Показати схожі тендери

Закупівля Формений одяг (комплекти спеціального жіночого одягу та сорочки) від Департамент (Центр) надання адміністративних послуг виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-24-008624-a
Id Tender fa521f026d2743b7be50a0d55072550d
План UA-P-2025-10-23-013854-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 24.10.2025 13:38
Остання зміна 13.11.2025 11:33
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 199 762 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.10.2025 13:37 до 01.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 24.10.2025 13:37
до 29.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.10.2025 13:37
до 29.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 01.11.2025 00:00
до 06.11.2025 09:39
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.11.2025 09:39
до 12.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 06.11.2025 09:39
до 13.11.2025 11:33
Період уточнень
з 24.10.2025 13:37 до 29.10.2025 00:00
Період оскарження
з 24.10.2025 13:37 до 29.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 01.11.2025 00:00 до 06.11.2025 09:39
Період кваліфікації
з 01.11.2025 00:00 до 06.11.2025 09:39
Основні параметри
Формений одяг (комплекти спеціального жіночого одягу та сорочки)
Єдиним критерієм оцінки є ціна (питома вага критерію – 100%)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 199 762 грн.
Формений одяг (комплекти спеціального жіночого одягу та сорочки)
Назва предмета закупівлі
Формений одяг (комплекти спеціального жіночого одягу та сорочки)
Очікувана вартість
1 199 762 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5998,81
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 66 (штуки)
Спідниця (до комплекту спеціального жіночого одягу (літнього)
Опис предмета закупівлі
Спідниця (до комплекту спеціального жіночого одягу (літнього)
Код ДК 021:2015
18110000-3 - Формений одяг
Кількість
66
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02081, Україна, м. Київ, вул. Дніпровська набережна, 19б
Дата постачання по
19.12.2025 00:00
Позиція : №2 66 (штуки)
Комплект спеціального жіночого одягу (зимовий)
Опис предмета закупівлі
Комплект спеціального жіночого одягу (зимовий)
Код ДК 021:2015
18110000-3 - Формений одяг
Кількість
66
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02081, Україна, м. Київ, вул. Дніпровська набережна, 19б
Дата постачання по
19.12.2025 00:00
Позиція : №3 176 (штуки)
Сорочка жіноча з довгим рукавом блакитного кольору комбінована
Опис предмета закупівлі
Сорочка жіноча з довгим рукавом блакитного кольору комбінована
Код ДК 021:2015
18110000-3 - Формений одяг
Кількість
176
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02081, Україна, м. Київ, вул. Дніпровська набережна, 19б
Дата постачання по
19.12.2025 00:00
Умови оплати
Підписання договору
Тип оплати: Аванс
Період: 20 банківські днів
Розмір оплати: 50,0 %
Порядковий номер: 1
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 банківські днів
Розмір оплати: 50,0 %
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "ВІТЕКС"
Пропозиція:
1 197 768 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
24.10.2025 13:38
Оголошення про проведення закупівлі
24.10.2025 13:37
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
24.10.2025 13:37
Критерії прийнятності
Тендерна документація
24.10.2025 13:37
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Мірошніченко Валерій Миколайович
Електронна пошта
Телефон
380442026027
Сайт:
http://kyivcnap.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
39785346
Повна назва
Департамент (Центр) надання адміністративних послуг виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Поштовий індекс
02081
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вулиця Дніпровська набережна, будинок 19-Б
Кваліфікація
Лот № 1 Формений одяг (комплекти спеціального жіночого одягу та сорочки)
Період вимог/скарг з 06.11.2025 09:39 по 12.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.11.2025 00:00 по 08.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
06.11.2025 09:39
Довідка НАЗК
06.11.2025 09:38
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
04.11.2025 15:22
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
01.11.2025 01:06
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.10.2025 13:37
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.10.2025 13:37
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Шановний Учасник, на підставі положень пункту 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» інформую про наступне. 1. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів (з особливостями) ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ «ВІТЕКС» (закупівля № UA-2025-10-24-008624-a) виявлено невідповідності в документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, а саме: Згідно Кваліфікаційних критеріїв процедури закупівлі до учасників згідно статті 16 Закону, визначені Замовником в Додатку 1 тендерної документації, вимагалося надання документів, що підтверджують право власності або користування учасником обладнанням, матеріально-технічною базою. Разом з тим Учасником в складі тендерної пропозиції надано Договір суборенди від 01 березня 2024 р. № 89 на приміщення, що зазначене в довідці від 30.10.2025 № б/н, термін дії якого закінчився 28 лютого 2025 р. 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі до учасників згідно статті 16 Закону, визначені Замовником Додатку 1 тендерної документації (критерій – «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій»). 3. Документи, які повинні бути подані учасником ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ «ВІТЕКС» для усунення виявлених невідповідностей: Діючий документ, що підтверджує право власності або користування учасником приміщенням, зазначеним в довідці від 30.10.2025 № б/н. Враховуючи зазначене, прошу усунути дані невідповідності в електронній системі закупівель з метою подальшого розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ «ВІТЕКС».
Створено
04.11.2025 15:22
Надати до
05.11.2025 15:22
Договір
UA-2025-10-24-008624-a-a1
Підписаний і діє
Номер
47
1 197 768 грн.
998 140 грн.
З ПДВ
Підписано
12.11.2025
Строк дії договору з
12.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
66 (штуки)
Спідниця (до комплекту спеціального жіночого одягу (літнього)
Номенклатура
Спідниця (до комплекту спеціального жіночого одягу (літнього)
Кількість
66
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
1 680
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 19 грудня 2025 р.
Номенклатура
66 (штуки)
Комплект спеціального жіночого одягу (зимовий)
Номенклатура
Комплект спеціального жіночого одягу (зимовий)
Кількість
66
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
12 948
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 19 грудня 2025 р.
Номенклатура
176 (штуки)
Сорочка жіноча з довгим рукавом блакитного кольору комбінована
Номенклатура
Сорочка жіноча з довгим рукавом блакитного кольору комбінована
Кількість
176
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
1 320
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 19 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Департамент (Центр) надання адміністративних послуг виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Повна назва
Департамент (Центр) надання адміністративних послуг виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39785346

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "ВІТЕКС"
Повна назва
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "ВІТЕКС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40399805

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
13.11.2025 11:33
-
13.11.2025 11:32
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 199 762 грн.
Період подання пропозицій
до 01.11.2025 00:00
Замовник:
Департамент (Центр) надання адміністративних послуг виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Контактний телефон:
380442026027
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 199 762 грн.
Період подання пропозицій
до 01.11.2025 00:00
Замовник:
Департамент (Центр) надання адміністративних послуг виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Контактний телефон:
380442026027
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності