Показати схожі тендери

Закупівля За кодом CPV за ДК 021:2015 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Клавіатура дротова; Миша дротова) від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" КРОПИВНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-24-012800-a
Id Tender 22f62a4239944bbfb8ba6a043d19b6e2
План UA-P-2025-10-24-014952-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 24.10.2025 15:45
Остання зміна 07.11.2025 15:54
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 900 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.10.2025 15:44 до 03.11.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 24.10.2025 15:44
до 31.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.10.2025 15:44
до 31.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 03.11.2025 08:00
до 07.11.2025 15:54
Залишилось 5 днів 5 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.11.2025 15:54
до 13.11.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 07.11.2025 15:54
-
Період уточнень
з 24.10.2025 15:44 до 31.10.2025 00:00
Період оскарження
з 24.10.2025 15:44 до 31.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 03.11.2025 08:00 до 07.11.2025 15:54
Період кваліфікації
з 03.11.2025 08:00 до 07.11.2025 15:54
Основні параметри
За кодом CPV за ДК 021:2015 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Клавіатура дротова; Миша дротова)
Мова тендерної пропозиції – українська.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
4 900 грн.
За кодом CPV за ДК 021:2015 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Клавіатура дротова; Миша дротова)
Назва предмета закупівлі
За кодом CPV за ДК 021:2015 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Клавіатура дротова; Миша дротова)
Примітки
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначено в додатку №2 тендерної документації. Мова тендерної пропозиції – українська.
Очікувана вартість
4 900 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
24,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 10 (штуки)
Миша дротова
Опис предмета закупівлі
Миша дротова
Код ДК 021:2015
30237410-6 - Комп’ютерні миші
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Архітектор Паученка, 45/35
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №2 10 (штуки)
Клавіатура дротова
Опис предмета закупівлі
Клавіатура дротова
Код ДК 021:2015
30237460-1 - Комп’ютерні клавіатури
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Архітектор Паученка, 45/35
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Умови оплати: Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником на підставі рахунків та накладних за фактично отриманий товар протягом 30 - ти днів.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Іщенко Сергій Миколайович
Пропозиція:
2 850 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
24.10.2025 15:45
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Васильєва Інна Анатоліївна
Електронна пошта
Телефон
380669896563
Замовник
ЄДРПОУ
05493846
Назва (англійською мовою)
Municipal Non-Profit Enterprise "Central City Hospital" of Kropyvnytskyi City Council"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" КРОПИВНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Повна назва (англійською мовою)
Municipal Non-Profit Enterprise "Central City Hospital" of Kropyvnytskyi City Council"
Поштовий індекс
25004
Країна
Україна
Область або регіон
Кіровоградська область
Населений пункт
Кропивницький
Адреса
вул. Салганні піски, буд.14
Кваліфікація
Лот № 1 За кодом CPV за ДК 021:2015 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Клавіатура дротова; Миша дротова)
Період вимог/скарг з 07.11.2025 15:54 по 13.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.11.2025 08:00 по 11.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
07.11.2025 15:54
Довідка НАЗК
07.11.2025 15:54
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Пропозиція, що перемогла
06.11.2025 14:55
documentType.award.deviationReport
03.11.2025 08:00
Витяг з ЄДР
03.11.2025 08:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.10.2025 15:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.10.2025 15:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Номер процедури закупівлі UA-2025-10-24-012800-a ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) Учасником в складі тендерної пропозиції, згідно додатку 1 кваліфікаційні вимоги, а саме наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) було надано Довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного* (аналогічних) договору (договорів), із зазначенням реквізитів договору (-ів) та назви контрагента (-ів), який є предметом даної закупівлі не за встановленим Замовником кодом за ДК 021:2015 (CPV) 30230000-0 Комп’ютерне обладнання). 2) Учасником в складі тендерної пропозиції, згідно додатку 1 кваліфікаційні вимоги, а саме наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) було надано Копії не менше 1-го аналогічного договору, який (-і) зазначений (-і) у довідці про досвід виконання аналогічних (аналогічного) договорів (договору) не за встановленим Замовником кодом за ДК 021:2015 (CPV) 30230000-0 Комп’ютерне обладнання). 3) Учасником в складі тендерної пропозиції, згідно додатку 1 кваліфікаційні вимоги, а саме наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) не було надано Копію або скан-копію документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. 4) Учасником в складі тендерної пропозиції надана Довідка, яка містить відомості про Учасника, згідно п 4.1. додатку 1, в якій зазначена не повна інформація, а саме відсутнє «Місце реєстрації». 5) Учасником в складі тендерної пропозиції не надано письмову згоду з проектом Договору та його істотними умовами, з підписом посадової особи учасника, а також з відбитком печатки (за наявності). П.п.4.4. Додатку 1. 6) Учасником в складі тендерної пропозиції надана «Цінова пропозиція», в якій зазначено Загальна вартість товару з ПДВ, але згідно поданих реєстраційних документів Учасник не має статусу «Платник ПДВ». 7) Учасником в складі тендерної пропозиції не надано гарантійний лист., що Товар має бути у заводській упаковці, з інструкцією користувача. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Пункт 1.1. Додатку 1 до тендерної документації встановлено кваліфікаційну вимогу: Довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного* (аналогічних) договору (договорів), із зазначенням реквізитів договору (-ів) та назви контрагента (-ів), який є предметом даної закупівлі (за кодом ДК 021:2015 (CPV) 30230000-0 Комп’ютерне обладнання).; 2.2. Пункт 1.2. Додатку 1 до тендерної документації встановлено кваліфікаційну вимогу: Копії не менше 1-го аналогічного договору, який (-і) зазначений (-і) у довідці про досвід виконання аналогічних (аналогічного) договорів (договору). 2.3. Пункт 1.3. Додатку 1 до тендерної документації встановлено кваліфікаційну вимогу: Копію або скан-копію документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. 2.4. Пункт 4.1. Додатку 1 до тендерної документації Довідка, яка містить відомості про Учасника, підписана уповноваженою посадовою особою учасника та завірена печаткою учасника (у разі використання) за встановленою формою. 2.5. Пункт 4.4. Додатку 1 до тендерної документації Учасник процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції надає письмову згоду з проектом Договору та його істотними умовами, з підписом посадової особи учасника, а також з відбитком печатки (за наявності). 2.6. Пункт 4.13. Додатку 1 до тендерної документації Цінова пропозиція за формою, встановленою Додатком №5 до тендерної документації. 2.7. Пункт ІІІ. Додатку 1 до тендерної документації «Документи та/або інформацію на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно додатку 2 до тендерної документації», а саме: Товар має бути у заводській упаковці, з інструкцією користувача, про що Учасником у складі тендерної пропозиції надається відповідний гарантійний лист. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Надати (завантажити) через електронну систему закупівель Довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного* (аналогічних) договору (договорів), із зазначенням реквізитів договору (-ів) та назви контрагента (-ів), який є предметом даної закупівлі (за кодом ДК 021:2015 (CPV) 30230000-0 Комп’ютерне обладнання) 3.2. Надати (завантажити) через електронну систему закупівель Копії не менше 1-го аналогічного договору, який (-і) зазначений (-і) у довідці про досвід виконання аналогічних (аналогічного) договорів (договору). 3.3. Надати (завантажити) через електронну систему закупівель Копію або скан-копію документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. 3.4. Надати (завантажити) через електронну систему закупівель заповнену Довідку, яка містить відомості про Учасника, підписану уповноваженою посадовою особою учасника та завірена печаткою учасника (у разі використання) за встановленою формою. 3.5. Надати (завантажити) через електронну систему закупівель письмову згоду з проектом Договору та його істотними умовами, з підписом посадової особи учасника, а також з відбитком печатки (за наявності). 3.6. Надати (завантажити) через електронну систему закупівель вірно заповнену Цінову пропозиція за формою, встановленою Додатком №5 до тендерної документації. 3.7. Надати (завантажити) через електронну систему закупівель гарантійний лист, в якому зазначена інформація, щодо того, що Товар має бути у заводській упаковці, з інструкцією користувача. Уповноважена особа Інна ВАСИЛЬЄВА
Створено
06.11.2025 14:54
Надати до
07.11.2025 14:54
Договір
UA-2025-10-24-012800-a-b1
Очікує підписання
2 850 грн.
2 850 грн.
З ПДВ
Номенклатура
10 (штуки)
Миша дротова
Номенклатура
Миша дротова
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.
Номенклатура
10 (штуки)
Клавіатура дротова
Номенклатура
Клавіатура дротова
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" КРОПИВНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" КРОПИВНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05493846

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Іщенко Сергій Миколайович
Повна назва
ФОП Іщенко Сергій Миколайович
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3263413773

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
4 900 грн.
Період подання пропозицій
до 03.11.2025 08:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" КРОПИВНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
380669896563
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
4 900 грн.
Період подання пропозицій
до 03.11.2025 08:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" КРОПИВНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
380669896563
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності