Показати схожі тендери

Закупівля Двері міжкімнатні в комплекті від 6 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ТЕР­НО­ПІЛЬ­СЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-24-005095-a
Id Tender 5d09f27b974d45a6bac0df56598134a5
План UA-P-2025-10-24-001667-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 24.10.2025 11:22
Остання зміна 04.11.2025 16:39
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
96 293 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.10.2025 11:20 до 01.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 24.10.2025 11:20
до 29.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.10.2025 11:20
до 29.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 01.11.2025 00:00
до 04.11.2025 16:39
Залишилось 2 днів 10 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.11.2025 16:39
до 10.11.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 04.11.2025 16:39
-
Період уточнень
з 24.10.2025 11:20 до 29.10.2025 00:00
Період оскарження
з 24.10.2025 11:20 до 29.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 01.11.2025 00:00 до 04.11.2025 16:39
Період кваліфікації
з 01.11.2025 00:00 до 04.11.2025 16:39
Основні параметри
Двері міжкімнатні в комплекті
Обґрунтування необхідності закупівлі даного виду товару — заміна дверей в приміщеннях 6 ДПРЧ 6 ДПРЗ Головного управління ДСНС України у Тернопільській області та забезпечення належних умов несення служби.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
96 293 грн.
Двері міжкімнатні в комплекті - 7 шт.
Назва предмета закупівлі
Двері міжкімнатні в комплекті - 7 шт.
Очікувана вартість
96 293 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
962,93
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Двері міжкімнатні в комплекті
Код ДК 021:2015
44220000-8 - Столярні вироби
Кількість
7
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
48500, Україна, Тернопільська область, м. Чортків, вул. Шевченка., буд.27.
Дата постачання по
26.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 2
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Товар повинен бути поставлений Постачальником Замовнику до 26.11.2025 року включно
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Критерії прийнятності
Технічні специфікації
Проект договору
Критерії оцінки
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Кутенков М.В.
Пропозиція:
91 111 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
24.10.2025 11:22
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олег Бурак
Електронна пошта
Телефон
+380962155130
Замовник
ЄДРПОУ
38192299
Повна назва
6 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ТЕР­НО­ПІЛЬ­СЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
48500
Країна
Україна
Область або регіон
Тернопільська область
Населений пункт
м. Чортків
Адреса
Шевченка 27
Кваліфікація
Лот № 1 Двері міжкімнатні в комплекті - 7 шт.
Період вимог/скарг з 04.11.2025 16:39 по 10.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.11.2025 00:00 по 08.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
04.11.2025 16:39
Довідка НАЗК
04.11.2025 16:39
Повідомлення про рішення
03.11.2025 14:00
documentType.award.deviationReport
01.11.2025 01:06
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.10.2025 11:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.10.2025 11:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Кутенков М.В., код 2930405436, в процедурі відкритих торгів з особливостями виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: - Відповідно до пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Учасник не надав підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: 1.1.1. Довідку в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір а саме: договору із постачання товарів – двері міжкімнатні, укладений в період 2025р. (із зазначенням предмету, № та дати договору, найменування, адреси та контактних даних замовника). (договори) (не менше одного договору); 1.1.2. Не менше одного виконаного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці; 1.1.3. Документ/и на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного аналогічного договору а саме: видаткова(-і) накладна(-і) або акт(и) виконання, зазначеного в наданій Учасником довідці. - Відповідно до пункту 4 Додатку 1 до тендерної документації, учасник зобов’язаний надати перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників. Відповідно до підпункту 4.13, учасник не надав погодження з істотними умовами договору шляхом накладання власноручного підпису уповноваженої особи та печатки (у разі її використання) на кожну сторінку проекту договору, який має бути подано учасником у складі тендерної пропозиції. Необхідно надати/виправити: Відповідно до підпункту 1 Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» копії документів, (у сканованому вигляді в форматі Portable Document Format (PDF) або електронний документ з накладеним електронним підписом відповідно до Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг" та Закону України "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги", а саме: 1.1.1. Довідку в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір а саме: договору із постачання товарів – двері міжкімнатні, укладений в період 2025р. (із зазначенням предмету, № та дати договору, найменування, адреси та контактних даних замовника). (договори) (не менше одного договору); 1.1.2. Не менше одного виконаного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці; 1.1.3. Документ/и на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного аналогічного договору а саме: видаткова(-і) накладна(-і) або акт(и) виконання, зазначеного в наданій Учасником довідці. А також, відповідно до підпункту 4.13 пункту 4, Додатку 1 подати погодження з істотними умовами договору шляхом накладання власноручного підпису уповноваженої особи та печатки (у разі її використання) на кожну сторінку проекту договору, який має бути подано учасником у складі тендерної пропозиції.
Створено
03.11.2025 13:54
Надати до
04.11.2025 13:54
Договір
UA-2025-10-24-005095-a-b1
Очікує підписання
91 111 грн.
91 111 грн.
З ПДВ
Номенклатура
7 (штуки)
Двері міжкімнатні в комплекті
Номенклатура
Двері міжкімнатні в комплекті
Кількість
7
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 26 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
6 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ТЕР­НО­ПІЛЬ­СЬКІЙ ОБЛАСТІ
Повна назва
6 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ТЕР­НО­ПІЛЬ­СЬКІЙ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38192299

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Кутенков М.В.
Повна назва
ФОП Кутенков М.В.
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2930405436

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
96 293 грн.
Період подання пропозицій
до 01.11.2025 00:00
Замовник:
6 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ТЕР­НО­ПІЛЬ­СЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380962155130
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
96 293 грн.
Період подання пропозицій
до 01.11.2025 00:00
Замовник:
6 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ТЕР­НО­ПІЛЬ­СЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380962155130
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності