Показати схожі тендери
Закупівля код ДК 021:2015: 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (послуги з благоустрою населених пунктів – поточний ремонт вулично-дорожньої мережі, штучних споруд (мостів, шляхопроводів та ін.) міста; за відповідним кодом ЄЗС: ДК 021:2015: 45233142-6 – Ремонт доріг) від Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-27-001615-a
Id Tender ec4f3d35cc5d43bbb444df2c01d37a8c
План UA-P-2025-10-27-000612-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 27.10.2025 10:01
Остання зміна 12.12.2025 09:34
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
695 013 933.6 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.10.2025 10:02 до 04.11.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 27.10.2025 10:02
до 01.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 27.10.2025 10:02
до 01.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 05.11.2025 15:05
до 28.11.2025 14:41
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.11.2025 10:27
до 04.12.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 28.11.2025 14:41
до 12.12.2025 09:34
Період уточнень
з 27.10.2025 10:02 до 01.11.2025 00:00
Період оскарження
з 27.10.2025 10:02 до 01.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 05.11.2025 15:05 до 28.11.2025 14:41
Період кваліфікації
з 05.11.2025 15:05 до 28.11.2025 14:41
Основні параметри
код ДК 021:2015: 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (послуги з благоустрою населених пунктів – поточний ремонт вулично-дорожньої мережі, штучних споруд (мостів, шляхопроводів та ін.) міста; за відповідним кодом ЄЗС: ДК 021:2015: 45233142-6 – Ремонт доріг)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
695 013 933.6 грн.
код ДК 021:2015: 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (послуги з благоустрою населених пунктів – поточний ремонт вулично-дорожньої мережі, штучних споруд (мостів, шляхопроводів та ін.) міста; за відповідним кодом ЄЗС: ДК 021:2015: 45233142-6 – Ремонт доріг)
Назва предмета закупівлі
код ДК 021:2015: 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (послуги з благоустрою населених пунктів – поточний ремонт вулично-дорожньої мережі, штучних споруд (мостів, шляхопроводів та ін.) міста; за відповідним кодом ЄЗС: ДК 021:2015: 45233142-6 – Ремонт доріг)
Очікувана вартість
695 013 933.6 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3475069,67
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
695 013.93
Аукціон
Cтарт аукціону
05.11.2025 14:42
Закінчення аукціону
05.11.2025 15:05
Позиція
Опис предмета закупівлі
код ДК 021:2015: 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (послуги з благоустрою населених пунктів – поточний ремонт вулично-дорожньої мережі, штучних споруд (мостів, шляхопроводів та ін.) міста; за відповідним кодом ЄЗС: ДК 021:2015: 45233142-6 – Ремонт доріг)
Код ДК 021:2015
45233142-6 - Ремонт доріг
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
61000, Україна, Харківська область, місто Харків
Дата постачання по
31.12.2026 23:59
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Післяоплата протягом 30 (тридцяти) календарних днів на підставі актів наданих послуг (форма № КБ-2в) та довідок про вартість наданих послуг та витрати (форма № КБ-3), підписаних уповноваженими представниками Сторін, у разі якщо відповідні бюджетні кошти надійшли на рахунок Замовника
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА "ШЛЯХРЕМБУД"
Пропозиція:
687 998 928.12 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЛДГРУП"
Пропозиція:
680 435 637.65 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 05.11.2025 14:42
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
27.10.2025 10:00
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Марина Овчарова
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Maryna Ovcharova
Електронна пошта
Телефон
380577252083
Замовник
ЄДРПОУ
34861610
Назва (англійською мовою)
Department of Construction and Road Facilities of Kharkiv City Council
Повна назва
Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Department of Construction and Road Facilities of Kharkiv City Council
Поштовий індекс
61003
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
місто Харків
Адреса
Майдан Конституції, 7
Кваліфікація
Лот № 1 код ДК 021:2015: 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (послуги з благоустрою населених пунктів – поточний ремонт вулично-дорожньої мережі, штучних споруд (мостів, шляхопроводів та ін.) міста; за відповідним кодом ЄЗС: ДК 021:2015: 45233142-6 – Ремонт доріг)
Період вимог/скарг з 24.11.2025 10:27 по 30.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.11.2025 15:05 по 04.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
19.11.2025 Замовником було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Учасник ТОВ «БІЛДГРУП» не виправив невідповідності, визначені у повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей. Отже, учасником - ТОВ «БІЛДГРУП» не дотримано вимоги частини дев'ятої статті 26 Закону, - цей учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 години з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БІЛДГРУП» на відповідність вимогам тендерної документації, та з урахуванням того, що цей учасник процедури закупівлі не виправив невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «БІЛДГРУП» не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Документи кваліфікації
24.11.2025 10:27
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
19.11.2025 17:03
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
12.11.2025 14:08
Електроний протокол про продовження строку
05.11.2025 15:07
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.10.2025 10:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.10.2025 10:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до частини десятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з великим обсягом інформації і документів, поданих учасником ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БІЛДГРУП» процедури закупівлі за предметом: код ДК 021:2015: 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (послуги з благоустрою населених пунктів – поточний ремонт вулично-дорожньої мережі, штучних споруд (мостів, шляхопроводів та ін.) міста; за відповідним кодом ЄЗС: ДК 021:2015: 45233142-6 – Ремонт доріг), ідентифікатор UA-2025-10-27-001615-a, у складі його тендерної пропозиції, та з метою їх детального розгляду на відповідність вимогам тендерної документації, замовник продовжує строк розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БІЛДГРУП» до 20 (двадцяти) робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
12.11.2025 14:08
Дата кінця розгляду
04.12.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БІЛДГРУП» (надалі – ТОВ «БІЛДГРУП»/Учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), щодо її відповідності вимогам тендерної документації, виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані цим учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції: 1) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 1) 1.1 ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ ІІІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПІДПУНКТУ 1.1. ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ І ДОДАТКУ 1 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме файлів (які мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів): 1.1. Довідку (довідки) щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази, в якій (яких) повинна бути зазначена інформація щодо переліку діючого обладнання, машин (спецтехніки) і механізмів, їх назви, марка, модель (у разі наявності), технічний стан та кількість, підстава користування*: власна чи орендована тощо. В переліку обов’язкова наявність: а) транспортних засобів, машин, спеціальної техніки: - автогрейдер; - автогудронатор; - автомобіль бортовий; - автомобіль-самоскид; - асфальтоукладач та/або асфальтоукладальник; - бульдозер та/або трактор на гусеничному ходу; - дорожня фреза та/або машина для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів; - котел для литого асфальту на базі автомобіля вантажного; - коток дорожній самохідний масою від 2 до 5 тон; - коток дорожній самохідний масою від 5 до 8 тон; - коток дорожній самохідний масою від 8 до 16 тон; - кран на автомобільному ходу та/або автомобіль з бортовим краном-маніпулятором; - машина для ямкового ремонту асфальтобетонного покриття та/або машина для бистрої санації доріг; - машина плавильно-заливальна причіпна та/або установка для герметизації тріщин; - машина поливально-мийна; - міні-навантажувач з навісною дорожньою фрезою; - навантажувач та/або екскаватор та/або екскаватор-навантажувач. б) обладнання, механізми: - компресор пересувний та/або електростанція пересувна, та/або бензиновий генератор пересувний; - молоток відбійний; - нарізувач швів; - установка для зварювання ручного дугового та/або агрегат зварювальний пересувний з бензиновим двигуном та/або зварочний агрегат. * Якщо учасник є власником, зазначається – «власний», в інших випадках – зазначається номер, дата, термін дії договору, який надає учаснику право користування майном (договору надання послуг та/або договору оренди тощо). У разі якщо учасник планує залучати співвиконавця (співвиконавців)/субпідрядника (субпідрядників) до надання послуг – учасник зазначає в довідці щодо наявності у учасника діючого обладнання, машин (спецтехніки) і механізмів такого співвиконавця (співвиконавців)/субпідрядника (субпідрядників), якого (яких) учасник планує залучати до надання послуг, їх назви, марка, модель, технічний стан та кількість, підстава користування: власна чи орендована тощо. У разі участі об'єднання учасників – надається узагальнена довідка, в якій зазначається: якщо техніка є власною – «власна, найменування власника», в інших випадках – зазначається номер, дата, термін дії договору, який надає учаснику право користування майном (договору надання послуг та/або договору оренди тощо). 1.1.1. На підтвердження права власності транспортних засобів / машин / спеціальної техніки / обладнання / механізмів, що зазначені учасником у Довідці відповідно до вимог підпункту 1.1 пункту 1 Розділу І додатку 1 до тендерної документації, учасник надає документи, що підтверджують таке право: - на підтвердження права власності транспортних засобів / машин / спеціальної техніки: оригінал (оригінали) та/або копія (копії) свідоцтва (свідоцтв) про реєстрацію транспортного (транспортних) засобу (засобів), чи договір (договори) купівлі-продажу; - на підтвердження права власності обладнання / механізмів: довідка про знаходження основних засобів на балансі підприємства та/або договір (договори) поставки обладнання, чи інший документ. 1.1.2. У разі, якщо учасник не є власником, на підтвердження користування / надання послуг тощо, учасником на всі транспортні засоби / машини / спеціальну техніку, вказані в Довідці відповідно до вимог підпункту 1.1 пункту 1 Розділу І додатку 1 до тендерної документації, подаються: - оригінал (оригінали) або копія (копії) договору (договорів) оренди та/або лізингу та/або суборенди, та/або надання послуг та/або ін. з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами, за наявності таких (договори, що посвідчують право користування: оренди або суборенди, або надання послуг та ін., крім лізингу, на всі транспортні засоби / машини / спецтехніку, вказані учасником у Довідці, наданої на вимогу підпункту 1.1 пункту 1 Розділу І додатку 1 до тендерної документації, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю); - оригінал (оригінали) або посвідчену власником копію (копії) документу (документів), який підтверджує право власності на транспортні засоби / машини / спеціальну техніку; - оригінал (оригінали) або копію (копії) листа(листів)-підтвердження орендодавця та/або лізингодавця, та/або надавача послуг або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його транспортних засобів / машин / спецтехніки та ін. для надання послуг учасником за предметом закупівлі (зазначається назва предмету закупівлі із кодом класифікатора ЄЗС) на весь строк надання послуг за предметом закупівлі. У тому разі, якщо орендодавець / лізингодавець / надавач послуг та інші особи, які є стороною наданого учасником в складі тендерної пропозиції договору оренди / лізингу / надання послуг тощо, не є власниками цієї техніки, вказаної в Довідці відповідно до вимог підпункту 1.1 пункту 1 Розділу І додатку 1 до тендерної документації, тендерна пропозиція учасника має також містити: - оригінал (оригінали) або посвідчену власником копію (копії) документу (документів), який підтверджує право власності на транспортні засоби / машини / спеціальну техніку; - оригінал (оригінали) або копію (копії) договору (договорів), з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами за наявності таких, укладених з власником, які підтверджують право орендодавця / лізингодавця / надавача послуг та інших осіб, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування транспортні засоби / машини / спецтехніку, необхідні для надання послуг протягом всього строку виконання договору про закупівлю; - оригінал (оригінали) або копію (копії) листа (листів)-підтвердження власника транспортних засобів / машин / спецтехніки, що вказані в Довідці відповідно до вимог підпункту 1.1 пункту 1 Розділу І додатку 1 до тендерної документації, щодо незаперечення використання його транспортних засобів / машин / спецтехніки для надання послуг за предметом закупівлі (зазначається назва предмету закупівлі із кодом класифікатора ЄЗС) на весь строк надання послуг за предметом закупівлі. У випадку подання Учасником оригіналів або копій договорів, які є в силу закону нікчемними, такі договори не є належним підтвердженням відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». 