Закупівля Поточний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення О241701-4 /Н-16/ - Хацьки - Степанки - Хутори - /Р-10/, км 0+000 - км 3+000, км 14+400 - км 15+400, Черкаський район, Черкаська область від Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації.
Поточний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення О241701-4 /Н-16/ - Хацьки - Степанки - Хутори - /Р-10/, км 0+000 - км 3+000, км 14+400 - км 15+400, Черкаський район, Черкаська область
Поточний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення О241701-4 /Н-16/ - Хацьки - Степанки - Хутори - /Р-10/, км 0+000 - км 3+000, км 14+400 - км 15+400, Черкаський район, Черкаська область
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Поточний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення О241701-4 /Н-16/ - Хацьки - Степанки - Хутори - /Р-10/, км 0+000 - км 3+000, км 14+400 - км 15+400, Черкаський район, Черкаська область
Очікувана вартість
9 596 986.4 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
47984,93
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
95 969.86
Аукціон
Cтарт аукціону
31.10.2025 14:47
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення О241701-4 /Н-16/ - Хацьки - Степанки - Хутори - /Р-10/, км 0+000 - км 3+000, км 14+400 - км 15+400, Черкаський район, Черкаська область
Код ДК 021:2015
45230000-8 -
Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.11.2025 16:38
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати:
Аванс
Період:
10
робочі
днів
Розмір оплати:
30,0 %
Опис:
Замовник може здійснити на користь Підрядника попередню оплату у розмірі та на строк, що не перевищують розмір та строк, визначені чинним законодавством. За письмовим зверненням Підрядника, останньому може бути здійснена попередня оплата для надання Послуг за цим Договором. Попередня оплата може здійснюватися на строк не більше 3 (трьох) місяців від дати виставлення рахунку, в межах поточного бюджетного періоду, у розмірі до 30 % від річної вартості робіт по цьому Договору, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 „Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти“ (зі змінами), постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 № 641 „Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2“ (зі змінами). Використаний аванс погашається на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт по формі № КБ-2в, підписаних уповноваженими представниками Сторін. По закінченні терміну, на який було видано попередню оплату, невикористані суми авансу повертаються Замовнику на реєстраційний рахунок протягом одного банківського дня, а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Виконавець сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення. Попередня оплата здійснюється Замовником протягом 10-ти (десяти) робочих днів від дати виставлення рахунку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно для цілей, визначених цим Договором.
Порядковий номер:
1
Надання послуг
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
10
робочі
днів
Розмір оплати:
70,0 %
Опис:
Підставою для проведення розрахунків за надані Послуги є підписані Сторонами в установленому порядку „Акт приймання виконаних будівельних робіт“ (форма № КБ-2в) і „Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати“ (форма № КБ-3), складені у відповідності з положенням чинних стандартів з ціноутворення та в межах вартості, визначеної в договірній ціні. Підрядник подає Замовнику зазначені форми не пізніше, ніж за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або терміну, встановленого Замовником для поетапної оплати наданих послуг. Замовник проводить оплату за надані Послуги протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання документів, вказаних в пункті 4.1 шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника згідно з діючим порядком за умови надходження фактичного бюджетного фінансування видатків на рахунок Замовника.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
23.10.2025 16:33
Значення, яке очікується
1
Спосіб підтвердження
Назва
Забезпечення тендерної пропозиції
Опис
Учасник закупівлі має надати забезпечення пропозиції у формі: банківської гарантії. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції - не менше строку дії тендерної пропозиції. Розмір тендерного забезпечення: 1% від суми очікуваної вартості закупівлі. Забезпечення тендерної пропозиції має бути оформлене у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Текст банківської гарантії не повинен містити: - умов, що обмежують Замовника у виборі компанії, що надає поштові послуги при направленні письмової вимоги; - умов про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь–яких підтверджень щодо правомірності вимоги підтверджень дійсності підписів на вимозі, тощо).
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
23.10.2025 16:33
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Учасник закупівлі має надати забезпечення пропозиції у формі: банківської гарантії. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції - не менше строку дії тендерної пропозиції. Розмір тендерного забезпечення: 1% від суми очікуваної вартості закупівлі. Забезпечення тендерної пропозиції має бути оформлене у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Текст банківської гарантії не повинен містити: - умов, що обмежують Замовника у виборі компанії, що надає поштові послуги при направленні письмової вимоги; - умов про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь–яких підтверджень щодо правомірності вимоги підтверджень дійсності підписів на вимозі, тощо).
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
23.10.2025 16:33
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
23.10.2025 16:33
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
23.10.2025 16:33
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
23.10.2025 16:33
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
23.10.2025 16:33
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
1.Кваліфікаційний критерій «Наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». 1.1. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку у повній відповідності із формою Таблиці щодо наявності, необхідної для виконання технічної специфікації (технічного завдання), техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо): ІНФОРМАЦІЯ про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування) № з/п Назва Марка або модель, технічний стан Кількість 1 2 3 4 Обов’язковий перелік та кількість необхідної техніки та обладнання для надання за предметом закупівлі: Автомобілі бортові – не менше 3 одиниць; Автомобілі-самоскиди – не менше 6 одиниць; Навантажувачі одноковшеві - не менше 2 одиниць; Екскаватори – не менше 4 одиниць; Автогрейдери - не менше 2 одиниць; Котки дорожні – не менше 7 одиниць; Котки дорожні на пневмоколісному ходу – не менше 1 одиниці; Котки вібраційні - не менше 1 одиниці; Бульдозери – не менше 1 одиниці; Автогудронатори – не менше 2 одиниці Фреза дорожня 1500-2100 мм- не менше 2 одиниць Фреза дорожня 500 мм- не менше 1 одиниці Асфальтоукладальники – не менше 2 одиниць. Допускається надання еквівалентної (за функціональністю) техніки. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник, у разі залучення власної техніки, надає: - свідоцтво(а) про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів; Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, інший документ, що посвідчує право власності (обліку). Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування) додатково подаються: - посвідчений власником документ, який підтверджує право власності на вказану техніку (якщо власником є фізична особа – копія має бути посвідчена нотаріально); - договори дійсні та чинні, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг/виконання робіт; - листи згоди від власника техніки із зазначенням предмету цієї закупівлі. У тому разі, якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого Учасником в складі тендерної пропозиції, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити: - договори, укладені з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших осіб, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для надання послуг/виконання робіт; - акт(и) приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) техніки до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). У випадку подання Учасником договорів, які є в силу закону нікчемними, такі договори не є належним підтвердженням відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази». У разі залучення Субпідрядної організації відповідно до п. 8 «Інформація про субпідрядника/співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг)» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, Учасник у складі тендерної пропозиції надає: - свідоцтво(а) про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів Субпідрядника, якщо такі транспортні засоби, будівельних (дорожні) машини та механізми підлягають обов’язковій реєстрації; Якщо техніка не є власністю Субпідрядника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються: - посвідчений власником документ, який підтверджує право власності на вказану техніку (якщо власником є фізична особа – копія має бути посвідчена нотаріально); - договори дійсні та чинні, протягом всього строку* виконання субпідрядного договору: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг/виконання робіт; - акт(и) приймання-передачі Субпідряднику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Субпідрядником) таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт (надання послуг) Субпідрядником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг/виконання робіт за предметом закупівлі. У тому разі, якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого Субпідряднику договору оренди, лізингу тощо, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити: - посвідчений власником документ, який підтверджує право власності на вказану техніку (якщо власником є фізична особа – копія має бути посвідчена нотаріально); - договори, укладені з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших осіб, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для надання послуг/виконання робіт; - акт(и) приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) техніки до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). У випадку подання Субпідрядником договорів, які є в силу закону нікчемними, такі договори не є належним підтвердженням відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази». У разі, якщо договір оренди/послуг/перевезення техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), передбачає користування технікою з операторами (водіями, машиністами (їх помічниками), тощо), Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію згідно пункту 2 Додатку №1 ТД. Учасник нерезидент надає документи, що підтверджують реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин та механізмів в уповноважених органах його держави, або держави, в якій розташоване постійне представництво або філія. Якщо будівельна машина, або механізм не підлягає реєстрації в уповноважених органах його держави, або держави, в якій розташоване постійне представництво або філія, Учасник нерезидент надає інші документи, що підтверджують право його власності, на всі інші позиції, вказані у довідці. 1.2. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність матеріально - технічної бази (виробничих баз, офісних приміщень, тощо) згідно нижченаведеної форми Таблиці: ІНФОРМАЦІЯ про перелік матеріально-технічної бази № з/п Найменування Місцезнаходження Підстави користування Дата і номер документа, що підтверджує наявність 1 2 3 4 В підтвердження інформації викладеної в довідці Учасник надає: - документи, які підтверджують право власності Учасника на об’єкти, перелічені Учасником в графі 2 Таблиці або договори дійсні та чинні, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди, суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін. на всі вказані у довідках об’єкти, які не є власністю Учасника, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт (послуг).
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження відповідності учасника останній має надати у складі пропозиції наступні документи: 1.Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Подається у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність інженерно-технічних працівників і робітників необхідних професій і кваліфікації, які можуть бути залучені до виконання робіт за предметом закупівлі із зазначенням ПІБ, посади, освіти, досвіду роботи за фахом, інформації про працевлаштування. 2. Документи, які підтверджують відносини учасника з працівниками, зазначеними у довідці (накази на прийняття на роботу та трудові книжки (та/або витяги з трудових книжок) та/або цивільно-правові угоди). Кількість працівників учасника повинна забезпечувати надання послуг (виконання робіт) на значній кількості об'єктів одночасно (не менше 30 працівників), на підтвердження надається податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків-фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (надається без додатків; за останній звітній період) разом із квитанцією, яка підтверджує її подання до ДПС. Керівний персонал учасника (директор (або особа яка виконує керівні повноваження під час виконання робіт), головний інженер та виконавець робіт) повинні мати знання з охорони праці, що підтверджується шляхом надання протоколів (або витягів з протоколів) засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці та посвідчення про проходження навчання і перевірку знань законодавчих актів з: загального курсу ОП, НПАОП 0.00-1.80-18, НПАОП 0.00-1.81-18, НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 0.00-1.76-15, НПАОП 63.21-1.01-09, НПАОП 45.2-7.02-12, НПАОП 45.2-1.12-01, НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-1.62-12, НПАОП 0.00-1.75-15. Учасник має підтвердити: наявність головного інженера та виконроба з вищою освітою у будівництві (на підтвердження надати диплом); наявність водіїв та машиністів дорожно-будівельних машин у кількості, достатній для надання послуг, що є предметом закупівлі (не менше 15 працівників, у складі пропозиції надаються посвідчення водія та/або посвідчення тракториста-машиніста) Учасник має підтвердити (шляхом надання свідоцтв про присвоєння робітничої кваліфікації з додатком, або іншого документу) наявність кваліфікованих працівників: 1. Машиністи дорожньо-будівельних машин – не менше 3 працівників;
3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) На підтвердження відповідності учасника останній має надати у складі пропозиції наступні документи: 1.Довідка про наявність досвіду виконання аналогічних (не менше двох) договорів, з інформацією про виконання аналогічних договорів. Довідка має містити інформацію із зазначенням контрагента (замовника) за договором, та його реквізитів, дати укладення та номеру договору, предмета договору, місцезнаходження об’єкта. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - аналогічний договір з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору; - акти приймання виконаних будівельних робіт або наданих послуг. Креслення, специфікації, заповнені відомості обсягів робіт для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (-них) договору(-рів) надавати не обов’язково. Вищевказані документи підтверджують фактичну спроможність Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт (послуг), визначений Замовником в документації. *Аналогічним буде вважатись договір на надання послуг поточного ремонту доріг загального користування (45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) та/або експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування (63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів трансторту), який укладено із замовником у розумінні Закону України 'Про публічні закупівлі' та повністю виконано протягом останніх двох років (2024-2025). Учасник має підтвердити досвід виконання таких послуг (робіт), які мають бути в наданих актах приймання виконаних будівельних робіт або наданих послуг: • Засипання промоїн і просідань асфальтогранулятом товщиною шару, що підлягає ущільненню до 0,1 м, - не менше 20 м3 • Укріплення узбіч асфальтогранулятом при товщині шару 10 см – не менше 150 м2; • Улаштування вирівнюючого шару дорожнього одягу із асфальтобетонної суміші асфальтоукладачем, при ширині укладання 3 м – не менше 200 т;
4. Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Сума річного доходу (виручки) учасника, відображена у Звіті про фінансові результати Учасника (форма №2, рядок 2000) повинен становити не менше розміру очікуваної вартості предмета закупівлі. Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за 2024 підтверджується наступними документами: - Балансом підприємства (форма № 1); - Звітом про фінансові результати (форма №2); - Звітом про рух грошових коштів (форма №3). У разі, якщо учасник є суб’єктом малого підприємництва, для підтвердження наявності фінансової спроможності, учасник надає: - Фінансові звіти суб’єкта малого підприємництва в складі Балансу (форма № 1-м) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-м); - або Спрощеного фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва в складі Балансу (форма №1-мс) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-мс). *- зазначені вище документи надаються з відміткою про отримання органом статистики або квитанцією №2 у разі подання електронної звітності. Для Учасників – фізичних осіб-підприємців — копії Декларації про доходи, одержані за останній звітний період (проміжний) (форма № 1); або копія звіту суб`єкта малого підприємництва – фізичної особи-платника єдиного податку за останній звітний період (проміжний), якщо Учасник платник єдиного податку.
Department of Constructing Cherkasy Region Government Administration
Повна назва
Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації
Повна назва (англійською мовою)
Department of Constructing Cherkasy Region Government Administration
Поштовий індекс
18000
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
Черкаси
Адреса
вул. Хрещатик, 223
Поточний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення О241701-4 /Н-16/ - Хацьки - Степанки - Хутори - /Р-10/, км 0+000 - км 3+000, км 14+400 - км 15+400, Черкаський район, Черкаська область
Тендер:
UA-2025-10-23-014620-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тип:
скарга
За тендером
UA-2025-10-23-014620-a.c1
Дата:
27.10.2025 21:56
Стан:
Прийнято до розгляду
Скарга на дискримінаційні умови тендерної закупівлі
Скарга на умови тендерної документації
(у порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабміну від 12 жовтня 2022 р. № 1178)
Через електронну систему публічних закупівель «ProZorro» 23.09.2025 року Замовником - Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації, було оголошено процедуру закупівлі відкритих торгів з особливостями «Поточний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення О241701-4 /Н-16/ - Хацьки - Степанки - Хутори - /Р-10/, км 0+000 - км 3+000, км 14+400 - км 15+400, Черкаський район, Черкаська область», ідентифікатор закупівлі UA-2025-10-23-014620-a.
В умовах тендерної документації, затвердженої Протокольним рішенням № 20 від «23» жовтня 2025 року, наявні дискримінаційні, необґрунтовані та незаконні вимоги.
У відповідності до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Аналогічна норма містить п. 56 Особливостей, а саме скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації.
Скаржник бажає скористатись вказаним правом з огляду на встановлення в тендерній документації дискримінаційних умов, які вбачає в наступному.
ФАКТИЧНІ ОБСТАВИНИ
Умовами тендерної документації по закупівлі «Поточний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення О241701-4 /Н-16/ - Хацьки - Степанки - Хутори - /Р-10/, км 0+000 - км 3+000, км 14+400 - км 15+400, Черкаський район, Черкаська області», Замовником визначено наступні вимоги, а саме:
В Додатку 1 до тендерної документації вказано, що:
Абз. 2 п. 2
«2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
На підтвердження відповідності учасника останній має надати у складі пропозиції наступні документи: 1. Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Подається у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність інженерно-технічних працівників і робітників необхідних професій і кваліфікації, які можуть бути залучені до виконання робіт за предметом закупівлі із зазначенням ПІБ, посади, освіти, досвіду роботи за фахом, інформації про працевлаштування. 2. Документи, які підтверджують відносини учасника з працівниками, зазначеними у довідці (накази на прийняття на роботу та трудові книжки (та/або витяги з трудових книжок) та/або цивільно-правові угоди).
Кількість працівників учасника повинна забезпечувати надання послуг (виконання робіт) на значній кількості об'єктів одночасно (не менше 30 працівників), на підтвердження надається податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків-фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (надається без додатків; за останній звітній період) разом із квитанцією, яка підтверджує її подання до ДПС.»
Вимога, встановлена Замовником в такій редакції, а саме те, що саме Учасник повинен мати не менше 30 працівників, на підтвердження чого надається податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків-фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, який надається без додатків; за останній звітній період разом із квитанцією, яка підтверджує її подання до ДПС є дискримінаційною, такою, що порушує права Скаржника з наступних підстав.
У даній процедурі закупівлі можуть прийняти участь лише ті учасники, які станом на кінцеву дату подання пропозицій вже мають у штаті не менше 30 працівників та на користь яких вже було нараховано (сплачено) податковий розрахунок сум доходу і суми утриманого з них податку, а також суми нарахованого єдиного внеску за останній звітній період, тобто вересень 2025 року.
Така вимога обмежує доступ Скаржника та інших учасників до участі в закупівлях для компаній, які мають менше співробітників, але здатні якісно виконати роботи чи послуги. Така умова не дозволяє рівні можливості, бо надає перевагу учасникам, які мають більший штат, а не тим, хто може запропонувати найкращу якість чи ціну. Це штучно обмежує конкуренцію та може призвести до вибору постачальника без врахування найкращої пропозиції, що суперечить принципам прозорих закупівель.
Скаржник як потенційний учасник бажає взяти участь у процедурі закупівлі, має необхідну кількість працівників для виконання робіт відповідно до предмета закупівлі у строк, визначений замовником, проте його пропозиція буде відхилена замовником через вказану вимогу тендерної документації, що є грубою дискримінацією.
Замовником не обґрунтована вимога ані про наявність саме 30 працівників, ані необхідність надання на таких працівників саме таких підтверджуючих документів за останній звітній період.
Отже, у відповідності до норм чинного законодавства, Замовник не довів та документально не підтвердив вимогу, що саме Учасник повинен мати не менше 30 працівників, на підтвердження чого надається податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків-фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, який надається без додатків; за останній звітній період разом із квитанцією, яка підтверджує її подання до ДПС, а отже така вимога повинна бути виключена із тендерної документації.
Наступна вимога наведена у абз. 3 п. 2 Додатку 1 до тендерної документації:
«Керівний персонал учасника (директор (або особа яка виконує керівні повноваження під час виконання робіт), головний інженер та виконавець робіт) повинні мати знання з охорони праці, що підтверджується шляхом надання протоколів (або витягів з протоколів) засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці та посвідчення про проходження навчання і перевірку знань законодавчих актів з: загального курсу ОП, НПАОП 0.00-1.80-18, НПАОП 0.00-1.81-18, НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 0.00-1.76-15, НПАОП 63.21-1.01-09, НПАОП 45.2-7.02-12, НПАОП 45.2-1.12-01, НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-1.62-12, НПАОП 0.00-1.75-15.»
Ознайомившись із вказаною вимогою тендерної документації, Скаржником було виявлено наступну необґрунтовану та дискримінаційну вимогу, яка полягає у тому що вказані нормативи перевірки знань з охорони праці не мають жодного відношення до предмету закупівлі, а саме:
НПАОП 0.00-1.81-18 Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском
НПАОП 0.00-1.15-07 Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті
НПАОП 0.00-1.76-15 ПРАВИЛА БЕЗПЕКИ СИСТЕМ ГАЗОПОСТАЧАННЯ
НПАОП 45.2-1.12-01 ПРАВИЛА БЕЗПЕКИ ПРИ РЕКОНСТРУКЦІЇ БУДІВЕЛЬ ТА СПОРУД ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ
Скаржник погоджується з тим, що перевірки знань з питань охорони праці є обов'язковими для всіх працівників і здійснюються для забезпечення безпеки на робочому місці. Також безспірною є така об'єктивна необхідність: коли перевірка знань потрібна для виконання професійних обов'язків, і вимога стосується всіх працівників, які виконують відповідну роботу. Проте вказана вимога тендерної документації не обґрунтована об'єктивною потребою, поскільки технічне завдання до цієї процедури закупівлі не містить робіт, що стосуються експлуатації обладнання, що працює під тиском (НПАОП 0.00-1.81-18), або виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07), або систем газопостачання (НПАОП 0.00-1.76-15), чи то реконструкції будівель та споруд промислових підприємств (НПАОП 45.2-1.12-01), а тому вказана вимога тендерної документації є необґрунтованою та безпідставною.
Скаржник, як потенційний учасник бажає взяти участь у процедурі закупівлі, має працівників для виконання робіт відповідно до предмета закупівлі, які мають знання з охорони праці, проте його пропозиція буде відхилена замовником через вказану вимогу тендерної документації, що є грубою дискримінацією.
Замовником не обґрунтована вимога про наявність у керівного персоналу учасника (директора (або особа яка виконує керівні повноваження під час виконання робіт), головного інженера та виконавця робіт) протоколів (або витягів з протоколів) засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці та посвідчення про проходження навчання і перевірку знань законодавчих актів з НПАОП 0.00-1.81-18 Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском; НПАОП 0.00-1.15-07 Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті; НПАОП 0.00-1.76-15 Правила безпеки систем газопостачання; НПАОП 45.2-1.12-01 Правила безпеки при реконструкції будівель та споруд промислових підприємств.
Отже, у відповідності до норм чинного законодавства, Замовник не довів та документально не підтвердив вимогу, наявності у керівного персоналу учасника (директора (або особа яка виконує керівні повноваження під час виконання робіт), головного інженера та виконавця робіт) протоколів (або витягів з протоколів) засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці та посвідчення про проходження навчання і перевірку знань законодавчих актів з НПАОП 0.00-1.81-18 Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском; НПАОП 0.00-1.15-07 Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті; НПАОП 0.00-1.76-15 Правила безпеки систем газопостачання; НПАОП 45.2-1.12-01 Правила безпеки при реконструкції будівель та споруд промислових підприємств, а отже така вимога повинна бути виключена із тендерної документації.
Наступна вимога наведена у п. 3 Додатку 1 до тендерної документації:
«3. Аналогічним буде вважатись договір на надання послуг поточного ремонту доріг загального користування (45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) та/або експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування (63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів трансторту), який укладено із замовником у розумінні Закону України "Про публічні закупівлі" та повністю виконано протягом останніх двох років (2024-2025).
Учасник має підтвердити досвід виконання таких послуг (робіт), які мають бути в наданих актах приймання виконаних будівельних робіт або наданих послуг:
? Засипання промоїн і просідань асфальтогранулятом товщиною шару, що підлягає ущільненню до 0,1 м, - не менше 20 м3
? Укріплення узбіч асфальтогранулятом при товщині шару 10 см – не менше 150 м2;
? Улаштування вирівнюючого шару дорожнього одягу із асфальтобетонної суміші асфальтоукладачем, при ширині укладання 3 м – не менше 200 т;»
Замовником до тендерної документації по закупівлі «Поточний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення О241701-4 /Н-16/ - Хацьки - Степанки - Хутори - /Р-10/, км 0+000 - км 3+000, км 14+400 - км 15+400, Черкаський район, Черкаська область», ідентифікатор закупівлі UA-2025-10-23-014620-a, опубліковано технічне завдання із переліком видів робіт/послуг, що закуповуються. Серед таких послуг відсутні роботи як засипання промоїн і просідань асфальтогранулятом товщиною шару, що підлягає ущільненню до 0,1 м, не менше 20 м3, укріплення узбіч асфальтогранулятом при товщині шару 10 см – не менше 150 м2, улаштування вирівнюючого шару дорожнього одягу із асфальтобетонної суміші асфальтоукладачем, при ширині укладання 3 м – не менше 200 т, які Замовник визначив як для підтвердження наявності «аналогічних» у учасників.
Законодавство про публічні закупівлі забороняє дискримінаційні вимоги, які обмежують конкуренцію або надають переваги певним учасникам. Наявність або відсутність певних аналогічних робіт у технічному завданні може бути розцінене як необґрунтоване обмеження для потенційних учасників.
Вимога, яка обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, є незаконною.
Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Отже, у відповідності до норм чинного законодавства, Замовник не довів та документально не підтвердив вимогу щодо наявності у учасників підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, який укладено із замовником у розумінні Закону України "Про публічні закупівлі", повністю виконано протягом останніх двох років (2024-2025), а також із виконання таких послуг (робіт), які мають бути в наданих актах приймання виконаних будівельних робіт або наданих послуг: засипання промоїн і просідань асфальтогранулятом товщиною шару, що підлягає ущільненню до 0,1 м, - не менше 20 м3, укріплення узбіч асфальтогранулятом при товщині шару 10 см – не менше 150 м2; улаштування вирівнюючого шару дорожнього одягу із асфальтобетонної суміші асфальтоукладачем, при ширині укладання 3 м – не менше 200 т, а отже така вимога повинна бути виключена із тендерної документації.
Наступна вимога наведена у Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі»:
«5. Документи та інформація, які підтверджують наявність АБЗ.
Учасник в складі тендерної пропозиції окремо повинен подати інформаційну довідку згідно форми Таблиці про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) із зазначенням типу, найменування, марки, моделі тощо з наступним документальним підтвердженням:
…Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та ДСТУ 9290-5:2024, про що Учасником додатково надаються підтверджуючі документи (атестат виробництва та договір на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору; дозвіл (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, щодо асфальтобетонного заводу; рішення про видачу дозволу (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, щодо асфальтобетонного заводу).
Учасники, у складі пропозиції, надають Атестат виробництва, що виданий органом з оцінки відповідності, який підтверджує що стан виробництва асфальтобетонних та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей, асфальтобетонних сумішей на основі бітума, модифікованих полімерами сумішей забезпечує стабільність виробництва на відповідність до вимогам: ДСТУ 8959:2019 «Асфальтобетонні суміші та асфальтобетон дорожні на основі бітумів, модифікованих полімерами. Технічні умови»; ДСТУ Б.В.2.7- 119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови»; ДСТУ 9290-5:2024 «Суміші асфальтобетонні та асфальтобетон. Технічні умови. Частина 5. Щебенево-мастикові суміші».
Замовником до тендерної документації по закупівлі «Поточний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення О241701-4 /Н-16/ - Хацьки - Степанки - Хутори - /Р-10/, км 0+000 - км 3+000, км 14+400 - км 15+400, Черкаський район, Черкаська область», ідентифікатор закупівлі UA-2025-10-23-014620-a, опубліковано технічне завдання із переліком видів робіт/послуг, що закуповуються та найменування основних матеріальних ресурсів. Серед таких матеріальних ресурсів відсутні асфальтобетонні та щебенево-мастикові асфальтобетонні суміші, асфальтобетонні суміші на основі бітума, модифікованих полімерами сумішей забезпечує стабільність виробництва на відповідність до вимогам: ДСТУ 8959:2019 «Асфальтобетонні суміші та асфальтобетон дорожні на основі бітумів, модифікованих полімерами. Технічні умови»; ДСТУ Б.В.2.7- 119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови»; ДСТУ 9290-5:2024 «Суміші асфальтобетонні та асфальтобетон. Технічні умови. Частина 5. Щебенево-мастикові суміші».
Відповідно до переліку основних матеріальних ресурсів, для виконання роботи/послуги необхідно "Суміші асфальтобетонні гарячі і теплі [асфальтобетон щільний] (дорожні)(аеродромні),
що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозернисті, тип Б, марка 1" які відповідають ДСТУ Б В.2.7-119:2006. В той час як відповідність ДСТУ 9290-5:2024 «Суміші асфальтобетонні та асфальтобетон. Технічні умови. Частина 5. Щебенево-мастикові суміші» Замовником не обґрунтована, що створює дискримінаційні умови для Скаржника.
Отже, у відповідності до норм чинного законодавства, Замовник не довів та документально не підтвердив вимогу що асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ 9290-5:2024, про що Учасником додатково надаються підтверджуючі документи (атестат виробництва та договір на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору; дозвіл (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, щодо асфальтобетонного заводу; рішення про видачу дозволу (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, щодо асфальтобетонного заводу), а також атестат виробництва, що виданий органом з оцінки відповідності, який підтверджує що стан виробництва асфальтобетонних та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей, асфальтобетонних сумішей на основі бітума, модифікованих полімерами сумішей забезпечує стабільність виробництва на відповідність до вимогам: ДСТУ 9290-5:2024 «Суміші асфальтобетонні та асфальтобетон. Технічні умови. Частина 5. Щебенево-мастикові суміші», а отже така вимога повинна бути виключена із тендерної документації як дискримінаційна.
Враховуючи наведене, законні права та інтереси Скаржника можуть бути захищені лише шляхом зобов’язання Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації та усунути із тендерної документації вказані дискримінаційні вимоги.
Дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною 1 статті 5 Закону.
Вважаємо, що вищенаведені дії Замовника спрямовані на зменшення конкуренції серед учасників, а тому порушують статтю 5 Закону України «Про публічні закупівлі», якою встановлено, що основними принципами здійснення закупівель є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.
У зв’язку із вищевикладеним, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабміну від 12 жовтня 2022 р. № 1178, –
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати Замовника, Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації, внести зміни до умов тендерної документації по закупівлі «Поточний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення О241701-4 /Н-16/ - Хацьки - Степанки - Хутори - /Р-10/, км 0+000 - км 3+000, км 14+400 - км 15+400, Черкаський район, Черкаська область», ідентифікатор закупівлі UA-2025-10-23-014620-a, відповідно до вимог, викладених у мотивувальній частині скарги.