Показати схожі тендери

Закупівля роботи по об’єкту «Будівництво системи водопостачання по вул. Степній та вул. Центральній сщ. Новотавричеське Оріхівського району Запорізької області» від Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Запорізької обласної державної адміністрації.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-24-010117-a
Id Tender 0839f96212764d4fab23a8bbd250c424
План UA-P-2025-10-24-011242-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 24.10.2025 16:06
Остання зміна 28.11.2025 09:27
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 712 494 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.10.2025 16:06 до 10.11.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 24.10.2025 16:06
до 07.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.10.2025 16:06
до 07.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.11.2025 08:00
до 14.11.2025 15:17
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.11.2025 15:17
до 20.11.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 14.11.2025 15:17
-
Період уточнень
з 24.10.2025 16:06 до 07.11.2025 00:00
Період оскарження
з 24.10.2025 16:06 до 07.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.11.2025 08:00 до 14.11.2025 15:17
Період кваліфікації
з 10.11.2025 08:00 до 14.11.2025 15:17
Основні параметри
роботи по об’єкту «Будівництво системи водопостачання по вул. Степній та вул. Центральній сщ. Новотавричеське Оріхівського району Запорізької області»
роботи по об’єкту «Будівництво системи водопостачання по вул. Степній та вул. Центральній сщ. Новотавричеське Оріхівського району Запорізької області»
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 712 494 грн.
роботи по об’єкту «Будівництво системи водопостачання по вул. Степній та вул. Центральній сщ. Новотавричеське Оріхівського району Запорізької області»
Назва предмета закупівлі
роботи по об’єкту «Будівництво системи водопостачання по вул. Степній та вул. Центральній сщ. Новотавричеське Оріхівського району Запорізької області»
Примітки
роботи по об’єкту «Будівництво системи водопостачання по вул. Степній та вул. Центральній сщ. Новотавричеське Оріхівського району Запорізької області»
Очікувана вартість
1 712 494 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
8562,47
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
роботи по об’єкту «Будівництво системи водопостачання по вул. Степній та вул. Центральній сщ. Новотавричеське Оріхівського району Запорізької області»
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
25.12.2026 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Аванс
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Замовник протягом 15 календарних днів з дні реєстрації Дозволу на виконання будівельних робіт, може перерахувати Генпідряднику передоплату на придбання матеріальних ресурсів, яка не перевищує 30 відсотків вартості річного обсягу робіт, строком на три місяці відповідно до норм Постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва», зі змінами. У разі отримання попередньої оплати, Генпідрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу, що підтверджується актами приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в). По закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику у триденний термін (у разі, коли строк повернення підпадає на кінець грудня поточного року, то невикористані протягом встановленого терміну суми попередньої оплати повертаються Замовнику у триденний термін, але не пізніше 25 грудня поточного року). Придбання матеріалів без виконання робіт не вважається належним відпрацюванням попередньої оплати.
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Розрахунки за виконані роботи здійснюватимуться з урахуванням положень Загальних умов на підставі актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідок про вартість виконаних робіт (форма КБ-3) проміжними платежами в міру виконання робіт з урахуванням сплаченого Замовником авансу. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Генпідрядник визначає обсяги та вартість виконаних робіт, що підлягають оплаті, готує відповідні документи та подає їх для підписання Замовнику за 7 робочих днів до завершення звітного періоду. Замовник зобов'язаний підписати подані Генпідрядником документи, що підтверджують виконання робіт, або обґрунтувати причини відмови від їх підписання протягом 7 робочих днів з дня одержання. Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 10 календарних днів з дня підписання документів Замовником при наявності бюджетних призначень.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "РУБІКОН ІНВЕСТ ГРУП"
Пропозиція:
1 712 189.13 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
24.10.2025 16:11
Оголошення про проведення закупівлі
24.10.2025 16:10
Тендерна документація
24.10.2025 16:10
Тендерна документація
24.10.2025 16:10
Тендерна документація
24.10.2025 16:10
Тендерна документація
24.10.2025 16:10
Тендерна документація
24.10.2025 16:10
Тендерна документація
Тендерна документація
24.10.2025 16:07
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Кабанов Дмитро
Електронна пошта
Телефон
+380612390201, +380612390447
Замовник
ЄДРПОУ
33836176
Повна назва
Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Запорізької обласної державної адміністрації
Поштовий індекс
69107
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
Запоріжжя
Адреса
проспект Соборный, 164
Кваліфікація
Лот № 1 роботи по об’єкту «Будівництво системи водопостачання по вул. Степній та вул. Центральній сщ. Новотавричеське Оріхівського району Запорізької області»
Період вимог/скарг з 14.11.2025 15:17 по 20.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.11.2025 08:00 по 18.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.11.2025 15:17
Довідка НАЗК
14.11.2025 15:16
Повідомлення про рішення
10.11.2025 08:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.10.2025 14:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.10.2025 14:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. У Додатку 1 до тендерної документації визначено кваліфікаційний критерій щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник повинен надати Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації у кількості не менше 8 чоловік, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1. Для документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які будуть задіяні для виконання договору, вказаних у таблиці 1, учасник, повинен надати: - копії першої і останньої із заповнених сторінок трудової книжки зазначених працівників або укладені договори (у тому числі договори цивільно правового характеру) про залучення вказаних працівників до виконання робіт або повідомлення про прийняття працівника на роботу (відповідно до норм чинного законодавства). Учасником надано: Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації у кількості 8 чоловік, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1 та 7 цивільно-правових договорів, які підтверджують наявність 7 працівників відповідної кваліфікації, які будуть задіяні для виконання договору. Документальне підтвердження у вигляді копії першої і останньої із заповнених сторінок трудової книжки зазначених працівників або укладені договори (у тому числі договори цивільно правового характеру) про залучення вказаних працівників до виконання робіт або повідомлення про прийняття працівника на роботу (відповідно до норм чинного законодавства) щодо наявності працівника Селіванова Олега Олександровича відсутнє. Просимо надати необхідні підтверджуючі документи. 2. Учасником надано: наказ про призначення на посаду директора ТОВ «Рубікон Інвест Груп» Селіванова Олега Олександровича від 20.05.2025. У той же час, на підтвердження наявності працівника Слинько Раїси Петрівни надано цивільно-правовий договір, укладений 01.05.2025 та підписаний директором Селівановим Олегом Олександровичем. Просимо усунути невідповідність у датах зазначених документів. 3. План фінансування — це документ, що визначає джерела та строки надходження коштів для реалізації певного проєкту, складається замовником, а потім узгоджується з підрядником. Просимо надати незаповнену, але підписану форму плану фінансування, визначену додатком 6 тендерної документації, що підтверджує погодження з формою плану фінансування. 4. Календарний графік виконання робіт, який є невід’ємною частиною договору підряду по зазначеному об’єкту містить лише інформацію про строки виконання робіт в цілому без зазначення переліку самих видів робіт (етапів, комплексів), їх кількості і вартості, одиниць виміру, послідовності та початку і закінчення їх виконання. Просимо заповнити Календарний графік виконання робіт згідно Рекомендації зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві, схвалених наказом Міністерства розвитку та будівництва України від 13.01.2009 № 2 (далі – Рекомендації). Рекомендації визначають форми та зміст основних додатків до договору підряду в капітальному будівництві (далі - договір), а також процедуру їх складання, зокрема: календарного графіка виконання робіт, плану фінансування будівництва, графіків передачі замовником підряднику проектної документації, матеріалів, устаткування, робочої сили. Згідно пункту 2.1. Рекомендацій додаток "Календарний графік виконання робіт" конкретизує зобов'язання Підрядника, визначені умовами договору, щодо складу, обсягів, виконавців, послідовності, строків виконання робіт. Обґрунтованість положень цього додатка забезпечує ритмічність виконання робіт, своєчасність матеріально-технічного забезпечення, надання фронту робіт співвиконавцям, безперервність фінансування будівництва тощо.
Створено
13.11.2025 14:06
Надати до
14.11.2025 14:06
Договір
UA-2025-10-24-010117-a-b1
Очікує підписання
1 712 189.13 грн.
1 712 189.13 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (роботи)
роботи по об’єкту «Будівництво системи водопостачання по вул. Степній та вул. Центральній сщ. Новотавричеське Оріхівського району Запорізької області»
Номенклатура
роботи по об’єкту «Будівництво системи водопостачання по вул. Степній та вул. Центральній сщ. Новотавричеське Оріхівського району Запорізької області»
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 25 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Запорізької обласної державної адміністрації
Повна назва
Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Запорізької обласної державної адміністрації
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33836176

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "РУБІКОН ІНВЕСТ ГРУП"
Повна назва
ТОВ "РУБІКОН ІНВЕСТ ГРУП"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41242575

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 712 494 грн.
Період подання пропозицій
до 10.11.2025 08:00
Замовник:
Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Запорізької обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380612390201, +380612390447
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 712 494 грн.
Період подання пропозицій
до 10.11.2025 08:00
Замовник:
Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Запорізької обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380612390201, +380612390447
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності