Звернення:
За лотом №1 позицією №1: Послуги з ремонту та технічного обслуговування транспортних засобів
Тема:
Щодо відстані
Зміст:
Шановний Замовнику, вимагаємо скасувати вимогу щодо обмеження відстані, а саме: «…не більше 10 км (за найкоротшим маршрутом по дорогах загального користування) від місця знаходження замовника (на підтвердження надати довідку в довільній формі).…», так як вважаємо таку вимогу дискримінаційною та такою, що суперечить правилам здорової конкуренції та законодавству в сфері публічних закупівель, обмежуючи коло потенційних учасників до одного чи кількох, обраних замовником. Вимагаємо скасувати дану вимогу зовсім або ж розширити радіус до мінімум 15 км, як це роблять інші замовники, обмежуючись лише містом Київ, шляхом внесення змін до Тендерної документації. В разі відмови, будемо змушені писати скаргу до АМКУ, який у таких випадках майже завжди стає на сторону Учасника.
Дата оприлюднення звернення:
27.10.2025 15:41
Шановний потенційний Учаснику! Розглянувши Ваше звернення щодо внесення змін до тендерної документації, повідомляємо наступне. Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник самостійно визначає зміст тендерної документації з урахуванням специфіки предмета закупівлі та власних потреб. При цьому замовник забезпечує дотримання принципів здійснення закупівель, передбачених ст. 5 Закону. У зв’язку з тим, що Київська митниця відноситься до підприємств критичної інфраструктури м. Києва, в умовах воєнного стану, коли бюджетні надходження скорочуються, а витрати значно зростають, надзвичайно важливим є забезпечення дотримання жорсткої економії витрачання бюджетних коштів. Враховуючи обмежену кількість водіїв для виконання покладених на Замовника завдань, час для проведення періодичного технічного обслуговування і ремонту зазначеного транспорту, а також значний період експлуатації є дуже обмеженим. Умову щодо наявності станції технічного обслуговування учасника, що повинна розміщуватися в м. Києві на відстані надання послуг – не більше 10 км (за найкоротшим маршрутом по дорогах загального користування) від місця знаходження замовника встановлено з огляду на: - оперативність реагування у випадках виходу з ладу службових транспортних засобів, які забезпечують виконання покладених на Замовника завдань; - мінімізацію часу простою автомобілів та витрат, пов’язаних з транспортуванням транспортних засобів на значні відстані; - забезпечення безперервності та ефективності роботи Замовника, що у сучасних умовах воєнного стану та постійних ризиків є критично важливим; - безпекову ситуацію в місті Києві, яка вимагає швидкої мобільності та можливості невідкладного ремонту транспортних засобів. Зазначена вимога є однаковою для всіх потенційних учасників та не має на меті обмеження конкуренції чи дискримінації. Навпаки, у місті Києві функціонує більше 30 СТО, які знаходяться у встановленому радіусі, що забезпечує достатню конкуренцію серед учасників. Зазначення в технічній специфікації вимоги до місцезнаходження станції технічного обслуговування автомобілів Учасника в межах не більше 10 км від місця знаходження замовника є достатньо необхідною умовою, яка дозволяє забезпечити мінімізацію часу технологічного простою та створити належні умови для виконання функцій підприємства з урахуванням умов руху транспорту у м. Києві. Збільшення відстані до СТО Учасника для надання послуг призведе до збільшення часу технологічного простою транспорту Замовника та додаткових експлуатаційних витрат Замовника, що нівелює зменшення вартості послуги, запропоноване таким Учасником у пропозиції в порівнянні з іншими Учасниками закупівлі, що мають СТО в межах відстані, зазначеної у документації. На підставі викладеного вважаємо, що Замовником у документації дотримані принципи здійснення публічних закупівель, передбачені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимога тендерної документації щодо наявності СТО в межах не більше 10 км від місцезнаходження Замовника є обґрунтованою і змінюватися не буде. Підлаштування тендерної документації під маніпуляції того чи іншого учасника, тягне за собою дискримінаційні наслідки по відношенню до інших учасників торгів, що створює порушення основних принципів Публічних закупівель: "Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників.
Дата оприлюднення відповіді:
28.10.2025 16:09