Закупівля ДК 021:2015 код 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (Паливо дизельне ДП Євро5-В0 ДК 021:2015: 09134200-9) від Відділ освіти Усатівської сільської ради .
ДК 021:2015 код 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (Паливо дизельне ДП Євро5-В0 ДК 021:2015: 09134200-9)
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова. Допускається подання документів у складі тендерної пропозиції іншою ніж українська мова з обов’язковим наданням перекладу таких документів на українську мову. Переклад документів повинен бути завірений, організацією, яка здійснювала переклад. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за достовірність перекладу несе учасник. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо. Примітки: Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію «Ціна» - 100%).
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
67663, Україна, Одеська область, Одеський район, с. Усатове, пров. Урядовий, 63
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
20
календарні
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Оплата Товару здійснюється Покупцем в національній валюті України в безготівковій формі на підставі видаткової накладної Постачальника, шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника, на умовах відстрочки платежу на протязі не менше 20 календарних днів з дня фактичної передачі талонів (бланків-дозволів) на товар, що підтверджується датою підписання видаткової накладної на товар.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.10.2025 11:32
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.10.2025 11:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.10.2025 11:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.10.2025 11:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.10.2025 11:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII 'Про публічні закупівлі'
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Архівована
Дата створення
24.10.2025 11:32
Група вимог
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Суб?єкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII 'Про публічні закупівлі'
ВИКЛЮЧИТИ дискримінаційні умови щодо місцерозташування АЗС учасника: - Найближча автозаправна станція має знаходитися на відстані не більше 3-х км від фактичної адреси Замовника, – в частині обмеження відстані до АЗС 3 км; - Відпуск товару повинен здійснюватися окремими партіями на автозаправних станціях (АЗС) у Одеська область, Одеський район, с. Усатове, – в частині обмеження АЗС в с. Усатове
№ пункту Скарги Частина та розділ тендерної документації Відомості тендерної документації, які містять дискримінаційні вимоги:
1 Додаток 1 до тендерної документації - Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі про перелік власних або орендованих (автозаправних станцій) АЗС або АЗС партнерів учасника із зазначенням адреси місцезнаходження, що розташовані на відстані не більше 3-х км від фактичної адреси Замовника.
- Учасник зобов’язується забезпечити доставку палива (талонів) за адресою замовника: 67663, Одеська область, Одеський район, с. Усатове, пров. Урядовий, 63. Місце фактичного отримання товару: мережа АЗС. Поставка товару здійснюється через мережу АЗС (власних або орендованих АЗС учасника-переможця торгів або на АЗС партнерів учасника-переможця торгів.) по талонам/скетч-картами. Найближча автозаправна станція має знаходитися на відстані не більше 3-х км від фактичної адреси Замовника.
Додаток 2 до Тендерної документації 2. Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі про перелік власних або орендованих (автозаправних станцій) АЗС або АЗС партнерів учасника із зазначенням адреси місцезнаходження, що розташовані на відстані не більше 3-х км від фактичної адреси Замовника.
4. Учасник зобов’язується забезпечити доставку палива (талонів) за адресою замовника: 67663, Одеська область, Одеський район, с. Усатове, пров. Урядовий, 63. Місце фактичного отримання товару: мережа АЗС. Поставка товару здійснюється через мережу АЗС (власних або орендованих АЗС учасника-переможця торгів або на АЗС партнерів учасника-переможця торгів.) по талонам/скетч-картами. Найближча автозаправна станція має знаходитися на відстані не більше 3-х км від фактичної адреси Замовника.
Додаток 3 до тендерної документації (Проєкт договору) 5.4 Відпуск товару повинен здійснюватися окремими партіями на автозаправних станціях (АЗС) у Одеська область, Одеський район, с. Усатове та по території України за талонами /скретч-картками, пред’явленими замовником.
Замовник визначає дискримінаційні умови щодо місцерозташування АЗС учасника:
- Найближча автозаправна станція має знаходитися на відстані не більше 3-х км від фактичної адреси Замовника, – в частині обмеження відстані до АЗС 3 км;
- Відпуск товару повинен здійснюватися окремими партіями на автозаправних станціях (АЗС) у Одеська область, Одеський район, с. Усатове, – в частині обмеження місцезнаходження АЗС САМЕ в межах міста с. Усатове.
Суб’єкт оскарження планує запропонувати Замовнику отримувати Товар на АЗС «БРСМ-Нафта» (Договір з партнерською мережею АЗС у Додатку № 1 до Скарги). Зазначена мережа АЗС має впроваджену форму здійснення відпуску ПММ (паливно-мастильних матеріалів) за талонами (Зразки талонів у Додатку № 2 до Скарги).
Суб’єкт оскарження може задовільнити потребу Замовника в отриманні, відповідно до умов, зазначених в Проєкті Договорі (Додаток 3 Тендерної документації): протягом 2025 року поставляти Замовникові товари, зазначені в Специфікації (а саме: Найменування товару: ДК 021:2015 код 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (Паливо дизельне ДП Євро5-В0 ДК 021:2015: 09134200-9), АЛЕ ПРИ ЦЬОМУ об’єктів автозаправних станцій у такій деталізованій кількості зазначена мереж АЗС не має у розпорядженні.
Мережа АЗС БРСМ-Нафта має АЗС по всій території України, але ВІДСТАНЬ від адреси Замовника до найближчої АЗС мережі БРСМ-Нафта, розташованої в безпосередній близькості від фактичної адреси Замовника ПЕРЕВИЩУЄ 3 км.
Фактичної адреси Замовника: 67663, Одеська область, Одеський район, с. Усатове, пров. Урядовий, 63.
Адреса найближчої АЗС мережі БРСМ-Нафта: Балтська дорога с. Латівка, вул. Дорожна, 8, Одеса, Одеська область, 65000 – відстань до адреси Замовника складає 6,2 км.
Зазначене підтверджується РОЗРАХУНКОМ відстані згідно інформації з Карти Google (Додаток до Скарги).
Звертаємо увагу Комісії, що вищезазначена АЗС мережі БРСМ-Нафта знаходиться ПОЗА межами с. Усатове, а саме в селі Латівка (Одеської області), що свідчить про обмеження з боку Замовника в частині встановлення вимоги у Проєкті договору (Додаток 3 до ТД): “Відпуск товару повинен здійснюватися окремими партіями на автозаправних станціях (АЗС) у Одеська область, Одеський район, с. Усатове та по території України за талонами /скретч-картками, пред’явленими замовником” щодо наявності АЗС для відпуску товару САМЕ в с. Усатове (Одеської області), чим нівелює право Скаржника взяти участь у відповідній процедурі закупівлі.
ОТЖЕ, на виконання вимоги Замовника “Найближча автозаправна станція має знаходитися на відстані не більше 3-х км від фактичної адреси Замовника”, – Скаржник може запропонувати АЗС на відстані 6, 2 км від фактичної адреси Замовника;
А, на виконання вимоги Замовника «Відпуск товару повинен здійснюватися окремими партіями на автозаправних станціях (АЗС) у Одеська область, Одеський район, с. Усатове», – Скаржник може запропонувати АЗС, що знаходиться в с. Усатове (Одеської області) та по всій території України.
Мережа АЗС БРСМ-Нафта, НЕ МАЄ АЗС САМЕ в межах с. Усатове, а також не має АЗС САМЕ на відстані не більше 3-х км від фактичної адреси Замовника, а найближча АЗС відповідної мережі знаходиться на відстані БІЛЬШЕ 3 км, а саме на відстані 6,2 км від фактичної адреси Замовника та в межах с. Латівка, з огляду на що, - наявні дискримінаційні умови у тендерній документації для Суб’єкта оскарження.
Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, оскільки встановивши вимогу щодо місцезнаходження АЗС в окремо визначеному місцерозташуванню, Замовник фактично встановлює умови, за якими прийняти участь у закупівлі зможе ВИКЛЮЧНО 1 МЕРЕЖА АЗС, а отже виконати таку умову зможе один ПОСТАЧАЛЬНИК. Такі умови дискримінують Суб’єкта оскарження та нівелюють принципи проведення публічних закупівель закріплених в ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Відповідно до п. 28 Особливостей, тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням Особливостей. ч. 4 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Також, оскільки відпуск палива за талонами, емітованими мережею БРСМ-Нафта (Додаток № 2 до Скарги), здійснюється по всій території України, - можемо запропонувати Замовнику здійснення заправки у всій мережі АЗС БРСМ-нафта по всій території України (Карта розташування АЗС БРСМ-Нафта зображення на офіційному сайті мережі за посиланням https://brsm-nafta.com/map) (Перелік АЗС по всій території України та в тому числі в Одеській області надається у Додатку до Скарги).
Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, оскільки встановивши вимогу щодо місцезнаходження АЗС, Замовник фактично встановлює умови, за якими прийняти участь у закупівлі зможе ВИКЛЮЧНО обмежена кількість АЗС, а отже наявні дискримінаційні умови для інших потенційних учасників, АЗС яких не входять в межі зазначеної Замовником відстані. Такі умови дискримінують Суб’єкта оскарження та нівелюють принципи проведення публічних закупівель закріплених в ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
З огляду на вищезазначене, скаржник вимагає виключити наступні умову тендерної документації:
- Найближча автозаправна станція має знаходитися на відстані не більше 3-х км від фактичної адреси Замовника, - шляхом зміни умови документації таким чином, щоб учасники, які пропонують АЗС на відстані більше 3 км - мали можливість прийняти участь у закупівлі.
- Відпуск товару повинен здійснюватися окремими партіями на автозаправних станціях (АЗС) у Одеська область, Одеський район, с. Усатове, - шляхом зміни умови документації таким чином, щоб учасники, які пропонують АЗС в іншому населеному пункті в безпосередній близькості - мали можливість прийняти участь у закупівлі.
Документи та матеріали в електронній формі, що підтверджують інформацію викладену у скарзі та порушення процедури закупівлі:
1.Договір з мережею АЗС БРСМ-Нафта
2.Талони мережі АЗС БРСМ-Нафта.
3. Посилання на сайт мережі БРСМ-Нафта https://brsm-nafta.com/map
4. Перелік АЗС БРСМ-Нафта.
5. РОЗРАХУНОК відстані до найближчої АЗС мережі БРСМ-Нафта від адреси Замовника згідно інформації з Карти Google.
Оскільки відповідна процедура закупівлі оголошена Замовником за предметом ДК 021:2015 код 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (Паливо дизельне ДВ Євро-5-В0 ДК 021:2015: 09134200-9) – тендерна документації складена порушенням вимог статті 22 ЗУ “Про публічні закупівлі” з урахуванням п. 28 Особливостей, а також містить умови, що порушує права та законні інтереси Скаржника та нівелює принципи проведення процедури закупівлі згідно ст. 5 ЗУ “Про публічні закупівлі”.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
З огляду на зазначене, Скаржник вимагає прийняти скаргу до розгляду та зобов’язати Замовника виключити дискримінаційні умови тендерної документації (внести зміни до тендерної документації), а саме:
І. Внести зміни до умов тендерної документації щодо: наявності найближчої автозаправної станції, що має знаходитися на відстані не більше 3-х км від фактичної адреси Замовника та наявності автозаправних станцій (АЗС) у Одеська область, Одеський район, с. Усатове, - шляхом зміни умови документації таким чином, щоб учасники, які пропонують АЗС на відстані БІЛЬШЕ 3 км та які пропонують АЗС в іншому населеному пункті в безпосередній близькості до Замовника - мали можливість прийняти участь у закупівлі. - мали можливість прийняти участь у закупівлі, або шляхом виключення відповідної вимоги.
На виконання РІШЕННЯ № 16297-р/пк-пз від 30.10.2025 Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у зв’язку зі скаргою товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ «ДЕВОН-ІНВЕСТ» (код ЄДРПОУ: 45880693) від 28 жовтня 2025 № UA-2025-10-24-005547-a.a1 Замовником надається пояснення, відповідні інформацію, документи та матеріали щодо проведення Процедури закупівлі ДК 021:2015 код 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (Паливо дизельне ДП Євро5-В0 ДК 021:2015: 09134200-9). 24 жовтня 2025 року відділом освіти Усатівської сільської ради оголошено проведення відкритих торгів у порядку, визначеному Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі ДК 021:2015 код 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (Паливо дизельне ДП Євро5-В0 ДК 021:2015: 09134200-9), унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-10-24-005547-a (далі — Закупівля). Відповідно до абзацу 3 пункту 54 Особливостей замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. 31 жовтня 2025р. уповноваженою особою відділу освіти Усатівської сільської ради прийняте рішення про внесення змін до тендерної документації, Додатку №1,2,3 до тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015 код 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (Паливо дизельне ДП Євро5-В0 ДК 021:2015: 09134200-9), № UA-2025-10-24-005547-a та відповідно до абзацу 4 пункту 54 Особливостей, оприлюднені в електронній системі закупівель: зміни до тендерної документації, Додатку№1,2,3 до тендерної документації та перелік змін, що вносяться до тендерної документації.
Замовником 31 жовтня 2025 року надіслано в електронному вигляді органу оскарження лист - повідомлення щодо внесення змін до тендерної документації за предметом закупівлі ДК 021:2015 код 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (Паливо дизельне ДП Євро5-В0 ДК 021:2015: 09134200-9), № UA-2025-10-24-005547-a у вигляді файлу в "pdf" форматі (а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту) на веб-портал Уповноваженого органу.
ДК 021:2015 код 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (Паливо дизельне ДП Євро5-В0 ДК 021:2015: 09134200-9)
Звернення:
За тендером : ДК 021:2015 код 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (Паливо дизельне ДП Євро5-В0 ДК 021:2015: 09134200-9)
Тема:
Питання
Зміст:
Доброго дня, шановний Замовник! Так як по ТД не прописаний строк дії талонів, то просимо чітко прописати термін дії талонів. На протязі якого терміну Замоник планує використовувати товар. До кінця 2025р чи на протязі двох або більше років або зовсім необмежений термін. Строк дії договору прописано до 31.12.2025р, а термін талонів? Чи повинна бути пролонгація талонів, та на який термін? Учасники планують свій бюджет в межах року по цінам та строкам на талони, які впливають на остаточну ціну пропозиції, що надають Учасники. Ще, будь ласка, поясніть , в закупівлі прописано спосіб реалізації Налив/талон. Закупівля частково повинна бути наливом? Дякуємо
Дата оприлюднення звернення:
27.10.2025 14:49
Шановний учасник, дякуємо за Ваше звернення. Замовник повідомляє, що Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 встановлює порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі – закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі – замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Відповідно до вимог п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цієї Постанови та інформаційних листів МЕРІТУ, та своєчасно розміщена у відповідності до вимог пункту 24 Особливостей. Затверджена тендерна документація включає в себе невід’ємні частини до неї зокрема але не виключно, додаток №3 до тендерної документації.
При цьому, варто звернути увагу на той факт, що згідно додатку №3 до тендерної документації визначено у пункті 10.1. Строк дії Договору: «Цей Договір набирає чинності з дати підписання і діє до 31.12.2025 р., але в будь-якому випадку до повного виконання сторонами своїх обов’язків.»
Закупівля пального у талонах здійснюється з метою забезпечення безперервного освітнього процесу, а також виконання завдань, пов’язаних із діяльністю закладів освіти, що фінансуються за рахунок коштів місцевого бюджету.
Замовник не може на момент проведення процедури чітко визначити конкретну кількість днів або місяців, протягом яких буде використано придбані талони, оскільки споживання пального залежить від низки об’єктивних факторів:
сезонності освітнього процесу (канікулярні періоди, виїзні заходи, перевезення учнів тощо);
обсягів навчальної та господарської діяльності закладів освіти;
можливих змін у фінансуванні або структурі підпорядкованих установ.
З урахуванням цього Замовник зазначив у відповіді, що “Замовнику не заборонено придбати та оплатити товар до 31 грудня 2025 року, та мати право користування товаром після вказаної дати.”
Ця позиція означає, що: договірна закупівля здійснюється в межах бюджетного періоду (до 31.12.2025 р.);
придбаний товар (талони на пальне) може бути використаний після закінчення строку дії договору, оскільки фактично є матеріальним ресурсом, право користування яким виникає у Замовника з моменту його оплати та отримання;
законодавство не містить заборони щодо використання вже придбаного товару після завершення строку дії договору, якщо зобов’язання сторін за ним виконані належним чином.
Щодо визначення конкретного строку дії талонів, то в тендерній документації зазначено, що вони повинні бути чинними не менше строку дії договору, а також мати можливість подальшого використання Замовником після завершення бюджетного року. Це забезпечує гнучкість у плануванні витрат і уникнення ризику невикористання частини палива наприкінці року.
Таким чином, встановлення фіксованої дати закінчення дії талонів унеможливить раціональне використання коштів і може суперечити меті закупівлі — забезпеченню стабільного функціонування освітнього процесу.
Дата оприлюднення відповіді:
29.10.2025 15:38
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.