Показати схожі тендери

Закупівля ФБМЕС-25П-84-ВО Послуги заправки та відновлення монохромного, кольорового картриджу лазерного, струменевого принтеру від Філія «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд» Акціонерного товариства «Українська залізниця».

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-24-011453-a
Id Tender 02b73b3acff74cf69f6dab65812537db
План UA-P-2025-10-24-010063-a link
Статус Очікування пропозицій
Дата публікації оголошення 24.10.2025 15:00
Остання зміна 24.10.2025 15:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
73 602.52 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
244.8 грн.
Подання пропозицій ( Залишилось 5 днів 18 год. )
з 24.10.2025 14:59 до 01.11.2025 15:00
Залишилось 2 днів 3 год.
Період уточнень
з 24.10.2025 14:59
до 29.10.2025 00:00
Залишилось 2 днів 3 год.
Період оскарження
з 24.10.2025 14:59
до 29.10.2025 00:00
Період уточнень
з 24.10.2025 14:59 до 29.10.2025 00:00
Період оскарження
з 24.10.2025 14:59 до 29.10.2025 00:00
Основні параметри
ФБМЕС-25П-84-ВО Послуги заправки та відновлення монохромного, кольорового картриджу лазерного, струменевого принтеру
Код за ДК 021:2015 – 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
24 325 грн.
Лот №1- Послуги з відновлення монохромного картриджа лазерного принтера багатофункціонального (розбирання, очищення, заміна запасних частин, обнулення чіпа)
Назва предмета закупівлі
Лот №1- Послуги з відновлення монохромного картриджа лазерного принтера багатофункціонального (розбирання, очищення, заміна запасних частин, обнулення чіпа)
Примітки
Процедура закупівлі – відкриті торги, проводиться відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами). Ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Критеріями оцінки є ціна. Питома вага критерію становить 100%. Ціна тендерної пропозиції – ціна пропозиції без урахування ПДВ. У разі, якщо учасником - переможцем процедури закупівлі є учасник – платник ПДВ, при укладанні договору про закупівлю сума ПДВ буде додаватися до ціни пропозиції без врахування ПДВ відповідно до законодавства України. Інша інформація зазначена у тендерній документації.
Очікувана вартість
24 325 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
121,63
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
03.11.2025 12:14
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот №1- Послуги з відновлення монохромного картриджа лазерного принтера багатофункціонального (розбирання, очищення, заміна запасних частин, обнулення чіпа)
Код ДК 021:2015
50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість
175
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.03.2026 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 21 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
4.1. Розрахунки за надані послуги здійснюються Замовником в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на 21 (двадцять перший) календарний день з дати підписання Сторонами акту здачі-приймання наданих послуг. 4.2. Оплата за надані послуги здійснюється за умови реєстрації контрагентом податкової накладної, оформленої згідно з вимогами законодавства України, не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної умовами договору.* У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної.* У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання Замовником на електронну адресу повідомлення від Виконавця з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.* (*застосовується, якщо Виконавець є платником податку на додану вартість) (умови пункту 4.2 цього Договору не застосовуються, якщо Виконавець не є платником податку на додану вартість або Виконавець є платником податку, який відповідно до Податкового кодексу України визначає дату виникнення податкових зобов’язань та податкового кредиту за касовим методом.)
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Лот № 2 Статус - активний лот закупівлі
15 000 грн.
Лот №2 - Послуги з заправки монохромного картриджа лазерного принтера HP (ємність 130 г)
Назва предмета закупівлі
Лот №2 - Послуги з заправки монохромного картриджа лазерного принтера HP (ємність 130 г)
Примітки
Процедура закупівлі – відкриті торги, проводиться відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами). Ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Критеріями оцінки є ціна. Питома вага критерію становить 100%. Ціна тендерної пропозиції – ціна пропозиції без урахування ПДВ. У разі, якщо учасником - переможцем процедури закупівлі є учасник – платник ПДВ, при укладанні договору про закупівлю сума ПДВ буде додаватися до ціни пропозиції без врахування ПДВ відповідно до законодавства України. Інша інформація зазначена у тендерній документації.
Очікувана вартість
15 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
75,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
03.11.2025 13:54
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот №2 - Послуги з заправки монохромного картриджа лазерного принтера HP (ємність 130 г)
Код ДК 021:2015
50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість
125
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.03.2026 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 21 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
4.1. Розрахунки за надані послуги здійснюються Замовником в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на 21 (двадцять перший) календарний день з дати підписання Сторонами акту здачі-приймання наданих послуг. 4.2. Оплата за надані послуги здійснюється за умови реєстрації контрагентом податкової накладної, оформленої згідно з вимогами законодавства України, не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної умовами договору.* У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної.* У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання Замовником на електронну адресу повідомлення від Виконавця з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.* (*застосовується, якщо Виконавець є платником податку на додану вартість) (умови пункту 4.2 цього Договору не застосовуються, якщо Виконавець не є платником податку на додану вартість або Виконавець є платником податку, який відповідно до Податкового кодексу України визначає дату виникнення податкових зобов’язань та податкового кредиту за касовим методом.)
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Лот № 3 Статус - активний лот закупівлі
12 650 грн.
Лот №3- Послуги з заправки монохромного картриджа лазерного принтера Xerox (ємність 100 г)
Назва предмета закупівлі
Лот №3- Послуги з заправки монохромного картриджа лазерного принтера Xerox (ємність 100 г)
Примітки
Процедура закупівлі – відкриті торги, проводиться відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами). Ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Критеріями оцінки є ціна. Питома вага критерію становить 100%. Ціна тендерної пропозиції – ціна пропозиції без урахування ПДВ. У разі, якщо учасником - переможцем процедури закупівлі є учасник – платник ПДВ, при укладанні договору про закупівлю сума ПДВ буде додаватися до ціни пропозиції без врахування ПДВ відповідно до законодавства України. Інша інформація зазначена у тендерній документації.
Очікувана вартість
12 650 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
63,25
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
03.11.2025 15:52
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот №3- Послуги з заправки монохромного картриджа лазерного принтера Xerox (ємність 100 г)
Код ДК 021:2015
50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість
110
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.03.2026 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 21 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
4.1. Розрахунки за надані послуги здійснюються Замовником в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на 21 (двадцять перший) календарний день з дати підписання Сторонами акту здачі-приймання наданих послуг. 4.2. Оплата за надані послуги здійснюється за умови реєстрації контрагентом податкової накладної, оформленої згідно з вимогами законодавства України, не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної умовами договору.* У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної.* У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання Замовником на електронну адресу повідомлення від Виконавця з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.* (*застосовується, якщо Виконавець є платником податку на додану вартість) (умови пункту 4.2 цього Договору не застосовуються, якщо Виконавець не є платником податку на додану вартість або Виконавець є платником податку, який відповідно до Податкового кодексу України визначає дату виникнення податкових зобов’язань та податкового кредиту за касовим методом.)
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Лот № 4 Статус - активний лот закупівлі
1 892 грн.
Лот №4- Послуги з заправки монохромного картриджа лазерного принтера багатофункціонального Xerox (ємність 650 г)
Назва предмета закупівлі
Лот №4- Послуги з заправки монохромного картриджа лазерного принтера багатофункціонального Xerox (ємність 650 г)
Примітки
Процедура закупівлі – відкриті торги, проводиться відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами). Ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Критеріями оцінки є ціна. Питома вага критерію становить 100%. Ціна тендерної пропозиції – ціна пропозиції без урахування ПДВ. У разі, якщо учасником - переможцем процедури закупівлі є учасник – платник ПДВ, при укладанні договору про закупівлю сума ПДВ буде додаватися до ціни пропозиції без врахування ПДВ відповідно до законодавства України. Інша інформація зазначена у тендерній документації.
Очікувана вартість
1 892 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
9,46
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
03.11.2025 14:11
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот №4- Послуги з заправки монохромного картриджа лазерного принтера багатофункціонального Xerox (ємність 650 г)
Код ДК 021:2015
50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.03.2026 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 21 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
4.1. Розрахунки за надані послуги здійснюються Замовником в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на 21 (двадцять перший) календарний день з дати підписання Сторонами акту здачі-приймання наданих послуг. 4.2. Оплата за надані послуги здійснюється за умови реєстрації контрагентом податкової накладної, оформленої згідно з вимогами законодавства України, не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної умовами договору.* У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної.* У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання Замовником на електронну адресу повідомлення від Виконавця з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.* (*застосовується, якщо Виконавець є платником податку на додану вартість) (умови пункту 4.2 цього Договору не застосовуються, якщо Виконавець не є платником податку на додану вартість або Виконавець є платником податку, який відповідно до Податкового кодексу України визначає дату виникнення податкових зобов’язань та податкового кредиту за касовим методом.)
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Лот № 5 Статус - активний лот закупівлі
17 312 грн.
Лот №5- Послуги заправки кольорового картриджа лазерного принтера Brother (ємність 100 г)
Назва предмета закупівлі
Лот №5- Послуги заправки кольорового картриджа лазерного принтера Brother (ємність 100 г)
Примітки
Процедура закупівлі – відкриті торги, проводиться відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами). Ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Критеріями оцінки є ціна. Питома вага критерію становить 100%. Ціна тендерної пропозиції – ціна пропозиції без урахування ПДВ. У разі, якщо учасником - переможцем процедури закупівлі є учасник – платник ПДВ, при укладанні договору про закупівлю сума ПДВ буде додаватися до ціни пропозиції без врахування ПДВ відповідно до законодавства України. Інша інформація зазначена у тендерній документації.
Очікувана вартість
17 312 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
86,56
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
03.11.2025 12:00
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот №5- Послуги заправки кольорового картриджа лазерного принтера Brother (ємність 100 г)
Код ДК 021:2015
50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість
80
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.03.2026 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 21 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
4.1. Розрахунки за надані послуги здійснюються Замовником в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на 21 (двадцять перший) календарний день з дати підписання Сторонами акту здачі-приймання наданих послуг. 4.2. Оплата за надані послуги здійснюється за умови реєстрації контрагентом податкової накладної, оформленої згідно з вимогами законодавства України, не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної умовами договору.* У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної.* У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання Замовником на електронну адресу повідомлення від Виконавця з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.* (*застосовується, якщо Виконавець є платником податку на додану вартість) (умови пункту 4.2 цього Договору не застосовуються, якщо Виконавець не є платником податку на додану вартість або Виконавець є платником податку, який відповідно до Податкового кодексу України визначає дату виникнення податкових зобов’язань та податкового кредиту за касовим методом.)
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Лот № 6 Статус - активний лот закупівлі
2 423.52 грн.
Лот №6- Послуги заправки монохромного картриджа лазерного принтера Brother (ємність 60г)
Назва предмета закупівлі
Лот №6- Послуги заправки монохромного картриджа лазерного принтера Brother (ємність 60г)
Примітки
Процедура закупівлі – відкриті торги, проводиться відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами). Ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Критеріями оцінки є ціна. Питома вага критерію становить 100%. Ціна тендерної пропозиції – ціна пропозиції без урахування ПДВ. У разі, якщо учасником - переможцем процедури закупівлі є учасник – платник ПДВ, при укладанні договору про закупівлю сума ПДВ буде додаватися до ціни пропозиції без врахування ПДВ відповідно до законодавства України. Інша інформація зазначена у тендерній документації.
Очікувана вартість
2 423.52 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
12,12
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
03.11.2025 13:07
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот №6- Послуги заправки монохромного картриджа лазерного принтера Brother (ємність 60г)
Код ДК 021:2015
50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість
17
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.03.2026 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 21 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
4.1. Розрахунки за надані послуги здійснюються Замовником в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на 21 (двадцять перший) календарний день з дати підписання Сторонами акту здачі-приймання наданих послуг. 4.2. Оплата за надані послуги здійснюється за умови реєстрації контрагентом податкової накладної, оформленої згідно з вимогами законодавства України, не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної умовами договору.* У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної.* У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання Замовником на електронну адресу повідомлення від Виконавця з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.* (*застосовується, якщо Виконавець є платником податку на додану вартість) (умови пункту 4.2 цього Договору не застосовуються, якщо Виконавець не є платником податку на додану вартість або Виконавець є платником податку, який відповідно до Податкового кодексу України визначає дату виникнення податкових зобов’язань та податкового кредиту за касовим методом.)
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
24.10.2025 15:00
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Артеменко Олена Олександрівна
Електронна пошта
Телефон
380523362585
Замовник
ЄДРПОУ
41149437
Повна назва
Філія «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд» Акціонерного товариства «Українська залізниця»
Поштовий індекс
03035
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Гетьмана Павла Скоропадського, 61
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
73 602.52 грн.
Період подання пропозицій
до 01.11.2025 15:00
Замовник:
Філія «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд» Акціонерного товариства «Українська залізниця»
Контактний телефон:
380523362585
Статус
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
73 602.52 грн.
Період подання пропозицій
до 01.11.2025 15:00
Замовник:
Філія «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд» Акціонерного товариства «Українська залізниця»
Контактний телефон:
380523362585
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності