Показати схожі тендери

Закупівля Обладнання для закладів громадського харчування від ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ХМЕЛЬНИЦЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ».

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-24-009210-a
Id Tender 0a61bde5c8494957bb951508c5fabf60
План UA-P-2025-10-20-004039-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 24.10.2025 13:52
Остання зміна 15.12.2025 13:33
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 904 054.62 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.10.2025 13:52 до 03.11.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 24.10.2025 13:52
до 31.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.10.2025 13:52
до 31.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.11.2025 13:34
до 15.12.2025 13:33
Залишилось 4 днів 11 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.11.2025 11:27
до 21.12.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 15.12.2025 13:33
-
Період уточнень
з 24.10.2025 13:52 до 31.10.2025 00:00
Період оскарження
з 24.10.2025 13:52 до 31.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 04.11.2025 13:34 до 15.12.2025 13:33
Період кваліфікації
з 04.11.2025 13:34 до 15.12.2025 13:33
Основні параметри
Обладнання для закладів громадського харчування
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
3 904 054.62 грн.
Обладнання для закладів громадського харчування
Назва предмета закупівлі
Обладнання для закладів громадського харчування
Очікувана вартість
3 904 054.62 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
19520,27
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
04.11.2025 13:11
Закінчення аукціону
04.11.2025 13:34
Позиція : №1 2 (штуки)
Візок сервірувальний Профі (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Візок сервірувальний Профі (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
39312200-4 - Обладнання для їдалень
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Хмельницька область, Нетішин
Дата постачання по
22.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 (штуки)
Полиця - сушка
Опис предмета закупівлі
Полиця - сушка
Код ДК 021:2015
39312200-4 - Обладнання для їдалень
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Хмельницька область, Нетішин
Дата постачання по
22.12.2025 00:00
Позиція : №3 3 (штуки)
Полиця навісна
Опис предмета закупівлі
Полиця навісна
Код ДК 021:2015
39312200-4 - Обладнання для їдалень
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Хмельницька область, Нетішин
Дата постачання по
22.12.2025 00:00
Позиція : №4 6 (штуки)
Стелаж нержавіючий
Опис предмета закупівлі
Стелаж нержавіючий
Код ДК 021:2015
39312200-4 - Обладнання для їдалень
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Хмельницька область, Нетішин
Дата постачання по
22.12.2025 00:00
Позиція : №5 2 (штуки)
Стелаж нержавіючий
Опис предмета закупівлі
Стелаж нержавіючий
Код ДК 021:2015
39312200-4 - Обладнання для їдалень
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Хмельницька область, Нетішин
Дата постачання по
22.12.2025 00:00
Позиція : №6 1 (штуки)
Стіл виробничий
Опис предмета закупівлі
Стіл виробничий
Код ДК 021:2015
39312200-4 - Обладнання для їдалень
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Хмельницька область, Нетішин
Дата постачання по
22.12.2025 00:00
Позиція : №7 1 (штуки)
Стіл виробничий
Опис предмета закупівлі
Стіл виробничий
Код ДК 021:2015
39312200-4 - Обладнання для їдалень
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Хмельницька область, Нетішин
Дата постачання по
22.12.2025 00:00
Позиція : №8 8 (штуки)
Лава без спинки
Опис предмета закупівлі
Лава без спинки
Код ДК 021:2015
39312200-4 - Обладнання для їдалень
Кількість
8
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Хмельницька область, Нетішин
Дата постачання по
22.12.2025 00:00
Позиція : №9 1 (штуки)
Автоматична лінія для миття посуду ATR1500 тунельна (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Автоматична лінія для миття посуду ATR1500 тунельна (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
39312200-4 - Обладнання для їдалень
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Хмельницька область, Нетішин
Дата постачання по
22.12.2025 00:00
Позиція : №10 2 (штуки)
М'ясорубка AW F 98 Alexander Solia (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
М'ясорубка AW F 98 Alexander Solia (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
39312100-3 - М’ясорізки
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Хмельницька область, Нетішин
Дата постачання по
22.12.2025 00:00
Позиція : №11 2 (штуки)
Овочерізка Alexander Solia G 5.1 електрична (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Овочерізка Alexander Solia G 5.1 електрична (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
39312200-4 - Обладнання для їдалень
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Хмельницька область, Нетішин
Дата постачання по
22.12.2025 00:00
Позиція : №12 1 (штуки)
Пароконвектомат RATIONAL iCombi Classic 10-1/1 (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Пароконвектомат RATIONAL iCombi Classic 10-1/1 (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
39312200-4 - Обладнання для їдалень
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Хмельницька область, Нетішин
Дата постачання по
22.12.2025 00:00
Позиція : №13 1 (штуки)
Пароконвектомат RATIONAL iCombi Classic 10-1/1 (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Пароконвектомат RATIONAL iCombi Classic 10-1/1 (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
39312200-4 - Обладнання для їдалень
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Хмельницька область, Нетішин
Дата постачання по
22.12.2025 00:00
Позиція : №14 1 (штуки)
Плита електрична ПЕД-4 (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Плита електрична ПЕД-4 (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
39312200-4 - Обладнання для їдалень
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Хмельницька область, Нетішин
Дата постачання по
22.12.2025 00:00
Позиція : №15 1 (штуки)
Урна для сміття металева
Опис предмета закупівлі
Урна для сміття металева
Код ДК 021:2015
39312200-4 - Обладнання для їдалень
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Хмельницька область, Нетішин
Дата постачання по
22.12.2025 00:00
Позиція : №16 1 (штуки)
Стелаж
Опис предмета закупівлі
Стелаж
Код ДК 021:2015
39312200-4 - Обладнання для їдалень
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Хмельницька область, Нетішин
Дата постачання по
22.12.2025 00:00
Позиція : №17 1 (штуки)
Стіл виробничий С-1500х900х750
Опис предмета закупівлі
Стіл виробничий С-1500х900х750
Код ДК 021:2015
39312200-4 - Обладнання для їдалень
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Хмельницька область, Нетішин
Дата постачання по
22.12.2025 00:00
Позиція : №18 1 (штуки)
Стіл з подвійною мийкою та 3 шухлядами
Опис предмета закупівлі
Стіл з подвійною мийкою та 3 шухлядами
Код ДК 021:2015
39312200-4 - Обладнання для їдалень
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Хмельницька область, Нетішин
Дата постачання по
22.12.2025 00:00
Позиція : №19 1 (штуки)
Мультифункціональна електрична сковорода iVario Pro 2-ХS Rational (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Мультифункціональна електрична сковорода iVario Pro 2-ХS Rational (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
39312200-4 - Обладнання для їдалень
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Хмельницька область, Нетішин
Дата постачання по
22.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Для резидентів: оплату за поставлений Товар Покупець здійснює шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 45 календарних днів з дати оформлення ярлика на придатний Товар згідно СОУ НАЕК 038:2021 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для ВП Компанії». Для нерезидентів: для нерезидентів - оплату за поставлений Товар Покупець здійснює на підставі рахунку – фактури (інвойс), шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 45 календарних днів з дати оформлення ярлика на придатний Товар згідно СОУ НАЕК 038:2021 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для ВП Компанії»
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "БМ ДИСТРИБУШН 2.0"
Пропозиція:
3 901 943.33 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ Гентех
Пропозиція:
3 374 246.67 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 04.11.2025 13:11
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
24.10.2025 13:52
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Муштук Олена Іванівна
Електронна пошта
Телефон
380384263828
Сайт:
http://www.xaec.org.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
21313677
Повна назва
ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ХМЕЛЬНИЦЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
Нетішин
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Обладнання для закладів громадського харчування
Період вимог/скарг з 18.11.2025 11:27 по 24.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.11.2025 13:34 по 03.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Згідно протоколу від 18.11.2025 №441
Документи кваліфікації
18.11.2025 11:27
Довідка НАЗК
18.11.2025 11:27
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
11.11.2025 08:18
Електроний протокол про продовження строку
04.11.2025 13:34
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.10.2025 13:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.10.2025 13:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, продовжити строк розгляду поданої для участі у Закупівлі тендерної пропозиції ТОВ «ГЕНТЕХ» до 20 робочих днів для проведення більш якісного розгляду тендерної пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації.
Дата продовження строку розгляду
11.11.2025 08:18
Дата кінця розгляду
03.12.2025 00:00
Період вимог/скарг з 05.12.2025 13:06 по 11.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.12.2025 13:06 по 13.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю
Зміст
Згідно протоколу від 05.12.2025 №468
Документи кваліфікації
05.12.2025 13:09
Витяг з ЄДР
05.12.2025 13:06
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.10.2025 13:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.10.2025 13:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 15.12.2025 13:33 по 21.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.12.2025 13:06 по 03.01.2026 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Згідно протоколу від 15.12.2025 №492
Документи кваліфікації
15.12.2025 13:33
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
12.12.2025 10:24
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
12.12.2025 08:40
Електроний протокол про продовження строку
05.12.2025 13:08
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.10.2025 13:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.10.2025 13:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, продовжити строк розгляду поданої для участі у Закупівлі тендерної пропозиції ТОВ «БМ ДИСТРИБУШН 2.0» до 20 робочих днів для проведення більш якісного розгляду тендерної пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації.
Дата продовження строку розгляду
12.12.2025 08:40
Дата кінця розгляду
03.01.2026 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) перелік виявлених невідповідностей: На вимогу пункту 1 Додатку №1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції» тендерної документації ТОВ «БМ ДИСТРИБУШН 2.0» надано Анкету в п. 4 якої не вказано країну громадянства членів виконавчого органу. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: - Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у Додатку № 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». Відповідно пункту 1 Додатку №1 Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції Анкету за підписом керівника/уповноваженої особи учасника (для учасників-юридичних осіб) або підписом учасника – фізичної особи, фізичної особи-підприємця та скріплена печаткою (якщо учасник здійснює свою діяльність за наявності печатки), згідно з Додатком №6 до тендерної документації, а також всі документи, відповідно до переліку, зазначеного у розділі «ДОКУМЕНТИ*» Анкети. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику ТОВ «БМ ДИСТРИБУШН 2.0» необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення зазначених невідповідностей, надати Анкету за підписом керівника/уповноваженої особи учасника (для учасників-юридичних осіб) або підписом учасника – фізичної особи, фізичної особи-підприємця та скріплена печаткою (якщо учасник здійснює свою діяльність за наявності печатки), згідно з Додатком №6 до тендерної документації.
Створено
12.12.2025 10:24
Надати до
13.12.2025 10:24
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
3 904 054.62 грн.
Період подання пропозицій
до 03.11.2025 10:00
Замовник:
ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ХМЕЛЬНИЦЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Контактний телефон:
380384263828
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
3 904 054.62 грн.
Період подання пропозицій
до 03.11.2025 10:00
Замовник:
ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ХМЕЛЬНИЦЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Контактний телефон:
380384263828
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності