
28.11.2025 16:43
Орган перевірки
04.12.2025 00:00
Документи повідомлення
28.11.2025 16:43
-
Відповідь
Відповідь на запит
1. Відповідно до Архітектурних рішень № 89-24/09.12.24-АР Тому 2, проєкту будівництва, розробленого ТОВ "ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС", затвердженого наказом Держмитслужби від 30.09.2025 № 129-АГ, що були використані при підготовці тендерної документації, в споруді скануючої системи з ПРУ передбачені електричні відкидні підйомники з платформою 1200х850 мм. Підйомники запроектовані з правим та лівим розташуванням, з довжиною сходових прольотів 4,9 м та 6,1 м відповідно. Підіймальна платформа Forstor FIL150-6.0x0.1-1.2x0.85, запропонована Учасником у складі тендерної пропозиції має наступні характеристики: Розмір платформи 1200х850 мм; Вантажопідйомність: 150 кг; Довжина проліту по сходам: до 6000 мм; Привід: рейковий; електричний. Максимальна швидкість: 0.15 м/сек.; Керування на зупинках: кнопка постійного натискання; Вантажопідйомність: 150 кг; Максимальний кут нахилу: 0° - 47°; Рівень шуму: не більш ніж 63 дБ; Направляючі: сталь (Нержавіюча сталь); Обшивка платформи - листовий метал (Нержавіюча сталь); Електроживлення: 380В / 220В, 50Гц; Платформа: з антиковзним покриттям, ручне складання; Система керування: 24 В; Двигун: 0.55 кВт. Підіймальна платформа відповідає вимогам ДСТУ EN 60204-1:2019, ДСТУ EN 81-40:2022, ДСТУ ISO 9386-2:2005, ДСТУ EN 61000-6-3:2018, ДСТУ EN 61000-6-1:2018. Гарантійним листом № 126 від 30.10.2025 року, учасник гарантує дотримання всіх визначених тендерною документацією технічних вимог до предмету закупівлі, враховуючи номенклатуру, комплектність обладнання, яке постачатиметься підрядником у ході виконання будівельних робіт (пункт 1027 Відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва гарантійного листа №126 від 30.10.2025 року). Оскільки відомістю обладнання для підготовки укриття на відповідність інклюзивності та доступності для маломобільних груп населення (Схема підготовки укриття на відповідність інклюзивності та доступності для МГН на 35 аркуші Тому 2 Архітектурних рішень № 89-24/09.12.24-АР) передбачено, що точний розмір конструкції підйомника визначає підрядна організація на місці перед встановленням, після проведення фактичних замірів сходових площадок та маршів (позиція 18, примітки) (додається), а підіймальна платформа Forstor FIL150-6.0x0.1-1.2x0.85 має максимально наближені характеристики до специфікації з відомості ресурсів кошторисної документації та враховуючи гарантійні зобов’язання учасника, надані листом № 126 від 30.10.2025, Замовник прийняв рішення щодо відповідності зазначеного обладнання технічним характеристикам в тендерній документації. 2. Відповідно до технічних умов нестандартного приєднання до електричних мереж електроустановок від 11.06.2025 № ТУ002219110625 1 28 02 2 000000 1, виданих АТ "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ", запроєктовано та має бути встановлено трансформаторну підстанцію (ТП) 10/0,4 кВ з трансформатором необхідної потужності. Розрахунок для силового трансформатора потужністю S=160 кВА для Рр=126 кВт. Розрахункове навантаження підстанції дорівнює: 126/0,98=128,57 кВА, де =0,98 сos f. Завантаження трансформатора складає: 128,57/160*100=80%. Згідно ДСТУ 3463-96 «Керівництво з навантаження силових масляних трансформаторів» нормальна робота трансформатора складає 70-80% від номінальної потужності. За результатом перевірки локалізованого товару до позиції «Комплектна трансформаторна підстанція КТП 10/0,4 кВ 160 кВА тупікового типу з кабельним вводом НН та кабельними виводами НН з силовим трансформатором ТМГ-160 кВА» - єдиним варіантом аналогічного товару на 160 кВА, що наявний на сайті з переліком локалізованих товарів є «Трансформатор силовий масляний трифазний ТМГ 160 кВА 6/0,4 кВ» виробництва ТОВ "ЕЛІЗ" (Україна). Комплектна трансформаторна підстанція є виробом індивідуального виконання, що виготовляється за параметрами замовника та конфігурація якої визначається технічним завданням в процесі замовлення. Потужність для КТП є основною та визначальною характеристикою, а всі інші параметри та комплектність обладнання «Комплектна трансформаторна підстанція КТП 10/0,4 кВ 160 кВА тупікового типу з кабельним вводом НН та кабельними виводами НН з силовим трансформатором ТМГ-160 кВА» можуть бути забезпечені виробником, відповідно до вимог, наданих Замовником. Гарантійним листом № 126 від 30.10.2025 року, учасник гарантує дотримання всіх визначених тендерною документацією технічних вимог до предмету закупівлі, враховуючи номенклатуру, комплектність обладнання, яке постачатиметься підрядником у ході виконання будівельних робіт (пункт 1064 Відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва гарантійного листа №126 від 30.10.2025 року). Оскільки зазначене учасником обладнання та обладнання у складі відомості ресурсів кошторисної документації – є однаковим за своєю суттю та комплектацією, відповідає вимогам щодо локалізації та за відсутності точного відповідника у переліку локалізованих товарів на сайті Прозоро, а також враховуючи гарантійні зобов’язання учасника, надані Гарантійним листом № 126 від 30.10.2025 року, Замовником було прийнято рішення, що вибір локалізованого товару з доступних варіантів максимально відповідає специфікації з відомості ресурсів кошторисної документації, а, відповідно, запропоноване Учасником обладнання відповідає технічним характеристикам в тендерній документації
Рішеня
02.12.2025 16:26
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
102 971 000 грн.
Період подання пропозицій
до 11.11.2025 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Контактний телефон:
0444811875
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
102 971 000 грн.
Період подання пропозицій
до 11.11.2025 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Контактний телефон:
0444811875
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності