Показати схожі тендери
Закупівля Послуги з заміни дверей будівлі ЗДО №39 «Журавлик» Комбінованого типу Ужгородської міської ради Закарпатської області за адресою: м.Ужгород, вул. Павла Пастеля, буд.20 за кодом ДК 021:2015 45420000-7 Столярні та теслярні роботи (45421100-5 Встановлення дверей, вікон і пов'язаних конструкцій) від ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ №39 "ЖУРАВЛИК" КОМБІНОВАНОГО ТИПУ УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-24-015806-a
Id Tender 38d5b6e1c1b645e69a20d2f952a0ba41
План UA-P-2025-10-24-018271-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 24.10.2025 23:03
Остання зміна 01.11.2025 02:06
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
199 460 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.10.2025 23:02 до 01.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 24.10.2025 23:02
до 29.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.10.2025 23:02
до 29.10.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 01.11.2025 00:00
-
Період уточнень
з 24.10.2025 23:02 до 29.10.2025 00:00
Період оскарження
з 24.10.2025 23:02 до 29.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 01.11.2025 00:00
Основні параметри
Послуги з заміни дверей будівлі ЗДО №39 «Журавлик» Комбінованого типу Ужгородської міської ради Закарпатської області за адресою: м.Ужгород, вул. Павла Пастеля, буд.20 за кодом ДК 021:2015 45420000-7 Столярні та теслярні роботи (45421100-5 Встановлення дверей, вікон і пов'язаних конструкцій)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
199 460 грн.
Послуги з заміни дверей будівлі ЗДО №39 «Журавлик» Комбінованого типу Ужгородської міської ради Закарпатської області за адресою: м.Ужгород, вул. Павла Пастеля, буд.20 за кодом ДК 021:2015 45420000-7 Столярні та теслярні роботи (45421100-5 Встановлення дверей, вікон і пов'язаних конструкцій)
Назва предмета закупівлі
Послуги з заміни дверей будівлі ЗДО №39 «Журавлик» Комбінованого типу Ужгородської міської ради Закарпатської області за адресою: м.Ужгород, вул. Павла Пастеля, буд.20 за кодом ДК 021:2015 45420000-7 Столярні та теслярні роботи (45421100-5 Встановлення дверей, вікон і пов'язаних конструкцій)
Очікувана вартість
199 460 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1994,6
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з заміни дверей будівлі ЗДО №39 «Журавлик» Комбінованого типу Ужгородської міської ради Закарпатської області за адресою: м.Ужгород, вул. Павла Пастеля, буд.20 (45421100-5 Встановлення дверей, вікон і пов'язаних конструкцій)
Код ДК 021:2015
45420000-7 - Столярні та теслярні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, вул. Павла Пастеля, буд. 20
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 20 робочих днів з дати отримання Покупцем Товару належної якості, підписання накладної з урахуванням вимог законодавства, в т.ч. з дотриманням вимог Постанови КМУ №590 від 09.06.2021 року «Про затвердження порядку виконання повноважень державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» щодо черговості платежів.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ДЕРБАК ВОЛОДИМИР ПАВЛОВИЧ"
Пропозиція:
186 435 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
27.10.2025 22:57
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Третиник Тетяна
Електронна пошта
Телефон
380962766152
Замовник
ЄДРПОУ
34748011
Повна назва
ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ №39 "ЖУРАВЛИК" КОМБІНОВАНОГО ТИПУ УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
88000
Країна
Україна
Область або регіон
Закарпатська область
Населений пункт
Ужгород
Адреса
вул. Павла Пастеля, буд. 20
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з заміни дверей будівлі ЗДО №39 «Журавлик» Комбінованого типу Ужгородської міської ради Закарпатської області за адресою: м.Ужгород, вул. Павла Пастеля, буд.20 за кодом ДК 021:2015 45420000-7 Столярні та теслярні роботи (45421100-5 Встановлення дверей, вікон і пов'язаних конструкцій)
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.11.2025 00:00 по 08.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
01.11.2025 02:06
Витяг з ЄДР
01.11.2025 02:06
Витяг з ЄДР
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
199 460 грн.
Період подання пропозицій
до 01.11.2025 00:00
Замовник:
ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ №39 "ЖУРАВЛИК" КОМБІНОВАНОГО ТИПУ УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380962766152
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
199 460 грн.
Період подання пропозицій
до 01.11.2025 00:00
Замовник:
ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ №39 "ЖУРАВЛИК" КОМБІНОВАНОГО ТИПУ УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380962766152
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності