Закупівля ДК 021:2015 – 44610000-9 «Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску» (Контейнери для сміття з плоскою кришкою, 1100 л) (Послуги з благоустрою населених пунктів. Придбання контейнерів та заміна пошкоджених). від КП "РЕМДІЛЬНИЦЯ" Кролевецької міської ради.
ДК 021:2015 – 44610000-9 «Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску» (Контейнери для сміття з плоскою кришкою, 1100 л) (Послуги з благоустрою населених пунктів. Придбання контейнерів та заміна пошкоджених).
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
ДК 021:2015 – 44610000-9 «Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску» (Контейнери для сміття з плоскою кришкою, 1100 л) (Послуги з благоустрою населених пунктів. Придбання контейнерів та заміна пошкоджених).
Очікувана вартість
1 755 578 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
8777,89
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
35 111.56
Аукціон
Cтарт аукціону
05.11.2025 11:32
Позиція
Опис предмета закупівлі
ДК 021:2015 – 44610000-9 «Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску» (Контейнери для сміття з плоскою кришкою, 1100 л )
Код ДК 021:2015
44610000-9 -
Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Кількість
199
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
41300, Україна, Сумська область, Кролевець, бульвар Шевченка 57-А
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
27.10.2025 08:41
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
27.10.2025 08:41
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
27.10.2025 08:41
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
27.10.2025 08:41
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
27.10.2025 08:41
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ДК 021:2015 – 44610000-9 «Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску» (Контейнери для сміття з плоскою кришкою, 1100 л) (Послуги з благоустрою населених пунктів. Придбання контейнерів та заміна пошкоджених).
Тендер:
UA-2025-10-27-000318-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тип:
скарга
За тендером
UA-2025-10-27-000318-a.c1
Дата:
31.10.2025 16:50
Стан:
Очікує розгляду
Скарга на дискримінаційні умови в тендерній документації
ВИМОГА №1
1) В Додатку 4 тендерної документації встановлено, що:
Технічні характеристики Вимоги до предмета закупівлі
Ємність* 1100 л
Відповідність стандартам*(в разі наявності) EN 840-2
Вантажопідйомність *
(Допустима загальна вага) Не менше 440 кг
Матеріал* Поліетилен високої щільності (HDPE/ PE-HD)
УФ-стабілізований
Кришка Плоска (відкидна)
Корпус обладнаний* 4 ручками
Колесами
Кришкою
Колеса 4 шт., діаметром 200 мм,
передні 2 колеса з гальмом
Розмір в мм. висота не більше 1330
довжина не менше 1075
ширина не більше 1370
Боковий захват (Цапфа) посилений металевою трубою
Передній захват (Гребінка) посилений ребрами жорсткості
Сертифікація* (в разі наявності) RAL GZ 951/1
Колір Сірий або чорний
Країна походження* (в разі наявності)
Бренд, торгова марка, модель, тощо*
Гарантія Не менше 24 місяців
Стан постачання Новий
Вигляд постачання
Товар постачається в зібраному вигляді
Скаржник зазначає, що вище зазначені вимоги мають дискримінаційний характер, що зроблено Замовником для штучного звуження кола потенційних учасників даної закупівлі, оскільки відповідні обмеження не передбачені ані європейському стандарту EN 840-2, ані будь-яким іншим нормативно правовим документом, що діє на території України та є обов’язковим для виконання, в тому числі ДСТУ 8476:2015. Відповідні обмеження є лише специфічними технічними особливостями лише для одного конкретного виробника.
Скаржник зауважує, що Замовником встановлено вимоги до предмету закупівлі таким чином, що відповідає продукція лише одного виробника торгової марки SULO (документальне підтвердження додається до скарги)
Замовник навмисно, нехтуючи вимогами EN 840-2, ДСТУ 8476:2015 встановлює дискримінаційні вимоги та обмеження.
Звертаємо увагу, що кожен виробник має право встановлювати власні індивідуальні технологічні особливості, що не є загальнообов’язковими для використання іншими виробниками даного товару, та які жодним чином не будуть впливати на загальне цільове призначення всіх контейнерів, що виготовляються, а саме – для збору твердих побутових відходів.
Зазначення надмірно деталізованих дискримінаційних особливостей не дозволяє приймати участь Учасників на загальних підставах в умовах здорової конкуренції.
Товар, що є предметом даної закупівлі виготовляється усіма виробниками, що представлені на ринку України у відповідності до стандартних технічних характеристик, що встановлені відповідно до стандартів EN 840-2.
Отже, зважаючи на встановлені дискримінаційні вимоги вбачається, що метою Замовника є уникнення конкуренції з причин відсутності не менше ніж двох виробників, що можуть запропонувати товар, який буде відповідати усім вищезазначеним технічним особливостям одночасно. Також, обов’язковість виконання даних технічних особливостей не врегульована жодним стандартом або нормативно правовим актом.
Враховуючи вище зазначене, Замовник вказавши в Додатку 4 до тендерної документації дискримінаційні вимоги до предмету закупівлі, порушив права та інтереси Скаржника, принципи закупівель в тому числі щодо недискримінації учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документацією наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною Документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону.
Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування",
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
видалити у Додатку 4 до тендерної документації технічні характеристики як такі, що є дискримінаційними (вимоги, що мають бути видалені з тендерної документації виділені Скаржником нижче по тексту жирним шрифтом із підкресленням):
Технічні характеристики Вимоги до предмета закупівлі
Ємність* 1100 л
Відповідність стандартам*(в разі наявності) EN 840-2
Вантажопідйомність *
(Допустима загальна вага) Не менше 440 кг
Матеріал* Поліетилен високої щільності (HDPE/ PE-HD)
УФ-стабілізований
Кришка Плоска (відкидна)
Корпус обладнаний* 4 ручками
Колесами
Кришкою
Колеса 4 шт., діаметром 200 мм,
передні 2 колеса з гальмом
Розмір в мм. висота не більше 1330
довжина не менше 1075
ширина не більше 1370
Боковий захват (Цапфа) посилений металевою трубою
Передній захват (Гребінка) посилений ребрами жорсткості
Сертифікація* (в разі наявності) RAL GZ 951/1
Колір Сірий або чорний
Країна походження* (в разі наявності)
Бренд, торгова марка, модель, тощо*
Гарантія Не менше 24 місяців
Стан постачання Новий
Вигляд постачання
Товар постачається в зібраному вигляді
Автор:
42403886, ТОВ "РЕНТОК ГРУП"
04070, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ВОЛОСЬКА, будинок 2/19