1.1.3. У разі, якщо учасник не є власником, на підтвердження користування / надання послуг тощо, учасником на все обладнання / механізмів, що вказані в Довідці відповідно до вимог підпункту 1.1 пункту 1 Розділу І додатку 1 до тендерної документації, подаються: - оригінал (оригінали) або копія (копії) договору (договорів) оренди та/або суборенди, та/або надання послуг та/або ін. з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами, за наявності таких (договори, що посвідчують право користування: оренди або суборенди, або надання послуг та ін., на все обладнання / механізми, що вказане учасником у Довідці, наданої на вимогу підпункту 1.1 пункту 1 Розділу І додатку 1 до тендерної документації, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю). Учасником ТОВ «БІЛДГРУП» в складі своєї тендерної пропозиції надано: – Довідку щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 03.11.2025 р. № 1, яку завантажено у файлах «1. Наявність МТБ.pdf» та «1. Наявність МТБ.pdf.p7s» (далі – Довідка 1); – Договір оперативної оренди основних засобів від 31.01.2025 № 31/01, укладений між ТОВ «СЛАВСПЕЦТЕХ» та ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ», який завантажено у файлах «1. Наявність МТБ.pdf» та «1. Наявність МТБ.pdf.p7s» (далі – Договір 1); – Інвентарна картка БГ-00002 обліку основних засобів, яку завантажено у файлах «1. Наявність МТБ.pdf» та «1. Наявність МТБ.pdf.p7s» (далі – Інвентарна картка 1); – Інвентарна картка БГ-00003 обліку основних засобів, яку завантажено у файлах «1. Наявність МТБ.pdf» та «1. Наявність МТБ.pdf.p7s» (далі – Інвентарна картка 2); – Інвентарна картка БГ-00021 обліку основних засобів, яку завантажено у файлах «1. Наявність МТБ.pdf» та «1. Наявність МТБ.pdf.p7s» (далі – Інвентарна картка 3); – Інвентарна картка БГ-00027 обліку основних засобів, яку завантажено у файлах «1. Наявність МТБ.pdf» та «1. Наявність МТБ.pdf.p7s» (далі – Інвентарна картка 4); Під час аналізу наданих учасником ТОВ «БІЛДГРУП» документів вбачається: – відсутність в Довідці 1 котла для литого асфальту на базі автомобіля вантажного, котка дорожнього самохідного масою від 2 до 5 тон, машини поливально-мийної, що не відповідає вимогами підпункту 1.1. пункту 1 Розділу І додатку 1 до тендерної документації; – відсутність в складі тендерної пропозиції оригіналу або посвідченої власником копії документу, який підтверджує право власності, щодо позиції 20 в Довідці 1 – КамАЗ 5511/автобітумовоз КДМ 150 (Мадро), що не відповідає вимогами підпункту 1.1.2 1.1. пункту 1 Розділу І додатку 1 до тендерної документації; – термін дії Договору 1 до 31.01.2026, що не відповідає вимогами підпункту 1.1.2 1.1. пункту 1 Розділу І додатку 1 до тендерної документації; – відсутність дати заповнення Інвентарних карток 1-4. ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей згідно із Законом, учаснику - ТОВ «БІЛДГРУП», відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону, необхідно виправити невідповідності в документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточненого або нового документу в електронній системі закупівель, а саме: – доповнити Довідку 1 інформацією щодо котла для литого асфальту на базі автомобіля вантажного, котка дорожнього самохідного масою від 2 до 5 тон, машини поливально-мийної з документальним підтвердженням відповідно до вимог підпункту 1.1. пункту 1 Розділу І додатку 1 до тендерної документації; – надати оригінал або посвідчену власником копію документу, який підтверджує право власності, щодо позиції 20 в Довідці 1 – КамАЗ 5511/автобітумовоз КДМ 150 (Мадро); – надати щодо позиції 19 в Довідці 1 – Коток дорожний HD 70 – оригінал (оригінали) або копію (копії) договору (договорів), з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами за наявності таких, укладених з власником, які підтверджують право орендодавця / лізингодавця / надавача послуг та інших осіб, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування транспортні засоби / машини / спецтехніку, необхідні для надання послуг, протягом всього строку виконання договору про закупівлю; – заповненні Інвентарні картки 1-4. 2) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 1.1 ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ ІІІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме файлів (які мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів). ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 7.1. ПУНКТУ 7 РОЗДІЛУ І ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ документи тендерної пропозиції повинні бути складені українською мовою. Документи, що подаються учасником у складі тендерної пропозиції іншою мовою, аніж українська, потребують наявність перекладу, засвідченого підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника (у разі її використання учасником), та/або перекладачем, та/або бюро перекладів, та/або бюро іноземних перекладів, та/або нотаріусом. Учасником ТОВ «БІЛДГРУП» в складі своєї тендерної пропозиції надано: – оборотно-сальдову відомість по рахунку 105 за 01.01.2025 - 03.11.2025 ТОВ «КОМПАНІЯ МІСТДОРБУД», яку завантажено у файлах «1. Наявність МТБ.pdf» та «1. Наявність МТБ.pdf.p7s» (далі – Оборотно-сальдова відомість); – свідоцтво про реєстрацію великовантажного транспортного засобу або іншого технологічного транспортного засобу на Бульдозер Т-170, якому присвоєно державний номерний знак Т 03517 АН, який завантажено у файлах «1. Наявність МТБ.pdf» та «1. Наявність МТБ.pdf.p7s» (далі – Свідоцтво про реєстрацію) Під час аналізу наданих учасником ТОВ «БІЛДГРУП» документів вбачається, що Оборотно-сальдова відомість та Свідоцтво про реєстрацію частково складені іншою мовою, аніж українська. ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей згідно із Законом, учаснику - ТОВ «БІЛДГРУП», відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону, необхідно виправити невідповідності в документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточненого або нового документу в електронній системі закупівель, а саме надати переклад Оборотно-сальдової відомості та Свідоцтва про реєстрацію, засвідчений підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника (у разі її використання учасником), та/або перекладачем, та/або бюро перекладів, та/або бюро іноземних перекладів, та/або нотаріусом.
Створено
19.11.2025 17:03
Надати до
20.11.2025 17:03
Період вимог/скарг з 28.11.2025 14:41 по 04.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.11.2025 10:27 по 02.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.11.2025 14:41
Довідка НАЗК
28.11.2025 14:41
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
24.11.2025 10:27
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-10-27-001615-a-b1
Підписаний і діє
Номер
303
687 998 928.12 грн.
573 332 440.1 грн.
З ПДВ
Підписано
10.12.2025
Строк дії договору з
10.12.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (послуга)
код ДК 021:2015: 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (послуги з благоустрою населених пунктів – поточний ремонт вулично-дорожньої мережі, штучних споруд (мостів, шляхопроводів та ін.) міста; за відповідним кодом ЄЗС: ДК 021:2015: 45233142-6 – Ремонт доріг)
Номенклатура
код ДК 021:2015: 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (послуги з благоустрою населених пунктів – поточний ремонт вулично-дорожньої мережі, штучних споруд (мостів, шляхопроводів та ін.) міста; за відповідним кодом ЄЗС: ДК 021:2015: 45233142-6 – Ремонт доріг)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради
Повна назва
Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34861610

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА "ШЛЯХРЕМБУД"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА "ШЛЯХРЕМБУД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03359182

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
12.12.2025 09:34
-
12.12.2025 09:34
Додатки до договору
12.12.2025 09:34
Додатки до договору
12.12.2025 09:34
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
12.12.2025 09:34
Додатки до договору
12.12.2025 09:34
Додатки до договору
12.12.2025 09:34
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
695 013 933.6 грн.
Період подання пропозицій
до 04.11.2025 08:00
Замовник:
Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради
Контактний телефон:
380577252083
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
695 013 933.6 грн.
Період подання пропозицій
до 04.11.2025 08:00
Замовник:
Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради
Контактний телефон:
380577252083
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності