Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015-30210000-4 "Машини для обробки даних (апаратна частина)" (системний блок персонального комп'ютера) від Виконавчий комітет Кролевецької міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-24-005438-a
Id Tender 2f0b1fa4193c48328ff36a0cb299584f
План UA-P-2025-10-24-005948-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 24.10.2025 11:35
Остання зміна 19.11.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
65 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.10.2025 11:35 до 03.11.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 24.10.2025 11:35
до 31.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.10.2025 11:35
до 31.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 03.11.2025 10:00
до 13.11.2025 10:29
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.11.2025 09:03
до 19.11.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 13.11.2025 10:29
-
Період уточнень
з 24.10.2025 11:35 до 31.10.2025 00:00
Період оскарження
з 24.10.2025 11:35 до 31.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 03.11.2025 10:00 до 13.11.2025 10:29
Період кваліфікації
з 03.11.2025 10:00 до 13.11.2025 10:29
Основні параметри
ДК 021:2015-30210000-4 "Машини для обробки даних (апаратна частина)" (системний блок персонального комп'ютера)
ДК 021:2015-30210000-4 "Машини для обробки даних (апаратна частина)" (системний блок персонального комп'ютера). Вид закупівлі: відкриті торги з особливостями. Категорія замовника: орган місцевого самоврядування. Строк поставки товарів: по 30 листопада 2025 року (включно). Строк виконання договору: по 31 грудня 2025 року (включно)). Місце поставки товару: площа Миру, будинок 1, місто Кролевець, Конотопський район, Сумська область. Кількість: 1 штука. Кінцевий строк подання пропозицій: 03.11.2025 року 10.00 годин. Всі документи пропозиції готуються та подаються українською мовою. Процедура закупівлі – відкриті торги з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі - Особливості), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами).
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
65 000 грн.
ДК 021:2015-30210000-4 "Машини для обробки даних (апаратна частина)" (системний блок персонального комп'ютера). Джерело фінансування місцевий бюджет
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015-30210000-4 "Машини для обробки даних (апаратна частина)" (системний блок персонального комп'ютера). Джерело фінансування місцевий бюджет
Очікувана вартість
65 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
325,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
ДК 021:2015-30210000-4 "Машини для обробки даних (апаратна частина)" (системний блок персонального комп'ютера). Джерело фінансування місцевий бюджет
Код ДК 021:2015
30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
41300, Україна, Сумська область, місто Кролевець, площа Миру, будинок 1
Дата постачання по
30.11.2025 11:35
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює у безготівковій формі оплату за товар протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту підписання договору за цінами згідно видаткової накладної.
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює у безготівковій формі оплату за товар протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту підписання договору за цінами згідно видаткової накладної.
Порядковий номер: 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "КОМПАКОМ"
Пропозиція:
61 500 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
24.10.2025 11:35
Оголошення про проведення закупівлі
24.10.2025 11:30
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Александренко Світлана Олександрівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380545395645
Факс
+380545395542
Сайт:
https://krolevecka-gromada.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
04058060
Повна назва
Виконавчий комітет Кролевецької міської ради
Поштовий індекс
41300
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
місто Кролевець
Адреса
вулиця Грушевського, 19
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015-30210000-4 "Машини для обробки даних (апаратна частина)" (системний блок персонального комп'ютера). Джерело фінансування місцевий бюджет
Період вимог/скарг з 05.11.2025 09:03 по 11.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.11.2025 10:00 по 11.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.11.2025 09:03
Довідка НАЗК
05.11.2025 09:03
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
03.11.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 13.11.2025 10:29 по 19.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.11.2025 10:20 по 21.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
переможець відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Зміст
Учасник- переможець Товариство з обмеженою відповідальністю "Компаком" в строк, визначений для укладення договору, надав повідомлення про відмову від підписання договору, в електронну систему завантажено 05.11.2025 року о 09:55 годині. Договір про закупівлю не вдалось укласти у строк, визначений для укладення договору, у зв'язку з "об'єктивними обставинами значне підвищення валютної курсової різниці, яка була складовою частиною вартості запропонованого товару неможливість у встановлений строк поставити товари ТОВ "Компаком" відмовляється від підписання договору" (текст згідно повідомлення про відмову від підписання договору).
Документи кваліфікації
13.11.2025 10:29
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
13.11.2025 10:20
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.10.2025 11:30
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.10.2025 11:30
Торги не відбулися
Очікувана вартість
65 000 грн.
Період подання пропозицій
до 03.11.2025 10:00
Замовник:
Виконавчий комітет Кролевецької міської ради
Контактний телефон:
+380545395645
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
65 000 грн.
Період подання пропозицій
до 03.11.2025 10:00
Замовник:
Виконавчий комітет Кролевецької міської ради
Контактний телефон:
+380545395645
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності