Показати схожі тендери

Закупівля Приліжкова панель УПП 2-10-09-00001 або еквівалент (НК 024:2023:36810) (33192000-2); HMI-дисплей HMI-ALEL або еквівалент (НК 024:2023:36810) (33192000-2); Щит керування ALEL-main або еквівалент (НК 024:2023:36810) (33192000-2) ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні від Комунальне некомерційне підприємство "Лікарня Святого Мартина".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-24-014127-a
Id Tender db6dd42f968c43cca78e79984cd0ba55
План UA-P-2025-10-24-007927-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 24.10.2025 16:46
Остання зміна 06.11.2025 15:43
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
385 360 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.10.2025 16:40 до 01.11.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 24.10.2025 16:40
до 29.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.10.2025 16:40
до 29.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 01.11.2025 08:00
до 06.11.2025 15:43
Залишилось 4 днів 6 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.11.2025 15:43
до 12.11.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 06.11.2025 15:43
-
Період уточнень
з 24.10.2025 16:40 до 29.10.2025 00:00
Період оскарження
з 24.10.2025 16:40 до 29.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 01.11.2025 08:00 до 06.11.2025 15:43
Період кваліфікації
з 01.11.2025 08:00 до 06.11.2025 15:43
Основні параметри
Приліжкова панель УПП 2-10-09-00001 або еквівалент (НК 024:2023:36810) (33192000-2); HMI-дисплей HMI-ALEL або еквівалент (НК 024:2023:36810) (33192000-2); Щит керування ALEL-main або еквівалент (НК 024:2023:36810) (33192000-2) ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
385 360 грн.
Приліжкова панель УПП 2-10-09-00001 або еквівалент (НК 024:2023:36810) (33192000-2); HMI-дисплей HMI-ALEL або еквівалент (НК 024:2023:36810) (33192000-2); Щит керування ALEL-main або еквівалент (НК 024:2023:36810) (33192000-2) ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Назва предмета закупівлі
Приліжкова панель УПП 2-10-09-00001 або еквівалент (НК 024:2023:36810) (33192000-2); HMI-дисплей HMI-ALEL або еквівалент (НК 024:2023:36810) (33192000-2); Щит керування ALEL-main або еквівалент (НК 024:2023:36810) (33192000-2) ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Очікувана вартість
385 360 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3853,6
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 12 (штуки)
Приліжкова панель УПП 2-10-09-00001 або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Приліжкова панель УПП 2-10-09-00001 або еквівалент
Код ДК 021:2015
33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Кількість
12
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
89600, Україна, Закарпатська область, м. Мукачево, вул. Новака Андрія, будинок 8-13
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 (штуки)
HMI-дисплей HMI-ALEL або еквівалент
Опис предмета закупівлі
HMI-дисплей HMI-ALEL або еквівалент
Код ДК 021:2015
33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
89600, Україна, Закарпатська область, м. Мукачево, вул. Новака Андрія, будинок 8-13
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 1 (штуки)
Щит керування ALEL-main або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Щит керування ALEL-main або еквівалент
Код ДК 021:2015
33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
89600, Україна, Закарпатська область, м. Мукачево, вул. Новака Андрія, будинок 8-13
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "РАДЧИШИН РОМАН ПЕТРОВИЧ"
Пропозиція:
380 400 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
24.10.2025 16:46
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олександр Швардак
Електронна пошта
Телефон
+380958252225
Замовник
ЄДРПОУ
01992831
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Лікарня Святого Мартина"
Поштовий індекс
89600
Країна
Україна
Область або регіон
Закарпатська область
Населений пункт
м.Мукачево
Адреса
вул.Новака Андрія, будинок 8-13
Кваліфікація
Лот № 1 Приліжкова панель УПП 2-10-09-00001 або еквівалент (НК 024:2023:36810) (33192000-2); HMI-дисплей HMI-ALEL або еквівалент (НК 024:2023:36810) (33192000-2); Щит керування ALEL-main або еквівалент (НК 024:2023:36810) (33192000-2) ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Період вимог/скарг з 06.11.2025 15:43 по 12.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.11.2025 08:00 по 08.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
06.11.2025 15:43
Повідомлення про рішення
01.11.2025 08:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.10.2025 16:40
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.10.2025 16:40
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
385 360 грн.
Період подання пропозицій
до 01.11.2025 08:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Лікарня Святого Мартина"
Контактний телефон:
+380958252225
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
385 360 грн.
Період подання пропозицій
до 01.11.2025 08:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Лікарня Святого Мартина"
Контактний телефон:
+380958252225
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності