Показати схожі тендери

Закупівля Код ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Конверти для зберігання історій хвороб) від ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ДИТЯЧОЇ КАРДІОЛОГІЇ ТА КАРДІОХІРУРГІЇ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ"Я УКРАЇНИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-23-013180-a
Id Tender b012b82003254da7ade5bdd8ff7c6660
План UA-P-2025-10-23-015771-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 23.10.2025 15:54
Остання зміна 14.11.2025 14:05
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
210 500 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.10.2025 15:53 до 31.10.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 23.10.2025 15:53
до 28.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.10.2025 15:53
до 28.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 31.10.2025 08:00
до 03.11.2025 10:44
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.11.2025 10:44
до 09.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 03.11.2025 10:44
до 14.11.2025 14:05
Період уточнень
з 23.10.2025 15:53 до 28.10.2025 00:00
Період оскарження
з 23.10.2025 15:53 до 28.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 31.10.2025 08:00 до 03.11.2025 10:44
Період кваліфікації
з 31.10.2025 08:00 до 03.11.2025 10:44
Основні параметри
Код ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Конверти для зберігання історій хвороб)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
210 500 грн.
Код ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Конверти для зберігання історій хвороб)
Назва предмета закупівлі
Код ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Конверти для зберігання історій хвороб)
Очікувана вартість
210 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2105,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Конверт крафт для зберігання історії хвороб з друком, 297*420 мм (формат А3)
Код ДК 021:2015
30199712-4 - Фірмові конверти без віконця
Кількість
10 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "КОМПАНІЯ ТВМ"
Пропозиція:
168 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
23.10.2025 15:54
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
23.10.2025 15:53
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Юрій Лесюк
Електронна пошта
Телефон
+380442065070
Сайт:
http://cardio.org.ua
Замовник
ЄДРПОУ
26385055
Повна назва
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ДИТЯЧОЇ КАРДІОЛОГІЇ ТА КАРДІОХІРУРГІЇ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ"
Поштовий індекс
04050
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Юрія Іллєнка, будинок 24
Кваліфікація
Лот № 1 Код ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Конверти для зберігання історій хвороб)
Період вимог/скарг з 03.11.2025 10:44 по 09.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 31.10.2025 08:00 по 08.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
03.11.2025 10:45
Довідка НАЗК
03.11.2025 10:44
Повідомлення про рішення
31.10.2025 11:33
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
31.10.2025 08:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.10.2025 15:53
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.10.2025 15:53
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1 У порушення вимог п. 1 Додатку 6 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції Учасника некоректно заповнена форма тендерної пропозиції, а саме в п. 7. Строк поставки товарів, неправильна дата поставки. 1.2 У порушення вимог п. 5 Додатку 6 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції Учасника надав неактуальну форму проєкту договору. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1 п. 1 Додатку 6 до тендерної документації: «1) заповнену та підписану тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку 1 до тендерної документації;» 2.2 п. 5 Додатку 6 до тендерної документації: «5) проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 3, який повинен бути заповнений для сторони учасника, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника. При заповненні проєкту договору та додатків до нього цінові показники можуть не зазначатися.» 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1 По п.1.1 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей - в таблиці Тендерної пропозиції відкоригувати п.7, а саме Строк поставки товарів та заповнити відповідно формі, яка наведена в Додатку 1 до тендерної документації. 3.2 По п.1.2 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати підписаний та заповнений проєкт договору відповідно п.5 Додатку 6 до тендерної документації та згідно форми наведеної в Додатку 3 до тендерної документації.
Створено
31.10.2025 11:17
Надати до
01.11.2025 11:17
Договір
UA-2025-10-23-013180-a-a1
Підписаний і діє
Номер
371/2025Т
168 000 грн.
140 000 грн.
З ПДВ
Підписано
14.11.2025
Строк дії договору з
14.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
10 000 (штуки)
Конверт крафт для зберігання історії хвороб з друком, 297*420 мм (формат А3)
Номенклатура
Конверт крафт для зберігання історії хвороб з друком, 297*420 мм (формат А3)
Кількість
10 000
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ДИТЯЧОЇ КАРДІОЛОГІЇ ТА КАРДІОХІРУРГІЇ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ"
Повна назва
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ДИТЯЧОЇ КАРДІОЛОГІЇ ТА КАРДІОХІРУРГІЇ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26385055

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "КОМПАНІЯ ТВМ"
Повна назва
ТОВ "КОМПАНІЯ ТВМ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30972388

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
14.11.2025 14:05
-
14.11.2025 14:04
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
210 500 грн.
Період подання пропозицій
до 31.10.2025 08:00
Замовник:
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ДИТЯЧОЇ КАРДІОЛОГІЇ ТА КАРДІОХІРУРГІЇ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
+380442065070
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
210 500 грн.
Період подання пропозицій
до 31.10.2025 08:00
Замовник:
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ДИТЯЧОЇ КАРДІОЛОГІЇ ТА КАРДІОХІРУРГІЇ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
+380442065070
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності