Зміст
1. Відповідно до вимоги, встановленої у пункті 1 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації Учаснику необхідно підтвердити відповідність кваліфікаційному критерію, а саме: “Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)*Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 цього Закону, подаються шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель.”, а саме:
На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати:
1. Довідка про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)* за предметом закупівлі (не менше одного договору) за Формою 1.
2. Сканована копія вказаного договору (договорів)* та документу (документів), що підтверджує (-ють) своєчасне та належне виконання учасником умов договору(-ів), зазначеного (-их) у довідці: сканована копія акту/актів наданих послуг/виконаних робіт, або інший підтверджуючий документ). (Договір, та документи, що підтверджують виконання договору, надають у вигляді сканованої копії з оригіналу документа/або їх копій завірених Учасником)**.
**Під аналогічним договором слід розуміти повністю виконаний договір, який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015 32550000-3 Телефонне обладнання та/або договір, умовами якого передбачалося постачання системи телефонії/єдиної системи телефонії з монтажем та/або пусконалагодженням та/або налаштуванням (налагодженням) або з постачання обладнання, аналогічного тому, що міститься у складі системи з монтажем та/або пусконалагодженням та/або налаштуванням (налагодженням).
Відповідно до зазначених вимог, Учасником завантажено довідку від 29.10.2025, у якій зазначено договір №4А від 13.01.2012 р. з ТОВ «Марлоу Навігейшн Україна».
На підтвердження інформації, наведеної у довідці, Учасник надав скановані документи з їх автентичним перекладом українською мовою, засвідченим нотаріально:
- договір №4А від 13.01.2012 р. на загальну суму 14 480,00 грн;
- акт приймання-передачі виконаних робіт № б/н від 31.01.2012 р. на суму 1 472,00 грн.
Наданим актом Учасник не підтвердив вимогу щодо надання повністю виконаного договору, оскільки актом не підтверджено виконання договору в повному обсязі на загальну суму, визначену договором.
Відповідно до вимоги, встановленої у пункті 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації зазначається: Усі організаційно-розпорядчі документи, які учасники подають у складі тендерної пропозиції, незалежно від їх виду та видавника, повинні бути оформлені з дотриманням вимог Національного стандарту України ДСТУ 4163-2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів».
Учасник у наданій довідці не зазначив номер довідки.
Для усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, надати виправлену довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору від 29.10.2025 року або нову довідку із зазначенням реєстраційного індексу документа відповідно до ДСТУ 4163-2020 та зазначенням документів, що підтверджують повне виконання договору, а також надати скановані копії таких документів, які підтверджують своєчасне та належне виконання умов договору.
2. Відповідно до вимоги, встановленої у пункті 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації зазначається:
Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан - копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог:
1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання;
2) якщо у складі тендерної пропозиції є хоча б один сканований документ, потрібно накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на тендерну пропозицію;
3) якщо ж такі документи надано у формі електронного документа, КЕП накладають на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо;
4) якщо ж пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому, та на кожен електронний документ окремо.
Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу.
Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище ім'я, по батькові особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа).
Під час перевірки підпису учасника на сайті Центрального засвідчувального органу https://czo.gov.ua встановлено, що тип підпису зазначено як «Удосконалений», тоді як тендерною документацією вимагається «Кваліфікований електронний підпис (КЕП)».
Для усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо за потребою.
3. Відповідно до п. 3 розділу 3 “Інші документи та інформація, що подаються учасниками у складі тендерної пропозиції (для Учасників - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)” Додатку №1 тендерної документації учасник повинен надати довідку “Відомості про учасника” за Формою №2, приклад якої зазначений в тендерній документації, також даний пункт містить інформацію про належне оформлення даного документу. А саме, дана довідка оформлюється на офіційному / фірмовому бланку з дотриманням вимог Національного стандарту України ДСТУ 4163:2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів».
Учасник у складі своєї пропозиції надав довідку за Формою №2, яка була оформлена без реєстраційного індексу документа.
Для усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати виправлену або нову довідку “Відомості про учасника” відповідно до вимог законодавства та тендерної документації з обов'язковим дотриманням вимог Національного стандарту України ДСТУ 4163:2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів», тобто містити реєстраційний індекс документа.
4. Відповідно до п. 6 розділу 3 “Інші документи та інформація, що подаються учасниками у складі тендерної пропозиції (для Учасників - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)” Додатку №1 тендерної документації учасник повинен надати Лист-згоду з умовами Додатку №3 до тендерної документації за Формою №3, приклад якої зазначений в тендерній документації, також даний пункт містить інформацію про належне оформлення даного документу. А саме, дана довідка оформлюється на офіційному / фірмовому бланку з дотриманням вимог Національного стандарту України ДСТУ 4163:2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів».
Учасник у складі своєї пропозиції надав лист-згоду за Формою №3, яка була оформлена без реєстраційного індексу документа.
Для усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати виправлений або новий Лист-згоду з умовами Додатку №3 до тендерної документації відповідно до вимог законодавства та тендерної документації з обов'язковим дотриманням вимог Національного стандарту України ДСТУ 4163:2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів», тобто містити реєстраційний індекс документа.
5. Відповідно до п. 7 розділу 3 “Інші документи та інформація, що подаються учасниками у складі тендерної пропозиції (для Учасників - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)” Додатку №1 тендерної документації учасник повинен надати Лист-згода з умовами проєкту договору, що міститься у Додатку №4 до тендерної документації за Формою №4, приклад якої зазначений в тендерній документації, також даний пункт містить інформацію про належне оформлення даного документу. А саме, дана довідка оформлюється на офіційному / фірмовому бланку з дотриманням вимог Національного стандарту України ДСТУ 4163:2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів».
Учасник у складі своєї пропозиції надав лист-згоду за Формою №4, яка була оформлена без реєстраційного індексу документа.
Для усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати виправлений або новий Лист-згода з умовами проекту договору, що міститься у Додатку №4 відповідно до вимог законодавства та тендерної документації з обов'язковим дотриманням вимог Національного стандарту України ДСТУ 4163:2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів», тобто містити реєстраційний індекс документа.
6. Відповідно до п. 9 розділу 3 “Інші документи та інформація, що подаються учасниками у складі тендерної пропозиції (для Учасників - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)” Додатку №1 тендерної документації учасник повинен надати заповнену форму “Таблиця відповідності” (Додаток №5 до тендерної документації) відповідно оформленою на офіційному / фірмовому бланку з дотриманням вимог Національного стандарту України ДСТУ 4163:2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів».
Учасник у складі своєї пропозиції надав “Таблицю відповідності” (Додаток №5 до тендерної документації), яка була оформлена без реєстраційного індексу документа.
Для усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати виправлену або нову «Таблицю відповідності» (Додаток №5 до тендерної документації) відповідно до вимог законодавства та тендерної документації з обов'язковим дотриманням вимог Національного стандарту України ДСТУ 4163:2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів», тобто містити реєстраційний індекс документа.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.