Показати схожі тендери

Закупівля Портативний пристрій радіоелектронної розвідки ДК 021:2015 35720000-7 (Системи розвідки, спостереження, виявлення цілі та рекогносцировки) від Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Харківській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-24-008958-a
Id Tender afdea6e6d3944a91ac199eab30aeee0d
План UA-P-2025-10-24-008479-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 24.10.2025 13:57
Остання зміна 24.11.2025 14:18
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 125 670 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.10.2025 13:56 до 05.11.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 24.10.2025 13:56
до 02.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.10.2025 13:56
до 02.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 06.11.2025 12:15
до 13.11.2025 09:58
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.11.2025 08:53
до 19.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 13.11.2025 09:58
до 24.11.2025 14:18
Період уточнень
з 24.10.2025 13:56 до 02.11.2025 00:00
Період оскарження
з 24.10.2025 13:56 до 02.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 06.11.2025 12:15 до 13.11.2025 09:58
Період кваліфікації
з 06.11.2025 12:15 до 13.11.2025 09:58
Основні параметри
Портативний пристрій радіоелектронної розвідки ДК 021:2015 35720000-7 (Системи розвідки, спостереження, виявлення цілі та рекогносцировки)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 125 670 грн.
Портативний пристрій радіоелектронної розвідки ДК 021:2015 35720000-7 (Системи розвідки, спостереження, виявлення цілі та рекогносцировки)
Назва предмета закупівлі
Портативний пристрій радіоелектронної розвідки ДК 021:2015 35720000-7 (Системи розвідки, спостереження, виявлення цілі та рекогносцировки)
Очікувана вартість
1 125 670 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5628,35
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
06.11.2025 11:52
Закінчення аукціону
06.11.2025 12:15
Позиція
Опис предмета закупівлі
Портативний пристрій радіоелектронної розвідки
Код ДК 021:2015
35721000-4 - Електронні розвідувальні системи
Кількість
39
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61096, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Ньютона, 132-А
Дата постачання по
03.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 5 (п’яти) робочих днів з дати поставки Товару на адресу Покупця на підставі наданого оригіналу видаткової накладної Товару.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ДНІПРО 24"
Пропозиція:
928 200 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Блюберд тех"
Пропозиція:
1 002 300 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 06.11.2025 11:52
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
31.10.2025 13:01
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ірина Балєва
Електронна пошта
Телефон
+380577393276
Сайт:
http://kh.dsns.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
38631015
Повна назва
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Харківській області
Поштовий індекс
61013
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
Харків
Адреса
вул. Шевченка, 8
Кваліфікація
Лот № 1 Портативний пристрій радіоелектронної розвідки ДК 021:2015 35720000-7 (Системи розвідки, спостереження, виявлення цілі та рекогносцировки)
Період вимог/скарг з 11.11.2025 08:53 по 17.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.11.2025 12:15 по 14.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.10.2025 13:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.10.2025 13:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 13.11.2025 09:58 по 19.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.11.2025 08:53 по 19.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.11.2025 09:58
Довідка НАЗК
13.11.2025 09:58
Повідомлення про рішення
11.11.2025 13:52
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
11.11.2025 08:53
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.10.2025 13:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.10.2025 13:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
11.11.2025 Вимога про усунення порушення Опис: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах. На виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) Головним управлінням ДСНС України у Харківській області оголошено процедуру закупівлі – відкриті торги щодо закупівлі Портативний пристрій радіоелектронної розвідки ДК 021:2015 35720000-7 (Системи розвідки, спостереження, виявлення цілі та рекогносцировки) Пунктом 43 Особливостей, визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Цим самим пунктом визначено, що саме може бути невідповідністю. Відповідно до вимог Розділу ІІІ тендерної документації Замовник вимагає від учасника : Додаток 1 п.4. пп.1; Додаток 3 п.2 Надати документи, що підтверджують повноваження уповноваженої особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції про закупівлю: оригінал або копія статуту (остання зареєстрована редакція), чи іншого установчого документу, та копія опису за підписом державного реєстратора, за допомогою коду якого є можливим перевірити останню редакцію такого установчого документу через офіційний веб-сайт (https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch), (вимога встановлюється для учасника - юридичної особи). Учасником надано копію опису за підписом державного реєстратора (файл ”Опис документів.jpeg”), за допомогою коду якого не можливо перевірити останню редакцію установчого документу через офіційний веб-сайт (https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch). Учаснику ТОВ "Блюберд тех" надати: копію опису за підписом державного реєстратора, за допомогою коду якого є можливим перевірити останню редакцію установчого документу через офіційний веб-сайт (https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch). Додаток 1 п.4. пп.1. та Додаток 3, п.6,7,8: Учаснику надати довідку в довільній формі із зазначенням інформації (вимога встановлюється для учасника - юридичної особи): а) застосовності/незастосовності положень статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» із зазначенням вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності; б) застосовності/незастосовності статті 106 Закону України «Про акціонерні товариства» до укладення правочину із зазначенням вартості своїх активів за даними останньої річної фінансової звітності товариства; в) про відсутність/наявність у статуті або в іншому установчому документі обмежень (з урахуванням вимог діючого законодавства) щодо права уповноваженої особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції/договору про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі. У випадку застосовності (якщо сума правочину перевищує ліміти встановлені в статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» або статті 106 Закону України «Про акціонерні товариства») учасник надає рішення відповідного вищого органу управління про надання згоди на вчинення правочину. У випадку наявності обмежень чи заборон на підписання документів тендерної пропозиції про закупівлю, які встановлені документами Учасника - Учасник надає рішення вищого органу управління чи іншого відповідного уповноваженого органу про надання згоди на підписання документів тендерної пропозиції/договору про закупівлю. Учасником надано довідку (файл “Довідка щодо застосовності положень законодавства та повноважень уповноваженої особи.pdf”) щодо незастосовності положень статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» без зазначення вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності. Учаснику ТОВ "Блюберд тех" надати: Довідку в довільній формі із зазначенням інформації: застосовності положень статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» із зазначенням вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності. У випадку застосовності (якщо сума правочину перевищує ліміти встановлені в статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю»): надати рішення відповідного вищого органу управління про надання згоди на вчинення правочину. У випадку наявності обмежень чи заборон на підписання документів тендерної пропозиції про закупівлю, які встановлені документами Учасника: надати рішення вищого органу управління чи іншого відповідного уповноваженого органу про надання згоди на підписання документів тендерної пропозиції/договору про закупівлю. УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА Ірина БАЛЄВА
Створено
11.11.2025 13:52
Надати до
12.11.2025 13:52
Договір
UA-2025-10-24-008958-a-b1
Підписаний і діє
Номер
385
1 002 300 грн.
1 002 300 грн.
Без ПДВ
Підписано
24.11.2025
Строк дії договору з
24.11.2025
по
10.12.2025
Номенклатура
39 (штуки)
Портативний пристрій радіоелектронної розвідки
Номенклатура
Портативний пристрій радіоелектронної розвідки
Кількість
39
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 3 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Харківській області
Повна назва
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Харківській області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38631015

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Блюберд тех"
Повна назва
ТОВ "Блюберд тех"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45288431

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 125 670 грн.
Період подання пропозицій
до 05.11.2025 09:00
Замовник:
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Харківській області
Контактний телефон:
+380577393276
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 125 670 грн.
Період подання пропозицій
до 05.11.2025 09:00
Замовник:
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Харківській області
Контактний телефон:
+380577393276
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності