Показати схожі тендери

Закупівля (ПК-25Т_0375_ВО) Унітаз в комплекті з клапаном з центральною педаллю від ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-24-004426-a
Id Tender 1214a2b2ec6e4104938a08b0b5676352
План UA-P-2025-10-24-004750-a link
Статус Очікування пропозицій
Дата публікації оголошення 24.10.2025 11:02
Остання зміна 29.10.2025 15:18
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 200 000 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Залишилось 1 днів 20 год. )
з 24.10.2025 11:02 до 03.11.2025 18:00
Завершено
Період уточнень
з 24.10.2025 11:02
до 31.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.10.2025 11:02
до 31.10.2025 00:00
Період уточнень
з 24.10.2025 11:02 до 31.10.2025 00:00
Період оскарження
з 24.10.2025 11:02 до 31.10.2025 00:00
Основні параметри
(ПК-25Т_0375_ВО) Унітаз в комплекті з клапаном з центральною педаллю
ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника* Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника* 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ - 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-25Т_0375_ВО) ДК 021:2015 – 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Унітаз в комплекті з клапаном та центральною педаллю) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до Додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 34631000-9 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку 1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку 1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 3 200 000,00 грн. без ПДВ (три мільйони двісті тисяч гривень 00 копійок) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2025-2026 років (до 30.06.2026 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03.11.2025 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 96 000,00 грн. (дев'яносто шість тисяч гривень 00 копійок) 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі). Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в Додатку 5 до тендерної документації; 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця» ______________________ Сніжана ТКАЧЕНКО Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українськавідповідно до умов тендерної документації. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі –товар -відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі». Застосовані критерії оцінки - ціна.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
3 200 000 грн.
Унітаз в комплекті з клапаном та центральною педаллю
Назва предмета закупівлі
Унітаз в комплекті з клапаном та центральною педаллю
Очікувана вартість
3 200 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
32000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
96 000
Аукціон
Cтарт аукціону
04.11.2025 14:59
Позиція
Опис предмета закупівлі
Унітаз в комплекті з клапаном з центральною педаллю 515х386х380
Код ДК 021:2015
34631000-9 - Частини локомотивів чи рухомого складу
Кількість
100
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.06.2026 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
На 30 (тридцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної (для нерезидентів – з дати поставки партії товару, відповідно до рахунку-фактури (інвойса)). Якщо учасник – платник ПДВ, оплата здійснюється за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, та оформленої згідно з вимогами законодавства України. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати остаточної оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання замовником (покупцем) повідомлення (на електронну адресу) від учасника (постачальника) з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Місце поставки: м. Бахмач (Чернігівська обл.) ; м. Харків; м. Ковель (Волинська обл.) ; м. Синельникове (Дніпропетровська обл.) ; КИЇВ або на адресу іншого підрозділу вказаного у рознарядці. Кількість: 100,0 комплПротягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати надання письмової рознарядки замовником, але не пізніше ніж 30.06.2026.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
24.10.2025 11:02
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сніжана Ткаченко
Електронна пошта
Телефон
380443097519
Замовник
ЄДРПОУ
41022900
Повна назва
ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Поштовий індекс
Київ
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
Київ
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
3 200 000 грн.
Період подання пропозицій
до 03.11.2025 18:00
Замовник:
ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактний телефон:
380443097519
Статус
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
3 200 000 грн.
Період подання пропозицій
до 03.11.2025 18:00
Замовник:
ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактний телефон:
380443097519
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності