Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт даху нежитлової будівлі Вишнівецької селищної ради по вул. Грушевського,23 в селищі Вишнівець Кременецького району Тернопільської області Код ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація від Вишнівецька селищна рада.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-23-016640-a
Id Tender 100494b11c15410d9cdb4eb646a42c74
План UA-P-2025-10-23-020221-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 23.10.2025 21:00
Остання зміна 19.11.2025 16:55
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 657 838.4 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.10.2025 20:53 до 07.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 23.10.2025 20:53
до 04.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.10.2025 20:53
до 04.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 07.11.2025 00:00
до 12.11.2025 16:24
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.11.2025 16:24
до 18.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 12.11.2025 16:24
до 19.11.2025 16:55
Період уточнень
з 23.10.2025 20:53 до 04.11.2025 00:00
Період оскарження
з 23.10.2025 20:53 до 04.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 07.11.2025 00:00 до 12.11.2025 16:24
Період кваліфікації
з 07.11.2025 00:00 до 12.11.2025 16:24
Основні параметри
Капітальний ремонт даху нежитлової будівлі Вишнівецької селищної ради по вул. Грушевського,23 в селищі Вишнівець Кременецького району Тернопільської області Код ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 657 838.4 грн.
Капітальний ремонт даху нежитлової будівлі Вишнівецької селищної ради по вул. Грушевського,23 в селищі Вишнівець Кременецького району Тернопільської області
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт даху нежитлової будівлі Вишнівецької селищної ради по вул. Грушевського,23 в селищі Вишнівець Кременецького району Тернопільської області
Примітки
окрема нежитлова будівля клас наслідків СС1
Очікувана вартість
1 657 838.4 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
16578,38
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт даху нежитлової будівлі Вишнівецької селищної ради по вул. Грушевського,23 в селищі Вишнівець Кременецького району Тернопільської області
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
47313, Україна, Тернопільська область, Вишнівець, вул. Грушевського, 23
Дата постачання по
22.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), шляхом проміжних платежів, протягом 15 робочих днів та тільки в межах бюджетних призначень
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Тендерна документація
Технічні специфікації
Критерії прийнятності
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "КАЗНОВЕЦЬКИЙ ОЛЕГ ІГОРОВИЧ"
Пропозиція:
1 556 838 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
24.10.2025 17:48
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталя Лукащук
Електронна пошта
Телефон
+380984691598
Сайт:
http://vyshnivetska-gromada.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
04396420
Повна назва
Вишнівецька селищна рада
Поштовий індекс
47313
Країна
Україна
Область або регіон
Тернопільська область
Населений пункт
Кременецький район, селище міського типу Вишнівець
Адреса
вул. Грушевського, будинок 6
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт даху нежитлової будівлі Вишнівецької селищної ради по вул. Грушевського,23 в селищі Вишнівець Кременецького району Тернопільської області
Період вимог/скарг з 12.11.2025 16:24 по 18.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.11.2025 00:00 по 15.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
12.11.2025 16:24
Довідка НАЗК
12.11.2025 16:24
Повідомлення про рішення
12.11.2025 16:16
-
10.11.2025 17:11
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
07.11.2025 00:03
Витяг з ЄДР
07.11.2025 00:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.10.2025 20:53
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.10.2025 20:53
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Привести у відповідність вимогу, щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1 наведену в додатку 1 до тендерної документації розділу 1.2 Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. ( надано довідку учасником не за формою, яка наведена в тендерній документації).
Створено
10.11.2025 17:10
Надати до
11.11.2025 17:10
Договір
UA-2025-10-23-016640-a-a1
Підписаний і діє
Номер
223
1 556 838 грн.
1 556 838 грн.
Без ПДВ
Підписано
18.11.2025
Строк дії договору з
18.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт даху нежитлової будівлі Вишнівецької селищної ради по вул. Грушевського,23 в селищі Вишнівець Кременецького району Тернопільської області
Номенклатура
Капітальний ремонт даху нежитлової будівлі Вишнівецької селищної ради по вул. Грушевського,23 в селищі Вишнівець Кременецького району Тернопільської області
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 22 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Вишнівецька селищна рада
Повна назва
Вишнівецька селищна рада
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04396420

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "КАЗНОВЕЦЬКИЙ ОЛЕГ ІГОРОВИЧ"
Повна назва
ФОП "КАЗНОВЕЦЬКИЙ ОЛЕГ ІГОРОВИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2872904537

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
19.11.2025 16:55
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-11-24-000055
Дата створення проекту
24.11.2025 14:44
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
24.11.2025 15:47
Дата публікації висновку про результати
10.12.2025 14:02
Дата завершення усунення порушень
25.12.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
16.12.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 161-11-71
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913637
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Тернопіль
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 24.11.2025 № 87-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Роман СНІГУР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 24.11.2025 №87-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 6. UA-2025-10-23-016640-a від 23.10.2025 - дані автоматичних індикаторів ризиків.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
24.11.2025 00:00
Документи рішення
24.11.2025 15:47
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 10 грудня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Вишнівецької селищної ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 23.10.2025 за №79, тендерну документацію із змінами від 24.10.2025 за №80, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Казновецький Олег Ігорович (далі – ФОП Казновецький О.І.), протокольне рішення уповноваженої особи від 12.11.2025 за №89, вимогу про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір від 12.11.2025, договір підряду за №223 від 18.11.2025 (далі – Договір №223) на суму 1 556 838,00 грн, пояснення Замовника від 26.11.2025, від 08.12.2025 та від 09.12.2025, отримані через електронну систему закупівель. Згідно пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Відповідно до пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 №835 (далі – Положення №835), машиночитаний формат - формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Також пунктом 9 Положення №835 визначено, що для оприлюднення наборів даних використовуються, зокрема, такі формати: TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML (для текстових даних), для структурованих даних - RDF, XML, JSON, CSV, XLS(X), ODS, YAML. Під час моніторингу встановлено, що Замовником, в електронній системі закупівель, оприлюднено Договір №223 та додатки до нього (Додаток № 1 – Договірна ціна, Додаток №2 – Календарний план-графік виконання робіт) у форматі PDF, проте не оприлюднено у машинозчитувальному форматі. Окрім цього, аналізом Договору №223 встановлено, що в пункті 14.1. зазначено: «Невід'ємною частиною цього Договору є: 14.2. Додаток №1 – Договірна ціна з локальним (локальними) кошторисом (кошторисами) та підсумковою відомістю ресурсів, що відображає найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиницю його виміру, кількість, відпускну ціну, вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. 14.3. Додаток № 2 – Календарний план-графік виконання робіт.». Замовником 19.11.2025 оприлюднено Договір №223 та Додаток №1 – Договірну ціну, Додаток №2 – Календарний план-графік виконання робіт, проте не оприлюднено локальні кошториси та підсумкову відомість ресурсів, що відображає найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиницю його виміру, кількість, відпускну ціну, вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. На письмовий запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області (далі – Управління) від 03.12.2025 щодо вищевикладеного Замовником 08.12.2025 та 09.12.2025 надано пояснення, які не спростовують факт порушення та зазначено: «…повідомляємо, що під час публікації договору та додатків до нього, а саме 19.11.2025 року були перебої зі світлом у зв’язку з Російською агресією проти України на Тернопільську область, замовник Вишнівецька селищна рада Кременецького району Тернопільської області у період з 13:07 по 17:49 був підключений до альтернативного джерела живлення-генератор. По всій вирогідності на цьому джерелі світла стався збій напруги і обов’язкові додатки договору, які є невід’ємними частинами договірної ціни та договір з додатками у машинозчитувальному режимі не підтягнулися в інформаційно-телекомунікаційну систему закупівель Prozorro…». Отже, Замовником на порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону: - не оприлюднено в електронній системі закупівель Договір №223 та додатки до нього (Додаток № 1 – Договірну ціну з локальним (локальними) кошторисом (кошторисами) та підсумковою відомістю ресурсів, що відображає найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиницю його виміру, кількість, відпускну ціну, вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції, Додаток №2 – Календарний план-графік виконання робіт) у машинозчитувальному форматі; - при оприлюдненні всіх додатків до договору, порушено терміни, визначені пунктом 10 частини першої статті 10 Закону та в електронній системі закупівель додатки до Договору №223, зокрема локальні кошториси та підсумкову відомість ресурсів, що відображає найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиницю його виміру, кількість, відпускну ціну, вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції, оприлюднено лише під час моніторингу процедури закупівлі - 08.12.2025 та 09.12.2025.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю, встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам законодавства, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ФОП Казновецький О.І., своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання пояснення (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує здійснити заходи (зокрема шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення у подальшому порушень вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
10.12.2025 00:00
Дата публікації
10.12.2025 14:02
Документи висновку
10.12.2025 14:02
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Проведена роз'яснювальна робота з відповідальною за організацію та проведення закупівель в установі щодо недопущення у подальшому порушень вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
Дата публікації
16.12.2025 17:25
Документи інформації про усунення порушення
16.12.2025 17:27
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт даху нежитлової будівлі Вишнівецької селищної ради по вул. Грушевського,23 в селищі Вишнівець Кременецького району Тернопільської області Код ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-10-23-016640-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів). 1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів? Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. 2. Між замовником та фізичною особою-підприємцем Казновецьким О.І. укладено договір підряду від 18.11.2025 за №223 на суму 1 556 838,00 гривень зі строком виконання робіт до 22.12.2025 року. У зв’язку з вищевикладеним, надайте пояснення щодо можливості виконання передбачених договором робіт у зазначений короткий строк? У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
25.11.2025 17:21
Орган перевірки
29.11.2025 00:00
Документи повідомлення
25.11.2025 17:22
-
Відповідь
Відповідь на запит про надання пояснення
1. Замовник, Вишнівецька селищна рада Кременецького району Тернопільської області здійснив обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначив очікувану вартість предмета закупівлі на підставі кошторисної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт даху нежитлової будівлі Вишнівецької селищної ради по вул. Грушевського, 23 в селищі Вишнівець Кременецького району Тернопільської області», яка пройшла експертизу та затверджена експертним звітом на дотримання вимог щодо міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва та кошторисної частини проектної документації (підтверджуючі документи- скан.копія зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва). Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на офіційному веб-сайті Вишнівецької селищної ради Кременецького району Тернопільської області (можна переглянути за посиланням https://vyshnivetska-gromada.gov.ua/obgruntuvannya). 2. Учасником-перможцем (ФОП Казновецький О.І.) процедури закупівлі «Капітальний ремонт даху нежитлової будівлі Вишнівецької селищної ради по вул. Грушевського,23 в селищі Вишнівець Кременецького району Тернопільської області» Код ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» (ідентифікатор закупівлі UA-2025-10-23-016640-a) на вимогу замовника та для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: було надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (скан.копія додається) в якій зазначено, що у випадку перемоги у процедурі закупівлі та підписанні договору, та у разі необхідності- учасник-переможець гарантує залучення працівників та осіб за договорами цивільно-правового характеру для своєчасного виконання робіт передбачених процедурою закупівлі. Також згідно п. 1 статті 638 Цивільного кодексу України договір є укладеним, якщо сторони досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.
Рішеня
26.11.2025 16:59
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт даху нежитлової будівлі Вишнівецької селищної ради по вул. Грушевського,23 в селищі Вишнівець Кременецького району Тернопільської області Код ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-10-23-016640-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів). 1. Між замовником та фізичною особою-підприємцем Казновецьким О.І. укладено договір підряду від 18.11.2025 за №223 на суму 1 556 838,00 гривень. Згідно пункту 10 частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Відповідно до пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 №835 (далі – Положення №835), машиночитаний формат - формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Також пунктом 9 Положення №835 визначено, що для оприлюднення наборів даних використовуються, зокрема, такі формати: TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML (для текстових даних), для структурованих даних - RDF, XML, JSON, CSV, XLS(X), ODS, YAML. Під час моніторингу встановлено, що замовником, в електронній системі закупівель, оприлюднено Договір №223 від 18.11.2025 та додатки до нього (Додаток № 1 – Договірна ціна, Додаток №2 – Календарний план-графік виконання робіт) у форматі PDF, проте не оприлюднено у машинозчитувальному форматі. Враховуючи вищезазначене, прошу надати пояснення щодо причин неоприлюднення у електронній системі закупівель Договору №223 від 18.11.2025 і додатків до нього у машинозчитувальному форматі. 2. Окрім цього, аналізом Договору №223 від 18.11.2025 встановлено, що в пункті 14.1. зазначено: «Невід'ємною частиною цього Договору є: 14.2. Додаток №1 – Договірна ціна з локальним (локальними) кошторисом (кошторисами) та підсумковою відомістю ресурсів, що відображає найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиницю його виміру, кількість, відпускну ціну, вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. 14.3. Додаток № 2 – Календарний план-графік виконання робіт.». Замовником 19.11.2025 оприлюднено Договір №223 від 18.11.2025 та Додаток №1 – Договірну ціну, Додаток №2 – Календарний план-графік виконання робіт. Проте не оприлюднено локальні кошториси та підсумкову відомість ресурсів, що відображає найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиницю його виміру, кількість, відпускну ціну, вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. У зв’язку з вище викладеним, прошу надати пояснення щодо причини оприлюднення Договору №223 від 18.11.2025 у неповному обсязі, без зазначених складових частин Додатку 1 (локальних кошторисів та підсумкової відомості ресурсів, що відображає найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиницю його виміру, кількість, відпускну ціну, вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції). У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
03.12.2025 17:18
Орган перевірки
09.12.2025 00:00
Документи повідомлення
03.12.2025 17:20
-
Відповідь
надання пояснення
На ваш запит на пояснення щодо пунктів 1 та 2, по процедурі закупівлі «Капітальний ремонт даху нежитлової будівлі Вишнівецької селищної ради по вул. Грушевського, 23 в селищі Вишнівець Кременецького району Тернопільської області» Код ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-10-23-016640-a) повідомляємо, що під час публікації договору та додатків до нього, а саме 19.11.2025 року були перебої зі світлом у зв’язку з Російською агресією проти України на Тернопільську область, замовник Вишнівецька селищна рада Кременецького району Тернопільської області у період з 13:07 год. по 17:49 год. був підключений до альтернативного джерела живлення-генератор. По всій вирогідності на цьому джерелі світла стався збій напруги і обов’язкові додатки договору, які є невід’ємними частинами договірної ціни та договір з додатками у машинозчитувальному режимі не підтягнулися в інформаційно-телекомунікаційну систему закупівель Prozorro. На початку моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт даху нежитлової будівлі Вишнівецької селищної ради по вул. Грушевського,23 в селищі Вишнівець Кременецького району Тернопільської області» замовником було виявлено відсутність вищевказаних файлів та не було виправлено у зв’язку з тим, що будуть порушені строки для публікації, а саме опублікувати договір та всі додатки до нього в електронній системі закупівель треба протягом трьох робочих днів з дня його укладення на підставі п. 10 ч. 1 ст. 10 Закону № 922. Під час підписання договору, за результатами процедури вищевказаної закупівлі, переможцем, Казновецьким Олегом Ігоровичем було надано всі обов’язкові документи (для підтвердження всі додатки додаються) в паперовому вигляді для підписання договору та виконання всіх умов даної закупівлі в повному обсязі. Замовник визнає неповноту опублікованих даних (без зазначених складових частин Додатку 1 (локальних кошторисів та підсумкової відомості ресурсів, що відображає найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиницю його виміру, кількість, відпускну ціну, вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції)) та готовий усунути всі перераховані невідповідності, в разі надання такої можливості представниками органу моніторингу Західного офісу Держаудитслужби у Тернопільській області. Дані роботи потребують термінового виконання у зв’язку з тим, що покрівля будівлі знаходиться у незадовільному стані та потребує ремонту, що дозволить мешканцям громади отримувати якісніші адміністративні послуги (фото додається). На ваш запит на пояснення щодо пунктів 1 та 2, по процедури закупівлі «Капітальний ремонт даху нежитлової будівлі Вишнівецької селищної ради по вул. Грушевського,23 в селищі Вишнівець Кременецького району Тернопільської області» Код ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-10-23-016640-a) повідомляємо, що під час публікації договору та додатків до нього, а саме 19.11.2025 року були перебої зі світлом у зв’язку з Російською агресією проти України на Тернопільську область, замовник Вишнівецька селищна рада Кременецького району Тернопільської області у період з 13:07 по 17:49 був підключений до альтернативного джерела живлення-генератор. По всій вирогідності на цьому джерелі світла стався збій напруги і обов’язкові додатки договору, які є невід’ємними частинами договірної ціни та договір з додатками у машинозчитувальному режимі не підтягнулися в інформаційно-телекомунікаційну систему закупівель Prozorro. На початку моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт даху нежитлової будівлі Вишнівецької селищної ради по вул. Грушевського,23 в селищі Вишнівець Кременецького району Тернопільської області» замовником було виявлено відсутність вищевказаних файлів та не було виправлено у зв’язку з тим, що будуть порушені строки для публікації, а саме опублікувати договір та всі додатки до нього в електронній системі закупівель треба протягом трьох робочих днів з дня його укладення на підставі п. 10 ч. 1 ст. 10 Закону № 922. Під час підписання договору, за результатами процедури вищевказаної закупівлі, переможцем, Казновецьким Олегом Ігоровичем було надано всі обов’язкові документи (для підтвердження всі додатки додаються) в паперовому вигляді для підписання договору та виконання всіх умов даної закупівлі в повному обсязі. Замовник визнає неповноту опублікованих даних (без зазначених складових частин Додатку 1 (локальних кошторисів та підсумкової відомості ресурсів, що відображає найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиницю його виміру, кількість, відпускну ціну, вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції)) та готовий усунути всі перераховані невідповідності, в разі надання такої можливості представниками органу моніторингу Західного офісу Держаудитслужби у Тернопільській області. Дані роботи потребують термінового виконання у зв’язку з тим, що покрівля будівлі знаходиться у незадовільному стані та потребує ремонту, що дозволить мешканцям громади отримувати якісніші адміністративні послуги (фото додається). На ваш запит на пояснення щодо пунктів 1 та 2, по процедури закупівлі «Капітальний ремонт даху нежитлової будівлі Вишнівецької селищної ради по вул. Грушевського,23 в селищі Вишнівець Кременецького району Тернопільської області» Код ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-10-23-016640-a) повідомляємо, що під час публікації договору та додатків до нього, а саме 19.11.2025 року були перебої зі світлом у зв’язку з Російською агресією проти України на Тернопільську область, замовник Вишнівецька селищна рада Кременецького району Тернопільської області у період з 13:07 по 17:49 був підключений до альтернативного джерела живлення-генератор. По всій вирогідності на цьому джерелі світла стався збій напруги і обов’язкові додатки договору, які є невід’ємними частинами договірної ціни та договір з додатками у машинозчитувальному режимі не підтягнулися в інформаційно-телекомунікаційну систему закупівель Prozorro. На початку моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт даху нежитлової будівлі Вишнівецької селищної ради по вул. Грушевського,23 в селищі Вишнівець Кременецького району Тернопільської області» замовником було виявлено відсутність вищевказаних файлів та не було виправлено у зв’язку з тим, що будуть порушені строки для публікації, а саме опублікувати договір та всі додатки до нього в електронній системі закупівель треба протягом трьох робочих днів з дня його укладення на підставі п. 10 ч. 1 ст. 10 Закону № 922. Під час підписання договору, за результатами процедури вищевказаної закупівлі, переможцем, Казновецьким Олегом Ігоровичем було надано всі обов’язкові документи (для підтвердження всі додатки додаються) в паперовому вигляді для підписання договору та виконання всіх умов даної закупівлі в повному обсязі. Замовник визнає неповноту опублікованих даних (без зазначених складових частин Додатку 1 (локальних кошторисів та підсумкової відомості ресурсів, що відображає найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиницю його виміру, кількість, відпускну ціну, вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції)) та готовий усунути всі перераховані невідповідності, в разі надання такої можливості представниками органу моніторингу Західного офісу Держаудитслужби у Тернопільській області. Дані роботи потребують термінового виконання у зв’язку з тим, що покрівля будівлі знаходиться у незадовільному стані та потребує ремонту, що дозволить мешканцям громади отримувати якісніші адміністративні послуги (фото додається).
Рішеня
08.12.2025 15:38
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 657 838.4 грн.
Період подання пропозицій
до 07.11.2025 00:00
Замовник:
Вишнівецька селищна рада
Контактний телефон:
+380984691598
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 657 838.4 грн.
Період подання пропозицій
до 07.11.2025 00:00
Замовник:
Вишнівецька селищна рада
Контактний телефон:
+380984691598
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності