Показати схожі тендери

Закупівля Придбання дизельного генератору за ДК 021:2015 код – 31120000-3 – Генератори від Комунальний заклад "Гімназія № 27" Кам"янської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-27-007328-a
Id Tender f512f2bc90174d3283d1fe089e6bd604
План UA-P-2025-10-27-002552-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 27.10.2025 13:23
Остання зміна 01.12.2025 17:10
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
550 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.10.2025 13:20 до 05.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 27.10.2025 13:20
до 02.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 27.10.2025 13:20
до 02.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 05.11.2025 14:15
до 25.11.2025 08:54
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.11.2025 10:06
до 01.12.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 25.11.2025 08:54
до 01.12.2025 17:10
Період уточнень
з 27.10.2025 13:20 до 02.11.2025 00:00
Період оскарження
з 27.10.2025 13:20 до 02.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 05.11.2025 14:15 до 25.11.2025 08:54
Період кваліфікації
з 05.11.2025 14:15 до 25.11.2025 08:54
Основні параметри
Придбання дизельного генератору за ДК 021:2015 код – 31120000-3 – Генератори
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
550 000 грн.
Дизельний генератор за ДК 021:2015 код – 31120000-3 – Генератори
Назва предмета закупівлі
Дизельний генератор за ДК 021:2015 код – 31120000-3 – Генератори
Очікувана вартість
550 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5500,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
5 000
Аукціон
Cтарт аукціону
05.11.2025 13:40
Закінчення аукціону
05.11.2025 14:15
Позиція
Опис предмета закупівлі
Дизельний генератор за ДК 021:2015 код – 31120000-3 – Генератори
Код ДК 021:2015
31120000-3 - Генератори
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
51914, Україна, Дніпропетровська область, місто Кам’янське, вулиця Залізняка, будинок 19
Дата постачання по
01.12.2025 00:00
1. Створення передумов для сталого розвитку та модернізації вітчизняної промисловості
Має надати підтвердження по критерію Учасник
Чого стосується критерій Номенклатура
Група вимог
За наявності складових вітчизняного виробництва у собівартості товару, підтверджується, що
Вимога
Ступінь локалізації виробництва товару, що є предметом закупівлі, перевищує або дорівнює ступеню локалізації виробництва, встановленому на відповідний рік
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
27.10.2025 13:20
Значення, яке очікується
мін. 25,0
Група вимог
За відсутності складових вітчизняного виробництва у собівартості товару, підтверджується, що
Вимога
Товар походить з однієї з країн, що підписала Угоду про державні закупівлі Світової Організації торгівлі (GPA) або іншої країни з якою Україна має міжнародні договори про державні закупівлі
Тип даних
Текст
Cтатус
Активна
Дата створення
27.10.2025 13:20
Значення, яке очікується

Республіка Вірменія

Австралія

Канада

Австрійська Республіка

Королівство Бельгія

Республіка Болгарія

Республіка Хорватія

Республіка Кіпр

Республіка Естонія

Чеська Республіка

Королівство Данія

Республіка Фінляндія

Французька Республіка

Грецька Республіка

Королівство Іспанія

Королівство Нідерландів

Ірландія

Литовська Республіка

Велике Герцогство Люксембург

Латвійська Республіка

Республіка Мальта

Федеративна Республіка Німеччина

Республіка Польща

Португальська Республіка

Румунія

Словацька Республіка

Республіка Словенія

Королівство Швеція

Угорщина

Італійська Республіка

Держава Ізраїль

Республіка Молдова

Чорногорія

Особливий адміністративний район Китаю Гонконг

Республіка Ісландія

Японія

Республіка Корея

Князівство Ліхтенштейн

Аруба

Нова Зеландія

Республіка Македонія (колишня Югославська республіка)

Королівство Норвегія

Республіка Сингапур

Швейцарська Конфедерація

Тайвань, провінція Китайської Республіки

Сполучене Королівство Великої Британії та Північної Ірландії

Сполучені Штати Америки

Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 120 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата проводиться Покупцем (Замовником) по факту надходження бюджетних коштів, шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Постачальника (Учасника) після підписання Сторонами видаткової накладної та виставленого рахунку з можливим відтермінуванням платежу до 120 робочих днів.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТрендПлюс"
Пропозиція:
347 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "ГАРАНТ-ВБК"
Пропозиція:
550 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Лейбук-Галіна Катерина Василівна
Пропозиція:
347 900 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Боднарук Христина Іванівна
Пропозиція:
348 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 05.11.2025 13:40
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
31.10.2025 15:30
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Анастасія ЗЕЛЕНЕНКО
Електронна пошта
Телефон
+380730667773
Сайт:
https://www.gymnasium27.com/
Замовник
ЄДРПОУ
23644705
Повна назва
Комунальний заклад "Гімназія № 27" Кам'янської міської ради
Поштовий індекс
51916
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Кам'янське
Адреса
вул. Залізняка, буд. 19
Кваліфікація
Лот № 1 Дизельний генератор за ДК 021:2015 код – 31120000-3 – Генератори
Період вимог/скарг з 11.11.2025 10:06 по 17.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.11.2025 14:15 по 13.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
11.11.2025 10:06
Повідомлення про рішення
11.11.2025 10:05
-
05.11.2025 14:15
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.10.2025 13:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.10.2025 13:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 17.11.2025 12:38 по 23.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.11.2025 10:06 по 19.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
17.11.2025 12:38
Повідомлення про рішення
17.11.2025 12:36
-
14.11.2025 14:54
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
11.11.2025 10:07
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.10.2025 13:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.10.2025 13:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1.Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасником не надано довідку про те, що якість товару, який буде поставлятися буде відповідати нормам чинного законодавства. 1.2. Учасником не надано надати довідку із зазначенням службової /посадової (их) особи (осіб) Учасника або представника (ів) учасника, яку (якого, яких) уповноважена (о) або до повноважень якого (яких) належить підписання довідок/ листів/ інформації, які входять до складу тендерної пропозиції та договору про закупівлю, де окремо було б зазначено: oслужбову (посадову) особу або представника учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання тендерної пропозиції; o службову (посадову) особу або представника учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання договору з боку учасника. o перелік документів, що підтверджують повноваження службової (посадової) особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників, або наказ про призначення, або довіреність (доручення), або розпорядження, або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження службової (посадової) особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю 1.3. Учасником не надана довідка підтвердження (у довільній формі) щодо наявності у учасника (розпорядника персональних даних) права на обробку персональних даних (зазначених учасником у тендерній пропозиції), а також надання такого права замовнику, як одержувачу зазначених персональних даних від імені суб’єкта (володільця). 1.4. Учасником не надано гарантійний лист у якому було б підтверджено, що учасник: «підтверджує повне розуміння та дотримання того, що Замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176).». 1.5. Учасником надано файл: «16. Відомості про учасника.pdf», у якому не зазначено інформації: «МФО банку». 1.6. Учасником не надано довідку/довідки з обслуговуючого банку/банків про наявність рахунків в банківських установах, про відсутність (наявність) позичкової заборгованості за кредитами та про залишок коштів на рахунку (ах) з тих обслуговуючих/ обслуговуючого банку/ банків, які учасник зазначив в довідці про учасника, тобто з банку через який будуть здійснюватися розрахунки за виконання договору по результатам даної закупівлі. 1.7. Учасником надано файл: «1. Довідка про аналогічні договори.pdf», у якому не зазначено період виконання договору, сума виконання за договором. Крім того, адреса замовника (контрагента по аналогічному договору) не збігається із зазначеними даними в договорі та в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. 1.8. Учасником надано аналогічний договір від 06.10.2025 р. № 529/4256 , а лист – відгук щодо договору від 06.10.2025 р. № 529/45256.Тобто, лист-відгук до аналогічного договору копію якого надано у складі тендерної пропозиції від 06.10.2025 р. № 529/4256 - відсутній. Крім того, видаткових накладних по даному договору надано більше одного, проте у видатковій накладній № 00061901 від 17 жовтня 2025 р. надано без посилання на номер договору та дату договору до якого вона надається. Додатково не надана довідка в довільній формі, в якій зазначається перелік видаткових накладних та/або актів із зазначенням номеру та суми кожного документу. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. У Додатку № 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація (технічне завдання) до предмета закупівлі» вимагається: «довідку про те, що якість товару, який буде поставлятися буде відповідати нормам чинного законодавства.». 2.2. У частині 1 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, вимагається: «1) Учасник має надати довідку із зазначенням службової /посадової (их) особи (осіб) Учасника або представника (ів) учасника, яку (якого, яких) уповноважена (о) або до повноважень якого (яких) належить підписання довідок/ листів/ інформації, які входять до складу тендерної пропозиції та договору про закупівлю. В даній довідці окремо зазначити: o службову (посадову) особу або представника учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання тендерної пропозиції; o службову (посадову) особу або представника учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання договору з боку учасника. o перелік документів, що підтверджують повноваження службової (посадової) особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників, або наказ про призначення, або довіреність (доручення), або розпорядження, або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження службової (посадової) особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю.». 2.3. У частині 1 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, вимагається: «Довідка підтвердження (у довільній формі) щодо наявності у учасника (розпорядника персональних даних) права на обробку персональних даних (зазначених учасником у тендерній пропозиції), а також надання такого права замовнику, як одержувачу зазначених персональних даних від імені суб’єкта (володільця).». 2.4. У частині 2 Розділу V. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій, вимагається: «Учасник подає у складі пропозиції гарантійний лист (в довільній формі), яким: гарантує та підтверджує, що Учасник, в межах даної закупівлі, не пропонує (не продає) Замовнику товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; підтверджує повне розуміння та дотримання того, що Замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176).». 2.5. У частині 2 Розділу V. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій, вимагається: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку, яка містить інформацію про Учасника, а саме: повна та скорочена назва Учасника; код ЄДРПОУ (для юридичних осіб) або ідентифікаційний номер (для фізичної особи/фізичної особи-підприємця); юридична та фактична адреси; телефон та електронна адреса; тип суб’єкта господарювання; обрана система оподаткування; основні види діяльності згідно КВЕД; відомості про керівника та особу уповноважену на підписання тендерної пропозиції; найменування фінансової установи (банку) через яку будуть здійснюватися розрахунки за виконання договору по результатам даної закупівлі (найменування банку, номер банківського рахунку, МФО банку);». 2.6. У частині 2 Розділу V. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій, вимагається: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку/довідки з обслуговуючого банку/банків про наявність рахунків в банківських установах, про відсутність (наявність) позичкової заборгованості за кредитами та про залишок коштів на рахунку (ах). Довідка/ довідки повинні бути надана надані з тих обслуговуючих/ обслуговуючого банку/ банків, які учасник зазначив в довідці про учасника, тобто з банку через який будуть здійснюватися розрахунки за виконання договору по результатам даної закупівлі.». 2.7. У Додатку 1 до тендерної документації, вимагається: «Для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) Учасник повинен надати:Довідку складену за Формою 1, наданою замовником, про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів).». 2.8. У Додатку 1 до тендерної документації, вимагається: «Сканований оригінал відгуку (відгуки) від контрагента про належне виконання Учасником наданого (наданих) договору (договорів). Відгук (відгуки) повинен (повинні) містити: інформацію щодо найменування контрагента; дату та номеру договору, на який надано відгук; інформацію про належне виконання договору, у тому числі стосовно дотримання якості та строків виконання. Відгук (відгуки) повинен бути завірений підписом керівника контрагента (або його уповноваженим представником) та печаткою (у разі її використання) Сканований оригінал видаткової (их) накладної (их) та/або акту (ів) приймання – передачі товару за договором (ами), що зазначений (і) у довідці (якщо видаткових накладних та/або актів приймання-передачі товару (ів) по даному договору більше одного, то додатково надається довідка в довільній формі, в якій зазначається перелік видаткових накладних та/або актів із зазначенням номеру та суми кожного документу)..». 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Надати довідку про те, що якість товару, який буде поставлятися буде відповідати нормам чинного законодавства. 3.2. Надати довідку із зазначенням службової /посадової (их) особи (осіб) Учасника або представника (ів) учасника, яку (якого, яких) уповноважена (о) або до повноважень якого (яких) належить підписання довідок/ листів/ інформації, які входять до складу тендерної пропозиції та договору про закупівлю, де окремо було б зазначено: oслужбову (посадову) особу або представника учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання тендерної пропозиції; o службову (посадову) особу або представника учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання договору з боку учасника. o перелік документів, що підтверджують повноваження службової (посадової) особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників, або наказ про призначення, або довіреність (доручення), або розпорядження, або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження службової (посадової) особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю 3.3. Надати довідка підтвердження (у довільній формі) щодо наявності у учасника (розпорядника персональних даних) права на обробку персональних даних (зазначених учасником у тендерній пропозиції), а також надання такого права замовнику, як одержувачу зазначених персональних даних від імені суб’єкта (володільця). 3.4. Надати гарантійний лист у якому було б підтверджено, що учасник: «підтверджує повне розуміння та дотримання того, що Замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176).». 3.5. Надати довідку, яка містить інформацію про Учасника, а саме: повна та скорочена назва Учасника; код ЄДРПОУ (для юридичних осіб) або ідентифікаційний номер (для фізичної особи/фізичної особи-підприємця); юридична та фактична адреси; телефон та електронна адреса; тип суб’єкта господарювання; обрана система оподаткування; основні види діяльності згідно КВЕД; відомості про керівника та особу уповноважену на підписання тендерної пропозиції; найменування фінансової установи (банку) через яку будуть здійснюватися розрахунки за виконання договору по результатам даної закупівлі (найменування банку, номер банківського рахунку, МФО банку), у відповідності до вимог тендерної документації із зазначенням всіх необхідних реквізитів. 3.6. Надати довідку/довідки з обслуговуючого банку/банків про наявність рахунків в банківських установах, про відсутність (наявність) позичкової заборгованості за кредитами та про залишок коштів на рахунку (ах) з тих обслуговуючих/ обслуговуючого банку/ банків, які учасник зазначив в довідці про учасника, тобто з банку через який будуть здійснюватися розрахунки за виконання договору по результатам даної закупівлі. 3.7. Для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) Учасник повинен надати: Довідку складену за Формою 1, наданою замовником, про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) із зазначенням всієї необхідної інформації відповідно до встановлених вимог у тендерній документації. 3.8. Надати сканований оригінал відгуку (відгуки) від контрагента про належне виконання Учасником наданого (наданих) договору (договорів). Відгук (відгуки) повинен (повинні) містити: інформацію щодо найменування контрагента; дату та номеру договору, на який надано відгук; інформацію про належне виконання договору, у тому числі стосовно дотримання якості та строків виконання. Відгук (відгуки) повинен бути завірений підписом керівника контрагента (або його уповноваженим представником) та печаткою (у разі її використання). Сканований оригінал видаткової (их) накладної (их) та/або акту (ів) приймання – передачі товару за договором (ами), що зазначений (і) у довідці (якщо видаткових накладних та/або актів приймання-передачі товару (ів) по даному договору більше одного, то додатково надається довідка в довільній формі, в якій зазначається перелік видаткових накладних та/або актів із зазначенням номеру та суми кожного документу).
Створено
14.11.2025 14:53
Надати до
15.11.2025 14:53
Період вимог/скарг з 20.11.2025 12:10 по 26.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.11.2025 12:38 по 25.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
20.11.2025 12:10
Повідомлення про рішення
19.11.2025 09:42
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
17.11.2025 12:38
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.10.2025 13:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.10.2025 13:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
17.11.2025 12:38
Надати до
19.11.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1.Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасником надано у складі тендерної пропозиції файл: «12. Довідка__повноваження_щодо_підписання_документів.pdf» - ДОВІДКА про повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю (вих. № 03112025-11, від 03 листопада 2025 року ), однак в ній окремо не зазначено: o службову (посадову) особу або представника учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання тендерної пропозиції; o службову (посадову) особу або представника учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання договору з боку учасника. o перелік документів, що підтверджують повноваження службової (посадової) особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників, або наказ про призначення, або довіреність (доручення), або розпорядження, або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження службової (посадової) особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю. 1.2.Учасником надано Файл: «12.Довідка__повноваження_щодо_підписання_документів.pdf» - ДОВІДКА про повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю (вих. № 03112025-11, від 03 листопада 2025 року, у якій не зазначено номер та дата документа на який посилається учасник.Крім того, у складі тендерної пропозиції не надано Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осiб, фізичних осiб-підприємців та громадських формувань про яку згадано у тексті згаданої довідки. 1.3.Учасником не наданодовідку/довідки з обслуговуючого банку/банків про наявність рахунків в банківських установах, про відсутність (наявність) позичкової заборгованості за кредитами та про залишок коштів на рахунку (ах), з тих обслуговуючих/ обслуговуючого банку/ банків, які учасник зазначив в довідці про учасника у файлі «21. Довідка__інформація_про_учасника.pdf» - ДОВІДКА інформація про учасника (вих. № 03112025-21 від 03 листопада 2025 року), тобто з банку через який будуть здійснюватися розрахунки за виконання договору по результатам даної закупівлі: Акціонерний Банк «Південний» IBAN UA623282090000026001000040943 МФО 328209. 1.4.Учасником не наданоПроект договору про закупівлю, який викладено у Додатку 5 до тендерної документації заповнений (окрім п. 4.2. Договору (проєкту договору) та банківських реквізитів Покупця), підписаний учасником. 1.5.Учасник надав файл «1. Довідка_ аналогічний договір.pdf» - Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (вих. № 03112025-01від 03 листопада 2025 року) у якій не зазначено: адреса замовника за договором, а також не зазначено період виконання договору, сума виконання за договором або сума виконання за договором (2 460 000,00 грн. без ПДВ - вказано без уточнення). 1.6.Учасником надано файл «25. Гарантійний_лист__локалізація_товару.pdf» - ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ ступінь локалізації товару (вих. № 03112025-25 від 03 листопада 2025 року), у якому не вказано ID, натомість наведено лише посилання. 1.7. Учасником не надано копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.; 1.8.Учасником накладено УЕП (не захищений носій) замість КЕП (захищений носій). 1.9. Учасником не надано 1. Ліцензія, яка видана банку або Витяг з державного реєстру банків, який містить інформацію про номер, дату статус (чинність) банківської ліцензії; 2.Сканований оригінал або копія документу про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію;3. Документ (свідоцтво/рішення), що підтверджує кредитний рейтинг за національною шкалою на рівні не меншим ніж «uaA». 1.10. Учасником не надано підтвердження про покриття банківської гарантії –що підтверджується платіжним дорученням/ платіжною інструкцією, в якій також зазначено посилання на дану закупівлю (тобто дані адресної строки) на сайті https://prozorro.gov.ua/ tender/UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X (унікальний номер даної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель). 1.11. Учасником надано банківську гарантію (файл: 4238__ФОП Боднарук Христина Іванівна__Гарантія__04__11_2025.pdf), яка складена з порушенням умов тендерної документації, а саме: у реквізитах для оформлення забезпечення тендерної пропозиції не зазначено «тел. +380730667773». 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Частина 1 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації: «Інформація та документи на підтвердження повноважень особи або представника на підписання тендерної пропозиції та договору про закупівлю: 1) Учасник має надати довідку із зазначенням службової /посадової (их) особи (осіб) Учасника або представника (ів) учасника, яку (якого, яких) уповноважена (о) або до повноважень якого (яких) належить підписання довідок/ листів/ інформації, які входять до складу тендерної пропозиції та договору про закупівлю. В даній довідці окремо зазначити: o службову (посадову) особу або представника учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання тендерної пропозиції; o службову (посадову) особу або представника учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання договору з боку учасника. o перелік документів, що підтверджують повноваження службової (посадової) особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників, або наказ про призначення, або довіреність (доручення), або розпорядження, або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження службової (посадової) особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю. 2) сканований оригінал документу (ів), що підтверджують повноваження службової (посадової) особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників або наказ про призначення, або довіреність (доручення), або розпорядження, або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження службової (посадової) особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю.». 2.2. Частина 1 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації: «Для фізичних осіб та фізичних осіб - підприємців: учасник має надати довідку, складену в довільній формі, яка містить інформацію на підставі якого документа діє фізична особа його номер та дата із наданням сканованого оригіналу документу на який посилається. Інших документів та інформації, що визначені тендерною документацією та додатками до неї.». 2.3. Частина 2 Розділу V. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій тендерної документації:«Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку/довідки з обслуговуючого банку/банків про наявність рахунків в банківських установах, про відсутність (наявність) позичкової заборгованості за кредитами та про залишок коштів на рахунку (ах). Довідка/ довідки повинні бути надана надані з тих обслуговуючих/ обслуговуючого банку/ банків, які учасник зазначив в довідці про учасника, тобто з банку через який будуть здійснюватися розрахунки за виконання договору по результатам даної закупівлі.». 2.4.Частина 3 Розділу VІ. Результати тендеру та укладання договору про закупівлютендерної документації. Додаток 5 до тендерної документації: «Проект договору про закупівлю, який викладено у Додатку 5 до тендерної документації заповнюється (окрім п. 4.2. Договору (проєкту договору) та банківських реквізитів Покупця), підписується учасником та подається у повному обсязі у складі тендерної пропозиції.». 2.5. Додаток 1 до тендерної документації: «Для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) Учасник повинен надати:Довідку складену за Формою 1, наданою замовником, про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів).». У Формі 1 вимагається заповнити інформацію: «Повне найменування замовника за договором, його код ЄДРПОУ , контактна інформація (адреса, телефон)», «Сума договору, період виконання договору, сума виконання за договором». 2.6. П.31 Додатку № 7 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»: «Гарантійний лист, яким учасник гарантує, що ступінь локалізації товару, визначеного підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону, що є предметом закупівлі, дорівнює чи перевищує ступінь локалізації на відповідний рік згідно з підпунктом 1 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону, та містить інформацію про включення такого товару до Переліку (зазначити ID, назву виробника товару, назву товару, марку/модель товару). Вимога щодо надання гарантійного листа не застосовується до закупівель товарів, якщо країною походження таких товарів є країна, яка є стороною Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, з якою Україна уклала інші міжнародні договори України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що містять положення про державні закупівлі, у тому числі угоди про вільну торгівлю, або країна, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі», що підтверджується сертифікатом про походження товару (надається у складі тендерної пропозиції), та про що надається лист-пояснення.». 2.7. П.32 Додатку № 7 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»:«Замовником вимагається надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. На підтвердження цієї вимоги Учасник процедури закупівлі подає у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.». 2.8. П.1.Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації: «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх розгляду документи та дані подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги" та вимог даної тендерної документації. Оскільки використання кваліфікованих електронних підписів та печаток забезпечує високий рівень довіри до засобів електронної ідентифікації, з використанням яких створюються такі електронні підписи та печатки, а також до схем електронної ідентифікації, в рамках яких видаються відповідні засоби електронної ідентифікації, то тендерна пропозиція повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, на захищеному носії. Кваліфікований електронний підпис на захищеному носії Учасник може накласти, як на кожний документ окремо, так і на тендерну пропозицію в цілому. Якщо пропозиція містить скановані документи та/або електронні документи з накладеним кваліфікованим електронним підписом тієї організації/установи/тощо або накладеним кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи тієї організації/установи/тощо, то учаснику не потрібно накладати на нього свій кваліфікований електронний підпис, оскільки у такому випадку учасник повинен накласти власний кваліфікований електронний підпис, на захищеному носії на пропозицію в цілому.». 2.9. Частина 2 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації: «У разі надання тендерного забезпечення у вигляді електронної банківської гарантії, то така банківська гарантія повинна бути оформлена в банку, що має чинну банківську ліцензію Національного банку України та кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaA», підтверджений чинним звітом рейтингового агентства, визнаного НБУ . Разом з електронною банківською гарантією учасником надається:1. Ліцензія, яка видана банку або Витяг з державного реєстру банків, який містить інформацію про номер, дату статус (чинність) банківської ліцензії; 2. Сканований оригінал або копія документу про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію;3. Документ (свідоцтво/рішення), що підтверджує кредитний рейтинг за національною шкалою на рівні не меншим ніж «uaA». …. Перелічені вище документи повинні бути завантажені в електронну систему закупівель та підписані кваліфікованим/удосконаленим електронним підписом особи уповноваженої на підписання та електронною печаткою банку/ фінансової установи/ страхової компанії (у разі її використання). Документ підписаний кваліфікованим/ удосконаленим електронним підписом є оригінальним документом.». 2.10. Частина 2 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації: «Забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії повинно бути покритим. Покриття підтверджується учасником документально (платіжним дорученням/ платіжною інструкцією, в якій також зазначено посилання на дану закупівлю (тобто дані адресної строки) на сайті https://prozorro.gov.ua/ tender/UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X (унікальний номер даної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель).Здійснення страхового платежу згідно договору страхування відповідальності учасника процедури закупівлі (забезпечення тендерної пропозиції) (далі – Договір) підтверджується надання платіжної інструкції, в якій також зазначено посилання на дану закупівлю (тобто дані адресної строки) на сайті https://prozorro.gov.ua/ tender/UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X (унікальний номер даної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель). ». 2.11. Частина 2 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації. Додаток 6 до тендерної документації: «Реквізити для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: Назва Замовника: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «Гімназія №27» КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Місце знаходження Замовника: Україна, 51916, Дніпропетровська область, місто Кам’янське, вулиця Залізняка, будинок 19,тел. +380730667773Код ЄДРПОУ: 23644705, МФО 820172р/р UA838201720344250004000034801р/р UA698201720344211024139034801Банк Замовника: в ДКСУ м. Київ.». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Надати виправлену довідку із зазначенням службової /посадової (их) особи (осіб) Учасника або представника (ів) учасника, яку (якого, яких) уповноважена (о) або до повноважень якого (яких) належить підписання довідок/ листів/ інформації, які входять до складу тендерної пропозиції та договору про закупівлю. В даній довідці окремо зазначити: o службову (посадову) особу або представника учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання тендерної пропозиції; o службову (посадову) особу або представника учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання договору з боку учасника. o перелік документів, що підтверджують повноваження службової (посадової) особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників, або наказ про призначення, або довіреність (доручення), або розпорядження, або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження службової (посадової) особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю. 3.2. Надати виправлену довідку, складену в довільній формі, яка містить інформацію на підставі якого документа діє фізична особа його номер та дата із наданням сканованого оригіналу документу на який посилається. 3.3. Надати довідку/довідки з обслуговуючого банку/банків про наявність рахунків в банківських установах, про відсутність (наявність) позичкової заборгованості за кредитами та про залишок коштів на рахунку (ах). Довідка/ довідки повинні бути надана надані з тих обслуговуючих/ обслуговуючого банку/ банків, які учасник зазначив в довідці про учасника, тобто з банку через який будуть здійснюватися розрахунки за виконання договору по результатам даної закупівлі. 3.4.Надати проект договору про закупівлю, який викладено у Додатку 5 до тендерної документації заповнений (окрім п. 4.2. Договору (проєкту договору) та банківських реквізитів Покупця), підписаний учасником та у повному обсязі. 3.5. НадатиДовідку складену за Формою 1, наданою замовником, про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) із зазначенням у ній всієї необхідної інформації, що вимагається за Фомою 1 наданою замовником у тендерній документації. 3.6. Надати виправлений Гарантійний лист, яким учасник гарантує, що ступінь локалізації товару, визначеного підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону, що є предметом закупівлі, дорівнює чи перевищує ступінь локалізації на відповідний рік згідно з підпунктом 1 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону, та містить інформацію про включення такого товару до Переліку (зазначити ID). 3.7. Надати копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. 3.8. Учасник повинен накласти власний кваліфікований електронний підпис, на захищеному носії на пропозицію в цілому. 3.9. У разі надання тендерного забезпечення у вигляді електронної банківської гарантії, то така банківська гарантія повинна бути оформлена в банку, що має чинну банківську ліцензію Національного банку України та кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaA», підтверджений чинним звітом рейтингового агентства, визнаного НБУ . Разом з електронною банківською гарантією учасником має бути надано:1. Ліцензія, яка видана банку або Витяг з державного реєстру банків, який містить інформацію про номер, дату статус (чинність) банківської ліцензії; 2. Сканований оригінал або копія документу про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію;3. Документ (свідоцтво/рішення), що підтверджує кредитний рейтинг за національною шкалою на рівні не меншим ніж «uaA».Перелічені вище документи повинні бути завантажені в електронну систему закупівель та підписані кваліфікованим/удосконаленим електронним підписом особи уповноваженої на підписання та електронною печаткою банку/ фінансової установи/ страхової компанії (у разі її використання). Документ підписаний кваліфікованим/ удосконаленим електронним підписом є оригінальним документом. 3.10. Забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії повинно бути покритим. Покриття підтверджується учасником документально (платіжним дорученням/ платіжною інструкцією, в якій також зазначено посилання на дану закупівлю (тобто дані адресної строки) на сайті https://prozorro.gov.ua/ tender/UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X (унікальний номер даної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель).Здійснення страхового платежу згідно договору страхування відповідальності учасника процедури закупівлі (забезпечення тендерної пропозиції) (далі – Договір) підтверджується надання платіжної інструкції, в якій також зазначено посилання на дану закупівлю (тобто дані адресної строки) на сайті https://prozorro.gov.ua/ tender/UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X (унікальний номер даної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель). 3.11. Надати виправлену банківську гарантію (файл: 4238__ФОП Боднарук Христина Іванівна__Гарантія__04__11_2025.pdf) з дотриманням умов тендерної документації, а саме: у реквізитах для оформлення забезпечення тендерної пропозиції зазначити - «тел. +380730667773» згідно вимог тендерної документації.
Створено
19.11.2025 09:39
Надати до
20.11.2025 09:39
Період вимог/скарг з 25.11.2025 08:54 по 01.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.11.2025 12:10 по 28.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
25.11.2025 08:54
Довідка НАЗК
25.11.2025 08:54
Повідомлення про рішення
21.11.2025 08:12
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
20.11.2025 12:10
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.10.2025 13:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.10.2025 13:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасником надано забезпечення тендерної пропозиції у формі гарантії (електронної) – файл: «250545_DKBO_Гарант.pdf», у яких не повністю вказано реквізити для офо-рмлення забезпечення тендерної пропозиції, зокрема не зазначено: «тел. +380730667773». 1.2. Учасник у складі тендерної пропозиції надав довідку№ UA-2025-10-27-007328-a від 04.11.2025 року , яка не містить інформацію про Учасника, а саме: про особу упов-новажену на підписання тендерної пропозиції. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Частина 2 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: «Учасником подається забезпечення тендерної пропозиції у формі гарантії (елект-ронної), яку Учасник завантажує в електронну систему закупівель. Розмір забезпе-чення тендерної пропозиції: 5 000 гривень (п’ять тисяч гривень 00 коп.). Забезпечен-ня тендерної пропозиції повинно відповідати вимогам до даного забезпечення вста-новленим у частині 2 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції та формі встановленій в Додатку 6 до тендерної документації.» Частина 2 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: «Реквізити для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: Назва Замовника: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «Гімназія №27» КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬ-КОЇ РАДИ Місце знаходження Замовника: Україна, 51916, Дніпропетровська область, місто Кам’янське, вулиця Залізняка, будинок 19, тел. +380730667773 Код ЄДРПОУ: 23644705, МФО 820172 р/р UA838201720344250004000034801 р/р UA698201720344211024139034801 Банк Замовника: в ДКСУ м. Київ.». 2.2. Частина 2 Розділу V. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку, яка містить інформацію про Учасника, а саме: повна та скорочена назва Учасника; код ЄДРПОУ (для юридичних осіб) або ідентифікаційний номер (для фізичної осо-би/фізичної особи-підприємця); юридична та фактична адреси; телефон та електронна адреса; тип суб’єкта господарювання; обрана система оподаткування; основні види діяльності згідно КВЕД; відомості про керівника та особу уповноважену на підписання тендерної пропозиції; найменування фінансової установи (банку) через яку будуть здійснюватися розраху-нки за виконання договору по результатам даної закупівлі (найменування банку, но-мер банківського рахунку, МФО банку); ? зазначити код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих докуме-нтів юридичної особи (статуту (якщо вносились зміни до статуту, то зазначити коду доступу до останніх змін до статуту) відповідно Закону України «Про держа-вну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських форму-вань» (для юридичних осіб).». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Надати забезпечення тендерної пропозиції у формі гарантії (електронної) у якій пов-ністю вказати реквізити для оформлення забезпечення тендерної пропозиції, зокрема зазначити: «тел. +380730667773» 3.2. Виправити довідку № UA-2025-10-27-007328-a від 04.11.2025 року, зазначивши ін-формацію про особу уповноважену на підписання тендерної пропозиції.
Створено
21.11.2025 08:11
Надати до
22.11.2025 08:11
Договір
UA-2025-10-27-007328-a-a1
Підписаний і діє
Номер
27-Г
550 000 грн.
550 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
01.12.2025
Строк дії договору з
01.12.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Дизельний генератор за ДК 021:2015 код – 31120000-3 – Генератори
Номенклатура
Дизельний генератор за ДК 021:2015 код – 31120000-3 – Генератори
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 1 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальний заклад "Гімназія № 27" Кам'янської міської ради
Повна назва
Комунальний заклад "Гімназія № 27" Кам'янської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
23644705

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП "ГАРАНТ-ВБК"
Повна назва
ПП "ГАРАНТ-ВБК"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41154447

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
01.12.2025 17:10
-
01.12.2025 17:09
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
550 000 грн.
Період подання пропозицій
до 05.11.2025 00:00
Замовник:
Комунальний заклад "Гімназія № 27" Кам'янської міської ради
Контактний телефон:
+380730667773
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
550 000 грн.
Період подання пропозицій
до 05.11.2025 00:00
Замовник:
Комунальний заклад "Гімназія № 27" Кам'янської міської ради
Контактний телефон:
+380730667773
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності