Показати схожі тендери

Закупівля Єдина система телефонії з монтажем та пусконалагодженням в адміністративній будівлі Одеської міської ради від ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-24-010297-a
Id Tender fa744e2dd4c64b988feff625b42726d8
План UA-P-2025-10-23-001265-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 24.10.2025 14:28
Остання зміна 24.11.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
680 725.67 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.10.2025 14:27 до 03.11.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 24.10.2025 14:27
до 31.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.10.2025 14:27
до 31.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 03.11.2025 09:00
до 18.11.2025 11:58
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.11.2025 10:29
до 24.11.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 18.11.2025 11:58
-
Період уточнень
з 24.10.2025 14:27 до 31.10.2025 00:00
Період оскарження
з 24.10.2025 14:27 до 31.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 03.11.2025 09:00 до 18.11.2025 11:58
Період кваліфікації
з 03.11.2025 09:00 до 18.11.2025 11:58
Основні параметри
Єдина система телефонії з монтажем та пусконалагодженням в адміністративній будівлі Одеської міської ради
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
680 725.67 грн.
Єдина система телефонії з монтажем та пусконалагодженням в адміністративній будівлі Одеської міської ради
Назва предмета закупівлі
Єдина система телефонії з монтажем та пусконалагодженням в адміністративній будівлі Одеської міської ради
Очікувана вартість
680 725.67 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3403,63
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Єдина система телефонії з монтажем та пусконалагодженням в адміністративній будівлі Одеської міської ради
Код ДК 021:2015
32551200-2 - Автоматичні телефонні станції
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за поставлений товар здійснюється на підставі підписаної сторонами накладної або видаткової накладної відповідно до Специфікації (Додаток №2) протягом 10 календарних днів з дня отримання товару. Оплата монтажу та пусконалагодження обладнання здійснюється протягом 10 календарних днів з дня підписання Сторонами Акта виконаних робіт відповідно до Кошторису (Додаток № 3). Датою підписання Акта виконаних робіт є дата закінчення монтажу та пусконалагодження обладнання. Розрахунки Замовником здійснюються в безготівковій формі за рахунок бюджетних коштів протягом 10-ти (десяти) календарних днів з дати підписання Сторонами накладної або видаткової накладної та акту виконаних робіт.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ГУРТОВОЙ ВЯЧЕСЛАВ СЕМЕНОВИЧ"
Пропозиція:
639 960 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
24.10.2025 14:27
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Демидова Ольга Нестерівна
Електронна пошта
Телефон
0487791416
Факс
0487791416
Замовник
ЄДРПОУ
04056919
Повна назва
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
65026
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
ОДЕСА
Адреса
Думська площа, 1
Кваліфікація
Лот № 1 Єдина система телефонії з монтажем та пусконалагодженням в адміністративній будівлі Одеської міської ради
Період вимог/скарг з 07.11.2025 10:29 по 13.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.11.2025 09:00 по 11.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
07.11.2025 10:29
Довідка НАЗК
07.11.2025 10:29
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
03.11.2025 09:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.10.2025 14:27
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.10.2025 14:27
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Відповідно до вимоги, встановленої у пункті 1 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації Учаснику необхідно підтвердити відповідність кваліфікаційному критерію, а саме: “Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)*Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 цього Закону, подаються шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель.”, а саме: На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати: 1. Довідка про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)* за предметом закупівлі (не менше одного договору) за Формою 1. 2. Сканована копія вказаного договору (договорів)* та документу (документів), що підтверджує (-ють) своєчасне та належне виконання учасником умов договору(-ів), зазначеного (-их) у довідці: сканована копія акту/актів наданих послуг/виконаних робіт, або інший підтверджуючий документ). (Договір, та документи, що підтверджують виконання договору, надають у вигляді сканованої копії з оригіналу документа/або їх копій завірених Учасником)**. **Під аналогічним договором слід розуміти повністю виконаний договір, який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015 32550000-3 Телефонне обладнання та/або договір, умовами якого передбачалося постачання системи телефонії/єдиної системи телефонії з монтажем та/або пусконалагодженням та/або налаштуванням (налагодженням) або з постачання обладнання, аналогічного тому, що міститься у складі системи з монтажем та/або пусконалагодженням та/або налаштуванням (налагодженням). Відповідно до зазначених вимог, Учасником завантажено довідку від 29.10.2025, у якій зазначено договір №4А від 13.01.2012 р. з ТОВ «Марлоу Навігейшн Україна». На підтвердження інформації, наведеної у довідці, Учасник надав скановані документи з їх автентичним перекладом українською мовою, засвідченим нотаріально: - договір №4А від 13.01.2012 р. на загальну суму 14 480,00 грн; - акт приймання-передачі виконаних робіт № б/н від 31.01.2012 р. на суму 1 472,00 грн. Наданим актом Учасник не підтвердив вимогу щодо надання повністю виконаного договору, оскільки актом не підтверджено виконання договору в повному обсязі на загальну суму, визначену договором. Відповідно до вимоги, встановленої у пункті 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації зазначається: Усі організаційно-розпорядчі документи, які учасники подають у складі тендерної пропозиції, незалежно від їх виду та видавника, повинні бути оформлені з дотриманням вимог Національного стандарту України ДСТУ 4163-2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів». Учасник у наданій довідці не зазначив номер довідки. Для усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, надати виправлену довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору від 29.10.2025 року або нову довідку із зазначенням реєстраційного індексу документа відповідно до ДСТУ 4163-2020 та зазначенням документів, що підтверджують повне виконання договору, а також надати скановані копії таких документів, які підтверджують своєчасне та належне виконання умов договору. 2. Відповідно до вимоги, встановленої у пункті 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації зазначається: Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан - копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) якщо у складі тендерної пропозиції є хоча б один сканований документ, потрібно накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на тендерну пропозицію; 3) якщо ж такі документи надано у формі електронного документа, КЕП накладають на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо; 4) якщо ж пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому, та на кожен електронний документ окремо. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу. Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище ім'я, по батькові особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). Під час перевірки підпису учасника на сайті Центрального засвідчувального органу https://czo.gov.ua встановлено, що тип підпису зазначено як «Удосконалений», тоді як тендерною документацією вимагається «Кваліфікований електронний підпис (КЕП)». Для усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо за потребою. 3. Відповідно до п. 3 розділу 3 “Інші документи та інформація, що подаються учасниками у складі тендерної пропозиції (для Учасників - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)” Додатку №1 тендерної документації учасник повинен надати довідку “Відомості про учасника” за Формою №2, приклад якої зазначений в тендерній документації, також даний пункт містить інформацію про належне оформлення даного документу. А саме, дана довідка оформлюється на офіційному / фірмовому бланку з дотриманням вимог Національного стандарту України ДСТУ 4163:2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів». Учасник у складі своєї пропозиції надав довідку за Формою №2, яка була оформлена без реєстраційного індексу документа. Для усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати виправлену або нову довідку “Відомості про учасника” відповідно до вимог законодавства та тендерної документації з обов'язковим дотриманням вимог Національного стандарту України ДСТУ 4163:2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів», тобто містити реєстраційний індекс документа. 4. Відповідно до п. 6 розділу 3 “Інші документи та інформація, що подаються учасниками у складі тендерної пропозиції (для Учасників - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)” Додатку №1 тендерної документації учасник повинен надати Лист-згоду з умовами Додатку №3 до тендерної документації за Формою №3, приклад якої зазначений в тендерній документації, також даний пункт містить інформацію про належне оформлення даного документу. А саме, дана довідка оформлюється на офіційному / фірмовому бланку з дотриманням вимог Національного стандарту України ДСТУ 4163:2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів». Учасник у складі своєї пропозиції надав лист-згоду за Формою №3, яка була оформлена без реєстраційного індексу документа. Для усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати виправлений або новий Лист-згоду з умовами Додатку №3 до тендерної документації відповідно до вимог законодавства та тендерної документації з обов'язковим дотриманням вимог Національного стандарту України ДСТУ 4163:2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів», тобто містити реєстраційний індекс документа. 5. Відповідно до п. 7 розділу 3 “Інші документи та інформація, що подаються учасниками у складі тендерної пропозиції (для Учасників - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)” Додатку №1 тендерної документації учасник повинен надати Лист-згода з умовами проєкту договору, що міститься у Додатку №4 до тендерної документації за Формою №4, приклад якої зазначений в тендерній документації, також даний пункт містить інформацію про належне оформлення даного документу. А саме, дана довідка оформлюється на офіційному / фірмовому бланку з дотриманням вимог Національного стандарту України ДСТУ 4163:2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів». Учасник у складі своєї пропозиції надав лист-згоду за Формою №4, яка була оформлена без реєстраційного індексу документа. Для усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати виправлений або новий Лист-згода з умовами проекту договору, що міститься у Додатку №4 відповідно до вимог законодавства та тендерної документації з обов'язковим дотриманням вимог Національного стандарту України ДСТУ 4163:2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів», тобто містити реєстраційний індекс документа. 6. Відповідно до п. 9 розділу 3 “Інші документи та інформація, що подаються учасниками у складі тендерної пропозиції (для Учасників - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)” Додатку №1 тендерної документації учасник повинен надати заповнену форму “Таблиця відповідності” (Додаток №5 до тендерної документації) відповідно оформленою на офіційному / фірмовому бланку з дотриманням вимог Національного стандарту України ДСТУ 4163:2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів». Учасник у складі своєї пропозиції надав “Таблицю відповідності” (Додаток №5 до тендерної документації), яка була оформлена без реєстраційного індексу документа. Для усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати виправлену або нову «Таблицю відповідності» (Додаток №5 до тендерної документації) відповідно до вимог законодавства та тендерної документації з обов'язковим дотриманням вимог Національного стандарту України ДСТУ 4163:2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів», тобто містити реєстраційний індекс документа. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Створено
05.11.2025 16:41
Надати до
06.11.2025 16:41
Період вимог/скарг з 18.11.2025 11:58 по 24.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.11.2025 11:57 по 26.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю
Зміст
Відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей
Документи кваліфікації
18.11.2025 11:57
Повідомлення про рішення
18.11.2025 11:57
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.10.2025 14:27
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.10.2025 14:27
Торги не відбулися
Очікувана вартість
680 725.67 грн.
Період подання пропозицій
до 03.11.2025 09:00
Замовник:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
0487791416
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
680 725.67 грн.
Період подання пропозицій
до 03.11.2025 09:00
Замовник:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
0487791416
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності