Показати схожі тендери

Закупівля Мультиформувальні верстати для формування пружин з ЧПК в комплекті з послугами монтажу, пусконалагодження та навчання працівників Замовника від ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД".

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-10-23-015503-a
Id Tender 14a2382f1a394df183c2f713e20285d3
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 23.10.2025 17:15
Остання зміна 28.11.2025 10:38
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
6 151 672.5 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 31.10.2025 12:00 до 05.11.2025 14:00
Завершено
Період уточнень
з 23.10.2025 17:15
до 31.10.2025 12:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 05.11.2025 14:00
-
Період уточнень
з 23.10.2025 17:15 до 31.10.2025 12:00
Період кваліфікації
з 05.11.2025 14:00
Основні параметри
Мультиформувальні верстати для формування пружин з ЧПК в комплекті з послугами монтажу, пусконалагодження та навчання працівників Замовника
42630000-1 Металообробні верстати
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
3 222 798.75 грн.
Лот 1.
Назва предмета закупівлі
Лот 1.
Примітки
6-ти осьовий верстат з ЧПК для навивання пружин призначений для виготовлення пружин: натягу, стиснення та скручування
Очікувана вартість
3 222 798.75 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
16113,99
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
6-ти осьовий верстат з ЧПК для навивання пружин призначений для виготовлення пружин: натягу, стиснення та скручування
Код ДК 021:2015
42630000-1 - Металообробні верстати
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.06.2026 00:00
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
попередня оплата у розмірі 70% від загальної вартості Обладнання протягом 10 (десяти) календарних днів з дати підписання Договору та отримання рахунку від Постачальника
Порядковий номер: 1
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
30% загальної вартості Обладнання сплачується Покупцем на рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) календарних днів з дати підписання Акту виконаних послуг (робіт)
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХОЛЕКС ТЕХ"
Пропозиція:
2 868 290 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 2 Статус - активний лот закупівлі
2 928 873.75 грн.
Лот 2.
Назва предмета закупівлі
Лот 2.
Примітки
Мультиформер -12 осьовий верстат з ЧПК призначений для виготовлення пружин різних типів і різної геометричної форми, включаючи пружини натягу, стиснення та скручування.
Очікувана вартість
2 928 873.75 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
14644,37
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Мультиформер - 12 осьовий верстат з ЧПК призначений для виготовлення пружин різних типів і різної геометричної форми, включаючи пружини натягу, стиснення та скручування.
Код ДК 021:2015
42630000-1 - Металообробні верстати
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.06.2026 00:00
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
попередня оплата у розмірі 70% від загальної вартості Обладнання протягом 10 (десяти) календарних днів з дати підписання Договору та отримання рахунку від Постачальника
Порядковий номер: 1
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
30% загальної вартості Обладнання сплачується Покупцем на рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) календарних днів з дати підписання Акту виконаних послуг (робіт)
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХОЛЕКС ТЕХ"
Пропозиція:
2 606 697 грн.
Відповіді на критерії
Документи закупівлі
Тендерна документація
sign.p7s
23.10.2025 17:15
Оголошення про проведення закупівлі
Приватний, причина: Файл підпису замовника позначено як конфіденційний з міркувань безпеки
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
133 Відділ закупівель
Електронна пошта
Телефон
380952500291
Сайт:
http://charz.com.ua
Замовник
ЄДРПОУ
08305644
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД"
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Лот 1.
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.11.2025 14:00 по 13.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Шановний учаснику, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХОЛЕКС ТЕХ" За результатами конкурсу № UA-2025-10-23-015503-a Ваша пропозиція є найбільш економічно вигідною. Під час розгляду пропозиції, виявлено невідповідності в вимогах конкурсної документації та документах поданих Учасником. Враховуючи зазначене та на виконання п.1 Розділу 5 Конкурсної документації, слід направити Учаснику вимогу на усунення невідповідностей протягом 24 годин. Наведені нижче документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям закупівлі № UA-2025-10-23-015503-a відсутні у складі поданих учасником документів: «Мультиформувальні верстати для формування пружин з ЧПК в комплекті з послугами монтажу, пусконалагодження та навчання працівників Замовника ЛОТ1» 1.Невідповідність Відсутнє документальне підтвердження контактних даних по сервісному центру Посилання на вимогу в КД щодо якої виявлено невідповідність Згідно Додатку 1, пункту 3: «Довідка в довільній формі та/або гарантійний лист, що міститиме підтвердження наявності на території України постійного партнера/представника/дилера/дистриб’ютора Виробника (з обов’язковим зазначенням адреси та контактних даних), який має право на організацію технічного/сервісного обслуговування, гарантійного та після гарантійного ремонту.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей На виконання кваліфікаційного критерію учасником була надана довідка про наявність сервісного центру, але відсутня інформація стосовно контактних даних. На виконання вимоги учасник повинен надати оновлену довідку із обов’язковим зазначенням контактних даних, а саме: довідка в довільній формі та/або гарантійний лист, що міститиме підтвердження наявності на території України постійного партнера/представника/дилера/дистриб’ютора Виробника (з обов’язковим зазначенням адреси та контактних даних), який має право на організацію технічного/сервісного обслуговування, гарантійного та після гарантійного ремонту 2.Невідповідність Відсутнє документальне підтвердження наявності працівників Посилання на вимогу в КД щодо якої виявлено невідповідність Згідно Додатку 1, пункту 5.2: «Довідка згідно форми 1 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які зможуть виконати монтажні, пусконалагоджувальні роботи: - інженер або фахівець з технічної/сервісної підтримки/обслуговування/налаштування/ введення в експлуатацію обладнання або інший технічний спеціаліст, що зможе виконати монтажні, пусконалагоджувальні роботи - не менше 1 (однієї) особи.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей На виконання вимоги учасник повинен надати довідку згідно форми 1 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які зможуть виконати монтажні, пусконалагоджувальні роботи: - інженер або фахівець з технічної/сервісної підтримки/обслуговування/налаштування/ введення в експлуатацію обладнання або інший технічний спеціаліст, що зможе виконати монтажні, пусконалагоджувальні роботи - не менше 1 (однієї) особи. 3.Невідповідність Відсутнє документальне підтвердження трудових відносин Посилання на вимогу в КД щодо якої виявлено невідповідність Згідно Додатку 1, пункту 5.3: «Скановані копії документів, що підтверджують трудові відносини між Учасником (субпідрядником/співвиконавцем) та працівниками, зазначеними у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Це може бути один із наступних документів: витяги із трудових книг (перша сторінка і сторінка з крайнім записом), накази про прийняття на роботу, трудові договори, або інший документ, що підтверджує наявність найманих працівників відповідно до чинного законодавства про працю (допускається подання інформації без зазначення посадових окладів працівників).» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей На виконання вимоги учасник повинен надати скановані копії документів, що підтверджують трудові відносини між Учасником (субпідрядником/співвиконавцем) та працівниками, зазначеними у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Це може бути один із наступних документів: витяги із трудових книг (перша сторінка і сторінка з крайнім записом), накази про прийняття на роботу, трудові договори, або інший документ, що підтверджує наявність найманих працівників відповідно до чинного законодавства про працю (допускається подання інформації без зазначення посадових окладів працівників). 4.Невідповідність Відсутнє документальне підтвердження кваліфікації працівників Посилання на вимогу в КД щодо якої виявлено невідповідність Згідно Додатку 1, пункту 5.4: «Скановані копії документів, що підтверджують технічну кваліфікацію/освіту спеціалістів, згідно заповненої форми 1.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей На виконання вимоги учасник повинен надати скановані копії документів, що підтверджують технічну кваліфікацію/освіту спеціалістів, згідно заповненої форми 1. 5.Невідповідність Відсутнє документальне підтвердження ціни Посилання на вимогу в КД щодо якої виявлено невідповідність Згідно Додатку 1, пункту 9: «Конкурсно-цінова пропозиція згідно з Додатком 5, приведена у відповідність до результатів аукціону.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей На виконання кваліфікаційного критерію учасником була надана конкурсно-цінова пропозиція без розділення вартості між товаром та послугами. На виконання вимоги учасник має надати оновлену конкурсно-цінову пропозицію приведену у відповідність згідно з Додатком 5: вартість за товар та вартість за послуги. Нагадуємо, що Вам необхідно усунути усі встановленні невідповідності шляхом завантаження виправлених додатків/довідок у електронну систему закупівель Prozorro протягом 24 годин після надходження вимоги. Додатково повідомляємо, що у разі якщо конкурсною документацією вимагається надання документів, що непередбачені законодавством або діяльністю Учасника, Вам необхідно надати довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на законодавчі підстави, які передбачають відсутність відповідних документів. У разі, якщо встановленні невідповідності не будуть виправленні протягом зазначеного строку, пропозицію Вашої компанії буде відхилено згідно п.3 Розділ 5 конкурсної документації.
Створено
27.11.2025 10:54
Надати до
28.11.2025 10:54
Лот № 2 Лот 2.
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.11.2025 14:00 по 13.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Шановний учаснику, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХОЛЕКС ТЕХ" За результатами конкурсу № UA-2025-10-23-015503-a Ваша пропозиція є найбільш економічно вигідною. Під час розгляду пропозиції, виявлено невідповідності в вимогах конкурсної документації та документах поданих Учасником. Враховуючи зазначене та на виконання п.1 Розділу 5 Конкурсної документації, слід направити Учаснику вимогу на усунення невідповідностей протягом 24 годин. Наведені нижче документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям закупівлі № UA-2025-10-23-015503-a відсутні у складі поданих учасником документів: «Мультиформувальні верстати для формування пружин з ЧПК в комплекті з послугами монтажу, пусконалагодження та навчання працівників Замовника ЛОТ2» 1.Невідповідність Відсутнє документальне підтвердження контактних даних по сервісному центру Посилання на вимогу в КД щодо якої виявлено невідповідність Згідно Додатку 1, пункту 3: «Довідка в довільній формі та/або гарантійний лист, що міститиме підтвердження наявності на території України постійного партнера/представника/дилера/дистриб’ютора Виробника (з обов’язковим зазначенням адреси та контактних даних), який має право на організацію технічного/сервісного обслуговування, гарантійного та після гарантійного ремонту.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей На виконання кваліфікаційного критерію учасником була надана довідка про наявність сервісного центру, але відсутня інформація стосовно контактних даних. На виконання вимоги учасник повинен надати оновлену довідку із обов’язковим зазначенням контактних даних, а саме: довідка в довільній формі та/або гарантійний лист, що міститиме підтвердження наявності на території України постійного партнера/представника/дилера/дистриб’ютора Виробника (з обов’язковим зазначенням адреси та контактних даних), який має право на організацію технічного/сервісного обслуговування, гарантійного та після гарантійного ремонту 2.Невідповідність Відсутнє документальне підтвердження відповідності Додатку 3 (Технічної специфікація) Посилання на вимогу в КД щодо якої виявлено невідповідність Згідно Додатку 1, пункту 4: «Довідка в довільній формі з повним описом, розгорнутими технічними характеристиками та посиланням на офіційний сайт Виробника пропонованого Учасником товару.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей На виконання кваліфікаційного критерія учасником було надано довідку в довільній формі з повним описом, в якій зазначена наступна невідповідінсть: Максимальна загальна споживана потужність в ТЗ Замовника 12 кВт, документах від Учасника – 13 кВт. На виконання вимоги учасник має надати лист підтвердження від виробника, що цей параметр можливо та буде врахований при виробництві обладнання 3.Невідповідність Відсутнє документальне підтвердження наявності працівників Посилання на вимогу в КД щодо якої виявлено невідповідність Згідно Додатку 1, пункту 5.2: «Довідка згідно форми 1 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які зможуть виконати монтажні, пусконалагоджувальні роботи: - інженер або фахівець з технічної/сервісної підтримки/обслуговування/налаштування/ введення в експлуатацію обладнання або інший технічний спеціаліст, що зможе виконати монтажні, пусконалагоджувальні роботи - не менше 1 (однієї) особи.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей На виконання вимоги учасник повинен надати довідку згідно форми 1 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які зможуть виконати монтажні, пусконалагоджувальні роботи: - інженер або фахівець з технічної/сервісної підтримки/обслуговування/налаштування/ введення в експлуатацію обладнання або інший технічний спеціаліст, що зможе виконати монтажні, пусконалагоджувальні роботи - не менше 1 (однієї) особи. 4.Невідповідність Відсутнє документальне підтвердження трудових відносин Посилання на вимогу в КД щодо якої виявлено невідповідність Згідно Додатку 1, пункту 5.3: «Скановані копії документів, що підтверджують трудові відносини між Учасником (субпідрядником/співвиконавцем) та працівниками, зазначеними у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Це може бути один із наступних документів: витяги із трудових книг (перша сторінка і сторінка з крайнім записом), накази про прийняття на роботу, трудові договори, або інший документ, що підтверджує наявність найманих працівників відповідно до чинного законодавства про працю (допускається подання інформації без зазначення посадових окладів працівників).» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей На виконання вимоги учасник повинен надати скановані копії документів, що підтверджують трудові відносини між Учасником (субпідрядником/співвиконавцем) та працівниками, зазначеними у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Це може бути один із наступних документів: витяги із трудових книг (перша сторінка і сторінка з крайнім записом), накази про прийняття на роботу, трудові договори, або інший документ, що підтверджує наявність найманих працівників відповідно до чинного законодавства про працю (допускається подання інформації без зазначення посадових окладів працівників). 5.Невідповідність Відсутнє документальне підтвердження кваліфікації працівників Посилання на вимогу в КД щодо якої виявлено невідповідність Згідно Додатку 1, пункту 5.4: «Скановані копії документів, що підтверджують технічну кваліфікацію/освіту спеціалістів, згідно заповненої форми 1.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей На виконання вимоги учасник повинен надати скановані копії документів, що підтверджують технічну кваліфікацію/освіту спеціалістів, згідно заповненої форми 1. 6.Невідповідність Відсутнє документальне підтвердження відповідності Додатку 3 Посилання на вимогу в КД щодо якої виявлено невідповідність Згідно Додатку 1, пункту 6: «Згода з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації (Додаток 3) до Конкурсної документації та гарантування їх виконання у вигляді підписаної технічної специфікації.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей На виконання кваліфікаційного критерія учасником було надано згода з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації (Додаток 3) до Конкурсної документації та гарантування їх виконання у вигляді підписаної технічної специфікації в якій зазначена наступна невідповідінсть: Максимальна загальна споживана потужність в ТЗ Замовника 12 кВт, документах від Учасника – 13 КВт. На виконання вимоги учасник має надати лист підтвердження від виробника, що цей параметр можливо та буде врахований при виробництві обладнання. 7.Невідповідність Відсутнє документальне підтвердження вартості на послуги Посилання на вимогу в КД щодо якої виявлено невідповідність Згідно Додатку 1, пункту 9: «Конкурсно-цінова пропозиція згідно з Додатком 5, приведена у відповідність до результатів аукціону.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей На виконання кваліфікаційного критерію учасником була надана конкурсно-цінова пропозиція без розділення вартості між товаром та послугами. На виконання вимоги учасник має надати оновлену конкурсно-цінову пропозицію приведену у відповідність згідно з Додатком 5: вартість за товар та вартість за послуги. Нагадуємо, що Вам необхідно усунути усі встановленні невідповідності шляхом завантаження виправлених додатків/довідок у електронну систему закупівель Prozorro протягом 24 годин після надходження вимоги. Додатково повідомляємо, що у разі якщо конкурсною документацією вимагається надання документів, що непередбачені законодавством або діяльністю Учасника, Вам необхідно надати довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на законодавчі підстави, які передбачають відсутність відповідних документів. У разі, якщо встановленні невідповідності не будуть виправленні протягом зазначеного строку, пропозицію Вашої компанії буде відхилено згідно п.3 Розділ 5 конкурсної документації.
Створено
27.11.2025 10:57
Надати до
28.11.2025 10:57
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
6 151 672.5 грн.
Період подання пропозицій
до 05.11.2025 14:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД"
Контактний телефон:
380952500291
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
6 151 672.5 грн.
Період подання пропозицій
до 05.11.2025 14:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД"
Контактний телефон:
380952500291
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності